Довіра — одна з ключових причин, чому споживачі обирають певний продукт. На фармацевтичному ринку довіра відіграє особливо важливу роль: тут клієнти довіряють компаніям не лише свої гроші, а й здоров’я. Тому брендам варто бути уважними до будь-яких висловлювань, що з’являються у їхньому інформаційному полі. Здоров’я — досить емоційна тема. Інколи неправдиве або некоректно сформульоване висловлювання […]
Стартував набір на інтернатуру продакт-менеджерів мобільних застосунків від Мінцифри та Netpeak Group — про це повідомляють у Міністерстві, а також пише засновник групи ІТ-компаній Артем Бородатюк. Навчальний курс для тих, хто хоче отримати практичні навички для старту кар’єри в ІТ, розроблено двома міжнародними продуктовими компаніями холдингу Netpeak Group — Tonti Laguna Mobile та Saldo Apps […]
Доповнена реальність — один із ключових інструментів 3Д-маркетингу як абсолютно нового напрямку, який спрямований на задоволення імерсивних потреб сучасного споживача. Доповнена реальність — живе у смартфоні. Гайд для бізнесу по інтеграції доповненої реальності: 1. Бренд вирішив спробувати доповнену реальність у своїх рекламно-маркетингових активностях. 2. Бренд зрозумів, що доповнена реальність (AR) живе в смартфоні, а віртуальна […]
Платіжна платформа Payoneer провела опитування серед понад 4 200 власників українського малого та середнього бізнесу (МСБ), що працює з іноземними клієнтами, з метою визначити, як на них вплинула повномасштабна війна, як вони та їхні співробітники відреагували на неї, та як змінились їхні плани щодо майбутнього розвитку. Згідно з результатами опитування, 70% українського МСБ, що працює […]
Сьогодні багато компаній потребують того, щоб розповісти про себе в Інтернеті, запустити свою роботу після вимушеної паузи, покращити позиції сайту в рейтингу видачі. Про те, які етапи просування сайтів залишаються зараз актуальними та як зробити так, щоб характеристики вашого вебресурсу відповідали вимогам алгоритмів пошукових систем, розповідає СЕО диджитал-агентства Elit-Web Ігор Воловий. Як виконують розкрутку вебсайту […]
Війна, історія та культура — головні теми, що цікавили слухачів цього року. 30 вересня, були нагороджені найкращі подкастери, в рамках головної аудіопремії України — «Слушно» від MEGOGO Audio. Цьогоріч організатори премії «Слушно» визначили 15 номінацій. Переможців назвали слухачі та команда MEGOGO Audio в категоріях: «Бізнес», «Історія та суспільство», «Журналістське розслідування», «Наука і технології», «Культура», «Спорт» […]
Грубо кажучи, домен — це адреса сайту в інтернеті, записана зрозумілими людині знаками, і тому легка для набору та запам’ятовування. У будь-якої сторінки в мережі є IP-адреса, що складається з цифр, розділених крапками. Цього абсолютно достатньо для комп’ютера. Людині запам’ятати таку комбінацію важко, тим паче важко завчити багато таких комбінацій. Тому було винайдено доменні імена, здебільшого […]
Контентна стратегія (комплексний план створення, розповсюдження та управління контентом на різних майданчиках) — це основа маркетингу будь-якого стартапу, оскільки публікація контенту на сайті є ефективним методом підвищення впізнаваності бренду та залучення конверсій без великих витрат. Будь-який стартап надає послуги для своєї цільової аудиторії. І одна з цілей бізнесу — це вирішення складнощів та болю цієї […]
Цього навчального року близько 85% українських учнів навчатимуться повністю або частково онлайн. Тож, аби полегшити роботу і життя вчителів, які користуються Viber для спілкування та викладання, ми запустили онлайн-курс для вчителів про дистанційну освіту разом з українською студією EdEra. Курс складається з десяти модулів, що покривають найболючіші питання вчителів про навчання онлайн. Пройти курс, завантажити […]
