Середина осені — гарячий сезон у світі маркетингу. Магазини продумують стратегію дій на Чорну п’ятницю і розписують плани на сезонні розпродажі. Покупці в цей час складають списки покупок і додають в закладки бажані товари. Чого очікують обидві сторони та як звичайному п’ятничному розпродажу вдалося стати всесвітнім святом, розповість ця стаття. Звідки взялася Чорна п’ятниця Ідея […]
Купівля OpenMarket посилить присутність Infobip на світовому ринку і дозволить відправляти через платформу 15 млрд повідомлень щомісяця. Infobip, провідний розробник комунікаційних рішень для бізнесу уклав угоду з Amdocs Inc. про придбання дочірньої компанії OpenMarket за 300 млн доларів США. Завдяки цій покупці очікувана виручка Infobip в цьому році перевищить 1 млрд доларів. Операція буде закрита […]
Пошук по зображенню – це функція, за допомогою якої ви можете перевіряти схожі зображення і фотографії в інтернеті. Більшість пошукових систем пропонують цю функцію. Але що, якщо у вас є зображення і ви хочете дізнатися його походження? Або знайти схожі фото? Дізнатися точні розміри або знайти такі ж зображення, але в кращій якості? Для цього […]
Нещодавно на українському ринку з’явився новий бренд мила Activex. Nebo ideas agency розробило для нього діджитал-експеримент і вбило 99,9% бактерій. Проект розпочався з 15-секундного банера. У ньому за допомогою коллажної стилістики агентство показало, як мило Activex порушує комфорт бактерій на руках. Для демонстрації цього в ролику з’явився мікроскоп, а копірайт звучав так: “Результат видно озброєним […]
Фахівці контент-маркетингової платформи PRNEWS.IO поділилися думкою про заробіток в інтернеті. Незважаючи на те, що у багатьох склалося хибне враження про «чесність» такого способу добування грошей, в компанії вважають, що це не зовсім так. Як доказ, тримайте п’ять чесних шляхів покращити своє матеріальне становище, не виходячи з дому. Перш ніж задуматися про зміну кар’єри і її […]
З 3 іміджевих роликів агентство створило 15 діджитал-відео для DOM.RIA, які таргетуються на покупця в залежності від його фази прийняття рішення. Робота тривала 6 місяців, знімали режисер і оператор з Бельгії. Що трапилося DOM.RIA створив світ перевіреної нерухомості. Зараз бренд поставив перед собою мету – залучити всю Україну до перевірки житла завдяки правдивим коментарям реальних […]
Експерти з питань екології з “METER”, спільно з міжнародним комунікаційним агентством Serviceplan і дизайн-студією “Moby Digg”, провели цифровий протест “Meltdown Flags”, щоб привернути увагу до зміни клімату і торкнутися перенесеної Конференції сторін Організації Об’єднаних Націй (COP26) Після майже року протестів, починаючи з грудня 2019 року, коли вручну зшиті прапори “Meltdown flags” пронесли вулицями Мадрида під час […]
Дозвольте мені почати з твердження, що особистий брендинг призначений не тільки для тих, хто володіє бізнесом. Персональний брендинг також важливий для будь-якої впливової особи, ідейного лідера або людини, яка хоче поділитися своєю історією зі світом. Чи працюєте ви на себе або є менеджером в компанії – не так важливо. Люди купують у людей. Джон Рокфеллер, перший […]
Є кілька пояснень того, чому все більша кількість молодих людей прагне почати свій бізнес (або знайти джерело додаткового доходу) в віртуальному просторі. Перша причина – можливість почати заробляти без будь-якого початкового грошового внеску. Друга – можливість самостійно регулювати свою зайнятість в такому бізнесі. Навіть якщо котрась із ідей здається мало здійсненною, насправді це не так. Безліч […]
Часта ситуація, коли необхідна реклама нового продукту або послуги, такі стандартні інструменти інтернет-маркетингу, як таргетована і контекстна реклама, контент-маркетинг, – неефективні. У цих випадках залучають інфлюенсерів – блогерів в Instagram, які для своїх передплатників є авторитетами і лідерами думок. Тому представлені ними продукти позитивно сприймаються аудиторією і отримують попит. Щоб реклама була ефективною, важливо правильно […]
