У сучасному світі соціальні мережі стали потужним інструментом для розвитку бренду роботодавця та залучення нових талантів. Великі компанії активно використовують ці платформи для побудови довіри, взаємодії з аудиторією та пошуку ідеальних кандидатів. У цій статті ми розглянемо, як соціальні мережі можуть працювати на користь вашого бізнесу та поділимося прикладами успішних кейсів. Чому соціальні мережі важливі […]
Партнерство чи конкуренція? Важливе питання в сучасному бізнесі. Чи готові ринки розвиватися дотримуючись партнерства? Чи можливий варіант подій коли виграють всі? Так, на мою думку, обравши партнерство за головний напрямок в маркетинговій стратегії, компанії матимуть більше можливостей для росту та розвитку в сегментах ринку. Спільна творчість компаній, обмін необхідними знаннями та нові ідеї призводять до […]
Планові відключення електроенергії в Україні ― нова реальність, що впливає на всі сфери життя. Звісно, і поведінка українців в інтернеті та соцмережах змінюється. Бренди, що активно присутні в медіаполі та орієнтуються на українських споживачів змушені адаптувати свої SMM-стратегії, щоб залишатися ефективними в умовах такої нестабільності. Задля визначення, яким чином відсутність електрики впливає на SMM-показники (охоплення, […]
Рейтинги популярності різдвяних рекламних роликів цього року показують: люди хочуть економити гроші та радіти простим речам. Будь-яка ознака нещирості, як-от використання штучного інтелекту в ролику Coca-Cola, викликає обурення. Натомість Cadbury з таємним Сантою вже не перший рік поспіль розтоплює серця споживачів. Різдвяна реклама 2024 року: що змінилося Щорічну появу різдвяної реклами у Великобританії порівнюють з […]
Сильний маркетолог – це економія бюджету на рекламу, зростання конверсії продажів, цільової аудиторії та розвиток впізнаного бренду. Для пошуку спеціаліста, який реалізує цілі компанії мало перевірити наявність вищої освіти та портфоліо у кандидата. Обговоримо на що звернути увагу при пошуках маркетолога для бізнесу, щоб вибір був вдалий. Визначиться з вимогами до кандидата та його обов’язками […]
Сьогодні колаборації стали одним з ключових інструментів просування брендів в Україні. Завдяки об’єднанню зусиль і ресурсів бренди вирішують одразу кілька завдань: створення інфоприводу, популяризація продукту, залучення нової аудиторії та підвищення лояльності. Також це чудова можливість вийти за межі стандартів своєї сфери. Хоч ми на телеканалі ТЕТ намагаємося це робити щоразу, я впевнена, що найцікавіші та […]
Не бійтеся змін. Маркетинг — це сфера, яка постійно розвивається: з’являються нові рекламні канали та можливості для аналітики. Микола Лукашук працює в маркетинговій індустрії з 2013 року. З 2017 року він обіймає посаду директора агенції Marketing Link, до цього займав керівні позиції в інших компаніях. Сертифікований спеціаліст Google, Microsoft та Meta, а також викладач програм […]
Ви помітили як медіа простір заповнився інформацією про штучний інтелект? З кожного закутку доноситься то радісне “тепер не треба займатися нудною рутиною”, то лячне “ви залишитеся без роботи”. При цьому більшість статей з порадами по імплементації ШІ в ваші робочі процеси виглядають як пшик або заклик “робіть добре, а погано не робіть”. То що ж […]
Платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) першою в Україні провела дослідження, використовуючи штучний інтелект для аналізу діалогів менеджерів з клієнтами. Основу дослідження склала вибірка у 50 000 розмов з понад 1 млн дзвінків. ШІ допоміг з’ясувати, яких помилок найчастіше припускаються менеджери, як це впливає на настрій клієнтів та їхню лояльність. Проводячи дослідження, Ringostat ставив за […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
Скоро Різдво і Новий рік! Тому передсвяткові відчуття тішать та надають наснаги багатьом з нас. Звичайно, для українців найкращою новиною наприкінці року стала б звістка про закінчення війни. Проте наразі на такий приємний сюрприз можна тільки сподіватися. Хоча, з іншого боку, нас можна без перебільшення назвати однією з найоптимістичніших націй світу. За результатами проведеного Kantar […]
Упаковка являє собою тару, в якій розміщують товар. Її розміри повинні відповідати градації по фасуванню, форма має бути оптимальною, а матеріал, з якого вона зроблена, повинен враховувати властивості товару і забезпечувати його транспортування та зберігання. За однією з класифікацій упаковка ділиться на три типи: Первинна — захищає окремі вироби від пошкоджень (пляшка для мінеральної води, […]
