До Чорної П’ятниці й Кіберпонеділка — одних із найбільших щорічних подій у ритейлі, залишилося не так багато часу. А це означає, саме час розпочинати підготовку рекламних кампаній для отримання максимального результату від сезону розпродажів. RTB House, базуючись на досвіді реалізації рекламних кампаній для ритейл-брендів, зібрав практики й лайфхаки, що допоможуть повністю використати потенціал промоактивностей. Таймлайн […]
Привіт, мене звати Сергій, я бренд-менеджер команди YozmaTech. Нині все вказує на те, що, можливо, нам варто очікувати новий локдаун, тому ми вирішили поділитися досвідом, як ми об’єднували співробітників компанії та драйвили командний дух у торішні ковідні часи. Стаття може бути цікавою HR чи бренд-менеджерам, а також усім, хто хоче підвищити залученість співробітників. Цей кейс […]
Література допомагає нам зрозуміти критичні і часто непомічені нюанси повсякденного життя, розкриваючи істини реальності. Що стосується української літератури, то всім відомі вічні класики: Тарас Шевченко, Леся Українка, Михайло Коцюбинський. А чи відомі вам письменники сучасної української літератури? І скільки їх робіт ви можете назвати? Вивчення деяких сучасних українських авторів безперечно варто вашого часу. Сьогодні ми […]
Інтернет наповнився безліччю блогерів, які пишуть на найрізноманітніші теми. Наявність крутого телефону з камерою – це не єдина вимога для того, щоб стати успішним блогером сьогодні. Швидкість набору передплатників залежить від багатьох факторів, в тому числі від якості контенту та його унікальності. Серед найпопулярніших українських блогерів – не тільки красиві дівчата, моделі, актриси, але і […]
IT – важлива сфера економіки в масштабах країни і найефективніший спосіб для молодих людей забезпечити собі прийнятний рівень життя. Чому? Тому що при мінімальних витратах на вхід у галузь, фахівець здатний отримувати заробітки майже зіставні із західними. Потенціал IT-ринку України У 2020 році експорт ІТ-послуг України виріс на 20% і вперше перевищив $ 5 млрд на […]
Інвестиційні фонди – одна з найпопулярніших стратегій отримання прибутку. В Україні за останні роки спостерігається помітне пожвавлення інвестиційних фондів. Якщо три роки тому в трійці лідерів були UFuture, TA Venture, Genesis Investments, в нинішньому році з’явилися і деякі інші гравці. Також радує те, що український бізнес почав залучати фінансування не тільки від місцевих, а й […]
Якийсь мережевий анонім dreyfan з Каліфорнії створив топік на ресурсі Hacker News, де докладно описав, що одночасно працює розробником коду на відразу десяти віддалених роботах. Причому ділиться він цією інформацією у формі лайфхаку на тему “як масово обманювати роботодавців” :). Dreyfan називає роботодавців «настільки дружньо налаштованими» і «ненастирливими» в контролі над його проєктами, що він може […]
Мобільні телефони стали невід’ємною частиною нашого життя. Споживчі переваги динамічно змінюються. Камери з високою роздільною здатністю, більш швидкі процесори, стильний зовнішній вигляд і дизайн, нові опції, стиль тощо – ось що потрібно споживачеві сьогодні. У клієнтів є широкий вибір мобільних телефонів з безлічі запропонованих найбільших брендів мобільних телефонів. У порівнянні з 2018, 2019 і 2020 […]
У світі понад 3,2 мільярда користувачів смартфонів, тому не дивно, що індустрія мобільних додатків процвітає. На додаток до цього, у всьому світі налічується 1,14 мільярда користувачів планшетів, і це число виросло приблизно на 36% за останні шість років. Використання додатків як і раніше стабільно зростає, без будь-яких ознак уповільнення в доступному для огляду майбутньому. Фактично, […]
Пишними фанфарами і елегантною технологічністю відкрилася на початку жовтня всесвітня виставка Expo-2020 в Дубаї. Для України вона примітна тим, що в цей раз країна представлена власним павільйоном, а не орендованим, як раніше. Незабаром після відкриття Expo в нашому павільйоні пройшов Національний день України. Це було надихаюче, автентично і інноваційно – наприклад, музичну атмосферу створював Національний академічний […]
