Netflix — найбільш популярний світовий сервіс відеостримінгу. А ще це компанія з виробництва фільмів та серіалів. На сайті Нетфлікса є велика кількість старих та нових фільмів, а також мультиплікації, шоу та ігор. Зараз увага світу прикована до фірмових серіалів Netflix. Частково завдяки їм зростають перегляди Netflix. Ми підготували ТОП серіалів зі статистики Netflix Top 10 […]
Ось і промайнув перший місяць року. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож ділимось з вами неймовірними оновленнями вже зараз. Видалення профілю та перестановка постів: Instagram тестує нові функції Додаток вже розпочав тестувати нову опцію «Видалити обліковий запис», яка може з’явитися в майбутньому в налаштуваннях профілю. Також соцмережа працює над можливістю редагування […]
Лише кілька десятиліть тому про просекко мало знали за межами Італії. Сьогодні це найбільш затребуване ігристе у світі, яке залишило позаду навіть шампанське. У просекко немає широко відомих брендів-виробників: ця назва — сама по собі бренд. «Просекко люблять у всіх частинах світу, тому що це не вино, це маркетинговий проект», — говорить італійський енолог та винний експерт […]
Відкрити бізнес інколи простіше, ніж розібратись в електронній комерції та обрати найкращу CMS для майбутнього інтернет-магазину. Серед десятків популярних сервісів тільки одиниці насправді якісні та прості у користуванні. CMS — це система керування інтернет-магазином або сайтом, за допомогою якої наповнювати сторінки, вносити зміни, додавати банери/контент можуть всі співробітники. Системи відрізняються у різних компаній, їх навіть […]
Дискусії щодо того, що важливіше (корисніше, потрібніше) бренду — маркетинг чи PR — активно ведуться у фахових спільнотах кожного разу, коли з’являються нові кейси по роботі тих чи інших інструментів. Питань насправді багато: що краще продає, що потрібніше на старті нового бізнесу, що ефективніше, що краще сприймається аудиторією. Хтось вважає, що маркетинг і піар — […]
Роздавати знижки всім клієнтам без розбору — ця практика поступово відходить у минуле. На зміну їй приходить програма лояльності — маркетинговий інструмент, що дозволяє підвищити середній чек та частоту покупок за рахунок персональних пропозицій. Менеджер платформи автоматизації маркетингу Mindbox Юлія Смірнова розповіла: про історію появи масових знижок; про переваги програми лояльності та її види на […]
Push та Pull маркетинг є ключовими елементами комплексної стратегії просування товарів. Як вони працюють? Наведемо короткий наочний приклад життя багатьох споживачів. Ви захотіли придбати новий ноутбук. Спочатку необхідно вивчити існуючі пропозиції на ринку ноутбуків. Вас «втягують» завдяки рекламі та маркетингу на розгляд певних брендів. Потім “підштовхують” до вибору відповідного варіанту. Ви приймаєте рішення піти в […]
Мільйони гривень, витрачених намарно, спірні відгуки про результат і очевидні ідеї — фінансові роки минають, а популярність запуску кампейнів з селебриті не падає. Але перед тим, як ставити підпис на контракті, раджу подумати і проаналізувати досвід колег. Що спрацювало, що ні, а де не вистачило зовсім трохи. Я виділяю три пункти, чому кампанія з зіркою […]
Купівля житла – відповідальний крок у житті кожної людини. Тому більшість покупців віддає перевагу первинній житловій нерухомості, яка надає широкий вибір житла з різними типами планувань, якісними матеріалами та сучасними технологіями. До того ж, покупцям не доводиться самостійно займатися оформленням документів, оскільки це питання бере на себе забудовник. Повний та актуальний список житлових комплексів Києва, […]
Бренд засобів особистої гігієни та догляду за шкірою Dove є флагманським продуктом гіганта FMCG Unilever. Dove, який у перекладі означає “голуб”, вперше здійснив свій політ у США в 1957 як бренд функціонального мила, а сам продукт призначався виключно для жіночої аудиторії. Пізніше вони розширили асортимент і зробили його доступним для чоловічого сегмента. Через роки наполегливої […]
