Сфера діяльності: Благодійний фонд Послуга: Google Ad Grants Період просування: 13.02.2023 – дотепер Вже рік відділ Nonprofit-маркетингу агенції Inweb допомагає фонду «Повернись живим» у налаштуванні та веденні рекламних кампаній за програмою Google Ad Grants. Програма Google Ad Grants надає можливість неприбутковим організаціям запускати контекстну рекламу в Google без витрат на рекламний бюджет з боку організації. […]
Маркетолога продає його портфоліо, особливо, якщо він прагне самостійно шукати клієнтів та будувати бренд. Від якості прикладів робіт та їх оформлення залежить кількість замовлень та середній чек на послуги. Поговоримо, в чому помилки маркетологів (при оформленні портфоліо), які приведуть до зниження конверсії. 1. Кейси, як дисертація В описі кейсу багато теорії, канцеляризмів, води. Незрозуміло, яка […]
Значні зміни в популярності каналів та типів контенту продемонструвало нове дослідження медіаспоживання серед українців, проведене Gradus Research у жовтні 2024 року. Окрему увагу дослідники приділили вивченню цифрових і традиційних каналів, тривалості та інших особливостей споживання розважального контенту, який наразі переважає. До розробки методології дослідження були залучені незалежний медіа аудитор Kwendi, Суспільне та OMD Optimum Media […]
Успішна маркетингова стратегія у криптоіндустрії сьогодні – це мистецтво швидкої адаптації до трендів, які з’являються і зникають швидше, ніж ми встигаємо їх осмислити. Якщо ще вчора всі говорили про NFT та метавсесвіти, то сьогодні увага прикута до нових форматів взаємодії з користувачами. Нещодавно я відвідав захід Incrypted Birthday Meetup, присвячений сьомій річниці найбільшого медіа про […]
Згідно з даними peopleforce — якщо команда не задоволена, вона працює менш ефективно. Це ризик для бізнесу, адже може призвести до втрати фахівців. Одне з можливих рішень його позбутися — розробити мотиваційні програми для співробітників. Вони стимулюють працівників не лише досягати конкретних цілей, а й роблять цей процес чіткішим та передбачуванішим. Такий підхід дає можливість […]
Depositphotos, провідна світова платформа стокового контенту, опублікувала свій щорічний прогноз “Креативні тренди 2025: Розширюючи горизонти”. У співпраці з експертами індустрії у Depositphotos дослідили ключові естетики, теми та концепції на наступний рік, щоб запропонувати брендам і творцям контенту нові ідеї, які допоможуть ефективніше залучати аудиторію та виділятися на ринку. Команда проаналізувала пошукові запити 42M+ клієнтів у […]
Покупці все частіше здійснюють покупки зі смартфонів — як частка, так і загальний обсяг таких продажів зростають. Партнерська мережа Admitad оцінює, що у 2024 році кількість мобільних покупок зросте на понад 15% у світі та на понад 25% в Україні. Бренди швидко адаптуються до цієї тенденції та прагнуть максимізувати свої продажі через мобільні пристрої — […]
Смартфон — це мобільний пристрій, який поєднує функції звичайного телефону з можливостями комп’ютера. Сучасний смартфон дозволяє не лише здійснювати дзвінки та надсилати SMS, але й виконувати широкий спектр завдань, таких як: вебсерфінг, перегляд відео, робота з електронною поштою, спілкування в соцмережах та месенджерах, слухати музику, дивитися фільми та грати в ігри. Більшість смартфонів оснащені високоякісними камерами. […]
Моделі комерційних відносин зашифровані в абревіатурах типу «Х2Х», де замість «Х» стоїть буква латинського алфавіту: “B” — business, “C” — consumer та “G” — government, а саме бізнес, тобто приватне підприємство (юридична особа), споживач як окремо взята людина (фізична особа) та уряд у вигляді державної установи. «2» замінює “to”, що значить «для». Підставляючи, можна швидко […]
Інструмент Gemini, інтегрований у Google Таблиці, розкриває нові можливості автоматизації для маркетологів, аналітиків та всіх, хто прагне оптимізувати процеси створення і редагування документів. Почнемо з основ і подивимося, як Gemini допоможе створити ефективну таблицю з метриками для маркетингової кампанії. Ці поради базуються на матеріалах безкоштовного курсу “Від новачка до експерта в ШІ”, який створила Netpeak Group за […]
