Сьогодні ми поспілкувалися з Анжелікою Єремєєвою, провідним фахівцем у сфері цифрового маркетингу. Вона співпрацювала з великими тревел-брендами, такими як Booking, Expedia, SkyUp Airlines, Travelpayouts, WayAway і тд. Її інноваційна SMM-стратегія та впровадження відеомемів допомогли брендам досягти органічного охоплення понад 20 мільйонів людей щомісяця, і сьогодні вона поділиться своїми інсайтами. Розкажіть, як ви прийшли до digital-маркетингу? Що […]
Два найбільші розпродажі року відбудуться у листопаді – Всесвітній день шопінгу 11 листопада та Чорна п’ятниця 29 листопада. Бренди вже розпочали підготовку, адже щороку конкуренція за кожного покупця стає все жорсткішою. За прогнозами партнерської мережі Admitad, цього року українці здійснять на 15-20% більше покупок під час розпродажів на фоні загального зростання онлайн-продажів в країні на […]
Сучасний ринок медіа та реклами зазнає безпрецедентних змін, викликаних глобальними економічними і соціальними потрясіннями. Пандемія COVID-19 та повномасштабна війна в Україні стали каталізаторами, які кардинально змінили підходи до ведення бізнесу. Рекламодавці змушені адаптуватися до нових умов, реагуючи на виклики, які вимагають гнучкості та швидкої реакції для збереження конкурентоспроможності. Сучасні виклики ринку медіа та реклами Сьогодні […]
Сфера діяльності: Благодійний фонд Послуга: Google Ad Grants Період просування: 13.02.2023 – дотепер Вже рік відділ Nonprofit-маркетингу агенції Inweb допомагає фонду «Повернись живим» у налаштуванні та веденні рекламних кампаній за програмою Google Ad Grants. Програма Google Ad Grants надає можливість неприбутковим організаціям запускати контекстну рекламу в Google без витрат на рекламний бюджет з боку організації. […]
Маркетолога продає його портфоліо, особливо, якщо він прагне самостійно шукати клієнтів та будувати бренд. Від якості прикладів робіт та їх оформлення залежить кількість замовлень та середній чек на послуги. Поговоримо, в чому помилки маркетологів (при оформленні портфоліо), які приведуть до зниження конверсії. 1. Кейси, як дисертація В описі кейсу багато теорії, канцеляризмів, води. Незрозуміло, яка […]
Значні зміни в популярності каналів та типів контенту продемонструвало нове дослідження медіаспоживання серед українців, проведене Gradus Research у жовтні 2024 року. Окрему увагу дослідники приділили вивченню цифрових і традиційних каналів, тривалості та інших особливостей споживання розважального контенту, який наразі переважає. До розробки методології дослідження були залучені незалежний медіа аудитор Kwendi, Суспільне та OMD Optimum Media […]
Успішна маркетингова стратегія у криптоіндустрії сьогодні – це мистецтво швидкої адаптації до трендів, які з’являються і зникають швидше, ніж ми встигаємо їх осмислити. Якщо ще вчора всі говорили про NFT та метавсесвіти, то сьогодні увага прикута до нових форматів взаємодії з користувачами. Нещодавно я відвідав захід Incrypted Birthday Meetup, присвячений сьомій річниці найбільшого медіа про […]
Згідно з даними peopleforce — якщо команда не задоволена, вона працює менш ефективно. Це ризик для бізнесу, адже може призвести до втрати фахівців. Одне з можливих рішень його позбутися — розробити мотиваційні програми для співробітників. Вони стимулюють працівників не лише досягати конкретних цілей, а й роблять цей процес чіткішим та передбачуванішим. Такий підхід дає можливість […]
Depositphotos, провідна світова платформа стокового контенту, опублікувала свій щорічний прогноз “Креативні тренди 2025: Розширюючи горизонти”. У співпраці з експертами індустрії у Depositphotos дослідили ключові естетики, теми та концепції на наступний рік, щоб запропонувати брендам і творцям контенту нові ідеї, які допоможуть ефективніше залучати аудиторію та виділятися на ринку. Команда проаналізувала пошукові запити 42M+ клієнтів у […]
