Під вказаним терміном Customer Development (скорочено — custdev, або «кастдев») — розуміють методику розробки продуктів чи навіть бізнесів шляхом перевірки гіпотези або прототипу стосовно їх затребуваності за допомогою представників цільової аудиторії (ЦА). Кастдев зазвичай проводять перед створенням нового товару чи апгрейду вже існуючого, щоб вирішити, чи є сенс вкладати гроші у перспективну ідею. Звідки взявся термін […]
Привіт! Мене звати Наталя Трубнікова, я близько 10 років працюю в маркетингу B2B і, в здебільшого, допомагаю ІТ продуктам та сервісам (як Gart Solutions) будувати маркетинг та сейлз процеси з нуля, а також — виходити на міжнародні ринки. Окрім цього, впровадження ШІ в маркетинг та сейлз-процеси — це частина методології, яку я використовую як консультант […]
За майже три роки війни українське суспільство суттєво змінилося, що показує динаміка соціологічних опитувань. Міграційні настрої стабілізувалися, переважна більшість громадян повернулася до роботи, хоч і постійно відчуває втому, напруженість і високий рівень стресу. Щоб розуміти загальні настрої українців, дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела одинадцяту хвилю дослідження. Серед […]
В умовах стрімкого зростання обсягів даних і постійних змін ринкової кон’юнктури, багато компаній стикаються з викликом: як швидко адаптуватися і випереджати конкурентів? Універсальна відповідь на питання – штучний інтелект. Сьогодні AI трансформує безліч сфер, не тільки прискорюючи аналіз даних, а й відкриваючи нові горизонти для створення конкурентної переваги, даючи змогу розпізнавати нові можливості та реагувати […]
Чому інвестори готові платити $5 тисяч за квадратний метр у Буковелі? Як вони обирають, куди краще вкладати гроші: в котеджі чи апартаменти? Який “вау-досвід” запам’ятовується гостям, коли вони відпочивають у Карпатах? Ці та багато інших питань стояли перед нами, коли ми в Ribas Hotels Group розпочали роботу над створення проєкту PÓTAY диво хутір. Ми мали […]
Кожного дня з’являються нові блокчейн-проєкти, але лише одиниці стають успішними. Чому? Тому що недостатньо просто мати ідею — потрібно знати, як її реалізувати, з ким працювати і де шукати підтримку. Культура “білдингу”, яка активно розвивається в Україні, — це не просто про написання коду. Це про створення зв’язків, тестування ідей та пошук однодумців. Саме на […]
Жодна компанія не скористалася революцією в галузі штучного інтелекту так кардинально, як Nvidia. Її дохід, прибутковість і грошові резерви стрімко зросли з моменту впровадження ChatGPT трохи більше двох років тому — і багатьох конкурентних сервісів, що генерують ШІ, які були запущені з того часу. А ціна її акцій злетіла більш ніж у вісім разів. За […]
На початку року багато хто переглядає свої підходи до планування та оптимізації часу. Зробити роботу простішою, нічого не забувати та упорядкувати справи в 2025 році допомагає ШІ. Штучний інтелект розширив можливості існуючих інструментів, зробив їх адаптивними до індивідуальних потреб, зручними. Обговоримо список цікавих сервісів, які є на ринку та стануть у пригоді в 2025 році. […]
Здається, що для кав’ярні потрібно тільки якісна кава і приємна атмосфера. Але Starbucks доводить зворотне: вони не просто продають каву, вони створюють унікальний досвід для кожного клієнта. Персоналізація за допомогою ШІ, впровадження NFT, стійкий розвиток і локалізація продуктів — ось чому Starbucks крокує вперед. У 2022 році Starbucks заявила, що «переосмислила третє місце», інвестувавши 450 […]
У 2024 році 1,122 випускників онлайн-академії ІТ-професій Mate academy зробили перший крок у кар’єрі, почавши працювати на junior-позиціях. Ми зібрали основні цифри та інсайти, щоб показати, як складалася їхня історія до оферу порівняно з минулим роком. Вік та стать ІТ-початківців Дві найбільші вікові групи, які обирають ІТ, це 16–24 роки (50%) та 25–34 роки (39%). […]
На запит Уповноваженого із захисту державної мови, експерти агентства інтернет-маркетингу Webpromo проаналізували рейтинг найпопулярніших застосунків серед українців в 2024 році та його зміни за останні роки. Також фахівці дослідили динаміку україномовних запитів в AppStore та Google Play, перевірили популярні застосунки в Україні та за її межами на наявність україномовної версії. Якими застосунками найчастіше користуються українці […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
А пам’ятаєте, як передивляючись черговий цікавий фільм про «успішний успіх», ловили себе на думці, як же було б чудово працювати в такій самій компанії з таким самим колективом? Ілюзія ідеальної компанії Художні фільми часто розповідають про успіхи великих корпорацій та визначних особистостей, перебільшуючи їх нововведення, прикрашаючи корпоративну культуру та прогресивні підходи до ведення бізнесу. Це […]
