Часто доводиться чути: «Треба було продати все, і купити нерухомість у 2005», або: «Якби я знав, то в 2013-му купив 5400 біткоїнів і зараз жив би в Монте-Карло», або: «Потрібно було 5 років тому вчитися на програміста». У цих фразах йдеться про те, що знати або вгадати тренд – означає забезпечити собі світле майбутнє. Всі, хто […]
Люди живуть в умовах воістину глобальної технологічної революції, завдяки досягненням в області обчислювальної потужності і додатків машинного навчання. В даний час багато компаній схильні впроваджувати передові рішення машинного навчання поряд з індивідуальними рішеннями штучного інтелекту, щоб залишатися на конкурентному ринку. Аналітика необхідна для поліпшення результатів, щоб ви могли підвищити ефективність свого бізнесу. З машинним навчанням […]
“Моя Пташечка” — це дванадцяти серійна історія про класного звукорежисера і такого собі стендап-коміка Любчика, та його мудру дружину Дарину — редакторку модного журналу. Про їхній переїзд на нову квартиру, про колишнього, бандитів, таксиста, про дивні, інколи і страшні повороти життя. А ще про про стендап. І про кохання теж. “Ми довго думали, як оригінально […]
«Ми — піцерія, яка використовує технології, або технологічна компанія, що доставляє піцу? Ймовірно, і те, і інше», — говорить директор з цифрових технологій Domino’s Pizza Денніс Мелоні. За 61 рік існування найбільша в світі мережа піцерій кілька разів була на межі закриття. Але в останнє десятиліття компанія вирвалася в лідери ринку завдяки цифровим інноваціям і […]
Давно в минулому часи, коли особистий аккаунт або сторінку компанії в соцмережах можна було легко розкрутити практично безкоштовно – зараз при просуванні бізнесу неможливо обійтися без фінансових вкладень. Фахівці діджитал-агентства Ланет CLICK розповідають про основи роботи з рекламою в соціальних мережах. Які види реклами в соціальних мережах найбільш ефективні Реклама в соціальних мережах буває трьох […]
Скрипти продажів міцно увійшли в життя майже кожного продавця. Ставлення до них зазвичай двояке: одні кажуть, що сценарії – кращий спосіб максимально швидкого збільшення прибутку, інші вважають, що використання сценаріїв продажів може зруйнувати ваш бізнес. Що таке сценарій продажів і чому його слід використовувати з обережністю? Давайте розберемося із визначенням цього терміна і розглянемо його […]
Є така цитата: “Продавець – це людина, яка робить людей щасливими”. В цьому суть цієї професії, її первісне покликання. Продавець – це тонкий психолог, друг, помічник, людина, яка вміє грамотно вибудовувати взаємини навіть з найскладнішими і закритими людьми. Я б сказала, що в цьому і полягає майстерність продавця – в умінні вибудувати хороші людські відносини […]
Після 2019-2020 світ вже не стане колишнім. Звичайно, все це трагічно і сумно, але є і прогресивні моменти. Домашня відсидка, нервозність, загострення пристрастей і паніка привели до того, що у кожного третього тепер під шкірою чіп 5G (щеплення), вдома річний запас туалетного паперу, алергія на гречку і впевненість у завтрашньому дні. Разом з тим, минулі півтора […]
Чим гарний ситуативний маркетинг для бізнесу? Буквально всім! Адже якщо у компанії вийде вдало вбудуватися в новинний привід, це завжди гарантує увагу аудиторії, репости контенту в соціальних мережах і якийсь інформаційний підйом. А, при вдалому збігу обставин, увагу журналістів і безкоштовні публікації в медіа. Крім того, ситуативний маркетинг (і ньюсджекінг, як основний його метод) – відмінна […]
Оскільки споживачі більше піклуються про навколишнє середовище, ніж будь-коли раніше, бренди змушені нарощувати свої зусилля по екологічному маркетингу. Громадськість покладає великі надії на те, що бренди беруть на себе відповідальність за свій вплив на навколишнє середовище. Дослідження, проведене Unilever, показує, що тепер третину споживачів воліють купувати товари у брендів, які, на їхню думку, приносять користь […]
