Programmatic реклама стала невід’ємною частиною сучасного маркетингу. Хвиля технологічних трансформацій не пройшла повз рекламну індустрію, де наразі активно використовуються новітні технології, наприклад, штучний інтелект, цифрова зовнішня реклама, машинне навчання, доповнена реальність, голосовий пошук та багато іншого.
Анжела Руденко, керівниця Адміксер Академії, розповідає, як завдяки технології programmatic маркетинг може не лише успішно автоматизувати деякі найбільш трудомісткі процеси, але й ефективніше взаємодіяти з аудиторією та досягати бізнес-цілей.
Що таке Programmatic-реклама
Programmatic — це метод покупки медіареклами в реальному часі за допомогою автоматизованих платформ та алгоритмів. Рекламодавець купує покази через спеціальну платформу, а не безпосередньо у власника сайту, й весь процес купівлі-продажу займає мілісекунди.
За допомогою programmatic можна розміщувати рекламні повідомлення на безлічі сайтів, додатків, подкастів та DOOH-платформ, залучаючи потрібну аудиторію, де б вона не знаходилася. Одна з головних переваг programmatic-реклами — можливість управляти кампаніями в реальному часі. Це дозволяє оптимізувати роботу з найбільш ефективними аудиторіями, майданчиками, частотою тощо, оцінювати інвестиції та покращувати результати, не чекаючи завершення рекламних кампаній.
Розширені інструменти таргетингу
Сьогодні завдяки programmatic рекламодавцям та маркетологам доступна ціла низка дивовижних інструментів таргетингу, а отже можливостей знайти свого клієнта. Наприклад, ви можете налаштовувати покази на аудиторію, базуючись на доменних іменах, які вона шукала. Або беручи за основу електронні листи, які отримує людина від певних доменних імен. Уявімо, що ви працюєте в рієлторській компанії, яка бажає показати рекламу користувачам, що шукають нерухомість у певному регіоні і, які, можливо, отримували електронні листи від ваших конкурентів. Все, що потрібно, це перелік ключових слів та доменів конкурентів, а programmatic технології знайдуть релевантну для показу аудиторію.
Налаштування Brand Safety
Безпека бренду дуже важлива для успіху рекламних кампаній. Налаштування brand safety гарантує, що ваша реклама не з’являється на сумнівних сторінках, або поруч з небажаним контентом, який може ображати чи не відповідає філософії та ідентичності вашого бренду. Наприклад, порносайти, контент, що пропагує насильство або екстремізм. Ви завжди можете задати необхідні параметри під час налаштування рекламних кампаній programmatic.
5 причин почати використовувати programmatic-рекламу вже сьогодні
Як бачимо, programmatic має низку безапеляційних переваг для швидкого та ефективного медіабаїнгу, що стануть у пригоді будь-якому спеціалісту у сфері реклами. Підіб’ємо невеликий підсумок та розглянемо ще кілька з них.
1. Ефективне витрачання рекламного бюджету
Programmatic медіареклама дозволяє таргетувати користувачів на детальному рівні. Маючи доступ до неймовірних обсягів даних (які, звичайно, відповідають вимогам GDPR), ви можете показувати рекламу потенційному клієнту у потрібний час, в потрібному місці, використовуючи вдале саме для нього повідомлення. Це допомагає витрачати рекламний бюджет з розумом, уникаючи витрат на користувачів, яких навряд чи зацікавить ваш продукт.
2. Аналіз та оптимізація в режимі реального часу
За допомогою programmatic реклами ефективність кожного рекламного оголошення вимірюється в режимі реального часу. Рекламодавцям не потрібно чекати завершення кампанії, щоб отримати звіт. Коригувати та оптимізувати налаштування можна ще в процесі, базуючись на перших отриманих результатах, а потім тестувати та покращувати їх.
3. Data-Driven стратегії
Звичайно, таргетинг за допомогою programmatic реклами не передбачає, що маєте знати усе, про користувача. Вам може стати в пригоді контекстуальний таргетинг, завдяки якому ви можете показувати рекламу користувачам, спираючись на ключові слова та контекстну релевантність сторінки. Крім того, programmatic-платформи дозволяють працювати з інформацією від третіх сторін. Медіабаєр може придбати необхідні дані, а власник рекламного майданчика – продати свої на біржу трафіку, що в результаті гарантує точніший таргетинг.
4. Мультиканальне охоплення
Завдяки programmatic можна розміщувати рекламу на великій кількості сайтів, застосунків, стрімінгових сервісів, DOOH-платформ, подкастів тощо, які недоступні для Facebook та контекстного таргетингу Google.
5. Швидкість та автоматизація роботи
Завдяки автоматизації процесу закупок, який пропонує programmatic, не потрібно самостійно шукати рекламне місце та домовлятися з власниками майданчиків за ціну. Для цього існує машинний алгоритм, який аналізує широкі масиви даних та витрачає на весь процес секунди.
Programmatic-реклама принципово змінює спосіб взаємодії брендів зі споживачами, пропонуючи більш персоналізований підхід, що допомагає збільшувати кількість конверсій та потенційних клієнтів.
Якщо ви зважено підійдете до визначення цілей, аналітики власних даних, розподілення бюджету та дослідження цільової аудиторії, ви зможете впевнено впровадити programmatic технології у свої маркетингові стратегії. А це дозволить збільшити результативність реклами та максимізувати повернення інвестицій.