Для того, щоб правильно визначити і поставити цілі команді — недостатньо просто вказати напрямок руху. Найбільш поширені методики — SMART і OKR. Що це таке, чим вони відрізняються і чи можуть співіснувати в одному проекті? SMART — методика, яка дозволяє конкретизувати будь-яку ціль або завдання. Це абревіатура, яка розшифровується як specific, measurable, attainable, relevant і […]
У новому столітті комерційні відносини переходять в інтернет. На віртуальних майданчиках відбуваються угоди, товари продаються і купуються онлайн. Учасникам потрібна надійна платіжна система, яка гарантовано буде переводити кошти між учасниками торгових операцій. Не випадково у віртуальному просторі нерідкі запити користувачів, які цікавляться, що таке еквайринг і додаткові сервіси, що підтримують його функціонування. Як працює інтернет-еквайринг Представники […]
1844 рік, Франція. На папері під рукою Александра Дюма з’являється фраза: “Один за всіх, і всі за одного”. 2020 рік, Україна. У текстовому документі Nebo ideas agency з’являється стаття на тему командної праці. Калькулятор не дасть збрехати: між цими подіями минуло 176 років, а питання культури всередині колективу все таке ж актуальне. Воно не підвладне […]
Матеріал підготовлено в рамках участі у конкурсі “ФінГрамота: час звернути увагу!” За останні пару місяців в Україні відбулося значне зниження економічної активності. Карантин уже був класифікований як форс-мажор на законодавчому рівні. В наслідок чого, українські компанії отримали законну підставу для звільнення від відповідальності за несвоєчасне виконання своїх договірних зобов’язань. Багато українських компаній будуть змушені припинити […]
Словосполучення “успішна українська продуктова компанія” вже давно не сприймається як випадкова і одинична історія. Вчорашні стартапи виходять на стабільну бізнес-модель, піднімають десятки-сотні мільйонів доларів інвестицій, вливаються в технологічні гіганти і продовжують зростати глобально. Ми зібрали 5 українських компаній, які досягли успіху в своїй ніші і продовжують завойовувати нові ринки. Augmented Pixels Компанія Augmented Pixels була […]
Нейромаркетинг – нова течія, яка виникла в результаті досліджень мозку споживачів, для того щоб вивчити, що рухає їх поведінкою. За допомогою комплексу цих методів ми нарешті змогли отримати відповідь на вічне питання, що мучить підприємців: як же зробити так, щоб товар купили саме у них? Сучасний ринок переповнений достатком пропозицій. Сьогодні догодити покупцеві – завдання […]
За даними платформи контент-маркетингу PRNEWS.IO за січень-липень 2020 року, у пошуках актуальної фінансової інформації українці найчастіше відвідують сайт minfin.com.ua – більше 14 мільйонів переглядів на місяць. До трійки лідерів також увійшли liga.net – 10,2 млн., та finance.ua – 5,3 млн. візитів відповідно. № Сайт Кількість відвідувань 1 minfin.com.ua 14175200 2 liga.net 10245300 3 finance.ua 5381400 […]
Реакція українців на головні події червня 2020 року: підтримують протести в Білорусі та не підтримують протести у США – Factum Group оприлюднив чергові результати дослідження YOUкраїна. Майже кожен другий українець (48%) не підтримує масові протести в США, спровоковані гибеллю Джорджа Флойда. Кожен третій (32%) підтримує акції протесту у Білорусі, на яких виборюють можливість проведення чесних […]
Київ, Україна, 16 липня 2020 року — Нещодавно Rakuten Viber провів на своїй платформі онлайн опитування серед українських користувачів додатку щодо їх ставлення до надання державних послуг онлайн. 65% серед 22 000 опитаних розповіли, що хотіли б взаємодіяти з державними органами в інтернеті за допомогою додатків для обміну повідомленнями, таких як, наприклад, Viber. В той […]
Значимість цифрових помічників для контролю за станом здоров’я і самопочуттям значно зросла в контексті пандемії коронавірусу – це основний висновок якісного «Глобального дослідження здоров’я і благополуччя» (“Global Health and Wellbeing Study”), для якого UX Fellows – всесвітня дослідницька мережа Facit, Serviceplan Group – провела докладні інтерв’ю з респондентами з 15 країн світу. Актуальна тенденція до […]