Компанія Pointer Agency провела опитування серед представників маркетингового співтовариства, щоб визначити канали отримання інформації, яким ЗМІ довіряють та якими галузевими ресурсами користуються. Мета: визначити основні джерела отримання інформації; найбільш популярні медіа серед маркетингового співтовариства. Період проведення опитування: серпень – жовтень 2020. Об’єкти дослідження: ТОП-менеджери маркетингових компаній, маркетологи, PR-менеджери, медіа-менеджери, SMM-менеджери, менеджери по роботі з клієнтами […]
До десятиріччя своєї роботи додаток для обміну повідомленням привернув увагу до своїх користувачів, розповівши про історії справжніх “героїв” з усього світу у вигляді відеосюжетів, що надихають. Київ, 10 листопада 2020 року – Напередодні свого десятиріччя Rakuten Viber вирішив привернути увагу до того, що дійсно має значення у роботі додатку — до справжніх користувачів та їх […]
Що ж нового у SMM відбулося у жовтні. В NGN.agency пильно слідкують за трендами, тож підготували корисний дайджест Ну перш за все, Facebook повертає хронологічну стрічку Користувачі самі зможуть вибрати той режим стрічки новин, який їх влаштовує: звичайна, куди потрапляють всі цікаві пости; «вибрана», де можна вибрати ті джерела, які вам цікаві, і стрічка новин […]
Instagram – одна з найпопулярніших соціальних мереж. Вона дозволяє користувачам спілкуватися з людьми по всьому світу. Ви можете ділитися фотографіями, моментами життя в ваших історіях і відео або стежити за своїми улюбленими знаменитостями. У наші дні ми ділимося великою кількістю особистої інформації. Як нас навчив скандал з Facebook, іноді інформації занадто багато. Хоча видалення себе […]
Можливо, ви не замислювалися про це, але Кока-кола часто асоціюється зі щастям. Насправді слова Coca-Cola на китайській мові означають «Смачне щастя». За даними The Coca-Cola Company, зараз люди в більш ніж 200 країнах випивають 1,9 мільярда порцій кожен день! The Coca-Cola Company володіє продуктовим портфелем з більш ніж 3500 найменувань. Компанія Coca-Cola, представлена в більш […]
Контент-маркетинг давно займає гідне місце в будь-якій маркетинговій стратегії. Бізнес не може розвиватися і приносити прибуток без реклами: який би чудовий товар не виробляла компанія, толку буде мало – якщо про нього не дізнається широка аудиторія. Сарафанне радіо ніхто не відміняв. Але ділова репутація, відгуки вдячних клієнтів або імпульсивне бажання поділитися з усім світом за допомогою […]
Нещодавно компанія Realme презентувала, як вони самі кажуть, революційну модель ЖК-телевізора Realme Smart TV SLED 4К. Чим цікава така технологія, розберемося в матеріалі. Механізми і технології Існує думка, що після OLED технології від компанії LG і QLED від Samsung всі крапки над “і” розставлені. І навряд чи яка-небудь компанія зважиться на розробку свого дітища. Адже, […]
Фокстрот робить акцент на онлайн-продажах? Який прогноз по ритейлу на листопад 2020? Олександр Колб розмовляє про це з головою наглядової ради «Фокстрот», співзасновником Групи компаній Фокстрот. Учасником списку Forbes Україна (55 позиція в 2018 році), Валерієм Маковецьким. “У цьому році ми залишимося у своїй ніші” – каже Валерій. Щоб це могло означати? Дивись в інтерв’ю! […]
Fedoriv Agency вместе с режиссером фильма «Мої думки тихі» Антонио Лукичем создали новую рекламную кампанию для Новой Почты: о коробках, о людях, о том, как «просто доставка» стала частью жизни. «Каждый рекламист мечтает поработать над кампанией для бренда, товарами или услугами которого пользуется. Новая Почта – именно такой бренд, ведь у каждого из нас дома […]
У жовтні українська adtech компанія Admixer спільно з IAB Ukraine провели опитування серед маркетинг-директорів і маркетологів 90 компаній (39 брендів і 51 рекламна агенція), щоб дізнатися, як рекламодавці планують розподіляти маркетингові бюджети і які платні канали просування будуть в пріоритеті в 2021 році. Результати дослідження опублікували в звіті Прогноз маркетингових бюджетів в Україні на 2021 […]