Новини — це те, що завжди цікавило і цікавитиме людей, і не дивно, що новинні портали ломляться від відвідувачів, незважаючи на кризи та пандемії. Будь-які новини завжди привертають увагу. З нашого огляду ви дізнаєтеся про те, які світові новинні сайти користуються найбільшою увагою. Рейтинг сформований за популярністю порталів, кількістю передплатників у соціальних мережах, трафіку головного […]
Роман Шинкаренко — диджитал-маркетолог із більш ніж 10-річним досвідом. У диджитал-маркетинг мігрував зі сфери FMCG, встигнувши попрацювати і на стороні клієнта, і на стороні агентства, а також зайнятись просуванням мобільних ігор на міжнародних ринках. Зараз у Романа свій бізнес із запуску та просування товарів на Amazon. Поєднуючи роль диджитал-маркетолога з роллю власника бізнесу, Роман озирається […]
У сучасному світі жодного дня не проходить без згадування ІТ-сектору. Новин настільки багато, що деколи не встигаєш простежити найважливіші події у світі ІТ. Для того аби без цензури та у неформальній обстановці обговорити усі найголовніші новини сфери, успішні підприємці та знамениті гості збираються за одним столом у рамках YouTube шоу «IT Bar» від Європейської асоціації […]
Із січня 2022 року національний маркетплейс АЛЛО розпочав публікувати відео з жестовим перекладом українською на офіційному YouTube-каналі. Створення інклюзивного контенту для соціальних мереж ― це один зі свідомих кроків компанії до інклюзивності, доступності, підтримки відкритості і безбар’єрності. Формат відео з перекладом жестовою мовою ― легкі новини за тиждень в оновленій рубриці «Ізі Ньюз: Дайджест новин […]
Іти в ногу з часом — важливе правило ведення бізнесу. Необхідно відслідковувати ринок та тенденції, впроваджувати нововведення для оптимізації роботи та залучення користувачів. Компанія Admitad проаналізувала ситуацію на ринку цифрового маркетингу та виділила основні тренди: значимість відеоконтенту зростає, соцмережі зміцнюють становище у списку каналів електронної комерції, а соціальні ініціативи та людські цінності стають важливим фактором […]
Щоб прокачати працівника до амбасадору бренда, компанія має вкласти матеріальні, соціальні та людські ресурси. Навіщо це робити, якщо процеси працюють? Працівники-амбасадори ефективніші, долучаються до покращення бренду, рекламують продукцію на особистих сторінках у соцмережах (не добровільно-примусово), охоплюють додаткові аудиторії. Це як позитивна хвиля сарафанного радіо, яка працює 24/7. Для створення внутрішнього ком’юніті потрібен час, але зусилля […]
TikTok — наймолодша з ТОП популярних соцмереж. Головна особливість — орієнтація на короткі ролики із самопальними ефектами та музикою. За походженням Тік-Ток — китаєць, оскільки його клонували з мережі Douyin у 2018 році. Трохи пізніше відбулося злиття TikTok із сервісом Musical.ly, сукупну вартість оцінюють приблизно у 50 млрд. доларів. Минулого року кількість акаунтів мережі, що […]
Експерти e-commerce відзначають постійне збільшення вартості залучення нового клієнта. Сьогодні багато компаній роблять перші продажі навіть собі у збиток, оскільки хочуть отримати лояльність клієнта й мати зиск на його повторних покупках у перспективі. Як залучати й втримати покупців, щоб у 2022 році заробляти більше, ми дізналися у диджитал-агентстві – Site2b.ua поділилися 3 порадами. Чат-боти в […]
Франшиза у страхуванні зустрічається досить часто. Водій, який щороку оформляє обов’язковий поліс ОСАЦВ, може навіть не підозрювати про її наявність у договорі. Однак це не звільняє його від наслідків цієї умови, будучи винуватцем ДТП. За яким принципом працює франшиза Франшиза — частина коштів, яка не відшкодовується страховою компанією у разі звернення за виплатою внаслідок страхової […]
Більшість сучасних PR-кампаній схожі на набридливого комара, який дзижчить над вухом і заважає заснути. Їхні методи привертання уваги дратують своєю нав’язливістю. Мало кому вдається вигадати щось справді оригінальне, таке, що посилить лояльність до бренду. Все частіше кампанії звертаються до формату креативної розсилки, аби нагадати про себе і вразити як інфлюенсерів, так і їхню аудиторію. Ми […]