TikTok продовжує залишатися однією з соціальних платформ, що динамічно розвиваються, постійно адаптуючи свої алгоритми для поліпшення користувальницького досвіду і якості контенту. 2024 приніс значні зміни в роботу платформи, які суттєво вплинули на стратегії просування та створення контенту. У цій статті детально розглянемо ключові оновлення алгоритмів та запропонуємо практичні рекомендації для авторів контенту. Основні зміни У […]
Як виглядає комунікаційний фахівець у 2024 році? Чи вдалося галузі оговтатися після останніх турбулентних років? Які виклики стоять перед спеціалістами зараз? Сервіс медіамоніторингу LOOQME дослідив стан комунікаційної сфери і готовий ділитися інсайтами цього року. Світ PR та комунікацій стрімко змінюється, а разом із ним – і професійний портрет сучасного комунікаційника. Дослідження State of PR & […]
Одного разу у вашому житті настане цей момент. Вашим партнером у проєкті стане державна структура. Для непідготовлених умів це може бути дуже стресово. Адже рівень відповідальності великий, ризик зафакапити ще вищий, а часу, щоб спокійно у всьому розібратися, ймовірно не буде. Щоб не розгубитися перед серйозними людьми й запам’ятатись як відповідальні сонечка, пропоную дотримуватись певних […]
Анекдот про сезонний попит: Під час соціологічного опитування хронічному ледарю задають питання: — Скажіть, будь ласка, Ви маєте постійну роботу? — Так, звичайно! — А ким Ви працюєте? — Я продаю димчасті скельця, щоб дивитися на Сонце під час затемнення. Що таке сезонність попиту (СП), довго пояснювати не треба. Це поняття, яке не розповсюджується хіба що тільки на хліб, […]
Продукцію Nvidia називають новим золотом у Big Tech, а засновника бізнесу Дженсена Хуанга — Тейлор Свіфт від технологій. Хоча назви компанії та її продуктів можуть нічого не казати пересічному споживачу, саме Nvidia забезпечує роботу штучного інтелекту, без якого неможливі ChatGPT, безпілотні автомобілі або ринки криптовалют. Ось головне, що треба знати про Nvidia: Станом на листопад […]
За оцінками експертів, 60% споживачів уникають замовляти послуги в компаніях, які потрапляли в гучні скандали або згадуються у негативних відгуках. При цьому 45% із них все ще можуть розглянути пропозицію, якщо бренд добре реагуватиме на критику. Ці факти підкреслюють, наскільки важливим є управління репутацією в інтернеті для формування іміджу бренду. Дійсно, негативні відгуки можуть з’явитися […]
Поки одні бренди вагаються, чи варто починати працювати в Телеграм, безліч компаній в Україні в абсолютно різних нішах вже активно рекламують свій бізнес на цій платформі. Команда біржі телеграм-каналів ADSELL разом з Telemetr.io провели масштабне дослідження, в якому шукали відповіді на те, який потенціал має ринок реклами в Телеграм в Україні, що змінилося у 2024 […]
Світ криптовалют вже давно змінив наше уявлення про цифрові активи й навіть про розваги. Одним з найцікавіших напрямків у цій сфері є Web3-ігри, засновані на технології блокчейн. Вони відкривають нові можливості для геймерів по всьому світу, дозволяючи заробляти криптовалюту або NFT. Зокрема, трендом цього року в індустрії стали Tap-to-Earn ігри, які стрімко завоювали популярність завдяки […]
На початкових етапах розвитку стартапам доводиться вирішувати нетривіальне завдання – знайомити світ зі своїм брендом, зі своєю ідеєю, в особливих випадках формувати цілий новий ринок. При цьому у проєктів-початківців бюджет на маркетинг часто мінімальний або зовсім відсутній. Але чи можна щось зробити в цьому разі? Привіт! Я, COO Weblium Даніелла Шихабутдінова, у цій статті розповім […]
2024 рік докорінно змінив правила гри в PR. Якщо раніше успішною вважалася кампанія з максимальним охопленням, то тепер на першому плані — автентичність, соціальний вплив і здатність створювати глибокий зв’язок з аудиторією. В умовах війни та постійних викликів українські бренди продемонстрували: ефективні комунікації — це історії, які змінюють суспільство та об’єднують людей навколо важливих цінностей. […]
Онбординг нових працівників – це завжди виклик для компаній, особливо якщо йдеться про великі команди або швидкозростаючі бізнеси. Новачки мають швидко освоїтися, зрозуміти внутрішні процеси та почати ефективно працювати, але цей процес може бути тривалим і вимагає постійної уваги з боку колег. Саме тут на допомогу приходить штучний інтелект (AI), який робить адаптацію більш ефективною […]
Сьогодні ми поспілкувалися з Анжелікою Єремєєвою, провідним фахівцем у сфері цифрового маркетингу. Вона співпрацювала з великими тревел-брендами, такими як Booking, Expedia, SkyUp Airlines, Travelpayouts, WayAway і тд. Її інноваційна SMM-стратегія та впровадження відеомемів допомогли брендам досягти органічного охоплення понад 20 мільйонів людей щомісяця, і сьогодні вона поділиться своїми інсайтами. Розкажіть, як ви прийшли до digital-маркетингу? Що […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email