Ринок праці, попри війну та економічну кризу, продовжує відновлюватися повільними темпами. Кількість вакансій збільшується, проте залишається у рази меншою, порівнюючи з довоєнним періодом. Перелік затребуваних професій залишається майже незмінним. Винятком стали медики та фармацевти, які вперше за кілька років не потрапили до топ-10 професійних сфер з найбільшою кількістю вакансій. Ще більше вакансій на початку літа […]
MarTech-агентство newage. підготувало щорічне дослідження інтернет-трендів України. Фахівці розказали, скільки часу люди проводять онлайн, які сайти переглядають, якими додатками користуються та який контент споживають. Окрему увагу приділили тому, як на digital-звички українців вплинула російська навала. Агентство досліджує український digital щороку, починаючи з 2017. Цьогоріч до стандартних запитань про звички українців додалось і дослідження того, як вплинуло […]
Увага споживачів до АЗС до повномасштабного російського вторгнення і після суттєво відрізняється. Якщо раніше основними питаннями були вартість і якість пального, то після кількох місяців повномасштабної війни найголовнішою проблемою стала його наявність. Команда LOOQME дослідила, як змінилися комунікаційні показники лідерів ринку пального. Аналітика охоплює період із 1 січня по 31 травня 2022 року. Лідери за […]
Країна, економіка та ринок праці сьогодні переживають складний період. Війна стала причиною потужної кризи. Відновлення ринку праці після повного падіння, яке відбулося на початку війни, відбувається повільними темпами. У червні на кадровому порталі grc.ua вакансій у 4,5 разів менше, аніж було до війни. ІТ-галузь, яка минулого року принесла країні 4% ВВП, теж відчула падіння внаслідок […]
Уже п’ятий місяць триває повномасштабна російсько-українська війна. Україна продовжує обороняти своїх людей і свою землю та потребує підтримки у цьому. Телемарафони — один із способів зібрати фінансову допомогу та нагадати світу, у якому події в Україні отримують все менше і менше уваги, що війна триває і її інтенсивність не стала меншою. Команда LOOQME зібрала медіааналітику […]
NetSolid Investments проінвестував €200K у €2M Pre-A раунд PromoRepublic. PromoRepublic — SaaS рішення для корпорацій, що допомагає стандартизувати та автоматизовувати продажі через соціальні мережі. PromoRepublic надає франчайз-брендам можливість завойовувати клієнтів на місцевому рівні за допомогою інтелектуального маркетингового софту «все в одному». Сьогодні компанія активно розвивається на ринках Північної Америки та Великобританії. Серед клієнтів — Expedia […]
Таргетолог — спеціаліст з реклами у соціальних мережах. Термін «таргетолог» походить від англійського target – ціль. Йдеться про рекламу, налаштовану на певну цільову аудиторію, це важливо, тому що найкраще реклама працює із зацікавленими людьми. Рекламувати можна будь-що, але точне націлення (таргетинг) забезпечує успіх кампанії. У цій статті ми докладно розберемо, хто такі таргетологи, як вони […]
Вирішили переїхати до Києва? Не так важливо чи шукаєте ви тимчасове житло або постійне, питанням пошуку квартири слід задатися заздалегідь. Тим більше що можливостей для цього досить багато. Потрібно лише здійснити кілька простих кроків. Крок 1. Визначаємось із запитами Перш ніж укласти договір оренди, необхідно визначитися зі своїми запитами. До вирішальних факторів можна віднести: бюджет; […]
Ми знайомі з РК-технологією вже кілька десятиліть і зараз вона знаходиться на такому високому рівні, що може конкурувати з дорожчими альтернативами. Але з чого складається такий РК-дисплей і які технології зображення використовуються сьогодні? Як працює РК-дисплей? Рідкокристалічний дисплей, який використовується в більшості модулів, представлених тут https://www.aks.ua/uk/catalog/displei-ekrany/, складається з декількох шарів. В основі лежить підсвічування, яке […]
