«Досконалість досягнуто не тоді, коли нема чого додати, а коли нічого прибрати». Антуан де Сент-Екзюпері Подумайте про відомі вам популярні торгові марки: Apple, Adidas, McDonald’s, Gap. Які образи приходять вам в голову? Відомо, що компанії витрачають мільйони доларів на розробку своїх корпоративних логотипів. І не дарма, адже поганий дизайн логотипу може приректи бренд. Коли в […]
PRNEWS OÜ – керуюча компанія онлайн-сервісу PRNEWS.IO – випустить конвертовані облігації на суму в 2 мільйони євро з погашенням у вересні 2022 року. Залучені кошти будуть спрямовані на реалізацію планів компанії для експансії на закордонних ринках. Загальний обсяг випуску становить 2 мільйони євро і розділений на конвертовані забезпечені пріоритетні облігації номінальною вартістю 1000 євро. Пропонована […]
За останнє кризове півріччя багато малих і середніх підприємств переорієнтували свій бізнес на соціальні мережі. У зв’язку з цим для багатьох компаній актуальне питання останніх тенденцій і змін, з огляду на те, що вони не статичні і постійно змінюються. Соціальні мережі розвиваються швидше, ніж може встигнути індустрія маркетингу. За постійним потоком оновлень не просто стежити, […]
Пошукове просування – завдання не з легких. В інтернеті 1.74 мільярда сайтів і конкуренти знайдуться в будь-якій ніші. Пошуковики постійно вдосконалюють алгоритми ранжування, а користувачі хочуть, щоб все було швидко і зручно. Веб-сайт повинен оперативно змінюватися під нові вимоги, щоб залишатися вгорі видачі. У цьому допоможе комплексне seo-просування сайтів нашим маркетинговим агентством. ITForce розробляє і […]
Зростання користувацької бази TikTok випереджає всі інші соціальні платформи. TikTok був завантажений 100 мільйонів разів в період з 20 березня по 28 квітня 2020 року, під час самоізоляції, що значно збільшило і без того популярність даної платформи. Читайте: Соціальні мережі, найпопулярніші в Україні і країнах світу 2020 У той час як багато хто планує збільшити […]
Новий сервіс Moments від Infobip дозволяє автоматизувати розсилки в популярних месенджерах, SMS, email, мобільних додатках на основі поведінки клієнтів. Комунікаційна бізнес-платформа Infobip запустила сервіс Moments для адресного контакту з клієнтами на основі аналітики їх поведінки та даних заповнених онлайн- форм. Маркетологи отримують можливість активно залучати клієнтів у взаємодію з компанією й спонукати їх на покупку. […]
Привіт, мене звуть Юрій. Я керівник агентства «Sotnik». Однією з причин, чому реклама Google Ads не працює, може бути в самому налаштуванні трафіку. Забігаючи наперед, я можу сказати, що будь-який фахівець з контекстної реклами може помилятися, незважаючи навіть на рівень цього фахівця, тому що контекстна реклама Google розвивається дуже швидко, інструментарію стає більше, і дуже часто […]
Нові реалії створюють нові можливості. Уже багато послуг надаються онлайн – тепер цим нікого не здивуєш. Зокрема, це стосується і освіти. Безсумнівно, у такого формату є величезні переваги: ви можете займатися в будь-який день і зручний час, можете навчатися в будь-якій точці світу, у будь-якого фахівця. Якщо ви ще не пробували подібний формат, то саме […]
Сьогодні складно повністю контролювати поширення інформації у ЗМІ, Інтернеті та соцмережах. Але завдяки моніторингу згадок про ваш бренд — є можливість вчасно зреагувати на відгуки клієнта, запобігти репутаційній кризі, з’ясувати як і що говорять про вас, оцінити реакції на зміни, які відбуваються в компанії чи в галузі загалом. Далі декілька рекомендацій, що допоможуть розпочати збір […]
Пандемія викликала революційні зміни в інфраструктурі ділового світу, і багато компаній все ще намагаються адаптуватися. Стрімкі зміни обставин вимагають настільки ж швидких дій, якщо ми хочемо, щоб компанії вижили в нинішній ситуації. Ті, хто мав можливість перемістити свої операції в режим онлайн, щоб продовжувати вести бізнес, вважаються щасливчиками, але всі вони були обмежені в часі […]
