Ще двадцять років тому, коли ламався стільниковий телефон, то його користувач міг втратити тільки контакти з телефонної книги. Хоча ситуація була не самою приємною, проте втрачені дані можна було досить швидко відновити. В епоху смартфонів кожен з нас зберігає в пам’яті мобільного пристрою не тільки номери телефонів знайомих, а й важливі SMS-повідомлення або унікальні фотографії, […]
Кожен власник компанії точно знає, що залучення нового клієнта обходиться набагато дорожче, ніж утримання старого. Але для його утримання потрібно задовольнити всі його потреби, тоді клієнт буде щасливий і обов’язково порекомендує вас своїм друзям, і повернеться до вас за повторною покупкою. За допомогою регулярної оцінки індексу задоволеності клієнта ви можете виявити наявність емоційної прихильності до […]
У ньому Україна постає під неочікуваними для глядача кутами зору. Ролик є частиною масштабної кампанії України на BBC Global News. Її мета – змінити імідж України в очах закордонних аудиторій й показати країну як інноваційну, прогресивну та привабливу для інвестицій та партнерств. Відео Change Your Perspective — Start Up With Ukraine NOW: У відео використали […]
«Where Minds Click» – слоган нового рекламного анімаційного ролика від Serviceplan Middle East для технологічного центру Dubai Internet City (DIC). Рекламна кампанія по просуванню DIC включає в себе анімаційний фільм-презентацію, плакати, рекламні щити і брендування соціальних об’єктів. Слоган «Where Minds Click» уособлює Dubai Internet City, як спільнота, в якій стартапи, підприємці, студенти та великі транснаціональні […]
Мода й тренди циклічні. Ми вже бачили, як на прилавки повертаються іграшки з 90-х: тетріс, йо-йо, спінери та поп-іт. Але це не єдині легендарні речі з дитинства, що знову стали популярними. Цього року бренд Flint перевипустив легендарні сухарики з соусами. Як агенції інфлюенс-маркетингу SHUM вдалося розповісти про це понад 5 млн людей — у цьому кейсі. Про […]
Рівень залученості – один з основних показників будь-якої маркетингової кампанії в соціальних мережах. Але що таке хороший рівень залученості? При такій великій кількості маркетингових каналів і показників, які необхідно відстежувати, маркетологам може бути складно зрозуміти, що являє собою хороший рівень залученості. Давайте розберемося що таке показник залученості або Engagement Rate (ER), які показники залученості в […]
Криптогаманець повинен бути у кожної людини (якщо, звичайно, вона не ретроград). І, природно, для бізнесу криптовалюта відкриває значні перспективи. Тим більше, більшість сучасних гаманців надійно захищені від злому і дають можливість переводити крипту через комп’ютер або смартфон в будь-якому місці, де є інтернет. Нещодавно в нашій країні був прийнятий закон про «Віртуальні активи». Згідно з […]
Google Tag Manager (GTM) – це місце, що служить для зберігання тегів і забезпечує зручну роботу з аналітикою ресурсів. У цій статті команда ROMI center розповість, що представляє собою установка Гугл Аналітікс за допомогою Google Tag Manager, для чого вона потрібна і як правильно налаштувати її інтеграцію. А також пояснить, навіщо взагалі проводити аналіз користувацької […]
Saatchi & Saatchi Ukraine створила кампанію для бізнес-напряму OLX, в якій показала, що відкрити власну справу онлайн і заробляти — легко. Раз, два, три – і є. З приходом COVID-19 особливо гостро постало питання доходів. Карантин, скорочення, ізоляція — шкідливі для гаманця. Тож люди шукають можливості заробити додатково – скажімо, на власному хобі або намагаються […]
– Вадик, ну, будь ласка, розкажи мені, як ви робили цей проєкт. – Можливо пізніше. – Але мені потрібно для статті! Я ж пишу кейс! – Не маю часу, погуглити. – Що погуглити?! Як ви робили проєкт?! – Ти ж маркетолог, в інтернеті повно кейсів, придумай що-небудь. Все, мені ніколи. – Вадик. Я по-о-овільно дістаю […]
