Медіасередовище сучасного банку розвивається під впливом різних факторів: нарощені ЗМІ, клієнтський досвід, ринкове середовище, економічні та соціальні зміни. Все це в кінцевому результаті має вплив на імідж, репутацію, інвестиційну привабливість, конкурентну спроможність банку. Найгучніші скандали проти Covid-19 – хто виграв медіаполе в банківській сфері? Третина згадок в контенті банківської сфери – не банки? Як пандемія […]
Штучний інтелект (ШІ) — одна з найактуальніших тем у технологіях, хоча для багатьох галузей це — усе ще порівняно нова та мало «вивчена» можливість. Наприклад, у закупівлях. Частина бізнесів цієї галузі відмовляються від автоматизації, бо вважають її надто дорогою або «не на часі». Інші говорять про ШІ як про нове чарівне розв’язання проблем. Але частіше […]
Нові користувачі пристрою Епл Вотч повинні відразу ж звернути увагу на два базові інструменти, за допомогою яких здійснюється управління розумним годинником від американського виробника iPhone. Йдеться про коліщатко та бічну клавішу. Ці інструменти є стандартними для різних моделей розумного годинника, будь то Apple Watch 1, 2 і 3, або Еппл Вотч 6. Бічна клавіша та […]
Щорічно від сексуального та фізичного насильства в Україні потерпає 1,8 мільйона людей та гине майже 600 жінок. У світі — кожна 3 жінка зазнала його мінімум один раз. Психологічного, економічного, сексуального, фізичного. Проте лише чверть постраждалих звертається по допомогу. Сором, фінансові питання, брак довіри до відповідних установ та страх помсти щоразу стають на заваді повідомлення […]
Як знайти такий баланс між роботою та особистим життям, щоб заробіток дозволяв якісно відпочивати і на дозвілля залишався час? При тому, що сучасний світ пропонує все більше цікавих розваг, а робота прагне забирати все більше часу. Цим питанням задаєтеся не ви один. За даними соцопитування, проведеного нещодавно компанією Creative States, 57% українців тепер віддають перевагу віддаленій роботі. […]
Світова туріндустрія вже другий рік співіснує з пандемією COVID-19 і за цей час навчилася створювати продукт, що дозволяє відпочивати активно та безпечно. Утім, зміни, викликані цією кризою, значно глибші й зовсім не обмежуються оновленням стандартів соціальної дистанції чи дезінфекції. Туристична індустрія реагує на більш суттєві зміни в поведінці людей і більшість тенденцій розвитку галузі пов’язані […]
Телеканал гурту 1+1 media зайняв 1-ий рядок у ТОП загальнонаціональних каналів України влітку 2021 року. Свої позиції він зберіг у жовтні 2021 року за аудиторією 18-54 (50 тис.+). До п’ятірки найпопулярніших увійшли – 1+1, ICTV, «Україна», СТБ та «Новий канал». Кардинальних змін у топ-5 телеканалів, що найбільш переглядаються, не спостерігається. Телебачення в епоху соціальних мереж […]
Нині соціальні мережі впливають на людей більше, ніж ми собі уявляємо. Згідно зі статистикою 3 мільярди людей, близько 40% населення світу, користуються соціальними мережами, і, згідно з деякими звітами, ми витрачаємо в середньому 2 години щодня на обмін, лайки, твіти та оновлення на цих платформах. Зростання кількості людей, які використовують Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Pinterest […]
Інсайт та інсайд — запозичені слова, які в українській мові відрізняються однією літерою, при цьому їх значення суттєво відрізняються. Трапляється, що люди їх плутають, щоб не допускати прикрих помилок, давайте розберемо, що означають ці терміни, і як правильно їх вживати. Інсайд, інсайдер, інсайдерська інформація Inside (інсайд) — походить від англійської “всередині” і може бути застосоване […]
Аліса говорила: «Треба бігти з усіх ніг, щоб тільки залишатися на місці, а щоб кудись потрапити, треба бігти щонайменше вдвічі швидше!». І ця фраза дуже точно підходить для опису реальності інформаційної доби. Років 20-25 тому було простіше, ніж зараз. «Століття живи — століття вчися» вважалося просто прислів’ям, достатньо було закінчити ВНЗ і залишок життя відчувати […]
