Агенція digital-маркетингу Inweb (входить в Netpeak Group) дослідила український ринок праці SEO-спеціалістів. Скільки заробляють, які компетенції цінуються, де отримують нові знання і з якими клієнтами працюють. Опитали 214 спеціалістів різних рівнів експертності та з різних галузей. Ділимось результатами. Інсайти з дослідження 93% респондентів використовують штучний інтелект у роботі. 61% з них впевнені, що це не […]
Про тренди диджитал-маркетингу вже було сказано багато. Сфера постійно міняється, з’являються нові методи взаємодії з аудиторією. Поговоримо про антитренди диджитал-маркетингу, що саме підриває довіру клієнтів та працює проти брендів. 1. Обіцянки, які ви не будете виконувати Клікбейт використовують заради переходів на сайт та захоплення уваги, але продажі він не підвищить. Такий метод підходить для жовтої […]
Якщо ви просто орендуєте стенд на виставці, то часто більшість тонкощів з його установкою є інтуїтивно зрозумілими, адже виставкові майданчики інфраструктурно підготовлені й більшість питань вже давно продумані та вирішені за вас професіоналами. Але що робити, якщо ви стали спонсором події, в рамках якої організатор вирішив зробити виставку? І про майданчик, на якому буде відбуватися […]
Як люди споживають інформацію в соцмережах у 2024? Як захопити увагу аудиторії? Які головні тренди у SMM? Багато питань колують навколо ефективної комунікації в соціальних мережах, віднімаючи спокій у кріейторів. Вдала формула SMM, на думку команди «ВАРТО»: стратегія + креатив зі спільним знаменником — дедлайни. Досвідом, кейсами та трендами у галузі поділилися SMM-експертки агенції комунікацій […]
MarTech-агенція newage. підготувала масштабне дослідження digital-трендів України. Фахівці розповіли, скільки інтернет-аудиторії наразі є в Україні, скільки часу українці проводять онлайн та як взаємодіють із рекламою. В цій статті розглянемо основні інсайти для маркетологів. Населення України наразі 30,4 млн людей За підрахунками аналітиків, на підконтрольних Україні землях живе 30,4 млн осіб. Таку цифру базують на історичних даних […]
У кризові часи війни із невизначеною тривалістю з’являються нові і посилюються наявні push-фактори, які можуть стимулювати українців обдумати можливу релокацію за кордон. А українські мігранти водночас мають різні настрої щодо повернення в Україну, що залежить від їхнього рівня адаптації до життя в країнах тимчасового перебування чи інших факторів. Дослідницька компанія Gradus Research провела велике міграційне […]
У торгівлі, на жаль, звична схема «Прийшов — побачив — купив» давно не діє. Справа не лише в конкуренції та наявності по кожному товару численних пропозицій. Впливає ще й психологічний фактор. Сплатити за щось — справа не хитра. Але, якщо казати загалом, то віддавати гроші людина не любить принципово (варіант із шопінгом не розглядаємо, це […]
Певно ви чули раніше: «спершу ти працюєш на репутацію, а потім репутація працює на тебе». Це не просто вислів, а фактор, що може впливати на майбутнє компанії. І підтвердження тому, чому з репутацією необхідно працювати – системно та буквально щодня. У сучасному висококонкурентному середовищі репутація є умовою лідерства на ринку. А провідні комунікаційні експерти визначають […]
Агенція «MOKO Digital» отримала золоту та бронзову нагороду фестивалю «Mixx Awards Europe» та «Best of Contest» фестивалю «IAB Mixx Awards Україна» за розробку та реалізацію комунікаційної кампанії проєкту «Лінія психологічної підтримки для чоловіків» від UNFPA Україна та ГО «Інноваційні соціальні рішення» (за підтримки уряду Великої Британії). Згідно з даними комплексного дослідження «InfoSapiens»[1], ⅔ українських чоловіків перебувають […]
Що таке e-commerce видача? E-Commerce видача — це сторінки результатів за комерційними, продуктовими запитами. Така видача вирізняється великим набором різних елементів, карток товарів, віджетів, фільтрів. Усі ці елементи спрямовані на те, щоб користувач використовував для пошуку товарів саме пошук Google, а не пошук на маркетплейсах, таких як Амазон. За даними EMarketer, у Q3 2023, 61% користувачів […]
