Багато хто вважає, що сарафанне радіо – це найрезультативніший вид реклами. Як би так, проте, рекомендації мають свою межу в плані друзів, знайомих, яким можна порекомендувати магазин, який цього заслуговує! А нові клієнти завжди потрібні. Де їх взяти? Ось кілька простих та ефективних маркетингових інструментів, за допомогою яких ви зможете налагодити потік нових покупців: Відгуки […]
Велика війна принесла великі зміни в життя всіх українців без виключення. І люди незалежно від віку, статі чи регіону проживання переглянули свої пріоритети у споживанні, дозвіллі та плануванні майбутнього. Дослідницька компанія Gradus Research спеціально для 17-го Українського маркетинг-форуму провела дослідження настроїв трьох поколінь українських споживачів на третьому році повномасштабної війни та порівняла їх між собою. […]
2024 рік почався для Apple не дуже вдало: вперше за три роки компанія опустилася на друге місце в топі найдорожчих в світі; в США та Європі проти Apple розпочалися антимонопольні розслідування; в Китаї виробник iPhone стрімко втратив частку ринку. Що відбувається з Apple та як може змінитися закрита екосистема компанії, розповідаємо в статті. Сполучені Штати […]
Віральність — це те, про що мріє кожен контент-маркетолог і блогер. Термін позначає стрімке поширення контенту шляхом репостів у соцмережах, а також іншими платформами. Охоплення такої публікації, як ви можете здогадатися, зашкалюють. Для блогера віральність забезпечує додатковий заробіток від реклами, а для контент-менеджера — впізнаваність компанії, яка генерує такий контент. Важливо правильно підібрати емоційне тло, […]
У світі, де увага глядачів стає дедалі коротшою, мистецтво сторітелінгу в TikTok стає ключем до успіху. Забудьте про прості відео, забудьте про “якісні” відео. Сучасна аудиторія жадає нового, несподіваного, емоційного. Їм потрібні історії, які змусять їх сміятися, плакати, співпереживати. Їм потрібні персонажі, з якими вони можуть себе асоціювати. Їм потрібен досвід, який змусить їх повернутися […]
Є такі проєкти, які знаходяться на межі професій, адже з однієї сторони це BTL, з іншої — це special event, ще із іншої — реклама аутдор, відеопродакшн, ambient, PR. А коли щось знаходиться на межі, завжди важко визначити спеціаліста, який би все це реалізував максимально ефективно, не перетягуючи ковдру на свої компетенції. В моєму досвіді […]
У понеділок… після гучної вечірки… на роботу… погана прикмета. Похмурий понеділок давно став притчею во язицех. Не виспався, настрій — гірше нікуди, фізичний стан не ліпше, мізки не петрають, думка тільки одна — заварити міцної кави. А якщо звечора була весела гулянка, то взагалі хоч до лікаря йди (дехто так і робить). Чому так? Чому […]
Щоб досягти мети у роздрібній торгівлі, треба провести свій корабель через безліч підводних скель. Мистецтво лавірування, зокрема, полягає у необхідності пристосуватися до численних мінливих факторів, таких як коливання курсу валют та зміни в законодавстві, примхлива мода й сезонні уподобання, та багато інших. Не останнє місце займає особа відвідувача, його настрій та поведінка, які теж слід […]
Одна із серйозних проблем мислення малого бізнесу – вважати себе маленьким, хоч як би то парадоксально не звучало. Думати, що тобі не потрібні нові технології та методи просування, не потрібен вихід в Інтернет і свій сайт. І це велика помилка. Але в сучасному світі, в умовах економічних криз і воєн, за швидкого технічного розвитку, будь-якому […]
Я – Андрій Матяш, керуючий партнер юридичної компанії 4B, що допомагає підприємцям успішно вийти на міжнародні ринки. Сьогодні хочу поділитися цікавою історією про те, як нахабні китайські конкуренти зазіхнули на торгову марку (ТМ) нашого клієнта, і як ми перетворили їхні хитрощі на поразку. Китай, як центр світового виробництва, є привабливим майданчиком для реєстрації іноземних ТМ. […]
