Українська adtech компанія Admixer випустила гайд «Таргетинг в епоху приватності: Як ідентифікувати користувачів в 2021 році». Він допоможе брендам, рекламним агентствам, онлайн-видавцям, технологічним провайдерам і всім, хто працює з рекламою в Інтернеті, підготуватися до майбутніх змін в області ідентифікації користувачів і зберегти ефективність реклами та монетизації.
На початку 2020 року Google оголосила про те, що з 2022 веб-браузер Chrome (64% світового ринку браузерів і 69% — українського) відмовиться від 3rd-party cookies — ідентифікаторів, які допомагають компаніям визначати користувачів в Інтернеті для таргетингу та вимірювання рекламних кампаній. Якщо в 2019 році в мережі можна було визначити 75% всіх користувачів, то на початку 2020 ця цифра впала до 60-65%. 26 квітня Apple змінила правила збору даних користувачів на iOS пристроях. Тепер рекламодавці повинні отримати згоду перед тим, як відстежувати активність користувачів на інших сайтах і в додатках. За попередніми дослідженнями, в середньому, 26% користувачів готові дати згоду на відстеження. До поновлення в додатках можна було відстежувати 76% користувачів.
Зміни, які вже почали відбуватися в ідентифікації, обмежують можливості взаємодії компаній з їх аудиторією та споживачами. Обмеження торкнуться всіх каналів реклами: веб-браузерів, мобільних додатків, Connected TV та ін.
Гайд «Таргетинг в епоху приватності» пояснює, як сьогодні рекламодавці ідентифікують користувачів в різних каналах, що продовжить працювати в майбутньому та які технологічні рішення варто використовувати, щоб зміни не вплинули на ваш бізнес і доходи.
«Сторонні ідентифікатори користувачів, включаючи 3rd-party cookies, вже давно довели свою неспроможність, так що їх обмеження було лише питанням часу. Хоча регулювання політики конфіденційності істотно обмежує можливості персоналізованої реклами, це не кінець світу.
Технологічні компанії з усього світу вже розробили кілька десятків рішень, які допоможуть паблішерам зберегти доходи, а рекламодавцям — можливості таргетингу та атрибуції. Рекламу можна буде й надалі показувати цільовій аудиторії, користувачі отримають інструменти контролю над тим, де і як використовуються їхні дані, а якість даних буде вище», — коментує вихід керівництва Станіслав Шишкін, Head or Content & Research в Admixer.
Повний гайд можна скачати на сайті.