В Україні з’явився маркетплейс, який працює з оплатою за результат: бізнес розміщує продукт або послугу на платформі, але платить тільки за цільові звернення потенційних клієнтів. Як працює Zeely.me і в чому вигода для підприємців – розповідає Дмитро, кофаундер платформи. Дмитро, в Україні є Prom.ua та Rozetka, навіщо на ринку ще один маркетплейс? – Нас часто […]
На український ринок вийшов словацький сервіс автоматичного створення професійних резюме і супровідних листів за допомогою дизайнерських шаблонів – Vitaello. Сервіс вже став впізнаваним у Словаччині, Чехії, Іспанії, а тепер запущена і українська версія веб-сайту – vitaello.com.ua. На українському ринку непросто заслужити довіру аудиторії, тому компанія фокусується на експертизі і досвіді: 5+ років міжнародного досвіду аналізу […]
У світі, де готівкові гроші здаються все менш важливими, онлайн-банки мають безліч переваг. Так як їм не потрібно підтримувати таку ж фізичну присутність, як і традиційним банкам, вони можуть пропонувати більш вигідні ставки по кредитах і низькі комісії. Більшість клієнтів зараз вже самостійно здійснюють банківські операції онлайн, зі смартфона або комп’ютера. І тільки старовіри вдаються […]
Конкуренція на ринку SMM зростає, як гриби після дощу, а це значить, що коли на ваші плечі випаде завдання вибрати агентство для співпраці, попереджаємо – буде нелегко. Ми виділили 8 суб’єктивних, але наближених до дійсності, пунктів відбору, щоб допомогти вам вибрати команду для комфортної та продуктивної роботи. Вузька спеціалізація. Якщо вашому бізнесу потрібен лише SMM […]
За останні кілька років крауд-маркетинг став повноцінним інструментом інтернет-маркетингу та SEO. Затребуваність цього методу просування не перестає стрімко зростати. Простіше кажучи, крауд-маркетинг (crowd marketing) – це розміщення коментарів з метою популяризації товару або послуги в різноманітних спільнотах інтернету, де мешкає цільова аудиторія. Як працює крауд-маркетинг? Основна мета – масова популяризація потрібного продукту (компанія, бренд, особистість […]
Повсякденне життя все більше переміщується до мережі. В інтернеті ми купуємо, спілкуємось, мандруємо, навчаємося… Все більшої популярності набувають платформи, де люди ведуть свої блоги. Це справжній тренд та ознака сучасності. Хто б міг подумати ще десятиліття тому, що для нас стануть звичною справою вебінари на будь-яку тему, а учні та студенти навчатимуться у скайпі чи […]
У вересні NGN.agency⚡ у співпраці з клієнтом – національним онлайн-кінотеатром sweet.tv, провели масштабну комунікаційну кампанію на декількох платформах до запуску проекту “Hollywood українською”. sweet.tv – це перший український онлайн-кінотеатр, який уклав прямі контракти з голлівудськими кіностудіями Disney, Paramount, Universal і Sony і створює ексклюзивний дубляж і озвучку культових фільмів і трейлерів державною мовою. Перед агентством […]
Існування великої кількості антивірусних програм, що дозволяють захистити комп’ютер власника і позбавити від шкідливих програм, збиває з пантелику як новачків, так і досвідчених користувачів. Всі антивіруси (на перший погляд) здаються однаковими по функціоналу – саме тому варто розібратися в усіх особливостях, перевагах і недоліках. До вашої уваги десять варіантів антивірусного ПО, яке дає можливість повністю […]
Хороший заклик до дії (СТА) може привернути більше відвідувачів на ваш сайт або блог, збільшити продажі, збільшити кількість потенційних клієнтів і коефіцієнт конверсії. У вас можуть бути різні цілі, можливо, ви хочете, щоб ваші передплатники підписалися на безкоштовну пробну версію, завантажили шаблон PDF, перейшли на свою цільову сторінку або просто подзвонили з питанням. У будь-якому […]
Олег Гороховський, співзасновник monobank, топменеджер із 20-річним досвідом, розпочинає проєкт «CEO на 1 день». У рамках ініціативи, що проходить за підтримки Visa, він на один день буде обіймати посаду керівника компанії малого або середнього українського бізнесу: проконсультує, зробить краштест, дасть підказки з побудови ефективної бізнес-моделі, розвитку, маркетингу та ін. Для участі в проєкті підприємці мають […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email