Якщо ви вже давно зареєстровані в мережі LinkedIn, але поки не вивчили всі можливості її роботи, ось покрокове керівництво і рекомендації, що вам необхідно робити, щоб максимально використовувати можливості цієї мережі.
Що робити з LinkedIn після реєстрації?
- Пристосуйте контент до потреб та інтересів вашої аудиторії.
- Простосуйте свою сторінку, щоб залучити передплатників.
- Створіть демонстраційні сторінки LinkedIn для певних продуктів, щоб ви могли налаштувати свої повідомлення для різних сегментів вашої аудиторії.
- Оновлення вашого профілю в LinkedIn для бізнесу важливе, тому що ви хочете продовжувати залучати передплатників, а також здаватися актуальними. Зрештою, мертві профілі говорять про те, що нікого немає вдома.
Оновлення бренду вашого профілю LinkedIn, такого як фонове зображення і багато іншого
Деякі поради:
- Робіть аудит мультимедійних файлів в вашому профілі, таких як посилання на відео YouTube, щоб переконатися, що вони як і раніше актуальні і активні.
- Перевіряйте посилання на ваш сайт, щоб переконатися, що вони працюють.
- Переглядайте ваші активності в LinkedIn для збільшення видимості і переглядів.
- Перевіряйте сторінки вашої компанії, щоб переконатися, що нові зображення і поновлення розміщені правильно.
Причина всіх цих перевірок і повторних перевірок полягає в тому, що LinkedIn, як і багато платформ соціальних мереж, часто вносить зміни в свої профілі, про які вам необхідно знати.
Нарешті, оптимізація вашого бізнес-профілю в LinkedIn важлива, тому що він збільшує видимість і дозволяє користувачам дізнатися, які розділи вашого профілю найбільш важливі. Переконайтеся в тому, що ви використовуєте фотографію з високою роздільною здатністю, яка правильно освітлена, і ваш заголовок використовує ключові слова, які ваша цільова аудиторія використовує найчастіше.
Після цього не забудьте:
- Налаштуйте свою контактну інформацію. Переконайтеся, що всі точки входу в ваш профіль відображають важливі ключові слова.
- Використовуйте відео, щоб представити себе і свою роботу.
- Поділіться своєю освітою, сертифікатами і всіма нагородами.
Реклама в бізнес-профілі в LinkedIn
Крім того, що LinkedIn є хорошим способом отримання інформації про вашу компанію, він є відмінним інструментом для цільового маркетингу. Це може включати в себе використання реклами LinkedIn або LinkedIn Matched Audiesces, двох інструментів, які рекламують ваш бізнес безпосередньо людям, які можуть бути зацікавлені найбільше.
LinkedIn Matched Audiences допомагає вам перенаправити відвідувачів веб-сайтів, вивести на ринок контракти з базами даних ваших клієнтів і платформами автоматизації маркетингу, а також залучити осіб, які приймають рішення, в цільові компанії для ваших маркетингових програм на основі аккаунта. Він доступний для всіх рекламних продуктів LinkedIn, включаючи Sponsored Content, Sponsored InMail і інші формати реклами.
Три нових можливості таргетингу в LinkedIn:
- Ретаргетинг веб-сайтів – дозволяє просувати учасників LinkedIn, які вже відвідали ваш веб-сайт.
- Орієнтація на обліковий запис – допомагає вам досягти осіб, які приймають рішення в ваших цільових облікових записах.
- Орієнтування на контакти – дозволяє завантажувати або інтегрувати свій список контактів для створення налаштованої аудиторії для вашого бізнесу.
Щоб поліпшити вашу рекламу в LinkedIn, вам потрібно запустити спліт-тести, щоб відслідковувати реакцію аудиторії. Спліт-тест також називають A/B-тестуванням. Для цього необхідно оптимізувати рекламні кампанії LinkedIn. Спліт-тестування вимагає тестування і ітерації, щоб оптимізувати кожен компонент вашої кампанії, наприклад, зображення і заклики до дії. Тести повинні виконуватися не менше двох тижнів, щоб бути по-справжньому значущими, і ви повинні тестувати тільки одну змінну за раз, щоб побачити, якщо вона має значення.
Реклама LinkedIn найкраще підходить для малих і середніх компаній. Для цього необхідно включити фільтр «Розмір компанії», який дозволяє вам орієнтуватися на компанії, які з найбільшою ймовірністю придбають ваш продукт або послугу. Одна з проблем, пов’язаних з цією послугою, полягає в тому, що багато компаній, в яких 50 або менше людей не створили сторінку компанії в LinkedIn, і компанії, яким не потрібно, щоб окремі співробітники пов’язували свої профілі зі сторінкою компанії.
