Пошукові системи допомагають потенційним клієнтам знайти ваш бізнес, відсканувавши ваш сайт за релевантними ключовими словами. Але це не означає, що ви повинні сидіти склавши руки: насправді, ваше завдання – переконатися, що ви використовуєте правильні ключові слова на своєму веб-сайті, щоб ваша компанія з’являлася в результатах пошукових систем людей.
Дослідження ключових слів надає вам конкретні пошукові дані, які можуть допомогти вам відповісти на такі питання, як:
- Що шукають люди?
- Скільки людей шукають це?
- В якому форматі вони хочуть цю інформацію?
Важливе початок – таргетинг. Якими мовами і в яких регіонах повинна показуватися реклама? Яка цільова аудиторія (інтереси, вік і стать) повинна бути адресована? Чи слід враховувати мобільні пристрої або навіть поточне місце розташування користувача? В яку пору року, сезонність?
Наприклад, знання про сезонні тенденції може бути корисним при розробці контент-стратегії. Якщо ви знаєте, що у нас «різдвяна коробка» починає спливати з кінця жовтня по грудень, то час, коли її починають шукати, ви можете підготувати контент за кілька місяців і дати йому поштовх в ці місяці.
Аналіз і оптимізація
Ретельний аналіз і постійна оптимізація ключових слів дуже важлива. Також важливо зосередитися і визначити, які справжні інтереси користувачів, точні ключові слова, які ці користувачі будуть вводити для свого пошуку. Однією з проблем є той факт, що користувачі часто використовують інші терміни для своїх пошуків, ніж компанії використовують для їх пропозиції. Численні інструменти аналізу ключових слів можуть допомогти отримати «погляд з боку». Це слід використовувати для постійної оптимізації протягом всієї кампанії, оскільки якість ключових слів може швидко змінюватися.
Відомий факт, що текст оголошення, і зміст пов’язаних сторінок повинні відповідати введеним ключовим словам. В іншому випадку ціна за клік (CPC) збільшиться до невигідних сум. З іншого боку, відповідний контент винагороджується з більш низькою ціною за клік і таким же або навіть більш високим рейтингом. Тому важливо оптимізувати існуючий контент веб-сайту, щоб відображати умови пошуку або розробляти спеціальні цільові сторінки.
Хороші цільові сторінки також важливі для досягнення хороших показників конверсії. Витрачений час і гроші окупаються, тільки якщо відвідувачі, отримані за допомогою Google Ads, дійсно знаходять на сайті те, що шукають, і досягають певної мети (наприклад, покупка, запит інформації). І користувачі інтернету виключно нетерплячі в цьому відношенні. Якщо вони не знайдуть необхідну інформацію протягом декількох секунд, вони покинуть сайт і продовжать пошук.
Читайте також: Як правильно підібрати ключові слова для сторінки сайту
Інструмент дослідження ключових слів
Ви можете ввести ваші ключові слова в інструмент дослідження ключових слів, щоб визначити середньомісячний обсяг пошуку і схожі ключові слова. https://moz.com/explorer
Як тільки ви введете свої початкові ключові слова в інструмент дослідження ключових слів, ви почнете знаходити інші ключові слова, загальні питання і теми для свого контенту, які ви могли б пропустити в іншому випадку.
В процесі пошуку релевантних ключових слів для вашого контенту ви, мабуть, помітите, що обсяг пошуку цих ключових слів сильно варіюється. Хоча ви безумовно хочете націлити на терміни, які шукає ваша аудиторія, в деяких випадках може бути більш вигідно орієнтуватися на терміни з меншим об’ємом пошуку, оскільки вони набагато менш конкурентоспроможні.
Оскільки ключові слова як з високою, так і з низькою конкуренцією можуть бути корисні для вашого веб-сайту, дізнавшись більше про обсяг пошуку, ви зможете визначити пріоритети ключових слів і вибрати ті, які дадуть вашому веб-сайту найбільшу стратегічну перевагу.
Якщо ви провели правильне дослідження ключових слів і зібрали багато їх з відкритих джерел (інструменти пропозиції ключових слів) і приватних (веб-аналітика і файли журналів) далі подивіться на своїх клієнтів і відвідувачів. Створіть групи навколо тих ключових слів, які в даний час привертають найбільше трафіку і конверсій. Це допоможе вам розставити пріоритети.
Угрупування ключових слів
Не всі розуміють, що створення більш жорстких і краще організованих груп оголошень у вашому рекламному обліковому запису Google може надати великий позитивний вплив на загальну ефективність вашого облікового запису. Це пов’язано з тим, що добре організовані групи ключових слів підвищують релевантність вашого облікового запису, що підвищує показник якості і знижує ціну за клік.
Ефективне угруповання і організація ваших ключових слів покращує ваші стратегії PPC, дозволяючи вам створювати:
- Більше груп оголошень, орієнтованих на якість;
- Більш релевантні текстові оголошення;
- Більш ефективні цільові сторінки, що забезпечують більше переходів;
- Коли ви сегментуєте свої ключові слова, кампанії PPC стають більш успішними і рентабельними від початку до кінця.
Використовуйте також WordStream для автоматичної угруповання ключових слів. https://www.wordstream.com/ppc-free-trial
WordStream Advisor включає в себе інтелектуальні інструменти, які допоможуть вам більш ефективно групувати і впорядковувати рекламні ключові слова Google.
Наскільки великою має бути група ключових слів?
Не існує жорсткого і швидкого правила, що визначає кількість ключових слів на групу. Релевантність важливіше за розмір – ключові слова в групі повинні мати велике значення. Хоча встановленого числа немає, рідко, коли групи ключових слів розміром понад 100 ключових слів тісно пов’язані для більшості облікових записів.
Успішні маркетологи не тільки регулярно оновлюють свої списки ключових слів, а й часто переглядають і уточнюють їх групи і організацію. Наприклад, розширення певної галузі вашого бізнесу зажадає створення більшої кількості груп ключових слів і відповідного веб-контенту. Ви також повинні бути уважні до змін у вашій галузі і до конкуруючих компаній. Безперервні дослідження дозволяють вам бути в курсі ринкових і ключових тенденцій.