Давай будемо чесними – сьогодні ти живеш в світі, де не завжди пам’ятаєш, що потрібно привітати улюблену бабусю, або купити корм коту. Що вже тоді говорити про такі незвичні речі, як зайти в сервіс-центр і поміняти сім-карту, тому що стара не підтримує 4G. І ось ти опиняєшся на узбіччі життя з телефоном, якому не вистачає […]
Кава – один з найпопулярніших щоденних напоїв. Ви починаєте ранок з кави і вживаєте її протягом усього дня. За оцінками експертів, у всьому світі люди випивають близько 2,5 млрд чашок кави в день. Згідно з прогнозами, продажі на ринку готових напоїв, в який входять кав’ярні, виростуть на 67 відсотків в період з теперішнього моменту до […]
Відповідно до недавнього дослідження Всесвітньої федерації рекламодавців (WFA), 52% маркетологів великих світових брендів заявили, що тепер вони будуть стримувати витрати на рекламу на шість місяців або більше. Глобальні витрати на рекламу в цьому році скоротяться майже на 50 мільярдів доларів. Деякі бренди скоротили витрати до 97%, а є і такі, які збільшили їх більш ніж […]
Разом з юристом, координатором підкомітету з питань ЕДО та електронних довірчих послуг ІКТ комітету СУП Христиною Венгріняк, ми спробували розібратися, які послуги для бізнесу вже доступні онлайн. Електронний підпис Бізнес починається з ідеї, а онлайн-реєстрація бізнесу – з отримання електронного підпису. Для того, щоб зареєструвати підприємство або суб’єкта підприємницької діяльності – фізична особа підприємця, не […]
Йогурт – це всього лише один продукт в світі молочних продуктів, але його місце в почесному споживанні серед дітей і дорослих у всьому світі. На сьогоднішній день його користь очевидна і беззаперечна- захист від діабету, допомогти в управлінні з вагою, зниження ризику розвитку раку та інше. Про те, як йогурт завоював світ, як змінювалися смакові […]
У нинішній час деякі компанії і бізнеси переживають складні часи. Збільшити прибуток, знизити відтік клієнтів допоможе спеціальний маркетинговий інструмент під назвою up-salling – апселлінг. Що таке Up-sale? Апселл (Up-sell) або додаткові продажі – це стратегія продажів, яка включає в себе спонукання клієнтів купувати дорожчу версію продукту, ніж та, яку вони спочатку планували придбати. Оскільки залучення нових […]
Злочинна діяльність, як і її суб’єкти, «перекочувала» до мережі Інтернет. Вуличні злодії, “домушники” та шахраї перетворилися на зломщиків приватних акаунтів і інших сховищ інформації – хакерів. Що злочинці забули в Інтернеті? Сучасна людина користується даними й зберігає інформацію зручними їй способами. Аудіо, відео, зображення різних форматів, тексти не захищені від вторгнення, зміни ззовні, умисного пошкодження […]
Більшість українців (51%) отримують новини з інтернет-медіа. За даними опитування USAID-Internews “Ставлення населення до ЗМІ та споживання різних типів медіа”, 19% респондентів довіряють пресі, 22% – радіо, а 49% – загальнонаціональним каналам. Як свідчить дослідження PRNEWS.IO щодо трафіку українських онлайн-ЗМІ за 6 місяців поточного року, ТОП-20 новинних сайтів очолив РБК-Україна – 213 млн. переглядів. До […]
Поспілкувалися з керуючим партнером диджитал агенції NGN.agency — Володимиром Галікою про карантин та диджитал. Що робити? Що змінилося та як буде далі? Як варто поводитися глобальним брендам в посткарантинний період: змінювати стратегію або не варто перевзуватися? Стратегія — це бачення як з однієї точки розвитку бренду перейти до наступної. І щоб цей шлях був оптимальним, […]
Багато представників сфери бізнесу, а також власники домашніх принтерів і МФУ воліють використовувати зроблені сторонніми виробниками (неоригінальні) картриджі. Подібну тенденцію легко пояснити: підроблені видаткові матеріали продаються за низькою ціною, тим самим залучаючи користувачів. Але чи дійсно вони дозволяють заощадити? Спробуємо розібратися. Очевидна різниця між картриджами Купуючи дешевий неоригінальний змінний блок, користувач отримує такий же запас […]
