Озвучка рекламних роликів відіграє важливу роль у впливі на вибір споживача, оскільки вона створює емоційний звʼязок з аудиторією. Диктор жінка або чоловік передає не лише інформацію, а й настрій, підкреслює переваги продукту інтонацією тощо. Такий підхід допомагає рекламному контенту виділятися з-поміж інших і залишати свій слід у свідомості споживачів, спонукаючи їх до вибору представленого продукту […]
Привіт, мене звати Василь я Middle AQA інженер з дворічним досвідом роботи в компанії Binariks. Нещодавно я перейшов з рівня Junior на Middle та хочу поділитись своїм досвідом та ресурсами й інструментами для початківців у світі AQA. Моя історія у Binariks розпочалася як Trainee QA інженер. На той час мої знання були базовими, і моя […]
Протягом майже двох років повномасштабного вторгнення росії в Україну, міжнародний економічний сектор залишається одним із головних двигунів впливу на ситуацію, використовуючи механізми відмови від співпраці з росією. Спричиняючи тиск економічними методами, міжнародні компанії в силах сприяти зупинці війни, не давши їй стати світовою та вийти за межі території України. За цей час, такі компанії як […]
Контент-маркетолог контент-маркетплейсу Коллаборатор розповідає про особливості купівлі реклами в Телеграм. 700 млн користувачів (станом на 2022 рік), персоніфікована комунікація з юзерами та різноформатність контенту — це те, що робить Телеграм ефективним каналом маркетингу. А в тандемі з порівняно невеликими стартовими бюджетами та зрозумілим функціоналом — взагалі must have інструмент для просування бізнесу, особистого бренду чи […]
Український бізнес продовжує демонструвати стійкість та переживає всі кризи та виклики разом зі своїми клієнтами та споживачами. В умовах воєнного часу топменеджмент маркетингу та піару разом зі своїми командами вивчають нові інструменти, змінюють стратегії, запускають спеціальні проєкти та ініціативи, посилюють зовнішні та внутрішні комунікації. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» запускають спецпроєкт «Варто обговорити», у якому […]
На сучасному конкурентному ринку праці залучення та утримання найкращих фахівців своєї справи стало ключовим завданням для менеджерів з персоналу та HR-фахівців. Один з ефективних способів виділитися серед інших компаній і викликати зацікавленість у претендентів — сильний бренд роботодавця. З посиленням війни за таланти в усьому світі, роботодавці повинні інвестувати в свої HR-бренди більше, ніж будь-коли […]
Група IT-компаній Netpeak Group опублікували результати зарплатного опитування керівників маркетингових відділів в Україні, яке проводилось у серпні-вересні 2023 року. Метою дослідження було визначити медіану винагороди маркетингових директорів в Україні та фактори, які на неї впливають. Розширені результати дослідження опубліковані на каналі Netpeak Group Space. Портрети учасників опитування В опитуванні взяли участь 122 керівники маркетингу з […]
Лідогенерація — важлива частина продажів. За даними Hubspot за минулий рік, 62% маркетологів вважали лідогенерацію найскладнішою частиною роботи. Передусім, це зумовлено зростом конкуренції та надмірною кількістю інформації, через що компаніям важко шукати ліди. Втім, розвиток технологій може полегшити практично будь-яку роботу. І лідогенерація — не виняток. І один з ключових шляхів такої оптимізації роботи — […]
З чого почати комунікації на новому місці релокованим компаніям? І чи на часі комунікації для бізнесу в релокації? Про це поговорили Наталя Холод («ВАРТО») і Тарас Кутко (DELTA FOOD). Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній діляться власними інсайтами роботи під час війни. Наталя Холод, CEO «ВАРТО», поговорила […]
Ефект велосипедного сараю стверджує, що кількість часу, який витрачено на обговорення в колективі будь-якого виробничого питання, обернено пропорційне важливості цього питання. Саме так в англомовній літературі почали метафорично називати Закон тривіальності Паркінсона, що був сформульований у 1957 році на основі особистого досвіду роботи автора в британських установах. (Тривіальний, від лат. Trivialis — простий, примітивний, неоригінальний). […]
Осінь — прекрасний сезон для поповнення своєї домашньої бібліотеки. Навіть, якщо її у вас немає, ця пора року якнайкраще підходить до усамітнення на дивані з цікавою книжкою, і до того, щоб цю бібліотеку почати створювати. Є багато жанрів й авторів, ймовірно, якими ви захоплюєтесь. А як щодо книг, які видають… селебретіз? Мемуари та одкровення зірок […]
Всього за два роки після Другої світової компанія Porsche, яка співпрацювала з Гітлером, відновлює роботу в Німеччині та стає одним із драйверов зростаючої економіки. А у 2023 році один із членів наглядової ради Porsche пропонує російському президенту відновити співпрацю. Який шлях пройшла компанія за ці 76 років? Чому союзники фактично проігнорували військові злочини та стимулювали […]
Парадокс Ейбіліна полягає в тому, що група людей може прийняти спільне рішення, але кожен з учасників подумки буде проти. Хоча він не виказуватиме своїх заперечень вголос, бо вважатиме, нібито всі згодні і не матиме бажання йти всупереч колективу. Першим на це явище звернув увагу професор з науки управління Університету Джорджа Вашингтона Джері Харві (Jerry B. […]
