Автоконцерн Stellantis змінив диджитал-підрядника для своїх трьох брендів: Opel, Peugeot і Citroën. Віднедавна це агенція Sasquatch Digital.
Загалом Stellantis володіє 14 автомобільними компаніями, має дилерську мережу в 30 країнах світу та публічно торгує на Нью-Йоркській фондовій біржі (NYSE), Euronext Milan (STLAM) і Euronext Paris (STLAP).
Перемагає міцна база!
Sasquatch Digital отримала новий контракт, здобувши перемогу в тендері.
Ми глибоко опрацювали аналітику щодо бренд-сторінок Opel, Peugeot та Citroën, — ділиться закуліссям New Business Director агенції Sasquatch Digital Анастасія Мацуга. — Маркетинг-команда Stellantis зазначила, наскільки чітко наша агенція відчуває сегмент ринку. Адже у тендерній пропозиції ми детально описали портрет цільової аудиторії, розуміючи, хто буде цікавитися сторінками цих автобрендів, з якою ціллю та яку інформацію тут шукатимуть.
Зміни у стратегії
Спрямовані на всі три бренди. А стосувалися насамперед взаємодії з аудиторією, локального у візуалі, фахової модерації.
Частота контакту з аудиторією.
Її посилено, тож зараз це відбувається щодня. SMM-команда Sasquatch публікує 12 дописів і 48 Stories щомісяця. Від бренду Opel комунікують у Facebook та Instagram, а від Peugeot та Citroën — також і на платформах: Х та LinkedIn.
Рубрикатор деталізований відповідно до інтересів кожного зі сегментів аудиторії — від власника продукту до механіка й пішохода-автофана.
Більше локального у візуальному контенті.
Окрім того, Sasquatch разом із PR-відділом концерну в Україні роблять акцент на локальному контенті. Це доволі вагомий козир, коли йдеться про SMM, адже нерідко автобренди вибудовують комунікацію на фото й відео із каталожної зйомки від глобалів. Користувач може зчитувати це як певну недосяжність, відсутність таких авто в Україні.
На противагу цьому рідні ландшафти, номерні знаки, елементи культури транслюють бажане для автоімпортера повідомлення. Тому залучення локальних фотографів і відеографів, щомісячні зйомки, гігабайти статики й динаміки — аж ніяк не даремні витрати Stellantis на власний контент.
Фаховий діалог із аудиторією.
Серед інших помітних зрушень — щоденна модерація приватних повідомлень і коментарів на сторінках. Досі її не було — притім, що цей інструмент доказово стимулює продажі. Тепер модератори Sasquatch оперативно реагують на звернення від аудиторії. Уже за перший місяць співпраці число взаємодій сягнуло 948 і тримається на рівні.
Це і жарти, і запити на техпідтримку, й уточнення щодо сервісних послуг чи статусу робіт. Команда проєкту добре орієнтується у 99% технічних питань щодо будь-якого авто у шоурумах Stellantis.
Перевиконані KPIs
Неповні півроку — таким здебільшого є період адаптації для проєктів. Тож клієнтам слід бути до цього готовими. Тут говоримо про своєрідний лонч: агенція звикає до брендів, тестує маркетингові гіпотези. Важливо, щоб це розуміли й не очікували значних результатів одразу. Однак для Opel, Peugeot та Citroën такий період, навпаки, минає під знаком перевиконання очікувань. Про це й розповідає Account Manager агенції Sasquatch Digital Олександр Манін.
Центральні офіси брендів Opel, Peugeot та Citroën мають доволі амбітне бачення зі збільшення охоплення в Україні. І ми системно їх перевиконуємо. Із жовтня 2023-го ці показники активно зростають — навіть на 50–100%, порівнюючи з попереднім періодом. Щоразу виводимо публікації на сторінках автобрендів на новий кількісний рекорд. Охоплення кожної з них, відповідно до найсвіжішого звіту, сягає близько 1,5 млн на місяць.
Рекламний мікс на сторінках Opel, Peugeot та Citroën — це просування дописів і Reels на взаємодію й охоплення. Окрім того, спеціалісти Sasquatch запускають креативи та кампанії для трафіку на акаунти автобрендів. Це стабільно нарощує аудиторію.
Наші диджитал-комунікації посилюють роботу маркетингової команди концерну та стимулюють продажі. Керуємося принципом «єдиного вікна» у координації роботи проєктів Opel, Peugeot і Citroën. Одна людина збирає всі дані й може відповісти на будь-яке із запитань щодо статусу робіт у кожному з трьох брендів. Важливо, щоб замовник отримував інформацію оперативно — без очікувань і нарад, — ділиться Олександр Манін тим, як побудовано взаємодію з клієнтом, коли йдеться відразу ж про три бренди.
Як такі зміни коментує представник з боку клієнта
Найголовнішим нашим очікуванням від співпраці з агенцією Sasquatch Digital було переосмислити ведення бренд-сторінок Peugeot, Citroën та Opel,
— коментує Chief Marketing Officer автоконцерну Stellantis Ukraine Андрій Чабанов.
— Ми шукали новий погляд на контент і взаємодію з ком’юніті. Уже з перших тижнів роботи нові партнери змогли забезпечити ідеальний баланс між глобальним та локальним контентом, запропонувавши нові ідеї для комунікації. Важливою перемогою для нас стало й саме покращення взаємодії зі спільнотою, адже швидкість реагування агенції на запити підписників суттєво зросла. Коментарів чи повідомлень без відповіді з боку наших брендів просто не залишилося. Загалом спостерігаємо дуже позитивні зміни в розвитку наших соцмайданчиків і плануємо подальше розширення співпраці вже у найближчий час.