Діапазон, час очікування, залученість або коефіцієнт конверсії: це всього лише чотири приклади ключових показників ефективності, які маркетологи можуть використовувати для відстеження успіху своїх показників веб-сайтів. Визначити одні тільки KPI, звичайно, недостатньо. Якщо ви визначаєте цілі для свого інтернет-маркетингу, ви також повинні мати можливість вимірювати і аналізувати їх. Для цієї мети маркетологам доступна величезна кількість різних інструментів: від безкоштовних веб-інструментів до високо інтегрованих інструментів маркетингового аналізу, які вимагають відповідних інвестицій.
Для початку, вам досить знати найбільш важливі параметри успіху.
Покази сторінок і покази реклами
Покази сторінок вимірюють саме скільки користувачів зайшло на сторінку. Але ви не можете побачити, чи натискав окремий користувач сторінку кілька разів. Варіанти показів реклами ставляться до реклами і підраховують, скільки відвідувачів сторінки було надано разом з рекламою. Для банерної або медійної реклами показ реклами – це хороше початкове керівництво для оцінки успіху.
Рейтинг кліків
Цей параметр показує, скільки користувачів фактично клацнули по оголошенню або посиланню, де був інтегрований такий елемент заклику до дії. Чим більше число, тим успішніше заклик до дії.
Коефіцієнт конверсії
Це одна з найскладніших фігур. Коефіцієнт конверсії означає частку відвідувачів сторінки, які виконали певну дію. Це може бути реєстрація на розсилку новин, участь в конкурсі або покупка продукту в інтернет-магазині.
Час очікування
В контент-маркетингу, зокрема, відповідальні за бюджет повинні стежити за часом простою. З цього вони можуть зробити висновок про те, як довго користувач залишався на веб-сайті, іншими словами, скільки часу йому потрібно, щоб прочитати або переглянути контент. Тут також можна застосувати те, що чим довше користувач залишається, тим цікавіше він знаходить контент.
Показник відмов
Показник відмов враховує менш приємні дії користувача: в кінцевому підсумку він показує частку людей, які знову відмовилися від покупки в онлайн-магазині. Метрика з тим же ім’ям також використовується в поштовому маркетингу. У цьому випадку це вказує, якої кількості листів не вдалося досягти адресатів.
Рівень залученості
Зокрема, для соціальних мереж цей показник є надійним джерелом, що показує, наскільки добре контент знижується у користувача. Його можна використовувати для визначення того, як взаємодіяв користувач зі сторінкою, наприклад, у формі коментарів, повідомлень тощо. В якості показника вона відображає частку тих, хто взаємодіяв зі сторінкою або кампанією, на відміну від тих, хто не демонструє ніякої взаємодії .
Далі наведемо деякі корисні інструменти для маркетингового аналізу:
Google Analytics: надійний класичний інструмент
Маркетолог навряд чи може ігнорувати платформу Google для онлайн-маркетингу. Google Analytics – це щось на зразок стандарту серед інструментів вимірювання KPI. Щоб отримати уявлення про основні показники ефективності роботи веб-сайту, щоб переглянути основні показники, Google Analytics є ідеальним інструментом. Наприклад, він підраховує, скільки відвідувачів відвідало сторінку, іншими словами, покази сторінки, або дає час затримки. Крім того, він надає маркетологам інформацію, таку як вік користувача, стать або країна походження.
Google Analytics також показує, як вони потрапили на сторінку, іншими словами, через інформаційний бюлетень, соціальні мережі або органічно, іншими словами, натиснувши на сторінку. Якщо ви шукаєте надійний огляд основних характеристик веб-сайту, ви можете пройти довгий шлях з цими інструментами. Google Analytics відображає результати графічно в привабливій формі і має інтуїтивно зрозумілу структуру.
Hootsuite: універсальний інструмент для соціальних мереж
Hootsuite надає маркетологам повний набір інструментів для управління вашими соціальними мережами: контент-план і поширення, а також моніторинг доступні з одного джерела, Hootsuite. З Hootsuite Analytics можна відстежувати і відображати на різних платформах. Будь то Facebook, Twitter або Instagram, за допомогою основного варіанту маркетологи можуть відстежувати залучення користувачів до десяти профілів одночасно і в режимі реального часу. Якщо вам потрібно стежити за меншою кількістю профілів, зазвичай досить використовувати панелі моніторингу окремих постачальників платформ, таких як Facebook.
Webtrekk: клієнтський інтелект і багатоканальний маркетинг під одним дахом
Webtrekk є одним з лідерів європейського ринку в області аналізу клієнтів і маркетингової аналітики. Штаб-квартира знаходиться в Берліні, Німеччина, з офісами в Італії, Великобританії, Франції, Польщі та США. Більше 3000 клієнтів по всьому світу.
Webtrekk – це аналітичний пакет, за який стягується плата. Він практично повністю збігається з Google Analytics практично в усіх відношеннях і робить акцент на важливих даних клієнтів, таких як покупки, взаємодії, використовувані пристрої і сеанси. Таким чином, можна зібрати воєдино дані веб-додатків і додатків, щоб отримати повне уявлення про поведінку користувачів на різних пристроях. Як і інші інструменти, Webtrekk має різні інтерфейси і плагіни для інтеграції веб-даних з систем управління магазинами і контентом і Google AdWords.
Webtrekk також надає прогнозний аналіз за допомогою машинного навчання: тут можна робити заяви про життєві цінності користувача і ймовірності конверсії. Компанія на контрактній основі гарантує, що оператори сторінок мають повний контроль над своїми даними. Крім того, Webtrekk не відслідковує будь-які особисті ідентифіковані дані.
Meetrics: фахівець з прозорості
Теоретично з показом реклами ви можете виміряти, скільки користувачів побачили медійне оголошення. Але не завжди можливо визначити, наскільки висока видимість реклами. Підрахунок охоплює тільки те, як часто він доставлявся. Крім того, онлайн-світ спеціально пропонує цілий ряд неправильних способів фальсифікації цифр. На спеціальному жаргоні це називається рекламним шахрайством. Кліки-роботи або роботи, які автоматично натискають на оголошення, потрапляють під ций заголовок. Ідея використання Meetrics полягає в тому, щоб розкрити подібні прийоми за допомогою комплексного пакету прозорості і, отже, більш прозоро планувати рекламу для маркетологів.