Будь-яка згадка про Starbucks змушує кавоманів кривитися: як можна платити 3-4 долари за посередній лате? Проте кожного тижня жителі 72 країн здійснюють в Starbucks близько 90 мільйонів покупок. Спробуємо розібратися, чим мережа кав’ярень приваблює клієнтів. Початок історії: нова культура споживання кави У 1971 році троє друзів — Гордон Боукер, Джеррі Болдуін і Зів Сігл — […]
Статистичні звіти виглядають переконливо, справляють сильне враження і викликають в пам’яті фразу «факти — уперта річ». При цьому, коли мова заходить про статистику, здається, що цифрами оперують аналітики — люди, які вміють в масиві даних побачити тенденції та закономірності, узагальнити, зробити висновки і дати рекомендації. Можна з упевненістю сказати, що статистика зарплат — інструмент, корисний […]
Іноді відділи маркетингу можуть провести неоднозначну і ризикову маркетингову кампанію, щоб справити враження на свого клієнта і за рахунок чого піднімають свої продажі до небес. Але в більшості випадків відбувається зворотний ефект: через непродумані кроки реклама призводить до безлічі суперечок, втрати продажів і навіть бойкотів. Protein World – Пляжне тіло Реклама: У рекламі, випущеної в […]
Кожен раз, вступаючи в нові ділові відносини, ви з вашим контрагентом обов’язково укладаєте договір – і так повинно бути. Хороший контракт необхідний для міцних ділових взаємин і допомагає уникнути плутанини, яка може привести до згубних і потенційно руйнівних непорозумінь в майбутньому. Однак, яким саме має бути хороший договір, зокрема – на Діджитал-маркетинг? Що повинно бути включено? […]
Світ стрімко рухається вперед, а разом з ним – і розвиток digital-технологій. Рівень комп’ютеризації людства зростає, інформація поширюється зі швидкістю звуку, річні стратегії знищив коронавірус, а ситуативний маркетинг сьогодні на гребені хвилі. “Швидше, точніше, гнучкіше!” – так можна охарактеризувати діяльність піарника під час економічної турбулентності і професійних викликів. Кілька років тому основні функції pr-менеджера полягали […]
Щодня ви працюєте на продаж не своїх, а чужорідних брендів. Чому це відбувається та як це змінити? Розповідає засновник сервісу для створення приватних брендованих відеокімнат ZROOM.APP за моделлю White Label Володимир Осіпов. Яким чином ви автоматично просуваєте чужорідні бренди, та чи є рішення? У період пандемії всі перейшли в діджитал, і вся щоденна діяльність конвертувалася […]
Пресейл (Pre Sales, PreSelling) – це сукупність всіх маркетингових і попередніх, передпродажних дій. У поняття пресейл є два етапи маркетингових кампаній. Перший етап пресейлу – це маркетинг перед стартом продажів, коли проект ще тільки заплановано або має початкове уявлення. Завдання цього етапу – заявити про проект, зрозуміти як він сприймається, визначити ціну, зібрати первинний контакт, […]
Маркетинг незадоволений менеджерами з продажів, які не обробляють зібрані ліди, а фахівці з продажів не розуміють, куди йдуть величезні бюджети, виділені маркетологам. Знайомо? Такий прихований (а іноді й ні) конфлікт між маркетингом і продажами трапляється доволі часто. Як налагодити ситуацію й зробити зв’язку “маркетинг-продажі” ефективною – розповідає Вікторія Абед, директорка з продажів і маркетингу українського […]
Віктор Березенко, співзасновник Інституту когнітивного моделювання, і Світлана Павелецька, СЕО ІКМ поділилися досвідом створення найбільшого в країні джерела інформації про епідемію – проекту “Коронавірус_інфо” і розповіли як це – вести комунікаційну кампанію під час світової пандемії. “З появою першого випадку захворювання коронавірусною інфекцією в Україні стало зрозуміло, що багатьох охопить паніка, почнуть розмножуватися безглузді фейки. […]
Коронавірус змінив наше життя: всюди люди в масках, тривала і масова самоізоляція, крах багатьох сфер бізнесу – не залишили нашу психіку колишньою. Кожен з нас сповна відчув усі наслідки карантину. Але як в такій стресовій обстановці повернути настрій відвідувачів і створити настрій на покупки? Відповідь проста: внесіть музику в свій антикризовий план Люди створювали музику […]