З улюблених «ліків» тайських далекобійників — на улюблений напій європейських клаберів. З компанії, що продає енергетики, — на спортивний і медіахолдинг. Сьогодні Red Bull — це не стільки про «надання крил», скільки про вплив на мільйони людей за допомогою ЗМІ, масових заходів та онлайн-платформ. Як і чому бренд прийшов до цієї стратегії, розповімо в статті. […]
Збій в роботі техно-гіганта вже встиг нашуміти і посіяти паніку. 4 жовтня 2021 року Facebook “впав”, хоча в різних регіонах це відчувалося по різному. Деякі користувачі взагалі нічого не помітили і дізналися про збої з новинної стрічки. Що відомо про збої у Facebook 4 жовтня? Коротко пробіжимося по хроніці подій, щоб краще розуміти ситуацію: Безпосередньо постраждалі […]
На даний момент TikTok є однією з провідних платформ для споживання контенту, дозволяючи творцям запускати вірусний відеоконтент, який набирає мільйони переглядів. У 2021 році у цій мережі налічується вже 689 мільйонів активних користувачів по всьому світу. Крім музичного і танцювального контенту, TikTok відомий своїми комедійними роликами або жартами. У кожній соціальній мережі є користувачі з […]
У XXI столітті життя сучасних домашніх улюбленців багато в чому схоже з нашим: вони носять модні луки, мають Instagram-сторінки та можуть відрізнити асаї від кіноа. Бренд кормів Savory щойно з’явився на полицях, проте вже встиг знайти нову родзинку в стратегії та створити свою першу комунікацію. На відміну від Royal Canin чи Purina, які грають на […]
Як будь-якому бренду за місяць підняти всі показники статистики в Instagram (пояснюємо на прикладі Flint) Присутність в Instagram – вже давно не привілей, а необхідність. Для багатьох брендів ця соціальна мережа є основним каналом комунікації, джерелом прибутку і драйвером впізнаваності. Тому бренду так важливо нарощувати свої позиції. При правильному підході підняти всі показники в 2-3 […]
Українців в онлайні ошукують багатьма методами: пенсіонерів, наприклад, утричі частіше за інших — через SMS про виграш у лотерею. А кожного четвертого підлітка — після відкриття шкідливого посилання. Мешканці сіл частіше натрапляють на продаж неіснуючого товару по передоплаті, а кияни — на фішингові атаки. Стать, до речі, практично не впливає на вірогідність зустріти шахрая в […]
Монетизація – питання, з якого починається діяльність паблішера. І дійсно, якщо є розуміння справи, замовлення і бажання, то чому б не отримати від роботи максимум користі? Ця стаття – пам’ятка з монетизації, сподіваємося вона буде корисна для початківців та досвідчених фахівців. 1. Дохід від підписок Підписки – недооціненне джерело монетизації в паблішингу, за даними adsider.com, тільки […]
Присутність в LinkedIn сьогодні дає досить багато переваг для бізнесу, включаючи більш професійний імідж компанії, ефективний і доступний спосіб пошуку потрібних вам клієнтів, можливість ділиться навчальним контентом. Також потрібно не забувати, що Google високо ранжирує LinkedIn в пошуковій видачі, тому у вас буде висока ймовірність потрапити в топ видачі Google. LinkedIn більш популярний в Америці ніж […]
Цей міні-словничок буде корисний не тільки паблішерам, але і рекламодавцям, маркетологам і всім, хто цікавиться просуванням в інтернеті. Паблішер (Publisher) – видавець, власник ресурсу або посередник, який публікує контент для просування. Ad Inventory, іншими словами, рекламний інвентар або відкритий простір – доступний для реклами інформаційний простір на сайтах видавця. Ad Server або відкритий сервер – […]
Ось і промайнув перший місяць осені. Тим часом NGN.agency веде постійне спостереження за світом діджиталу. Тож ділимось з вами вересневими оновленнями. Instagram тестує можливість додавати акаунти у Favorite Користувачі зможуть додавати в розділ певні облікові записи, чиї пости отримають пріоритет при формуванні стрічки новин. Favorite – це аналог функції «Близький друг», що знаходиться в розділі […]