Покупці все частіше здійснюють покупки зі смартфонів — як частка, так і загальний обсяг таких продажів зростають. Партнерська мережа Admitad оцінює, що у 2024 році кількість мобільних покупок зросте на понад 15% у світі та на понад 25% в Україні. Бренди швидко адаптуються до цієї тенденції та прагнуть максимізувати свої продажі через мобільні пристрої — […]
Смартфон — це мобільний пристрій, який поєднує функції звичайного телефону з можливостями комп’ютера. Сучасний смартфон дозволяє не лише здійснювати дзвінки та надсилати SMS, але й виконувати широкий спектр завдань, таких як: вебсерфінг, перегляд відео, робота з електронною поштою, спілкування в соцмережах та месенджерах, слухати музику, дивитися фільми та грати в ігри. Більшість смартфонів оснащені високоякісними камерами. […]
Моделі комерційних відносин зашифровані в абревіатурах типу «Х2Х», де замість «Х» стоїть буква латинського алфавіту: “B” — business, “C” — consumer та “G” — government, а саме бізнес, тобто приватне підприємство (юридична особа), споживач як окремо взята людина (фізична особа) та уряд у вигляді державної установи. «2» замінює “to”, що значить «для». Підставляючи, можна швидко […]
Інструмент Gemini, інтегрований у Google Таблиці, розкриває нові можливості автоматизації для маркетологів, аналітиків та всіх, хто прагне оптимізувати процеси створення і редагування документів. Почнемо з основ і подивимося, як Gemini допоможе створити ефективну таблицю з метриками для маркетингової кампанії. Ці поради базуються на матеріалах безкоштовного курсу “Від новачка до експерта в ШІ”, який створила Netpeak Group за […]
Більшість українців вважають зміну професії реальним кроком до покращення якості життя. Понад 64% респондентів готові освоїти нову спеціальність, щоб залишитися конкурентоспроможними на ринку праці. Такими є результати спеціального дослідження, проведеного компанією Gradus Research для Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). “Професійна мобільність” українців висока та ще зростає Українці демонструють високу готовність до змін у професійній сфері: […]
Браузер — це програмне забезпечення, яке дозволяє користувачам отримувати доступ до вебсайтів та переглядати інформацію в Інтернеті. Він забезпечує інтерфейс для відображення вебсторінок, створених за допомогою HTML, CSS та JavaScript, і підтримує різні мультимедійні елементи, такі як зображення, відео, інтерактивні компоненти. Історія браузерів Історія браузерів — це історія розвитку інтернету, адже браузери стали основними “вікнами” […]
Робота в сфері Digital приносить найманому спеціалісту від 15 000 до 70 000 гривень та 150 000 гривень тому, хто будує тут власний бізнес. Поговоримо, з чого почати будувати кар’єру та як скласти план розвитку на рік. Оберіть напрямок В диджиталі є декілька напрямків в яких можна розвиватися. Вибираючи один із них, слід враховувати: термін навчання, обов’язки, […]
Ринкова економіка передбачає жорстку конкуренцію. Як наслідок утворилась ситуація, за якої не покупець шукає товар, як раніше, а компанія за допомогою реклами має розповсюджувати інформацію про свій продукт, бо інакше вона не зможе його продати. Причини переходу реклами в інтернет-простір До недавнього часу, десь приблизно два-три десятки років тому, коли мова йшла про рекламу, то […]
Повномасштабне вторгнення, безсумнівно, вплинуло на всі сфери нашого життя, зокрема й на маркетинг — бізнеси змушені адаптувати свої стратегії, враховуючи нові реалії, потреби авдиторії та етичні аспекти комунікації. Спікерки телеканалів 1+1 Україна та ТЕТ, а також Київстар ТБ, VIASAT поділились експертною думкою про маркетинг в умовах війни та розповіли про те, як змінилась ця сфера […]
Впровадження ERP для ІТ-бізнесу на певному етапі розвитку компанії стає наріжним каменем для масштабування. ІТ-компанії працюють на глобальному ринку, мають команди в різних офісах, традиційно використовують багато різних систем всередині організації для управління процесами. Отже, ERP-проєкт для таких організацій це завжди виклик. Для успіху такого проєкту важливо окреслили бізнес-цілі, заради яких впроваджується система, а також […]
