Час є, а грошей немає — ідеальний стартовий стан для того, щоб просто зараз спробувати заробити в інтернеті. Найпрагматичніші читачі одразу поставлять питання «а скільки?», але це вже зовсім інша історія, все залежатиме від навичок читача. Заробіток спочатку навряд чи буде суперприбутковим. На першому етапі важливі інші моменти: навчитися заробляти; забезпечити необхідний мінімум; побачити перспективи […]
Те, як ви вирішите просувати ваш бізнес або товар може багато в чому вплинути на успішність вашої маркетингової компанії. Вибір між двома популярними маркетинговими стратегіями залежить від типу бізнесу та продукту, який ви продаєте, а також від якого типу клієнтів ви маєте намір залучити. Транзакційний маркетинг спрямований на забезпечення разового продажу від великої кількості клієнтів, […]
Компанія For Every Home для інтернет-провайдера O2 від Serviceplan фокусується на новій пропозиції провайдера для фіксованої мережі Internet@Home, яка дозволяє надавати інтернет-послуги, що відповідають різним потребам клієнтів. Відеоролик кампанії відображає оригінальне бачення словосполучення «For every home» і демонструє вигаданий багатоквартирний будинок, ніби зібраний нашвидкуруч з різних типів інтер’єрів та відповідних їм способів життя. Будь то […]
Офіційно: TikTok визнаний найбільш швидкозрастоючим брендом у світі. За даними рейтинга Brand Finance Global 500 2022, за останній рік платформа виросла на 215 відсотків, а її вартість потроїлася, досягнувши 59 мільярдів доларів. У 2021 році застосунок подолав позначку в 1 мільярд користувачів і став найбільш завантажуваним в Google Play і Apple Store. Укладачі рейтингу вважають, […]
Ефективність маркетингу мобільних додатків безпосередньо залежить від збору та аналізу даних. Аналітика – головний спосіб оцінити роботу рекламних кампаній та оптимізувати їх. Про ключові метрики маркетингу мобільних додатків та про те, як їх застосовувати з максимальною користю, розповідає Михайло Зайцев, генеральний директор AppsFlyer у країнах СНД. По-перше, найефективніше зіставляти кілька показників, а не розглядати їх […]
Міфи виникають у двох ситуаціях: коли Зевс замість того, щоб займатися справами Олімпу, фліртує з ким завгодно, і коли через брак інформації люди роблять передчасні висновки. Поки це відбувається, міфологія поповнюватиметься новими фантазіями. А діджитал-чел OMG agency разом із колегами з digital-агентства G:hack сьогодні тут, щоб розвіяти 5 міфів про рекламу у мобільних іграх. На […]
Найпопулярнішою соціальною мережею серед українців віком 18-24 роки став TikTok, аудиторія якого у цьому віковому сегменті складає 5,5 мільйонів користувачів. Це майже половина від загальної аудиторії даної соцмережі в Україні. Такі результати нового дослідження соцмереж, яке провела комунікаційна агенція plusone social impact. Коментар plusone social impact: Попри те, що ТікТок заявляє про наявність у нього […]
Ваш бізнес може залучати найрізноманітніших клієнтів, немає двох абсолютно однакових. Розуміння того, як працювати з ними може допомогти вам персоналізувати методи для кожного типу. Якщо ви не сегментуєте своїх клієнтів стратегічно, і не працюєте з ними відповідним чином, ви втратите масу лояльних клієнтів та більшу частину своїх продажів. Розгляньмо 11 найпоширеніших типів клієнтів, як їх […]
В цій статті ви дізнаєтесь чому варто перекинути рекламний бюджет з Facebook та Instagram на TikTok. З 2018 року і до початку 2021 року для багатьох рекламодавців та власників бізнесу одним із найкращих джерел трафіку був Facebook та Instagram. По-перше, ці соцмережі мали величезні аудидиторії людей різноманітних інтересів, по-друге, соц мережі давали можливість без великих […]
Якщо для більшості День Святого Валентина – день, коли можна приділити увагу своїй коханій людині або друзям, то для креативників – це ще один інфопривід для того, щоб збільшити впізнаваність бренду, підвищити лояльність аудиторії та збільшити продажі. Саме тому все більше брендів залучають такі інфоприводи й створюють креативні кампанії, аби привернути увагу споживача в умовах […]