KPI – одні з найбільш часто використовуваних цілей в організаціях по всьому світу. Він є найважливішим компонентом зростання організації та довгострокового успіху. І хоча це така фундаментальна мета для багатьох організацій, KPI часто неправильно розуміють і використовують неправильно. Що таке KPI? KPI (Ключові показники ефективності (англ. Key Performance Indicators, KPI)) – це кількісний показник того, […]
Криптовалюта в тренді як мінімум з 2017 року, коли був перший бум і навіть школярі після уроків вчилися майнити бітки. Разом з тим, що розумітися на крипті – це стильно, модно і молодіжно, для людей важливо розуміти, де надійно зберігати накопичення і як держава регулює ходіння електронних грошей. Криптовалюта і блокчейн (на якому вони засновані) створили […]
Чи знаєте ви, що 86% покупців регулярно переключаються між двома і більше каналами? Вони не просто «переходять» з одного магазину до іншого, вони переключаються по декількох каналах під час покупок, від настільних комп’ютерів до смартфонів і планшетів, від сайтів електронної комерції до мобільних додатків. Ось чому 87% роздрібних продавців вважають, що омніканальна маркетингова стратегія пріоритетна […]
Захистити свій будинок і гараж від непроханих злодіїв хоче кожна людина. І для того, щоб можна було з легкістю покладатися на захист власної території слід поставити надійні двері та, обов’язково, ворота. Сьогодні вибір воріт дуже великий, є різні механізми і матеріали з яких їх виробляють. Якщо Ви цікавитеся темою воріт і їх комплектуючих, то https://sellmax.com.ua/ буде хорошим […]
Засновник компанії Heineken Герард Хайнекен багато в чому нагадує Стіва Джобса XIX століття. «Те, що здається неможливим сьогодні, стане звичайною практикою через пару років»,— говорив знаменитий бровар, чий бізнес змінив не тільки пивний ринок, але і Амстердам. Пиво джентльменів замість пива робочих Герарду Хайнекену виповнилося 22, коли він купив в Амстердамі стару броварню De Hooiberg […]
Одне з найбільших поколінь в історії ось-ось перейде в роки розквіту. Міленіали готові змінити економіку, їх унікальний досвід змінить способи покупки і продажу, змушуючи компанії задуматися про те, як вони ведуть бізнес, на десятиліття вперед. Володіючи правильними знаннями, ви можете налаштувати свої маркетингові стратегії так, щоб привернути увагу всіх чотирьох поколінь споживачів (Бебі-бумери, покоління X, […]
Світ навколо стрімко змінюється і, щоб лідирувати, потрібно бути в авангарді новітніх цифрових розробок. Провідне місце в нових технологіях зайняв штучний інтелект, що призводить до створення безлюдних виробництв, до цифрових двійників. Тому і фактор дешевої робочої сили втрачає свою актуальність. Використовуючи цей тренд, США, Німеччина та інші розвинені країни повертають свої виробництва з Китаю і […]
Іноді клієнти можуть здаватися абсолютно непередбачуваними. Вони проводять тижні, досліджуючи ваші продукти, взаємодіючи з вашим контентом і заповнюючи свою корзину товарами. Все це наближає їх до здійснення покупки, а потім вони просто відмовляються від неї і не оформлюють замовлення. Або клієнти підписуються на ваші електронні листи, переходять на сторінки ваших продуктів, дізнаються більше про ваші […]
Digital – унікальне середовище, де працювати на користь бренду може кожен рекламний долар. І навіть незначна сума, інвестована в правильний маркетинговий інструмент, може принести бажане зростання продажів. Але вірно і зворотне – тут легко витратити величезні бюджети на промо-кампанії, але так і не побачити позитивних змін. Ми зібрали топ-5 помилок компаній, які вони здійснювали до […]
Одні свята залишаються просто рядками в календарі, а на інші руки так і тягнуться витратити гроші. І навіть не на Новий рік або 8 березня – а в такі дні, про які ще 10-20 років тому ніхто толком не чув. Єлизавета Омельченко з Ringostat зібрала історії про те, як маркетологи придумували нові свята або вдихнули […]