Зйомка відео для вашого бренду – це не просто тренд, а справжня потреба. Адже відеоконтент допомагає вам бути ближче до ваших клієнтів, надаючи їм можливість побачити вашу компанію зсередини. Але хто повинен стояти перед камерою? Тут є кілька варіантів: це може бути ви самі, хтось із ваших співробітників, професійний корпоративний блогер або навіть AI Avatar. […]
«Великі гроші можна заробити лише в айті! А в digital вриватись вже пізно, бо кожен другий тепер есемемить». Чули такі упередження? Бо ми частенько. Тому і вирішили розпитати Аліну Лещук, Head of Kukurudza.Osvitа, що вона думає про це та чи варто на її думку іти працювати в SMM зараз. Почнемо з упереджень. Які думки з’являються […]
Людмила Долгоновська з липня 2021 року до березня 2023-го була радницею Головнокомандувача ЗСУ Валерія Залужного зі стратегічних комунікацій. За цей час їй вдалося розробити комунікаційну стратегію ЗСУ та зробити більш впізнаваним бренд українського війська й самого «залізного генерала» в нашій країні та у світі. Чому прийшла у Збройні сили України, як вдалося налагодити внутрішні та […]
В сучасному світі, де темп життя постійно зростає, а вимоги до нас стають все жорсткішими, емоційне вигорання стає досить поширеною проблемою. Ми постійно відчуваємо себе виснаженими, роздратованими та байдужими до того, що колись нас захоплювало. Чи знайоме вам це? Якщо так, знайте, що ви не самотні. На щастя, існують методи та підходи, які допоможуть вам […]
У 2011 році німецький Rheinmetall пишався тим, що допомагає посилити військовий потенціал росії. Сьогодні компанія є одним з найбільших постачальників зброї для української армії і одним з перших іноземних мілітарних виробників, які відкрили заводи в Україні. Як війни допомогли Rheinmetall увійти в топ європейських збройних компаній та до яких скандалів був причетний бізнес, розповідаємо в […]
Оксана Петришин майже 14 років працює в 1+1 media, розпочала свою карʼєру тут у 2010 році, очоливши відділ закупівель та продажу контенту телеканалу ТЕТ. За цей час співпрацювала з провідними мейджорськими студіями 20th Century Fox, Walt Disney, NBC Universal, Paramount, MGM, Warner Bros., Lionsgate. У 2017 очолила новостворений канал Comedy Comedy, а з 2019 року […]
У цьому матеріалі заглиблюємося у захопливий світ інструментів і платформ для створення веб-сайтів на основі штучного інтелекту. Ці інноваційні рішення роблять процес створення професійних веб-сайтів простішим і швидшим, навіть для тих, хто не має досвіду програмування. Чому це важливо? Минули часи складного кодування і тривалих циклів розробки. Технології на основі штучного інтелекту змінюють процес створення […]
У світі бізнесу існує безліч міфів і стереотипів, один з яких — «потрібно скорочувати відсоток плинності, щоб зберегти стабільний колектив». Але що якщо я скажу вам, що висока плинність кадрів — це не тільки нормально, а й життєво необхідно для зростання та успіху компанії? Якщо стартап не змінює значну частину своєї команди в перший рік […]
У попередніх статтях про відгуки розповідалося про те, чому вони такі важливі, де їх збирати та як відповідати на позитивні дописи. Щоб висвітлення теми було повним, необхідно розглянути ще й відпрацювання негативних коментарів. Чи треба відповідати на критичні дописи? А що, негативні теж будуть? Звичайно! Всі люди різні, догодити кожному неможливо, жодне підприємство не може […]
Сьогодні ми поспілкувалися з Інною Пашняк, засновницею рекламної агенції АI Ads Media Group, яка розпочала свою кар’єру з цифрового маркетингу, переїхавши з Києва до Сан Франциско на навчання та здобула диплом магістра з міжнародного маркетингу в Hult Business School. Упродовж своєї кар’єри Інна керувала командою в рекламній агенції Publicis, працювала на контрактній основі в компанії […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email