Всі ми постійно натрапляємо на словосполучення “особистий бренд”, “просування особистого бренду”, але мало хто пояснює: а чому він нам потрібен? Якщо це інвестиції в себе, то коли очікується результат (гроші, популярність)? Безумовно, особистий бренд – це справжній тренд, чудовий маркетинговий хід. І у цій статті я розповім, як його можна монетизувати. 1. Збільшення кількості клієнтів […]
За даними CBR, близько 79% населення України у віці 16+ користуються інтернетом. З них близько 42% здійснюють покупки онлайн — це ~11 млн людей. Вочевидь, попит на онлайн-шопінг збільшуватиметься з року в рік, а разом з ним і апетити шахраїв. Так, згідно з інформацією Асоціації ЄМА, показники “доходу” аферистів у 2021 р. зросли практично вдвічі […]
Засновник та CEO маркетингового агентства Superheroes, Тарас Горбул розповість про головні проблеми створення результативної маркетингової команди в галузі малого та середнього бізнесу, нюанси та основні кроки цього процесу. Пол Джарвіс у своїй книзі «Компанія однієї людини. Чому не обов’язково розширювати бізнес» писав: «Розумні малі підприємства ставлять під сумнів свої системи, процеси і структуру, щоб стати […]
За останні десятиліття український технологічний сектор значно виріс, розширився та набрав обертів. Але щоб зробити квантовий стрибок, потрібно консолідуватися та спільно просувати Україну як місце, де існує бурхливе інноваційне середовище, де народжуються проривні технології та формуються єдинороги. TechUkraine у партнерстві з «Європейською асоціацією програмної інженерії» EASE, UNIT.City, Міністерством цифрової трансформації, Міністерством закордонних справ та багатьма […]
Агенція Андрія Федоріва розробляла позиціювання, айдентику, сайт і комунікацію. Дія.City — це унікальний правовий і податковий простір для ІТ-бізнесу, що вже почав діяти на території України. Тепер це одна з найкращих в світі правових зон для ІТ-компаній, стартапів та інвесторів: тут найпривабливіші в Європі податки, з’являється альтернативна форму найму за моделлю гіг-економіки, та впроваджені певні […]
Кожен бренд складається з кількох складових: візуальні активи, такі як логотипи, кольори, упаковка, дизайн, а також імідж бренду, цінності бренду, репутація та статус бренду на ринку. Усі ці активи бренду впливають те, як споживачі сприймають бренд. Усі компоненти бренду використовують для створення цінності бренду. Маркетологи та фахівці з брендингу повинні звертати увагу на цінність бренду, […]
Ситуативний маркетинг працює як ролик у TikTok — навіть якщо профіль невеликий, завдяки одній публікації можна отримати мільйони переглядів. На прикладі публікацій Aviasales, Flint, Сушия та OMG agency розберемо, що бренду робити із ситуативами. 1. Іноді краще промовчати Побачивши у календарі свято або залайканий пост у розділі «Цікаве» в Instagram, подумайте, як можна адаптувати подію […]
2021 рік дав потужний поштовх для розвитку індустрії мобільного маркетингу. Ось топ-3 актуальних довгих трендів. По-перше, пандемія ще більше посилила популярність додатків соцмереж: тепер ними користуються навіть ті, хто раніше їх ігнорував. По-друге, швидко розвиваються мобільні ігри, приносячи мільярдні доходи. По-третє, технологічні гіганти та глобальні бренди створюють власні метавсесвіти. Розглянемо детальніше, як ці тренди вплинуть […]
Дисклеймер: Увага! Просування хайп-проєктів, як і інтернет-маркетинг — галузь, що базується виключно на A/B тестах. Будь-які теоретичні висновки помилкові. Матеріал носить суб’єктивний характер, що базується на досвіді та кейсах автора. Отже, маркетинг! Це страшне слово, яке люди в Інтернеті люблять використовувати для збільшення власної цінності. Адже це справжнє чаклунство, яке дозволить: Продати повітря. Заробити гроші. […]
Продаєте гарне? Від зовнішнього вигляду сайту залежить дуже багато, якщо сайт візуально приємний і красивий, то користувач залишиться: йому буде цікаво поблукати сторінками. А якщо сайт, крім того, що гарний, ще й зручний, то це обов’язково вплине на конверсії. Полегшіть покупцям шлях до покупки — у нас запасено кілька порад. Не вкрасти, а надихнутися Якщо […]