Ezem Agency пройшла кілька етапів розширення та стискання. У штаті з’являлися нові персоналії на кшталт ілюстратора та ведучої Youtube, дизайнерів більшало, але посада копірайтера була мовби зачарованою. Ми працювали з різними авторами. Подекуди довго шукали їх, подекуди вони швидко залишали проєкти — аж поки досвід пошуку копірайтера в Ezem не набув критичної маси й ми не […]
Криза на ринку праці підвищила активність українців у пошуках роботи. На початку війни відбулося повне завмирання ринку праці. Роботодавці та працівники переймалися насамперед безпекою, підбір персоналу припинився, спеціалісти теж не займалися пошуком роботи. У червні триває поступове відновлення ринку праці, проте цей процес відбувається повільними темпами. Актуальних вакансій на сайті grc.ua досі у 4,5 разів […]
Серед українців суттєво зменшився інтерес до новин та соціальних мереж. Про це свідчать дані проєкту Kantar CMeter. Хоча, це може свідчити про те, що частка читачів новин перейшла до телеграму, який стає все більш популярним та досяг вже 700 млн користувачів. У травні всі новинні ресурси, соціальні мережі й месенджери, представлені у рейтингу популярних сайтів України, втратили […]
«Якщо ви відправите мільйон людей на Марс, вам краще надати їм якийсь спосіб зв’язку, — говорила у 2016 році керівник та операційний директор SpaceX Гвінет Шотвелл про довгострокове бачення компанії Starlink. — Я не думаю, що люди, які вирушать на Марс, задовільняться старомодними радіоприймачами. Вони захочуть користуватися своїми iPhone чи Android». Звичайно, не це головна […]
Взаємодія двох різних професій — це завжди важко, але дуже часто виходить так, що люди змушені працювати парами чи групою задля кращого результату. Як відомо, творчим особистостям ще складніше взаємодіяти разом, але ми поспілкувались з Head of PR&SMM Ярославом Білодо та контент-креатором Софією Шпильовою і дізнались більше про взаємодію двох фрілансерів за різними напрямками. Скільки […]
Ритейлер COMFY за підтримки креативної агенції banda запустив іміджеву рекламну кампанію. Нова кампанія присвячена відчуттю дому, яке для кожного з нас стало ще ширшим після загострення війни з росією, яка триває з 2014 року. Головною ідеєю кампанії став меседж: “Наш дім — це вся Україна”. Дотримуючись цієї ідеї, команда COMFY налаштована на нашу спільну Перемогу […]
У 2022 році у світі буде 3,96 мільярда користувачів соціальних мереж, що на 4,8% більше, ніж рік тому — принаймні, так говорять результати останніх досліджень. Це означає, що майже 60% населення планети зараз мають хоча б один обліковий запис в одній соціальній мережі чи месенджері. Чому SMM потрібен саме вашому бізнесу — відповідає SMM project […]
Увесь світ побачив, що сила українців в єдності та надзвичайній можливості консолідуватися в кризові часи. За даними Forbes, 48% українських підприємств продовжують працювати в умовах війни. Ще 12% планують відновити роботу найближчим часом. 6% опитаних підприємців уже змінили фокус свого бізнесу, а 19% планують перекваліфікуватися відповідно до потреб воєнного часу. Креативна індустрія також не залишилася […]
Сайт із пошуку роботи Jooble, що працює в 69 країнах світу, запустив мобільний додаток Jooble Job Search на iOS та Android. Він допоможе пошукачу ще зручніше переглядати вакансії та відгукуватися на них. Додаток одразу працюватиме у всіх 69 країнах та дозволятиме користувачу знаходити роботу серед усіх вакансій з понад 140+ тисяч ресурсів. Водночас користувач може […]
Часто люди не хочуть купувати страховий поліс, тому що мають сумнів, що в разі чогось – їм хтось допоможе. В суспільстві вже давно побутує думка, що страхові компанії – це складна бюрократична система, яка не просто затягує процес допомоги, а й знаходить причини, щоб не платити компенсацію людині, яка застрахувала життя. Ми поспілкувались з естонсько- […]
Війна вкрала у нас мирне щасливе життя, весну, а тепер ще й літо. Для багатьох з нас досі триває 24 лютого, ми рахуємо лише дні цієї жахливої війни. Зазвичай у цей час розпочиналася гаряча пора відпусток. Цього літа у більшості українців відпусток не буде. Згідно бліц-опитування, проведеного кадровим порталом grc.ua, планує відпустку рекордно низька кількість […]
