У світі культура приготування їжі на гриль переживає справжній бум. Це не тільки смачно та корисно, а й модно. Особливо популярними стають електричні пристрої для гриля, які дозволяють насолоджуватися улюбленими стравами цілий рік, незалежно від погоди. У цій статті ми розглянемо як вибрати електрогриль, який стане незамінним помічником на вашій кухні. Чому варто вибрати електрогриль […]
Дослідницька компанія Gradus Research у межах проєкту “Градус суспільства під час війни” провела нову дев’яту хвилю дослідження настроїв українців, щоб прослідкувати, якою є динаміка їх змін від початку повномасштабного вторгнення. Наприкінці 2023 року Gradus Research запитали в українців, якими вони бачать терміни відновлення України, чи працюють наразі, якою мовою спілкуються в побуті і які емоції […]
Експерти Ogilvy в 2024 році виділяють основні тренди інфлюенс-маркетингу, які вплинуть на роботу вашого бізнесу. Інструменти можна адаптувати до своєї ніші та підвищити конверсію продажів. Обговоримо детальніше. Використання ШІ Експерти Ogilvy в 2023 році закликали компанії та агентства до обов’язкового розкриття факту використання ШІ в своїй роботі. Був випущений перший в історії Акт, який говорить про […]
Фінансова грамотність включає напрацювання джерел пасивного доходу. Це гроші, які ви отримуєте за зроблену роботу не один раз, а регулярно. Розглянемо, на чому в Україні можна так заробляти та що для цього треба зробити. Пасивний дохід: міфи та реальність Пасивний дохід — не той випадок, коли можна лежати на дивані, а на рахунок приходять гроші. […]
На фоні війни в Україні, загрози повернення короновірусу, локальних воєнних конфліктів по всьому світі, відкриття нового бізнесу — шалений ризик. З іншої сторони — тільки в Україні за 2023 рік відкрилося 37297 компаній. Життя продовжується і дає можливості втілити свої амбіції. Маєте в планах заснувати власну справу, але не знаєте, яку саме? Пропонуємо 8 ніш, […]
З початком війни в Україні закордон виїхали та не повернулися близько 2,5 млн осіб. Більшість з них — це жінки і діти. Пройшло майже 2 роки повномасштабного вторгнення, розповідаємо, як живеться українським біженцям закордоном та що вони роблять для України. Проєкт «Українка в Чехії» Оксана з Одеської області після початку війни потрапила до Праги разом […]
У сучасному світі, в якому відчувається дефіцит кадрів, багато компаній стикаються з проблемою пошуку перспективних працівників. У цьому контексті створення і підтримка сильного бренду роботодавця стають надзвичайно важливим завданням. Щоб залучати й утримувати найкращих, необхідно бути привабливим і відкрито комунікувати свої цінності та переваги як роботодавця. У цій статті поділюсь тим, як досвід кандидатів впливає […]
Фінансова грамотність — базовий навик, який людина повинна освоїти ще в школі. Але нажаль такого предмету немає навіть в економічних вузах. Згідно законодавству України він має з’явитися в 2025 році. Зараз будувати стосунки з грошима українці вчаться самостійно і часами, така наука дуже дорого коштує. Розглянемо, де в Україні можна навчитися фінансової грамотності, та що […]
Привіт, мене звати Настя і я контент маркетолог. Я працюю в цій ніші понад 10 років і маю багато цікавих кейсів. Сьогодні я поверхнево розповім як будую семантичне ядро для блогу сервісної компанії. Для прикладу, візьмемо блог компанії Gart, яка надає DevOps & Cloud Computing послуги. Коли мова заходить про контент маркетинг, для сервісних компаній, […]
Наприкінці 2023-го року вийшов реліз шостої версії Midjourney, який викликав неабиякий захват в аудиторії. І поки креативники тестують оновлення, шукаючи усі його недоліки та приховані можливості, креативний директор агенції MEX a member of HAVAS Михайло Яблочков ділиться власними інсайтами використання цього інструменту. Моя робота з Midjourney почалася рік тому, на Різдво. Спочатку я був у […]
Яким є бачення майбутнього України після війни та які настрої декларує бізнес? 2023 став ще одним етапом перевірки нашої витривалості та мужності. Завершивши 2023 рік із позначкою більше ніж 300 дослідницьких проєктів, Gradus Research сформулювали 12 ключових трендів року, що минув. Соціальні тренди 1. Бачення майбутнього України після війни — українці схильні демонструвати надію, альтруїзм […]
“Машо, ну, які холодні розсилки? Який емейл-маркетинг, якщо я не читаю листи? Значить, інші теж їх не читають”, — часто чую я від колег і знайомих. Насправді в деяких нішах емейл-маркетинг є дуже результативним. А якщо ви продаєте на ринок США чи Європи — то він просто необхідний! Звісно, якщо ви хочете отримувати в Х […]
12 грудня мільйони абонентів запам’ятали як день, коли впав “Київстар”. Хоча повноцінна кібервійна почалася разом з повномасштабним вторгненням, саме ця атака була найбільш відчутною для українців. Крім того, що була зруйнована значна частина цифрової інфраструктури, а 24 млн абонентів залишилися без зв’язку, атака супроводжувалася нападками шахраїв та вкидами дезінформації. Хоча багато хто був шокований, такі […]