Сторітелінг – це важливий тренд контент-менеджменту і маркетингу в 2020 році. Якщо в 2018-му було важливо писати коротко і ясно за загальним правилом: «стислість – сестра таланту», то в 2019-2020х актуальні захопливі історії, вигадані або з особистого досвіду. Соціальні мережі стали ідеальною платформою для того, щоб розповідати і ділитися історіями з вашою аудиторією. Навіть Твіттер […]
Протягом багатьох років людство сперечалось про те, навіщо ж нам насправді мистецтво. Багато прихильників того, що мистецтво створюється тільки заради естетичного задоволення і розваг. Однак дослідники все частіше приходять до думки, що мистецтво може приносити набагато більше користі: воно може допомогти нам зберегти здоров’я, допомогти одужанню і навіть вплинути на тривалість життя. Коли ми думаємо […]
QR-коди були вперше винайдені в 1994 році компанією Denso Wave для відстеження процесу виробництва транспортних засобів. У 2011 році QR-коди стали популярними, коли Macy’s і Best Buy почали впроваджувати їх в своїх магазинах, хоча і не без певних складнощів. Зараз же QR-коди використовують мільйони людей і число їх з кожним днем тільки зростає. Згідно з […]
У період глобальної пандемії COVID-19, яка не проявляє жодних ознак уповільнення, компанії змушені приймати важкі рішення, що стосуються організації роботи та проводити значущі зміни в сфері внутрішньої політики. Незважаючи на те, що в ряді країн і регіонів вже дозволено відкривати офіси, компанії побоюються ризиків з якими стикаються співробітники під час тривалих поїздок на громадському транспорті, […]
Комунікаційна компанія Noblet Media CIS, афіліат компанії Edelman, у партнерстві з дослідницькою агенцією Info Sapiens представили результати дослідження про спосіб життя і фінансові погляди середнього та вище середнього класів населення в країнах, де працюють компанії. Noblet Media CIS вже проводила такі дослідження спільно з нинішньою командою Info Sapiens у 2009-2013 роках, і наразі оновлені дані […]
Скільки всього цікавого сталося за липень! В одному команда NGN.agency впевнена точно – соцмережі стають ще серйознішою платформою для продажів, тому що пропонують все більш крутий функціонал для пошуку цільової аудиторії. NGN.agency підготували дайджест SMM новин. Ось що сталося у липні: Загальна аудиторія соцмереж досягла 3,96 млрд! Згідно зі звітом HootSuite і We are social, […]
Поки бізнеси по всьому світу використовують соцмережі для реклами і продажів, їх клієнти все частіше використовують інтернет, щоб ділитися особистим досвідом і чесною думкою про бренди. І це не завжди йде на користь останнім. Як вести себе, щоб підвищити лояльність аудиторії? Ось кілька цікавих фактів, які допоможуть вам краще зрозуміти клієнтів. 1. Залишивши скаргу в […]
Свій сайт в 2020 є потужним каналом для залучення нових клієнтів. Він знайомить потенційних клієнтів з компанією, а також з її послугами і товарами. Тому попит на їх створення щодня зростає, як і ціна підрядників на їхні послуги. Для економії варто звернути увагу на конструктори сайтів. Як створити сайт без технічних знань Кращим варіантом створення […]
Штучний інтелект – те, про що в сучасному суспільстві ми чуємо все частіше і частіше. Необхідність впровадження такої технології в різні сфери життєдіяльності людини обговорюють, в тому числі і на вищому рівні – в державних структурах, на міжнародних конференціях, форумах. Про прагнення інвестувати кошти в ШІ говорять не тільки незалежні підприємці, а й державні чиновники. […]
Літній сезон 2020: лише третина українців мають плани на відпочинок цього літа – Factum Group оприлюднив чергові результати дослідження YOUкраїна. Станом на початок липня 10% українців вже відпочили, а 25% планують. Ще 39% не визначились зі своїми планами на літо. Майже третина (28%) при цьому повністю відмовилась від літнього відпочинку у 2020 році. Більшість тих, […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email