Заробляти гроші в євро чи доларах вигідно, різниця в курсі валют частково компенсує інфляцію та дозволяє жити краще. Знайти таку роботу в Україні не так просто, українці були б не проти працювати на європейський ринок. Розглянемо варіанти бізнесу, які не потребують інвестицій та частково дозволять працювати з України. Рекрутинг для агенцій Ви шукаєте людей для […]
Щомісяця Work.ua блокує понад 3000 спроб ошукати людей. Модератори сайту стежать за якістю і надійністю роботи, проте аферисти не полишають спроб затягнути шукачів у свої тенета. Вони перемикаються на інші майданчики, виходять у соцмережі та навіть влаштовують промокампанії, щоб залучити спраглих до легких грошей. Шахраї та махінатори з роботою — це економічні шкідники, що паразитують […]
Фінтех-стартап Saldo Apps та аналітичний сервіс для мобільних застосунків ASObot з групи IT-компаній Netpeak Group провели дослідження, в якому виявили, що більшість популярних в Україні фінансових додатків мають російське походження. Розробники створили пам’ятку, щоб розпізнати російські додатки та уникнути спонсорування держави-агресора. App Store та Google Play налічують понад 1 000 застосунків для обліку персональних фінансів, […]
Внутрішній PR під час повномасштабного вторгнення став одним з найважливіших напрямків комунікацій для українського бізнесу. Щоб лишатися на зв’язку з командою, підтримувати її бойовий дух та водночас утримати бізнес на плаву в час кризи, керівникам довелося приймати складні рішення та експериментувати. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній […]
Співзасновниця видавництва #книголав й експертка зі стратегічних комунікацій Світлана Павелецька розповіла про роботу брендів з лідерами думок та поділилася власними спостереженнями щодо правил співпраці та майбутніх змін у Influence-маркетингу. У чому різниця співпраці брендів з блогерами та з інфлюенсерами? Почнемо з того, що блогер, інфлюенсер і лідер думок — це різні діяльності, хоч і схожі, […]
Численні дослідження доводять, що війна сильно вплинула на споживацьку поведінку українських громадян. Особливо помітним цей вплив був минулого року, на початку повномасштабної війни, тоді як зараз вже можемо говорити про певні усталені оновлені моделі, які люди практикують у своєму щоденному житті в інтеракції з інтернетом. Перед початком війни у 2021 році дослідницька компанія Gradus Research […]
Ефект якоря — це одна з форм когнітивної упередженості, тобто відношення до чогось чи когось, заснованого лише на особистих враженнях та емоціях. Суть його в тому, що інформація, яка була отримана першою, виступає якорем або прив’язкою і впливає на прийняття наступних рішень. Дуже поширений у суспільстві. Дослідження Африка Наявність ефекту якоря була доведена під час […]
Після перемоги з фронту повернуться учасники бойових дій, яким після реабілітації треба буде адаптуватися до цивільного життя та працювати. Військовим складно підпорядковуватися цивільній особі, особливо якщо вона немає військового досвіду. Це може створити складнощі в комунікації та подальшій роботі компанії. Для більшості ветеранів бойових дій, заснування власної справи стане ідеальним варіантом самореалізації та заробітку грошей. […]
Ефект хибної унікальності полягає в тому, що коли людина має якісь властивості, позитивні риси характеру або нюанси поведінки, що приносять успіх, то вона вважає, що, крім неї, це мало кому притамане. Вона недооцінює поширення цих здібностей серед інших людей, вважаючи себе більш унікальною, ніж є насправді. Приклади ефекту хибної унікальності Ефект хибної унікальності дуже поширений. […]
Усі, хто має підрядників, стикаються із питанням взаємодії з ними. Не зовсім зрозуміло, як вибудовувати з ними взаємини, який формат роботи вибрати та чим підрядник відрізняється від звичайного працівника. Безумовно, ваші робочі процеси та виконання планів повністю залежать від того, як спрацюють ці підрядники. Це стосується будь-якого бізнесу. У цій статті розповідаю, які методи потрібно […]
На початку повномасштабної війни бренди стали часто включатися в прямий діалог зі споживачами, транслюючи головні новини, корисні поради та адаптацію до воєнної ситуації. Уже влітку компанії почали будувати комунікаційні стратегії з повним розумінням того, як потрібно виживати під час війни. Marketer та агенція комунікацій «ВАРТО» продовжують спецпроєкт «Варто обговорити», в якому топменеджери українських компаній діляться […]
Однією з поширених причин незадоволення результатами інтернет-маркетингу є залучення нецільових клієнтів. Сьогодні висновками та прикладами для покращення якості клієнтів із вами поділюся я, Сергій Соловйов, СЕО віддаленого відділу маркетингу Solve Marketing. Отже, перший та головний крок перед запуском реклами — визначити свого клієнта. ЦА, ліди, клієнти — чим вони відрізняються? Досить часто власник або починаючий […]
Олексій Лідовський, засновник міжнародного маркетингового і PR агентства Prioritet Group і онлайн-телебачення JCC Online, розповідає про три рівні цінності, які пояснюють, що саме повинен робити ваш B2B-контент, щоб запам’ятатися і спонукати до дії. Цінність цифрового контенту Залучення в диджитал є складним процесом, який постійно ускладнюється. У 2023 році дослідження багатоканального маркетингу, яке провело компанія Gartner, […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email