Реклама дратує. А занадто навʼязлива реклама — тим паче. І немає значення, про який саме рекламний формат ми говоримо — банери на сайтах, рекламні блоки на ТВ чи білборди на вулиці. То, можливо, вже час нарешті відійти від відвертого навʼязування і обрати інший, нативний формат? Мене звуть Іван Липей, я співвласник української біржі телеграм-каналів Adsell. […]
LinkedIn для контент-маркетингу? Так, вам не почулося! Як і інші соціальні мережі, LinkedIn дозволяє легко ділитися швидкими оновленнями, взаємодіяти з іншими за допомогою коментарів, вподобань і поширень, а також запускати рекламу. Ніколи не розглядали LinkedIn для контент-маркетингу? У цій статті розповім, як це зробити правильно. Різниця між LinkedIn та іншими соціальними платформами полягає в тому, […]
Економіст Девід Розенберг каже, що ймовірність того, що економіка США ввійде в рецесію в 2024 році, становить 85%. Це найвищий показник моделі з часів фінансової кризи 2008 року. У 2024 році може статися рецесія, і навіть невелике уповільнення може спричинити падіння акцій, оскільки інвестори прокладуть собі шлях на один із найдорожчих ринків за останні понад […]
Маркетингова агенція — місце, де щодня народжуються нові стратегії та проєкти. Але серед безмежної креативності важливо втримати увагу на деталях. Треба враховувати безліч чинників: ведення проєктів і звітності, планування зустрічей і комунікацію з клієнтами, партнерами, контроль за навантаженням команди. Саме тут на допомогу приходить CRM-система. Її впровадження є запорукою якісних бізнес-процесів і ефективного управління часом […]
Штучний інтелект (ШІ) грає дедалі помітнішу роль у світі цифрового маркетингу, обіцяючи революцію у створенні рекламних матеріалів. Amazon Ads не є винятком, адже створення привабливої реклами може бути складним завданням, особливо для компаній, яким не вистачає ресурсів на розробку переконливих текстів, зображень чи відео. 75% рекламодавців, які стикаються з труднощами при створенні рекламних кампаній, відзначили, […]
Регулювання криптовалютного сектору – це найважливіший крок у розвитку індустрії, прийнятті технології на державному рівні. Він сприяє виведенню цифрових активів із «сірої зони», легалізації діяльності криптокомпаній, їхньому швидкому зростанню та ефективному впровадженню криптовалют і блокчейну в різні сфери життя. На жаль, в Україні регулювання криптовалют усе ще не працює. 2022 року Верховна Рада ухвалила закон […]
— Слухай, Петре, позич мені грошей. — Іване, ти ж днями казав, ніби у твоєму магазинчику багато відвідувачів. — А що мені з того, як більшість із них тільки витрішки купують? Ситуація з епіграфу трапляється не так вже й рідко і вона цілком життєва. Подібне становище загрожує власникам торгових точок не лише в реалі, але […]
Напередодні вступної кампанії 2024 року освітній портал Education.ua дослідив, чи має профтехнічна освіта переваги перед вищою, а також як оплачуються професії, здобуті в ПТУ. Вступна кампанія 2024 року набирає обертів: майбутні абітурієнти готуються до НМТ та обирають заклади вищої освіти. Уже цікаво оцінити результати вступу: яким закладам та спеціальностям віддадуть перевагу вступники 2024 року, та […]
Для багатьох залишається непомітним той факт, що криптоіндустрія протягом останніх двох років бореться з екзистенційною кризою. І вона, безумовно, перемагає в цій боротьбі, озброївшись найкращим інструментом для цього — піаром. Які виклики стоять перед криптоіндустрією, і як їй удається втримувати плавучість в умовах фінансового суверенітету? У цьому дослідженні ми окреслимо основні принципи криптопіару та пояснимо, […]
Анекдот з другої половини дев’яностих. Авторинок. Чоловік продає старенький Москвич-412. Виставив ціну 10 тисяч «американських грошей». (Для тих, хто не в курсі — за таку машину й тисячу не дадуть). Люди підходять, питають: «Чому так дорого?» Чоловік зі скорботою на обличчі відповідає: «Гроші потрібні». Торгівля існує за рахунок того, що купуєш дешевше, а продаєш дорожче. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email