Щодня користувачі у 25 країнах відкривають застосунок Glovo, щоб замовити їжу, ліки, дитячі товари, корм для тварин та навіть квіти. Зазвичай, це мешканці міст, активні платоспроможні люди, які цінують свій час. Ідеальна цільова аудиторія для багатьох брендів, чи не так?
Компанія Glovo об’єднала свої маркетингові рішення під парасолькою Glovo Brands Ads, щоб дати маркетологам можливість знайти й краще зрозуміти свою аудиторію, виділити свій бренд та збільшити продажі на платформі.
Рекламні можливості Glovo Brands Ads уже використовують понад 350 брендів у світі, зокрема близько 40 брендів в Україні, серед яких — Mastercard і Diageo.
Про Glovo Brands Ads та аудиторію
Glovo Brands Ads — це диджитал-майданчик на основі застосунку, де партнери можуть просувати свої бренди, проводити різноманітні рекламні кампанії та комунікувати з мільйонами потенційних споживачів.
Аудиторія застосунку складається майже порівну з чоловіків (54%) та жінок (46%).
Це переважно жителі великих міст, а ядро аудиторії — платоспроможні люди віком 25-44 роки. Щомісяця користувач Glovo в середньому 25 разів взаємодіє з застосунком та робить 3,5 замовлення.
Цілі, які можна досягти за допомогою Glovo Brands Ads
Компанії звертаються до Glovo, щоб:
- залучити нову платоспроможну аудиторію в онлайні;
- запустити новий продукт;
- підвищити впізнаваність бренду на ринку;
- збільшити продаж товару та частку ринку;
- розширити дистрибуцію тощо.
Glovo допомагає маркетологам досягати поставлених цілей та контролювати витрати на рекламну кампанію.
Переваги Glovo Brands Ads
- Ефективні інвестиції. Glovo Brands Ads пропонує автоматичне призначення ставок, що допомагає маркетологам досягати цілей, не витрачаючи зайвих коштів, часу та зусиль. Крім того, компанії мають очікуване підвищення рентабельності інвестицій у 3 рази, тобто отримують втричі більше прибутку в порівнянні з витраченими коштами на інструменти Glovo Brands Ads.
- Глибоке розуміння аудиторії. Компанія Glovo постійно аналізує шлях користувача в застосунку й готова ділитися інсайтами про поведінку та інтереси потенційної аудиторії, допомагаючи партнерам збільшувати продажі на платформі.
- Унікальні алгоритми. Glovo регулярно оптимізує свої алгоритми. Це дає змогу показувати рекламу найбільш релевантним користувачам.
- Комплексний підхід. Залежно від цілей кампанії Glovo пропонує оптимальне поєднання інструментів, щоб забезпечити найкращий результат.
- Близькість до споживача. Glovo — єдина в Україні платформа, яка працює за моделлю D2C — direct to consumer — та допомагає з’єднувати покупців з брендами напряму завдяки створенню віртуальних брендованих магазинів.
Кейс Diageo
Diageo — найбільший у світі виробник алкогольних напоїв, продукція якого продається у 180 країнах. 8 з 20 найпопулярніших преміальних брендів алкоголю належать саме цій компанії. Серед брендів Diageo — Johnnie Walker, Captain Morgan, Baileys, Gordon’s та інші.
Завдання
Diageo звернувся до Glovo з завданням познайомити користувачів із новою продукцією, збільшити продажі та підвищити впізнаваність бренду на ринку.
Цільова аудиторія
Споживачі алкоголю, частіше чоловіки, з доходом вище середнього.
Рішення, яке запропонувала компанія Glovo
Glovo запропонував Diageo комплекс інструментів для тривалого системного просування в застосунку. Серед них були регулярні тематичні події на головному екрані, створення віртуального магазину та промо під час пошуку.
Механіка
У травні багато українців очікували на “Євробачення”. Офіційним міжнародним спонсором конкурсу цього року вперше став бренд Baileys, тож Glovo створив тематичну віртуальну подію на головному екрані — бабл “Євробачення з Baileys”.
Коли користувачі натискали на цей бабл, вони потрапляли у віртуальний брендований магазин Diageo. Там вони могли придбати зі знижкою мультипаки, які складались з продукції Diageo, снеків, солодощів, солодких напоїв та льоду, та скористатися безкоштовною доставкою на замовлення від 259 грн.
Упродовж всієї кампанії бренди Diageo були активно представлені в магазині Glovo Express. Glovo закріпив продукцію Diageo на топових позиціях у категорії міцних напоїв та додав її на обкладинку для додаткової візуалізації.
Просування кампанії
Для просування кампанії Glovo запропонував використати поєднання різних інструментів, зокрема рекламного банера в застосунку, push-сповіщень, імейл-розсилки.
Результати
Під час кампанії продаж продукції Diageo в застосунку зріс вдвічі в порівнянні з періодом без маркетингової активності. Таких результатів вдалося досягти завдяки довготривалому партнерству, яке передбачало використання коплексу системних інструментів.
Кейс Mastercard
Mastercard — глобальна технологічна компанія в галузі платежів, яка представлена у понад 210 країнах. Це одна з платіжних систем-лідерів у світі та постійний партнер Glovo.
Завдання
Компанія звернулась до Glovo із запитом збільшити частку оплат картками Mastercard у застосунку Glovo та розширити кількість користувачів, що вибирають безготівковий розрахунок онлайн.
Цільова аудиторія
Мільйони жителів міст різного віку й зайнятості, які віддають перевагу безготівковій оплаті, а також люди, що мають банківську платіжну картку Mastercard, проте не користуються нею для оплати замовлень онлайн.
Рішення, яке запропонувала компанія Glovo
На період з 6 березня по 6 квітня 2023 року в 6 містах — Харкові, Дніпрі, Запоріжжі, Сумах, Миколаєві та Одесі — компанія Glovo запровадила безкоштовну доставку замовлень при оплаті карткою Mastercard.
Механіка
На етапі розрахунку за замовлення алгоритми Glovo визначали спосіб оплати й тип картки. Якщо користувач вибирав оплату готівкою або іншою карткою, на екрані з’являвся банер з інформацією про безкоштовну доставку за умови оплати карткою Mastercard.
Просування кампанії
Крім банера, що з’являвся під час оплати, Glovo використав імейл-розсилки, push-сповіщення, рекламний банер в застосунку, відеорекламу, а також власні соцмережі, щоб проінформувати користувачів про акцію. Завдяки комбінації цих інструментів вдалося привернути увагу понад мільйон унікальних користувачів.
Результати
Поєднання CRM-реклами, SMM та відеореклами принесло чудові результати. Кількість замовлень з оплатою карткою Mastercard зросла на 36% під час кампанії, а після її завершення приріст становив +32% у порівнянні з періодом до початку кампанії.
Кількість користувачів, які вибирали безготівковий розрахунок у застосунку, до кампанії становила 72%, а під час та після кампанії цей показник зріс до 75%, що відповідає цілям компанії Mastercard — розвивати та зміцнювати цифрову економіку.