В останнє десятиліття бренди стали свідками того, який сильний вплив молоде покоління може надавати на бізнес і маркетинг. Покоління Millennials, люди, що народилися між 1981 і 1996 роками, зіграли значну роль в перетворенні численних галузей і способів їх реклами. Крім того, їх загальні витрати в 2020 році нараховують понад $ 2,14 трлн, а це означає, […]
Павло Антонов, Глава Mobile Performance Unit в Httpool Baltics і засновник школи Targetorium, в інтерв’ю для Marketer.ua і рекрутингової платформи Make it in Ukraine розповів про переваги українських маркетологів і складнощі в сучасній системі маркетингового навчання. Як в світі дивляться на українських маркетологів Добре дивляться. Всі фахівці в нашій команді – з України (Facebook серйозно […]
У поточному році обсяг світового ВВП скоротиться на 3%, а падіння глобальної економіки стане наймасштабнішим з часів Великої депресії – про це заявляє МВФ. В результаті стихійного поширення COVID-19, ослаблення попиту і масової зупинки виробництв, обсяг міжнародної торгівлі зменшиться на третину. Глобальні втрати фахівці оцінюють, щонайменше, в 9 трлн. доларів США, рівень безробіття б’є всі […]
Не можна заперечувати, наскільки важлива мова як засіб спілкування для вираження наших думок і ідей, а також для того, щоб допомогти нам побудувати дружбу, економічні відносини і культурні зв’язки. Олівер Уедделл Холмс, американський юрист, прекрасно описав, що: «Мова – це кров душі, в яку течуть думки, з яких вони ростуть» Англійська є другою за поширеністю […]
Рух це життя. У пошуках каналів продажів ніколи не можна зупинятися – необхідно завжди шукати нові варіанти і оновлювати старі. Це жорстока реальність – будь-яка рекламна кампанія або маркетингова політика вимагають постійних змін, так як з часом стають не цікаві користувачеві і їх CTR (клікабельність) спрямовується до нуля. У маркетингу існує система характеристик або метрик, […]
Привіт, мене звуть Максим, я інтернет підприємець і організатор конференції по інтернет-маркетингу DMC (DNIPRO MARKETING CONFERENCE). Ми провели вже 3 конференції і в цьому році повинна пройти четверта. Тому я хочу поділитися з вами цим досвідом. Скажу відразу: я люблю конференції і дуже часто на них буваю. І відвідав дуже багато різних заходів як слухач, […]
Соціальна мережа – це інтернет-платформа, яка дозволяє людям зі схожими інтересами збиратися і обмінюватися інформацією, фотографіями і відео. Соціальні мережі стали невід’ємною частиною нашого життя. Ми використовуємо їх, щоб залишатися на зв’язку з друзями, отримувати новини або знаходити роботу. З кожним днем ми спостерігаємо все більше і більше нових користувачів. Для маркетологів це означає, що […]
ASO (App store optimization) – це комплекс дій для підвищення позицій та конверсії вашого додатку у видачі Apple App Store та Google Play. Якщо ви стикалися з поняттям SEO – по суті це те ж саме, тільки “готується” за трохи іншим рецептом. ASO це Must для абсолютно всіх додатків, тому що воно підвищує вашу видимість, […]
Не буває людей, які не мали б свою мрію. Часто це покупка нового автомобіля, дорогий будинок або життя з коханою людиною. Зазвичай особисте життя залежить від щасливого випадку, але матеріальне благо забезпечується безпосередньо нами самими, що дає можливість робити будь-які кроки по досягненню мети. У вас бувало таке відчуття, що знайшли те, що хотіли завжди? […]
Міжнародна платіжна онлайн-платформа Payoneer поглиблює співпрацю з найбільшою в світі компанією у секторі e-commerce – Amazon. Тепер сплачувати рахунки за рекламу на Amazon Advertising і рахунки-фактури на Amazon Transparency користувачі можуть зі свого аккаунта на Payoneer. Пандемія COVID-19 викликала сплеск інтернет-покупок по всьому світу. Щоб підвищити свої шанси серед конкурентів, онлайн-продавці все більше використовують можливості […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email