З кожним роком IT-індустрія розвивається все швидше. Якщо озирнутися, ми побачимо, що за останній рік на IT-ринку відбулися серйозні зміни. Пандемія зачепила всі галузі та не обійшла IT-сферу. 2021 рік став роком високого попиту на справжніх фахівців у своїй ніші. Багато айтішників змінили свої пріоритети в роботі: більше стали співпрацювати із закордонними компаніями та зробили […]
Осінь була доволі теплою, і промайнула дуже швидко, а ось новин зі світу digital стає дедалі більше. Стежимо за останніми оновленнями – й готові ділитися з вами! YouTube приховає дизлайки під відео YouTube на своєму сайті приховуватиме дизлайки до відео. Компанія заявляє, що зміна спрямована на те, щоб не дати дрібнішим авторам стати об’єктом атак […]
Водночас із релізом маніфесту групи компаній DIM команда TABASCO раніше показала тизер двох нових вірусних роликів. Сьогодні агенція презентує повну версію креативної комунікації бренду. Нові роботи розвивають позиціонування бренду «Живи більше». Драматичні історії порушують філософське питання карми. Неандерталець та ремісник із Середньовіччя роблять добрі вчинки, які повертаються до них у наступному житті у вигляді крутої […]
Кожен наречений має подарувати нареченій діамантове кільце на знак вічного кохання. Чим більший діамант — тим міцніші почуття. Насправді ні. Але маркетингова кампанія алмазного монополіста De Beers виявилася настільки успішною, що багато хто досі впевнений: без каблучки з діамантом заручини не справжні. Як корпорація маніпулювала споживачами, водночас керуючи і попитом, і пропозицією, розповімо у статті. […]
SaaS-платформа для спільної роботи над проектами для аудіо- та відеокреаторів Pibox пройшла у Techstars Toronto. На етапі pre-seed український проєкт залучив $400 000 інвестицій. Лід-інвестором виступив міжнародний акселератор Techstar. Також інвестиції зробили Adventures Lab (один з ранніх інвесторів Reface), 70 Ventures, Presto Ventures та Globalive Capital. За допомогою Pibox користувач може завантажувати медіафайли, будувати навколо […]
Терміновий зліт усіх чарівників, відьом і маглів: Snapchat випустив нову лінзу “Гаррі Поттер” Гаррі Поттер: Турнір будинків у Гоґвортсі. На честь 20-ї річниці виходу першого фільму про Гаррі Поттера та запуску 4-епізодового шоу “Гаррі Поттер: Турнір факультетів Гоґвортсу”, яке стартує 28 листопада. Завдяки колаборації Snap та Warner Bros., чарівники, відьми, магли, снепчаттери та інші фанати […]
Комунікаційники добре знають: для успішної інформаційної кампанії не буває хорошого чи поганого медіа — бувають релевантні та нерелевантні, що визначається насамперед цілями кожної конкретної кампанії та точним розумінням цільової аудиторії кожного окремого ЗМІ. Формуючи медіастратегію, фахівці «ВАРТО» уважно досліджують уподобання цільової аудиторії кампанії й обирають медіа, які точно потрапляють у її фокус уваги. Детальніше про […]
Фахівці агентства Inweb розповіли, як правильне налаштування аналітики та відстеження дій користувачів по сайту допомогли мережі магазинів іграшок «Чудо Острів» розібратися з логістикою та отримати зростання доходу на 300% за 9 місяців. До нас у роботу прийшов новий сайт із неправильно налаштованою аналітикою та відсутністю історичних даних електронної торгівлі. Завдання клієнт поставив максимально зрозуміло — […]
Коли в мережі вибухає скандал — попкорн дістають усі, крім pr-відділу компанії, яка цього тижня робить статистику виданням. Потрапляють у рубрику «Ганьба маркетингу» через необережність, дурість або випадково. Тому план дій має бути, навіть якщо ви думаєте, що це ніколи не станеться. Що робити, щоб компанію не розібрали на друзки, а почали підтримувати і хвалити, […]
Нам усім радять купувати страховку і не раз – на життя, здоров’я та навіть на покупку нової машини чи відкриття нового бізнесу. Світ, у якому ми живемо, сповнений невизначеностей та ризиків, включаючи нинішню ситуацію з Covid-19. Хоча не завжди можливо запобігти виникненню небажаних подій, фінансовий світ розробив продукти, які захищають людей та підприємства від таких […]
