Щороку чисельність людей, які користуються криптовалютами, продовжує зростати. Цифровими активами цікавляться не лише ентузіасти та трейдери, а й багато знаменитостей. Відомі бізнесмени, спортсмени, актори, музиканти та інші люди демонструють свою підтримку криптовалют або мають партнерські відносини з різними компаніями. Сьогодні ми розглянемо деяких з них. Марк Цукерберг Засновник компанії Meta, яка раніше була Facebook, є […]
Ефектом Вéблена називають показове споживання предметів та послуг, недоступних для більшості громадян. При цьому далеко не завжди береться до уваги відповідність реальної цінності речі та її вартості, а також те, наскільки вона взагалі потрібна. Такий підхід до придбання ставить собі за мету продемонструвати своє високе положення в суспільстві. Даний ефект є одним з випадків порушення […]
В одній з попередніх статей ішла розмова про те, що таке конверсія, як її порахувати, якою вона повинна бути і взагалі навіщо вона потрібна. У продовження цієї розповіді сьогодні бажано розібратися з тим, що робити, коли показник конверсії занадто низький. Оскільки тема досить велика за обсягом, торкнемося лише одного аспекту — як її підвищити, застосовуючи […]
Надія Сперчун, директорка з маркетингу телеканалу ТЕТ має понад 12-річний досвід роботи у сфері маркетингу. Професійна кар’єра пов’язана з брендами Sanahunt, телеканал ТЕТ. Професійні досягнення — за показниками BIG DATA, у 2022 році телеканал ТЕТ увійшов у п’ятірку найкращих каналів країни. ТЕТ посів третє місце серед каналів поза Марафоном. Кампанія #ЯЖЕБАТЬ увійшла у шорт-лист Promax […]
Просування в соціальних мережах вимагає чіткої стратегії. Працює визначення цілей, прогнозування бажаного результату та тестування маркетингових інструментів. Методів розвитку в мережі багато, в 2024 році не ігноруйте класичне просування та звертайте увагу на тренди. Розглянемо, що можна використовувати для збільшення аудиторії. Акцент на мобільні пристрої Більшість користувачів заходить до соціальних мереж з телефону. Смартфони мають […]
Відгуком називається думка замовника про товар чи послугу, а також якість обслуговування. Вони являють собою відображення досвіду взаємодії покупця з фірмою, його враження від запропонованого нею асортименту (кількість моделей, їх якість, функціональність, вартість тощо) та наданого сервісу (допомога у виборі товару, швидкість оформлення замовлення, термін доставки і т. ін.). Відгуки записують у спеціальному розділі інтернет […]
Згідно з дослідженнями, проведеними в International Journal of Behavioral Science, 70% населення планети тією чи іншою мірою страждає від заниженої самооцінки. І не дивно, бо варто вам тільки відкрити свої соціальні мережі, як ви бачите ідеальних жінок, з красивим тілом, дуже успішних чоловіків, навіть дітей, які вже у своєму віці заробляють більше, ніж багато хто з […]
Для роботи з соціальними мережами існує багато сервісів та програм. Ось добірка корисних та бюджетних інструментів, які допоможуть ефективно працювати з соціальними мережами. Buffer Buffer.com — допомагає планувати, аналізувати та публікувати контент в соціальних мережах. До можливостей програми належить: Планування публікацій. Можна встановити дату та час публікації дописів. Автоматична публікація. Можна прямо з платформи публікувати […]
Близько 90% інформації про навколишній світ ми сприймаємо завдяки зору. Ось чому візуальна складова настільки важлива у будь-якому аспекті життя, зокрема і в бізнесі. Візуальний стиль компанії — це відображення її комунікації з клієнтом, те, чим можна вирізнятися серед конкурентів, привернути увагу та підкреслити своє позиціювання. Саме від візуальної комунікації залежить, чи “зачепить” ваш меседж […]
За даними Influencer Marketing Hub у 2024 році близько 84,8 % маркетологів вважають інфлюенс-маркетинг дієвим методом просування в соціальних медіа. 60 % компаній збільшують свої бюджети на інфлюенс-просування, попри те, що в цілому від 20 до 40 % витрат на маркетинг уже йде на рекламу в блогерів. Український ринок не є виключенням: у кожній другій рекламній кампанії так […]
З появою штучного інтелекту можна не тільки отримувати відповіді на поставленні запитання, створювати презентації, черпати ідеї для створення контенту, використовувати платформу для пошуку необхідної інформації, але і виконувати завдання на роботі чи створювати власні рекламні проекти. Наприклад, чат GPT може допомогти вам у розробці соціальної медіа кампанії для реклами необхідного продукту чи закладу. Давайте проведемо […]
В наш час, де інформація ллється рікою, а увага людей розпорошена, маркетологам доводиться шукати все більш креативні способи достукатися до своєї аудиторії. Одним із таких способів є використання мемів. Мемний контент отримує реакції, віруситься і запам’ятовується, а вчені підтвердили, що меми допомагають справлятися зі стресом. Бренди, які вміють робити меми, завжди на слуху, але не […]
Чи ви думали про те, як включення івентів до стратегії розвитку вашої компанії може покращити зростання бізнесу, визнання бренду та розширення кола потенційних клієнтів? Події, незалежно від того, внутрішні вони, зовнішні, фізичні чи гібридні, надають компаніям можливість формувати наратив бренду. А також зустрітися з аудиторією віч-на-віч і позиціонувати свою компанію у свідомості цільової аудиторії. Перш […]
Криптобанкінг — це частина індустрії, яка все ще розвивається, однак 2024 рік насичений багатьма важливими подіями, які можуть істотно посприяти на неї. Починаючи від нормативно-правового регулювання і закінчуючи глобальним прийняттям криптовалют. Все більше компаній використовують криптобанкінгові рішення, щоб надавати клієнтам нові послуги, бути в курсі нових тенденцій та розвивати свій бізнес. Технічно-аналітична платформа Coincub проаналізувала […]
Для аналізу конкурентів існує багато інструментів, які дозволяють збирати інформацію та ефективно її обробляти. Розповідаємо про платформи з інтеграцією ШІ, з допомогою яких ви дізнаєтесь про конкурентів все до дрібниць. Brandwatch Інструмент відстежує інформацію в соціальних медіа. Ви отримаєте аналіз блогів, сторінок в соціальних мережах, новин. Використовувати його можна для відстежування дій конкурентів, власної репутації, […]
Не секрет, що у торгівлі, крім очевидних маркетингових чинників, таких як ціна, якість, асортимент тощо, велике значення мають емоції споживачів та їхні слабкості. Це тільки здається, що клієнт завжди раціональний і керується висновками логічного аналізу. Насправді ж, як переконують вчені, з десяти рішень про покупку вісім, а то й дев’ять приймаються на рівні підсвідомості та […]
За останній рік ми спостерігали стрімке зростання можливостей і використання штучного інтелекту в усіх сферах, включаючи криптоіндустрію. Поєднання нейромережі та блокчейну стало однією з провідних тем, оскільки люди постійно намагаються знайти нові способи застосування цих двох технологій і те, як вони можуть посилити один одного. Нещодавно американська криптовалютна біржа Coinbase оприлюднила публікацію про останні досягнення […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email