Сьогодні все більш популярними стають дерев’яні будинки з бруса. Це екологічно чисті житлові споруди, що зводяться з природних матеріалів. Профільований брус, який можна купити від виробника в компанії «УкрЕкоЛіс», наділяє споруди кантрі-естетикою, високими теплоізоляційними властивостями, надійністю і довговічністю. Завдяки цьому матеріал все ще залишається найбільш затребуваним в сфері малоповерхового будівництва. Популярність бруса обумовлюється рядом незаперечних […]
Онлайн-сервіс виклику авто Uklon представив “Стартапку” — свою першу реферальную програму, що стане платформою для заробітку на кастомізованих промокодах в самому додатку. В чому суть? Тепер райдери Uklon можуть придумувати і генерувати власний invite-промокод, який назавжди буде закріплений за їх акаунтом. Наприклад, CRAZYbaby373, batya1991, theverybestmax і тд. Нові користувачі, які реєструються за таким кастомним промокодом […]
Будь-яка трата грошей – це втрата з точки зору клієнта. А кому хочеться віддавати свої кровні? Саме тому 97% споживачів не готові придбати товар з першого відвідування сайту. Дослідження маркетингового агентства The Marketing Blender показало, що середня кількість контактів для успішного продажу – від 3-х до 5-ти. 63% опитаних заявили, що їм потрібно почути пропозицію компанії […]
Кожен з нас хоча б раз у житті спілкувався з менеджером, який пропонує купити якийсь продукт або послугу. Але чи можемо ми бути на 100% впевненими, що говорили саме з людиною, а не з голосовим ботом? За статистикою, за останні 12 місяців з роботами хоча б один раз взаємодіяло 60% населення планети. В Україні ця […]
Роками компанії, партнерські мережі та трекінгові сервіси покладалися на файли cookie, ID користувача, IP-адреси і пошту для відстеження замовлень. Але разом з посиленням контролю за обігом персональних даних змінився і міжнародний ринок маркетингу. Чи позначиться недавно представлена iOS 15 на онлайн-продажах? Експерти Admitad Affiliate вивчили нові функції Apple і розповіли про те, як можна працювати […]
Виділення нішевого ринку і позиціонування себе як бренда, орієнтованого на конкретну аудиторію, не тільки зміцнює ваш авторитет серед конкурентів, але і призведе до більш цілеспрямованого бізнесу. Існує безліч прибуткових ніш, які ви можете освоїти, з можливістю зайняти ще більш вузьку нішу. Ключовим моментом є визначення ринкової ніші, яку ви можете освоїти, і яка має життєздатну […]
Років 30 тому діти хотіли стати льотчиками або космонавтами, але вдавалося це одиницям. Зараз полетіти в космос, і розносити в тріски ворожі станції може кожен, звичайно, у віртуальній реальності. Боротьба з digitall залежністю остаточно програна, смартфон є у кожного першого, грають майже всі. Якщо гейміфікації не можна запобігти, то чому б її не звернути в позитивне […]
Корейська косметика з’явилася на нашому ринку відносно недавно і ще не втратила новизни як продукт і як ідея. Тому вона цікава для користувачів косметики, і для вкладення коштів виглядає цілком привабливо. Якість і вартість продукції додатково сприяють тому, щоб відвідати інтернет-магазин корейської косметики, ознайомитися з асортиментом і особливостями, а також задуматися про відкриття своєї справи. […]
Telegram-канал можна назвати успішним, якщо він приносить дохід. А дохід залежить від того, скільки людей підписано на канал і наскільки вони активні – чим активніше, тим дорожче реклама і тим більше бажаючих розмістити рекламу на каналі. Тому аудиторія – найцінніший актив Telegram. Але скільки часу знадобиться на те, щоб на канал підписалися перші 1000 осіб? А […]
Молодому проєкту нелегко генерувати продажі і активне ком’юніті на конкурентному ринку. А що, якщо при цьому ще й не можна розголошувати най “смачні” подробиці – і навіть саму назву компанії? Про те, як швидко просунути проєкт з нуля, розповідає Олександр Карелін, CMO BDC Consulting. Проєкт, який не можна називати Дано: проєкт з великим потенціалом, класною […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email