Франшизи захопили весь світ. З одного боку, абсолютно неоригінально та нецікаво, що і в мене в рідному місті, і в центрі Мадрида є клоновані кав’ярні. Навколо «по-домашньому в капцях», з іншого боку, якщо вміють варити каву, то все не так вже й погано. Звична якість та ціни, здивування звичайно не буде, як і розчарувань. Відверту […]
Лінія магазинів EVA — найбільший представник дрогері-ритейлу в Україні. Заснована у 2002 році, наразі компанія налічує понад 1100 торгових точок, а також має 51 власну торгову марку (ВТМ). Саме про розвиток та успішність ВТМ на прикладі бренду Viv’en Petty ми поспілкувалися з Галиною Ободець, директоркою департаменту ВТМ у EVA. Галино, чому великі ритейлери розвивають напрям […]
Компанія LOOQME провела дослідження піар-галузі України — State of PR 2021, в якому взяли участь більше 100 респондентів. До уваги бралися такі критерії як гендер, вік, місце роботи, KPI та вимірювання результатів, взаємодія з медіа та комунікація з журналістами, розподіл робочого часу, основні проблеми, прогнози на майбутнє, бюджети та інше. 1. У PR домінують жінки […]
Команда TABASCO разом з авіаперевізником WINDROSE днями здивував пасажирів рейсів компанії! Несподівано мандрівники отримали можливість почути улюблені вірші з вуст українських знаменитостей. Їхні виступи відбулися в рамках креативної кампанії «Поезія, що окриляє!». Самоідентичність будь-якої нації та відчуття єдності зі спільнотою неможливо сформувати без культурного підґрунтя. І сучасна поезія, безперечно, є важливою частиною цього процесу. Адже […]
Нове дослідження відображає глобальну тенденцію, оскільки майже третина респондентів або дуже зблизилися з друзями (28%), або повністю припинили спілкування (17%) через протиріччя політичних уподобань, поглядів на расову дискримінацію або внаслідок сексуальних домагань. Звіт Snap розкриває вплив культурних змін на відносини цього року: розмови про різні види дискримінації, сексуальні домагання та ментальне здоров’я дуже зблизили, або […]
COMFY разом із креативним агентством banda створили рекламну кампанію ритейлера до Чорної п’ятниці. Її основним завданням було не просто розповісти про знижки, а й вирватися з “чорного” інформаційного шуму, який вивалюють на споживачів усі ритейлери. Рекламний ролик виконаний у вигляді листування у месенджері на смартфоні з усіма притаманними йому артибутами: короткими уривчастими текстами, фановими стікерами […]
Торгівля переходить у мережу і за цим об’єктивне майбутнє. Звичайно, все це накладає складнощі: щоб продукт і сайт побачили покупці, потрібно показати їх людям і для цього сильно постаратися, адже в інтернеті є висока конкуренція. Для просування використовують різні технології та прийоми, наприклад: SEO оптимізацію, прокачування поведінкових факторів, закупівлю посилань, налаштування реклами, партизанський та партнерський маркетинг. […]
Маркетинг на нейрогормональному рівні. Поговоримо про те, як діє маркетинг на клієнтів медичного бізнесу, зокрема SMM (Social Media Marketing). Не забудемо й про білборди та радіо. В голові людини, еволюційно, виділяється нейромедіатор Дофамін. Поколіннями, його задачею було пошук нового для виживання, розвитку та нових знань. При таких діях мозок затрачає енергію й виділяє Дофамін. Його […]
У нашій країні востаннє перепис населення проводили 2001 року. З того часу багато води витекло, і достеменно невідомо, скільки зараз людей живе в Україні. Чому важливо знати, які є способи підрахунку, і які тенденції демографії — читайте далі в цій статті. Чому важливо проводити перепис населення Володимир Паніотто, Генеральний директор Київського міжнародного інституту соціології, майже […]
Кілька років тому на нашому інтернет-ринку привернув увагу і став набирати популярності дропшиппінг. Це не дивно, тому що посередницькі продажі, на яких він заснований, дозволяють отримувати дохід без значних вкладень та обминаючи більшість ризиків. Багато стартапів з дропшиппінгу, які «злетіли» у 2016-2018 роках, перетворилися на бренди і зараз, на хвилі цифровізації торгівлі, приносять гарний прибуток. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email