Більшість українців вважають зміну професії реальним кроком до покращення якості життя. Понад 64% респондентів готові освоїти нову спеціальність, щоб залишитися конкурентоспроможними на ринку праці. Такими є результати спеціального дослідження, проведеного компанією Gradus Research для Київського міжнародного економічного форуму (КМЕФ). “Професійна мобільність” українців висока та ще зростає Українці демонструють високу готовність до змін у професійній сфері: […]
Браузер — це програмне забезпечення, яке дозволяє користувачам отримувати доступ до вебсайтів та переглядати інформацію в Інтернеті. Він забезпечує інтерфейс для відображення вебсторінок, створених за допомогою HTML, CSS та JavaScript, і підтримує різні мультимедійні елементи, такі як зображення, відео, інтерактивні компоненти. Історія браузерів Історія браузерів — це історія розвитку інтернету, адже браузери стали основними “вікнами” […]
Робота в сфері Digital приносить найманому спеціалісту від 15 000 до 70 000 гривень та 150 000 гривень тому, хто будує тут власний бізнес. Поговоримо, з чого почати будувати кар’єру та як скласти план розвитку на рік. Оберіть напрямок В диджиталі є декілька напрямків в яких можна розвиватися. Вибираючи один із них, слід враховувати: термін навчання, обов’язки, […]
Ринкова економіка передбачає жорстку конкуренцію. Як наслідок утворилась ситуація, за якої не покупець шукає товар, як раніше, а компанія за допомогою реклами має розповсюджувати інформацію про свій продукт, бо інакше вона не зможе його продати. Причини переходу реклами в інтернет-простір До недавнього часу, десь приблизно два-три десятки років тому, коли мова йшла про рекламу, то […]
Повномасштабне вторгнення, безсумнівно, вплинуло на всі сфери нашого життя, зокрема й на маркетинг — бізнеси змушені адаптувати свої стратегії, враховуючи нові реалії, потреби авдиторії та етичні аспекти комунікації. Спікерки телеканалів 1+1 Україна та ТЕТ, а також Київстар ТБ, VIASAT поділились експертною думкою про маркетинг в умовах війни та розповіли про те, як змінилась ця сфера […]
Впровадження ERP для ІТ-бізнесу на певному етапі розвитку компанії стає наріжним каменем для масштабування. ІТ-компанії працюють на глобальному ринку, мають команди в різних офісах, традиційно використовують багато різних систем всередині організації для управління процесами. Отже, ERP-проєкт для таких організацій це завжди виклик. Для успіху такого проєкту важливо окреслили бізнес-цілі, заради яких впроваджується система, а також […]
Соцмережі – це, напевно, найзручніший майданчик для ефективного просування власної справи. І все ж таки навіть сьогодні багато бізнесів не користуються можливостями Facebook та Instagram на повну. Щоб зрозуміти, чому так відбувається, треба для початку зануритися в «болі» та страхи власників бізнесу. Основні «болі» та страхи підприємців: 1. Відсутність часу на маркетинг Підприємці зазвичай зайняті […]
Соціальною мережею (SNS від social networking service) називається сайт (платформа, майданчик) в інтернеті, на якому зареєстровані користувачі або, інакше кажучи, áктори, які вчиняють певні дії (акти), як з точки зору власних потреб (робота з інформацією, розваги тощо), так і спрямовані на інших учасників (знайомства, спілкування). Серед багатьох особливостей даного формату можна виділити, по-перше, створення спільнот […]
Різкий зліт китайської онлайн-платформи Temu припав на 2023 рік. Завдяки мільярдним витратам на маркетинг застосунок магазину став одним з найбільш завантажуваних в США та Європі. Наприкінці 2024 року ситуація змінюється. Китайську компанію все активніше критикують за шпигунство за користувачами, обхід митних правил та рабську працю. У серпні ринкова капіталізація Temu за день впала більше ніж […]