Типи контенту, який люди споживають, і способи, якими маркетологи можуть залучити нову аудиторію, продовжують розвиватися. Нові платформи, такі як TikTok, і доповнення, такі як історії LinkedIn, тепер стали головними трендами. Діджитал став вищим лідером в світі маркетингу. Зараз на нього припадає близько 80% всіх бюджетів маркетингових каналів. Очікується, що в 2021 році це число тільки […]
Artificial Intelligence, AI, штучний інтелект, ШІ — це складний термін, який має в собі багато понять з області високих технологій. Словосполучення «штучний інтелект» в рівній мірі активно використовується в науці і популярній культурі. Завдяки цьому кожна сучасна людина його чула, але мало хто може виразно пояснити, що воно означає. Ще менш зрозуміло, як користуватися цими ультрасучасними технологіями. Давайте […]
Продаж товарів, на які практично немає попиту, може зробити неприбутковим будь-який онлайн-бізнес. Тому при проведенні мозкового штурму бізнес-ідей важливо знати, які популярні продукти продавати в інтернеті в 2021 році. В останні роки стала жорсткішою конкуренція в сфері електронної комерції. Цим продиктована необхідність не тільки швидко визначати можливі тенденції в товарах для вашого бренду, а й […]
На ТОП-7 категорій за кількістю замовлень припадає 81,9% від загальної кількості рекламних постів в телеграм-каналах. Серед найпопулярніших категорій – «ЗМІ», «Мотивація та саморозвиток» і Музика. А на ТОП-7 категорій по обороту реклами припадає 91% від загальної вартості рекламних постів. В кінці липня 2021 біржа реклами в Telegram Telega.com.ua завершила дослідження «Ринок реклами в українських Telegram-каналах» […]
Експерти LOOQME з’ясували скільки уваги приділили вакцинації українські медіа та соцмережі. В рамках дослідження було зібрано згадки про вакцинацію та вакцини за півроку та розподілено їх у % за різними типами медіа, розроблено карту тональності згадувань у соцмережах за регіонами. Ділимося отриманими результатами. 1. Про вакцинацію в медіа згадували приблизно в півтора рази більше ніж […]
Айдентика українського deep-tech стартапу ZibraAI завоювала премію Best of the best і стала кращою в категорії Brand Design & Identity на одному із найавторитетніших конкурсів промислового і комунікаційного дизайну у світі Red Dot Award: Brands & Communication Design 2021. Журі у складі 24 експертів оцінювали креативні роботи від агентств, компаній і дизайнерів з більше ніж […]
Штучний інтелект (ШІ) або Artificial intelligence (AI) в англійському варіанті сьогодні є модним словом в бізнесі, як і цифровий маркетинг десять років тому. Він захоплює діловий світ штурмом. Завдяки його здатності автоматизувати рутинні завдання і підвищувати ефективність, кожна увага, яку приділяють йому, заслужена. Технології змінюють життя людей і, таким чином, змінюють всі методи ведення бізнесу […]
Світ Ecommerce стає все більш конкурентним. Щоб вивести свій бізнес на новий рівень, необхідно постійно відстежувати нові тенденції. У минулому році спостерігалося значне зростання електронної комерції. За даними Statista, виручка від роздрібної торгівлі через Інтернет до 2022 року, за прогнозами, досягне 6,54 трильйона доларів. Покупки в Інтернеті є одним з найпопулярніших видів онлайн-діяльності у всьому […]
Усі ми пам’ятаємо нестерпне відчуття болю, коли доставка довгоочікуваного замовлення запізнюється. Цього року АЛЛО вирішили покласти цьому відчуттю край, тож відтепер за кожне запізнення доставки товару в магазин АЛЛО ви отримаєте АЛЛО Гроші — і це справді унікальна фішка! Однак не розраховуйте, що це постійно траплятиметься, адже доставка АЛЛО вирізняється своєю пунктуальністю. І саме про […]
Один вчений сказав: «Ми живемо на вузькій прибережній смузі між хаосом і невідомістю», і потрібно визнати, що він мав рацію. Немає ніякої гарантії того, що наші надії і старання будуть мати хоч якесь значення через рік, годину або хвилину. Все може впасти прямо зараз. Це відноситься до політики, сфери здоров’я, особистого життя і, звичайно, бізнесу. […]