Гарна новина полягає в тому, що LinkedIn дозволяє перенаправити відвідувачів на ваш сайт за допомогою реклами, що означає, що ви будете шукати людей, які вже проявили інтерес до вашого продукту або послуги. У вас також є можливість зв’язатися з кваліфікованими потенційними клієнтами за допомогою форм створення потенційних клієнтів, які призначені для збору інформації за допомогою ваших оголошень. Наприклад, коли учасники натискають кнопку заклику до дії вашого оголошення, відкривається форма з полями, вже заповненими з використанням інформації з їх профілю в LinkedIn.
Нарешті, відеооб’ява – це ще один варіант, пропонований через LinkedIn. Користувачі можуть досліджувати цільову аудиторію шляхом опитування поточних і колишніх клієнтів, проведення співбесіди з членом їх виконавчого керівництва і перегляду профілів LinkedIn для існуючих або потенційних клієнтів.
Аналіз метрик в LinkedIn
Припустимо, ви налаштували свій профіль, переконайтеся, що він оптимізований, створені рекламні кампанії і навіть записали відео. Як дізнатися, чи працює весь цей маркетинг чи ні? Відповідь криється в ключових показниках, які ви будете використовувати для порівняння продуктивності сторінок вашої компанії в LinkedIn і конкурентів. Спосіб запуску включає в себе:
- Створення таблиці аудиту.
- Визначте, які методи, такі як акції, кліки і «лайки», дають вам найкращі результати, а які не дають результатів.
- Відстежуйте дані передплатника.
- Використовуйте вбудований аналітичний інструмент LinkedIn, щоб оцінити сторінку вашої компанії, а не загальне число ваших передплатників. Використовуйте це число з плином часу, щоб побачити, як воно росте чи ні.
- Вивчайте дані про взаємодію.
- Аналітика LinkedIn покаже кількість показів/кліків, «лайків», коментарів, акцій і т. і. За певний період часу.
- Вимірювання реферального трафіку. Ви захочете використовувати Google Analytics для аналізу того, скільки трафіку LinkedIn відправляє на сайт вашої компанії.
Залучення потенційних клієнтів за допомогою бізнес-профілю в LinkedIn
Потрібно п’ять простих кроків, щоб отримати LinkedIn-генерації потенційних клієнтів для вашого бізнесу:
- Почніть з Резюме LinkedIn, яке передає вашу цінність.
- Напишіть резюме компанії, щоб ваші потенційні клієнти відчували, що ви розумієте їх проблему і у вас є рішення. Вони повинні бути впевнені в ваших навичках і досвіді, щоб допомогти їм.
- Використовуйте канал LinkedIn для надання контенту, який підтверджує вашу компетентність. Читайте: Як створювати статті Linkedin, які люди будуть читати і ділитися.
- Зосередьтеся на темах, в яких ви є експертом. Продемонструйте те, що ви публікуєте, що ви є експертом. Дозвольте вашому контенту проілюструвати зовнішнього світу, що ви володієте знаннями, глибиною і навичками для володіння сферою, в якій ви працюєте.
- Налаштуйте початковий діалог LinkedIn для початкового охоплення.
- Моніторинг днів народження, ювілеїв, промоакцій і використання їх в якості можливостей для залучення потенційних клієнтів.
- Розробляйте сценарії InMail і Messaging для просування ваших повідомлень.
- LinkedIn також може поліпшити пошук потенційних клієнтів і, як тільки ви встановили з’єднання, встановіть довіру, щоб ви могли вступати в розмови про ваш продукт або послугу.
Трансляція відео на LinkedIn
Як Facebook і Instagram, LinkedIn дозволяє користувачам записувати і обмінюватися оригінальними відео-повідомленнями прямо на платформі. Мобільний додаток LinkedIn, в якому ви будете знімати відео, допоможе вам збільшити кількість переглядів і інтерес до вашої сторінки. Відео дає людям краще уявлення про те, хто ви є, чим займається ваш бізнес, як виглядають ваші продукти і багато іншого. Думайте про це як про зміцнення вашого бренду на своїй сторінці.
Способи використання відео в LinkedIn:
- Увімкніть відео в розділи «Зведення», «Досвід» і «Освіта» вашого профілю. Це дає людям уявлення про те, що ви робите і хто ви є. Все, що вам потрібно зробити, це натиснути кнопку «Посилання на медіа», потім вставити посилання на відео і натиснути «Додати».
- Додайте візуальний інтерес до публікацій LinkedIn Publisher.
Знову ж таки, відео робить ці пости набагато більш динамічними і цікавими для аудиторії, яку ви намагаєтеся залучити.