Криптовалюти вигадали не економісти, не банкіри і навіть не біржові спекулянти. Першопроходцями стали кіберпанки, програмісти-неформали, лібертаріанці та ідеалісти від інформатики. Основна ідея полягала у тому, щоб вивести гроші з-під тоталітарного впливу держав, банківських систем, монстрів бізнесу та віддати людям. Потрібно сказати, що частково їм це вдалося, але разом з цим, на додаток до відносної свободи, […]
Пройшов місяць із наймасштабнішої виставки технологій International CES, що проходила з 5 по 7 січня у Лас-Вегасі. Компанії з усього світу представляли інноваційні продукти на широку аудиторію. Серед них виявилось і 8 українських стартапів, які завдяки підтримці USF та WNISEF взяли участь у виставці. Український фонд стартапів зібрав фідбек та дізнався, який вихлоп для проєктів […]
Найчастіше фахівці з e-commerce акцентують свою увагу на таких показниках як: трафік, кількість конверсій та дохід. І мало хто думає про збільшення середнього чека замовлення. Що зрештою? Щоразу, залучаючи користувачів на сайт, ви платите багато та постійно вкладаєте у рекламу. Зі 100 відвідувачів тільки 5-7 потенційно стануть вашими клієнтами. Виходить, що для того, щоб отримати […]
Якщо у вас є велике бажання зайнятися власним бізнесом і ви не байдужі до домашніх вихованців, можливість відкриття зоомагазину сьогодні як ніколи актуальна. На користь перспективності такого заняття свідчить зростання попиту на зоотовари в останні роки. За оцінками «Об’єднання зообізнесу України» темпи зростання українського ринку у 2021 р. склали ≈ 25-30% у грн, та ≈ […]
Якщо ви власник бізнесу або працюєте в маркетинг-команді, то рано чи пізно зіткнетеся з прямою рекламою вашого продукту. Маючи продукт, ви шукатимете кому він потрібен, як розширити його цільову аудиторію (далі – ЦА) і чим він виділяється серед конкурентів. Найкраще це надати рекламному агентству, наприклад, такому, як ми – Nebo ideas agency. Етап 1 Ми […]
Розповідаємо на прикладі акаунта дешевих авіаквитків. Summary TikTok успішно конкурує з YouTube та Instagram, яких підтримують титани Google та Facebook. TikTok виділяється серед конкурентів, оскільки це радше розважальна мережа, ніж платформа, що якось маркує спосіб життя. Будь-хто може стати творцем контенту, скориставшись простим інструментарієм для зйомки та монтажу відео всередині додатку. Зміст статті: У чому […]
Ком’юніті — відносна новинка на ринку діджитал-маркетингу. Визначення вперше з’явилося у 2007 у роботі «Чотири принципи ком’юніті-менеджера». Але в маркетингу, як і в науці, діє принцип — якщо явище виявили вчора, не значить, що воно не існувало кілька тисяч років до цього. Ком’юніті — це спільнота, у якої є спільний мотив взаємодії з чимось або […]
Я працюю в креативній та ІТ індустріях вже понад 4 роки, наразі я займаю посаду маркетолога в компанії Binariks. Щодня, я спілкуюся з розробниками, дизайнерами та іншими категоріями IT-фахівців із різних компаній. Реалії сьогодення виглядають, так що більшість із них стикались з професійним вигоранням. Завдяки результатам опитування FlexJobs і Mental Health America проведеним станом на середину […]
Якщо фраза «мінус 90% на все» вже не надихає ні вас, ні аудиторію, час повертатися до соціальної психології. Так, це про когнітивні спотворення, які змінюють вибір споживача і навіть обдурюють його. Що таке когнітивні спотворення і чому вони виникають Когнітивні спотворення — це постійні помилки сприйняття через те, що мозок автоматизує і спрощує процеси. Це […]
Якщо ви живете не в печері, ви майже напевно знаєте про новий феномен, який називається невзаємозамінними токенами (NFT). ЗМІ не можуть насититися цією темою з того часу, як у березні минулого року художник з Південної Кароліни, якого прозвали «Пікассо з пікселів», продав цифровий колаж за приголомшливу суму 69,3 мільйона доларів. Ще більш приголомшливим є той […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email