Цьогорічна різдвяна реклама демонструє очевидне: світу конче не вистачає стабільності. Аудиторія голосує за знайомих персонажів та різдвяні традиції. А все, що ламає шаблони або натякає на гарячі світові події, як-от кольори палестинського прапору, викликає хвилю хейту. Докладніше — в огляді найпопулярніших різдвяних роликів 2023 року. Aldi: Kevin and the Christmas Factory Найпопулярніша реклама згідно рейтингу […]
Мережею поширюються чутки про зникнення професій та масові звільнення через роботизацію процесів. Хайп на тему, що ШІ залишить без роботи мільйони людей, набирає обертів. Це правда. Вже зараз ШІ бере на себе всю рутину, а в вакансіях з’являється фраза «спеціаліст з досвідом використання штучного інтелекту». Обговоримо чого насправді чекати від ШІ та які професії він […]
Хороша стратегія залученості гостей допомагає задати тон будь-якому заходу. Для багатьох відвідувачів можливість побудувати відносини часто є основною причиною відвідування події. Після тривалої відсутності особистих зустрічей і пошуку креативних способів залученості віртуальної аудиторії, з поверненням до офлайн-івентів сприяння нетворікнгу стає більш важливим, ніж будь-коли раніше. Що таке івент-залученість? Всі організатори заходів погодяться, що одна з […]
Мобільні застосунки стали невід’ємною частиною життя. Зверніть увагу скільки додатків встановлено на вашому телефоні. Скільки з них ви реально використовуєте? Конкуренція між розробниками додатків за увагу користувача та його гроші, привела до створення нових високооплачуваних професій. Одна з них ASO-фахівець — спеціаліст з просування мобільних додатків та цифровий маркетолог в одному обличчі. Обговоримо, які обов’язки […]
У сфері освіти школи та інститути довгий час вважалися вартовими знань, що формують свідомість поколінь. Однак зараз, коли світ вступає в епоху стрімких змін, настав час поставити під сумнів загальноприйняту думку про те, що традиційна освіта є єдиним провісником успіху. У цьому провокативному дослідженні, разом із фахівцями агенції Golden Staff, ми наважимося стверджувати, що, хоча […]
Штучний інтелект поступово входить в кожну сферу життя. З часом навички роботи з ним знадобляться багатьом спеціалістам. Не чекайте, поки життя змусить познайомитися з можливостями ШІ, зробіть це добровільно з допомогою безкоштовних курсів. Тримайте добірку програм, які допоможуть освоїти базові можливості штучного інтелекту та почати використовувати його в роботі. Elements of AI Спільний проєкт університету […]
Сучасний криптовалютний ринок є динамічним та волатильним, цифрові активи привертають увагу не тільки інвесторів, а й тих хто тільки починає цікавитись сферою блокчейн технологій. Одним із важливих аспектів змін на ринку є регулювання. Воно стає основним фактором для подальшого розвитку криптосфери у світі. Сучасна Україна зробила ще один крок у напрямку легалізації криптовалют. Зареєстровано новий […]
2023 року «Садочок» — улюблений сік українських мам та дітей — повернувся на полички супермаркетів і звернувся до нас із важливим завданням: побудувати ефективну комунікацію повернення бренду. Ми мали грамотно активізувати соціальні мережі й створити рекламну кампанію, яка буде радше про місію та атмосферу бренду, ніж просто про продукт. Ми хотіли сказати, що, попри важки […]
Всеукраїнська рекламна коаліція традиційно наприкінці року разом з профільними індустріальними асоціаціями та найбільшими гравцями рекламно-комунікаційного ринку проводить дослідження об’ємів ринку 2023 року, та робить свої перші прогнози щодо розвитку ринку в 2024. В першу чергу хочеться подякувати ЗСУ за можливість відновлювати наш ринок та робити прогнози на майбутнє! Без них це було б неможливо… Стосовно […]
Forward Media — медійне агентство 360°, що пропонує інноваційні рішення для успішних та результативних рекламних кампаній клієнтів, яке дотримується принципу єдності медіа-стратегії і креативу. Є частиною групи Havas Village та забезпечує сервіс по різних напрямках маркетингових та рекламних сервісів. Бренд Aznauri, який спеціалізується на виготовленні коньяку, бренді, тихих, фруктових та ігристих вин, співпрацює з агентством […]
Штучний інтелект тепер може створювати ілюстрації на замовлення та генерувати фотографії на сайт, але чи буде результат влаштовувати замовників? Розповідаємо про нову професію пов’язану з ШІ та сферою дизайну. Хто такий нейроілюстратор, що він робить, скільки заробляє та які в нього перспективи на українському ринку. Хто такий нейроілюстратор? Штучний інтелект навчився генерувати зображення та обробляти […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email