Важко уявити, але років 20-25 тому не існувало Фейсбука, Ютуба, Вайбера і Телеграм, та що там говорити, не було нормальних пошукових систем. Щоб щось знайти, треба було докласти багато зусиль. Виділявся окремий напрямок — «пошук в інтернеті», і цьому навчали користувачів на курсах. Потрібно було вміти складати запити та читати англійською, бо більшість ресурсів були […]
Принцип «fake it till you make it» протягом багатьох років успішно працював для стартапів у Кремнієвій долині. Щоб залучити інвестиції, підприємці видавали бажане за дійсне, перебільшували можливості та завищували майбутній прибуток. Доки мова не зайшла про стартап Theranos. Засновниця компанії Елізабет Холмс, яку називали майбутнім Стівом Джобсом, обіцяла створити простішу та ефективнішу альтернативу аналізу крові, […]
Христина Новік, координатор освітніх технологічних проєктів, має унікальний досвід роботи у сфері освітніх технологій (EdTech). Професійна кар’єра пов’язана з науковими дослідженнями в галузі штучного інтелекту в освіті зі спеціалізацією у Teacher Education. Професійні досягнення включають міжнародне суддівство технологічних стартапів, внесок у впровадження AI-технологій для покращення онлайн навчального процесу. Христина активно працює над інтеграцією сучасних технологій […]
Кожна компанія має дві сторони свого бренду. Є сторона, що створена роботодавцем, щоб утримувати таланти, залучати претендентів. А є внутрішній бік, який формується співробітниками. Разом ці дві сторони можна підсумовувати як брендинг роботодавця та брендинг співробітників. Ці два типи брендів виглядають та працюють по-різному. Однак вони обоє однаково важливі, тому що вони відіграють важливу роль […]
Наші колеги, фахівці тендерного майданчика Workspace, розповіли про сучасні тендери та дали поради для підрядників та замовників послуг. Представники бізнесу дізнаються, як за допомогою тендера обрати ідеального виконавця, агенції — як обійти конкурентів та здобути перемогу у тендері. Тендери в digital: що це таке Можна організувати тендер або конкурс на будівництво будинку, на закупівлю канцтоварів або […]
У мене є для вас хороша новина — кількість айтішників у нашій країні зростає (за останні років п’ять їхня кількість збільшилася вдвічі). Чому це хороша новина? Тому що «плодючість» комп’ютерників хоча б частково компенсує занепад у виробництві та реальному секторі економіки. І що важливо, дає надію на майбутнє. За дослідженнями GlobalLogic, в Україні приблизно чверть […]
Більше — про сім’ю та друзів, менше — про гроші та коронавірус: така, на думку маркетологів, формула успішної різдвяної реклами-2021. Ми зібрали найкращі ролики за версіями двох авторитетних компаній: Kantar та Unruly. Обидві провели масштабні дослідження: виміряли ефективність реклами за допомогою опитувань та технології розпізнавання облич, що допомагає зрозуміти емоції глядачів. П’ять найкращих роликів за […]
У наші дні конкуренція на ринку неминуча. Чи знаєте ви, яку позицію займає ваш бренд у порівнянні з іншими компаніями? Хоч важливо відслідковувати рентабельність інвестицій у PR та маркетингу, вам також необхідно уважно стежити за успіхами інших бізнесів. Сьогодні маркетологам доступно безліч платних та безкоштовних інструментів для вивчення поведінки конкуруючих компаній на ринку та тестування […]
Фахівці з маркетингу завжди жили у світі, де уподобання споживачів постійно змінюються, до чого вони змушені пристосовуватися. Торік маркетологи зробили це вдосталь з огляду на несподівану пандемію. У міру того як відновлення економіки набиратиме обертів, багато фахівців виявлять, що вони мають більше бюджету, який вони можуть витратити. Але як і куди його витратити? Чи прагнутимуть […]
Бренд Xiaomi відомий своїми технологічними продуктами у всьому світі. Нещодавно компанія презентувала новий смартфон – Xiaomi 11 Lite 5G NE, а креативне агентство TABASCO створило рекламну кампанію на підтримку цієї моделі. Новий Xiaomi 11 Lite 5G NE – це ультралегкий і тонкий смартфон, він отримав корпус товщиною всього 6,81 мм і вагою 158 г. Пристрій […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email