Маркетинг змінився, і сьогоднішні клієнти досліджують інформацію про компанії та продукти в інтернеті задовго до того, як вони зроблять покупку. Вони використовують пошукові системи, такі як Google, канали соціальних мереж, такі як Facebook, Instagram і отримують інформацію з веб-сайтів відповідної компанії. Сьогодні маркетинг спрямований на спілкування з потенційними клієнтами відповідно до їх етапу процесу покупки, а […]
Кажуть, якщо сам себе не похвалиш, то ніхто тебе не похвалить. Nebo ideas agency злегка апргрейднуло це судження і вирішило напроситися на компліменти від своїх клієнтів. У соцмережах агентства вийшли ролики, в яких про роботу з креативщиками розповіли маркетинг-команди українських компаній. Першими свій фідбек дали 3 клієнта: п’ята в світі фінансова компанія Mazars, новий бренд […]
IT-сектор залишається чи не єдиною галуззю, яка щодня зростає, масштабується і змінюється, а українські фахівці продовжують залишатися затребуваними не тільки в нашій країні, але і в Європі і США. У такому висококонкурентному середовищі IT-компаніям необхідно постійно тримати руку на пульсі. Адже якщо не розкажеш світу про свою діяльність, проєкти і кейси, ніхто про них не […]
Team Lead та його функції в digital-агентстві. Інтерв’ю з Андрієм Мітяновим, Team Lead в NGN.agency Навіщо потрібен Team Lead? Team Lead – це лідер команди. Його ключова роль – бути медіатором між інформаційними потоками клієнта та команди. Дуже важливо щоб саме Team Lead фільтрував ці потоки – виявляв їхню ключову суть і не пропускав зайву […]
Генеральний менеджер Payoneer в Україні та Білорусі Ігор Ковальов у середу 23 вересня взяв участь у конференції Global Payments Day-2021, яку вже третій рік поспіль організовує Асоціація ЄМА в партнерстві з Кейт Щегловою, TOP50 Fintech global. Під час виступу він поділився здобутками започаткованої торік програми Payoneer for Banks і планами компанії щодо розвитку партнерств з […]
Талант, інновації та маркетинг — три складові успіху бренду Swarovski, який більше сотні років успішно торгує штучними кристалами. У статті розповімо, як Swarovski конкурував з Tiffany, яке побажання Діора зумів виконати і чому ускочив у шпигунський скандал з росіянами. Початок кар’єри: кришталь, свинець і висока мода Даніель Сваровскі народився в 1862 році в Богемії, що […]
Covid-19 унеможливив особисті зустрічі і це стало катастрофою для індустрії заходів і подій всіх видів. У своєму блозі Джулія Беккер (Julia Becker), директор з глобального розвитку бізнесу та інтеграції Serviceplan Group розповідає про найкращий підхід, які вона виявила і засвоїла за рік online-заходів, і про те, які з них вона продовжить використовувати і в пост […]
Компанія PointeR Agency провела чергове опитування серед журналістів для визначення ЗМІ, яким вони довіряють найбільше. Воно також включало питання щодо джерел отримання журналістами інформації та каналів комунікації зі спікерами. Запитання «Які інформаційні ресурси в Україні заслуговують на найбільшу довіру» було поставлено у двох варіантах. Спочатку респондентам треба було відповісти без підказки, потім – вибрати з […]
Ще двадцять років тому, коли ламався стільниковий телефон, то його користувач міг втратити тільки контакти з телефонної книги. Хоча ситуація була не самою приємною, проте втрачені дані можна було досить швидко відновити. В епоху смартфонів кожен з нас зберігає в пам’яті мобільного пристрою не тільки номери телефонів знайомих, а й важливі SMS-повідомлення або унікальні фотографії, […]
Кожен власник компанії точно знає, що залучення нового клієнта обходиться набагато дорожче, ніж утримання старого. Але для його утримання потрібно задовольнити всі його потреби, тоді клієнт буде щасливий і обов’язково порекомендує вас своїм друзям, і повернеться до вас за повторною покупкою. За допомогою регулярної оцінки індексу задоволеності клієнта ви можете виявити наявність емоційної прихильності до […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email