Штучний інтелект тихою сапою пробрався в життя та побут сучасного світу. І вже займає в ньому вагоме місце. Мало хто усвідомлює, коли він встиг перетворитися на буденне явище. Зараз роль штучного інтелекту в бізнесі – величезна. Штучний інтелект (artificial intelligence) аналізує бази даних, пропонує споживачам рекламу, відстежує продажі та прогнозує майбутнє. Зростає також роль машинного […]
Платіжна платформа Payoneer провела дослідження у п’яти великих містах України та поділилась даними про те, де українці заробляють найбільше на міжнародних ринках. Найвищий середній дохід від e-commerce у столичних онлайн-продавців — $4 920 на місяць. Харків — лідер в ІТ й онлайн-освіті, Львів — у креативних сферах, Одеса — в оренді туристичного житла, фрилансі та […]
«Креативність – це просто створення зв’язків між речами. Коли творчих людей запитують, як вони щось зробили, вони відчувають себе трохи винуватими, тому що вони не зробили нічого насправді, а просто помітили. Це стає їм зрозуміло з часом. Вони змогли зв’язати різні шматочки свого досвіду і синтезувати щось нове. Це відбувається тому, що вони пережили і […]
Procter & Gamble — один з найбільших рекламодавців в світі. У 2020 році Міжнародний фестиваль «Каннські леви» удостоїв компанію особливого титулу: бренд-маркетолог десятиліття. Завойовуючи нові ринки, бренд не боїться бути смішним, боротися зі стереотипами і говорити на табуйовані теми. П’ять сильних прикладів розглянемо в статті. Gillette: яка бритва потрібна індійським чоловікам У 2007 році в […]
Бездоганних брендів не буває і негативні відгуки в соціальних мережах тому підтвердження. При всьому бажанні, позбутися від них ніяк не вийде, а ось правильно з ними працювати і навчитися повертати їх на свою користь – цілком реально. Про те, як легко і швидко нівелювати їдкі зауваження, розповість провідний менеджер з продажів Teletype, Олександр Корнєєв. Чому […]
Анімаційний фільм під назвою «Маджд і бібліотекар», створений Serviceplan для кредитного бюро Al Etihad Credit Bureau (AECB), метафорично обігрує звернення в банк за кредитом, як запозичення книги в бібліотеці. Фільм був створений для підвищення обізнаності про бренд в інтернет і тонко передає ступінь відповідальності за взяття в борг. «Маджд і бібліотекар» розповідає історію про хлопчика, […]
Коли користувач шукає якусь інформацію в мережі, він не замислюється про якісь технічні особливості, а просто хоче отримати відповідь на сформульований запит. Насправді, сайт – це непросто якась віртуальна сторінка, а цілий комплекс алгоритмів і заходів, що вимагають місця для зберігання текстів, фото, відео та складових контенту. Всі дані сайту зберігаються на сервері, який орендується […]
Якщо б вам запропонували обрати між бургером з м’ясною котлетою чи соєвою, якій б ви віддали перевагу? А якщо б перед вами поклали два ідентичних на вигляд бургери, один з яких був би розрекламований як більш «екологічний» і «корисний» для організму? Вірогідно, що у другому випадку ви з більшою зацікавленістю потягнулися б до «новинки»… У […]
Лінкбілдинг — це метод просування сайту, спрямований на збільшення кількості зовнішніх посилань. Якщо на ресурс ведуть посилання з інших джерел (беклінки), це є ознакою його популярності і авторитетності. Пошукові системи враховують зворотні посилання, як фактор ранжування за запитами користувачів. У цій статті ми розберемо інструменти, за допомогою яких можна отримати корисну інформацію про беклінки сайту […]
Україна має значний потенціал розвитку ІТ сфери, що у купі зі зростанням кількості професійних кадрів, дає надію на велике технологічне майбутнє. Проте не варто забувати про реалії українського ІТ сектору і ті пересічні проблеми з якими він вимушено стикається кожного дня. Напевно, одним з перших негативних чинників України як світового ІТ хабу, називають турбулентність економічного […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email