Успішна організація заходу – це не лише яскраві виступи, креативне оформлення та злагоджена команда, але й чітко продумані деталі, які забезпечують комфорт для всіх учасників. Важливо розробити читкий алгоритм дій, у формуванні якого нам допоможуть широковідомі функції управління: Планування, організація, мотивація та контроль. Так, саме із планування слід починати підготовку. Як це роблю я? Просто […]
У сучасному світі соціальні мережі стали потужним інструментом для розвитку бренду роботодавця та залучення нових талантів. Великі компанії активно використовують ці платформи для побудови довіри, взаємодії з аудиторією та пошуку ідеальних кандидатів. У цій статті ми розглянемо, як соціальні мережі можуть працювати на користь вашого бізнесу та поділимося прикладами успішних кейсів. Чому соціальні мережі важливі […]
Партнерство чи конкуренція? Важливе питання в сучасному бізнесі. Чи готові ринки розвиватися дотримуючись партнерства? Чи можливий варіант подій коли виграють всі? Так, на мою думку, обравши партнерство за головний напрямок в маркетинговій стратегії, компанії матимуть більше можливостей для росту та розвитку в сегментах ринку. Спільна творчість компаній, обмін необхідними знаннями та нові ідеї призводять до […]
Планові відключення електроенергії в Україні ― нова реальність, що впливає на всі сфери життя. Звісно, і поведінка українців в інтернеті та соцмережах змінюється. Бренди, що активно присутні в медіаполі та орієнтуються на українських споживачів змушені адаптувати свої SMM-стратегії, щоб залишатися ефективними в умовах такої нестабільності. Задля визначення, яким чином відсутність електрики впливає на SMM-показники (охоплення, […]
Рейтинги популярності різдвяних рекламних роликів цього року показують: люди хочуть економити гроші та радіти простим речам. Будь-яка ознака нещирості, як-от використання штучного інтелекту в ролику Coca-Cola, викликає обурення. Натомість Cadbury з таємним Сантою вже не перший рік поспіль розтоплює серця споживачів. Різдвяна реклама 2024 року: що змінилося Щорічну появу різдвяної реклами у Великобританії порівнюють з […]
Сильний маркетолог – це економія бюджету на рекламу, зростання конверсії продажів, цільової аудиторії та розвиток впізнаного бренду. Для пошуку спеціаліста, який реалізує цілі компанії мало перевірити наявність вищої освіти та портфоліо у кандидата. Обговоримо на що звернути увагу при пошуках маркетолога для бізнесу, щоб вибір був вдалий. Визначиться з вимогами до кандидата та його обов’язками […]
Сьогодні колаборації стали одним з ключових інструментів просування брендів в Україні. Завдяки об’єднанню зусиль і ресурсів бренди вирішують одразу кілька завдань: створення інфоприводу, популяризація продукту, залучення нової аудиторії та підвищення лояльності. Також це чудова можливість вийти за межі стандартів своєї сфери. Хоч ми на телеканалі ТЕТ намагаємося це робити щоразу, я впевнена, що найцікавіші та […]
Не бійтеся змін. Маркетинг — це сфера, яка постійно розвивається: з’являються нові рекламні канали та можливості для аналітики. Микола Лукашук працює в маркетинговій індустрії з 2013 року. З 2017 року він обіймає посаду директора агенції Marketing Link, до цього займав керівні позиції в інших компаніях. Сертифікований спеціаліст Google, Microsoft та Meta, а також викладач програм […]
Ви помітили як медіа простір заповнився інформацією про штучний інтелект? З кожного закутку доноситься то радісне “тепер не треба займатися нудною рутиною”, то лячне “ви залишитеся без роботи”. При цьому більшість статей з порадами по імплементації ШІ в ваші робочі процеси виглядають як пшик або заклик “робіть добре, а погано не робіть”. То що ж […]
Платформа Ringostat (входить у Netpeak Group) першою в Україні провела дослідження, використовуючи штучний інтелект для аналізу діалогів менеджерів з клієнтами. Основу дослідження склала вибірка у 50 000 розмов з понад 1 млн дзвінків. ШІ допоміг з’ясувати, яких помилок найчастіше припускаються менеджери, як це впливає на настрій клієнтів та їхню лояльність. Проводячи дослідження, Ringostat ставив за […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
Скоро Різдво і Новий рік! Тому передсвяткові відчуття тішать та надають наснаги багатьом з нас. Звичайно, для українців найкращою новиною наприкінці року стала б звістка про закінчення війни. Проте наразі на такий приємний сюрприз можна тільки сподіватися. Хоча, з іншого боку, нас можна без перебільшення назвати однією з найоптимістичніших націй світу. За результатами проведеного Kantar […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email