Здається, що з кожним днем все більше і більше людей стають причетними до цього таємного, багатогранного джерела розваг і знань, яке ми щосили намагалися зберегти в таємниці протягом останніх кількох років. І це – подкасти. Усього зареєстровано 4 198 326 подкастів у всьому світі згідно з даними на 2024 рік. І це число продовжує зростати. […]
Гелловін – час моторошних історій, страшних костюмів і веселощів. Але в маркетингу буває так, що “історія смішна, а ситуація страшна”. Невдало спланована кампанія або співпраця з інфлюенсерами може перетворитися на справжній маркетинговий кошмар. У цій статті спеціалісти AIR Brands розглянули типові «жахливі» помилки, яких слід уникати в інфлюенсер-маркетингу, і розказали як їх оминути, щоб ваша […]
(Цей текст згенерований ChatGPT… Жарт! Насправді я його писала самостійно.) З кожним днем технології штучного інтелекту, такі як ChatGPT, стають все більш поширеними у світі маркетингу. Так, це звучить як назва для нового блокбастера, але давайте розберемося, як AI може загрожувати нашим робочим місцям, і чи справді він насправді такий небезпечний. Деякі маркетологи вже починають […]
Сьогодні у світі фінансів та інвестицій знання – це ключ до успіху. Зважаючи на стрімке зростання популярності криптовалют, підвищення криптограмотності стає все більш актуальним, адже дана індустрія наповнена нюансами, які повинен знати кожен, хто хоче успішно орієнтуватися в її середовищі. Втім, наразі доступно чимало ресурсів, які допоможуть вам отримати необхідні знання. У цій статті ми розглянемо, […]
На момент початку війни більше 80% українців не мали фінансової подушки. Про важливість мати запас грошей хоча б на 3 місяці, багато говорять, навіть пишуть, про те, як зекономити та відкласти. Але, якщо все так просто, чому більшість не робить заощаджень? Якщо це запитати людей, які живуть в нуль, багато хто скаже, що мало заробляє […]
У суворому світі соціальних мереж існує правило: якщо вас немає в мережі – вас не існує. Саме тому одним з ключових трендів останніх років є тренд на розвиток особистого бренду. Особистий бренд – не просто тренд для власників великого бізнесу, а необхідність для керівників команд будь-якого розміру і навіть незалежних експертів. Щоб підкріпити думку, наведемо […]
Розпочинаючи співпрацю з PR-агенцією, недостатньо лише надіслати чи озвучити запит. Важливо надати якомога більше інформації про себе як клієнта ще на самому початку співпраці. Зрештою, це гарантує подальший успіх у реалізації проєкту. Що потрібно для початку? Часто клієнти мають лише поверхове розуміння своїх потреб. Тому чітко сформований запит є ключовим. Важливо визначити конкретні послуги чи […]
На які продукти переходять споживачі та як виглядає типовий раціон українців? На яких категоріях економлять, а які ріжуть в останню чергу? Чи роблять запаси і яким чином готуються до холодного сезону? Як відрізняються стратегії виживання в залежності від віку та місця проживання? На ці та інші питання щодо зміни харчових звичок громадян шукали відповіді аналітики […]
Соціальні мережі стали невід’ємною частиною стратегії ритейлу, надаючи можливість безпосередньо взаємодіяти з клієнтами, ділитися новинами та пропозиціями, а також отримувати цінний зворотний зв’язок. У наш час, коли конкуренція на ринку велика, ефективне використання соціальних медіа може стати вирішальним фактором успіху для будь-якого ритейлера. Марія Жуковська, SMM-менеджерка OMG Agency, уже два роки разом з VARUS працюють […]
Упаковка являє собою тару, в якій розміщують товар. Її розміри повинні відповідати градації по фасуванню, форма має бути оптимальною, а матеріал, з якого вона зроблена, повинен враховувати властивості товару і забезпечувати його транспортування та зберігання. За однією з класифікацій упаковка ділиться на три типи: Первинна — захищає окремі вироби від пошкоджень (пляшка для мінеральної води, […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email