Соцмережі – це, напевно, найзручніший майданчик для ефективного просування власної справи. І все ж таки навіть сьогодні багато бізнесів не користуються можливостями Facebook та Instagram на повну. Щоб зрозуміти, чому так відбувається, треба для початку зануритися в «болі» та страхи власників бізнесу. Основні «болі» та страхи підприємців: 1. Відсутність часу на маркетинг Підприємці зазвичай зайняті […]
Соціальною мережею (SNS від social networking service) називається сайт (платформа, майданчик) в інтернеті, на якому зареєстровані користувачі або, інакше кажучи, áктори, які вчиняють певні дії (акти), як з точки зору власних потреб (робота з інформацією, розваги тощо), так і спрямовані на інших учасників (знайомства, спілкування). Серед багатьох особливостей даного формату можна виділити, по-перше, створення спільнот […]
Різкий зліт китайської онлайн-платформи Temu припав на 2023 рік. Завдяки мільярдним витратам на маркетинг застосунок магазину став одним з найбільш завантажуваних в США та Європі. Наприкінці 2024 року ситуація змінюється. Китайську компанію все активніше критикують за шпигунство за користувачами, обхід митних правил та рабську працю. У серпні ринкова капіталізація Temu за день впала більше ніж […]
Здається, що з кожним днем все більше і більше людей стають причетними до цього таємного, багатогранного джерела розваг і знань, яке ми щосили намагалися зберегти в таємниці протягом останніх кількох років. І це – подкасти. Усього зареєстровано 4 198 326 подкастів у всьому світі згідно з даними на 2024 рік. І це число продовжує зростати. […]
Гелловін – час моторошних історій, страшних костюмів і веселощів. Але в маркетингу буває так, що “історія смішна, а ситуація страшна”. Невдало спланована кампанія або співпраця з інфлюенсерами може перетворитися на справжній маркетинговий кошмар. У цій статті спеціалісти AIR Brands розглянули типові «жахливі» помилки, яких слід уникати в інфлюенсер-маркетингу, і розказали як їх оминути, щоб ваша […]
(Цей текст згенерований ChatGPT… Жарт! Насправді я його писала самостійно.) З кожним днем технології штучного інтелекту, такі як ChatGPT, стають все більш поширеними у світі маркетингу. Так, це звучить як назва для нового блокбастера, але давайте розберемося, як AI може загрожувати нашим робочим місцям, і чи справді він насправді такий небезпечний. Деякі маркетологи вже починають […]
Сьогодні у світі фінансів та інвестицій знання – це ключ до успіху. Зважаючи на стрімке зростання популярності криптовалют, підвищення криптограмотності стає все більш актуальним, адже дана індустрія наповнена нюансами, які повинен знати кожен, хто хоче успішно орієнтуватися в її середовищі. Втім, наразі доступно чимало ресурсів, які допоможуть вам отримати необхідні знання. У цій статті ми розглянемо, […]
На момент початку війни більше 80% українців не мали фінансової подушки. Про важливість мати запас грошей хоча б на 3 місяці, багато говорять, навіть пишуть, про те, як зекономити та відкласти. Але, якщо все так просто, чому більшість не робить заощаджень? Якщо це запитати людей, які живуть в нуль, багато хто скаже, що мало заробляє […]
У суворому світі соціальних мереж існує правило: якщо вас немає в мережі – вас не існує. Саме тому одним з ключових трендів останніх років є тренд на розвиток особистого бренду. Особистий бренд – не просто тренд для власників великого бізнесу, а необхідність для керівників команд будь-якого розміру і навіть незалежних експертів. Щоб підкріпити думку, наведемо […]
Розпочинаючи співпрацю з PR-агенцією, недостатньо лише надіслати чи озвучити запит. Важливо надати якомога більше інформації про себе як клієнта ще на самому початку співпраці. Зрештою, це гарантує подальший успіх у реалізації проєкту. Що потрібно для початку? Часто клієнти мають лише поверхове розуміння своїх потреб. Тому чітко сформований запит є ключовим. Важливо визначити конкретні послуги чи […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email