Гроші повинні працювати та приносити дохід. Навіть у нинішніх важких умовах військової агресії завжди є вихід із ситуації та способи заробити. Але тут виникає багато питань: куди можна вигідно вкласти гроші, які види інвестицій існують і який взагалі дохід вони можуть приносити. Для деяких видів буде досить просто ваших вкладень, а для інших і витрати […]
Понад три місяці українці борються проти повномасштабного вторгнення Росії. Роль жінок у цій війні – невід’ємна. Вони захищають, рятують життя на фронті та в операційних, волонтерять, відбудовують знищені Росією українські міста, займаються евакуацією та розселенням українців, чиї домівки були знищені, забезпечують потреби військових та цивільного населення. Жінки керують організаціями й бізнесами, ухвалюють важливі рішення на […]
Станіслав працює на позиції React developer у компанії Binariks, але після 24 лютого його посада змінилась на військовослужбовця ЗСУ. Ми вирішили дізнатись у Станіслава його історію захисту нашої країни. Як розпочався твій день 24 лютого Я був у Львові. Все розпочалось із дзвінка мого колишнього командира, у підпорядкуванні якого я був в АТО, ми із […]
Попри те, що ритейл під час війни зазнав великих збитків, ця сфера демонструє динамічне відновлення на ринку праці. Вакансії для продавців, касирів, працівників складів, водіїв у магазини з’явилися чи не найперші після обвалу ринку праці наприкінці лютого – на початку березня. Спеціалісти сфери продажу були затребуваними й до війни, багато вакансій для них і зараз. […]
Український бізнес під час війни не тільки продовжує працювати, а й активно займається волонтерством. Сервіс для обліку грошей сучасного бізнесу Finmap дослідив, як керівникам компаній вдалось зберегти підприємства, переформатувати роботу і допомагати іншим. В опитуванні взяли участь представники малого та середнього бізнесу з різних галузей та регіонів України. І майже 90% опитаних вже відновили роботу […]
ІТ-фронт: повномасштабна війна внесла корективи в діяльність компанії AgriChain та IT-департаменту АСТАРТИ. Команда стала діджитальною підтримкою гуманітарного проєкту Common Help UA, залучаючи партнерські рішення та полегшуючи волонтерську роботу людей, що безпосередньо працюють з вантажами, постраждалими людьми та донорськими організаціями. У цій статті ви дізнаєтеся про виклики, з якими стикнувся гуманітарний проєкт, а також рішення, що […]
Інвестиційний фонд Netsolid Investments з українським корінням, створений рік тому, виходить в публічну площину й розпочинає роботу з українськими стартапами та бізнесами в сфері digital маркетингу, Martech та IT. Фокус інвестування: digital marketing, affiliate marketing, traffic products, marketplaces, saas, apps, other IT products. Пріоритетна концепція роботи Фонду — smart money, тобто інвестування в поєднанні з […]
За чотири місяці війни, здається, ми прожили чотири життя. Якщо спробувати підрахувати, скільки кожен із вас встигає за день, то у мирний час на це знадобилося б кілька днів. Де береться ця сила? Але щоранку ми прокидаємось і рухаємося вперед. На початку війни нам здавалося, що це буде спринт. Що все ось-ось закінчиться. Але за […]
У квітні українці зіштовхнулися з нестачею бензину та дизелю і з тих пір все частіше прицінюються до “зелених” видів транспорту. Як же зріс інтерес до альтернативних способів пересування в умовах кризи з пальним — в аналітиці OLX Авто. Попит на електромобілі зріс усемеро, на електросамокати і гіроскутери — втричі За статистикою Укравтопрому, у травні в […]
Що по економічному фронту? Щоб рухати економіку, бізнесу потрібні продажі. А щоб продавати – треба рекламуватись. Як це робити етично? Як залучати нову аудиторію? Як бути видимим та чутним навіть у найтемніші часи? У рамках проєкту UA business.global підготували рекомендації, які допоможуть підприємцям ефективно комунікувати у війну. Не мовчіть Насамперед – говоріть зі своєю аудиторією. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email