Із вересня клієнти найбільшого українського онлайн-ритейлера можуть замовляти доставку товарів до Польщі. Послуга діє на тисячі найменувань з каталогу на сайті. Наразі доставка доступна для певних категорій товарів, а вартість замовлення не повинна перевищувати 150 євро (через митні обмеження). Замовлення привезуть у найближче до клієнта поштове відділення в обраному місті Польщі. Деталі про доставку замовник […]
Як залучити покупця, якщо всі кричать: «Наше — найкраще!» Вихід один — пропонувати те, чого немає ніде. Так виникла УТП — унікальна торгова пропозиція. УТП (USP, англ. — unique selling proposition) — це фраза, в якій йдеться про неповторні характеристики товару або послуги. УТП звертається до представників цільової аудиторії (ЦА) і пояснює, чим продукт цієї […]
У житті має бути інтерес. Один поливає квіти, інший вигулює собаку, третій збирає рідкісні книжки. А хтось розуміючи посміхається, коли чує, що «на матч Бельгія – Марокко ставки приймаються за коефіцієнтами…». Така людина не бажає легко розбагатіти, вона розумна, її не приваблюють казки для наївних. Просто дивитися футбол набагато цікавіше, якщо поставити на одну з команд […]
У той час, як український малий та середній бізнес шукає шляхи повернення до повноцінної роботи та продовження розвитку, відповідно до дослідження Mastercard SME Index, серед головних потреб підприємці відзначають нестачу нових замовлень та ринків збуту (56%), коштів на розвиток (33%) та необхідність допомоги з логістикою (23%). 28% українських МСБ, що працюють під час війни, вже […]
Основний принцип 3D-маркетингу — це використання нестандартного цифрового контенту навколо або всередині продукту (товару чи послуги). Розглянемо те, яким чином 10 різних ринкових галузей можуть використовувати 3D-Маркетинг: Побутова техніка 3D-візуалізація товару в доповненій реальності вдома у споживача в реальному розмірі та реальній формі до безпосереднього моменту покупки дозволяє значно збільшити онлайн продажі. Згідно даних Retail […]
У 2021 році DOOH (digital out of home) була визнана категорією реклами із найшвидшими темпами зростання в Україні. Така реклама не лише підвищує впізнаваність бренду, але й доповнює рекламні кампанії бренду в інших каналах комунікації. Через це ми стаємо свідками все нових й нових інтеграцій операторів площин з технологічними партнерами не тільки у світі, а […]
Одній особі вранці у трамваї сказали: «Куди лізеш, коза!» Після цього у салоні розпочався скандал. Увечері вдома вона почула: “Ах ти ж моя козочка”. В результаті — приємний вечір для всієї родини. Після аналізу ситуацій напрошується висновок: тварина та сама, а реакція — різна. Це називається “ефект фреймінгу”. Від сприйняття слів залежить подальша поведінка. У […]
Глобальна IT-компанія Admitad запланувала інвестиції на мільйони доларів у проекти та стартапи з країн Східної Європи та Балтії, включаючи Україну. Історія Admitad почалася в 2009 році в Німеччині, місті Хайльбронн, де зараз знаходиться штаб-квартира компанії. За два десятиліття Admitad виріс до глобального масштабу і зараз працює на багатьох ринках, основними з яких є Німеччина, Україна, […]
Впродовж останніх шести місяців війни українці найбільше цікавилися послугами з будівництва, ремонту та транспортними перевезеннями. Водночас не нехтували процедурами для краси та здоров’я. Які тенденції в напрямі сервісів та послуг під час війни — у свіжій аналітиці OLX. З березня по серпень українці майже однаково шукали та пропонували послуги в онлайні. Найбільше протягом війни за […]
До міжнародного дня жестових мов MEGOGO суттєво розширив список контенту для людей з порушенням слуху. Зокрема запущено «Портал психології» та аудіосеріали жестовою мовою. Їх можна переглянути на сервісі безкоштовно. «Портал психології» — це пізнавальне шоу, ведучою якого виступає Варвара Агаркова, психологиня MEGOGO. Його створено для підтримки ментального здоров’я людей, які мають порушення слуху. Тематики епізодів […]
Український банк Unex Bank, компанія Mastercard та фінтех-стартап Weld Money запустили першу в Україні криптовалютну платіжну картку weld, яка дозволяє розраховуватися криптовалютою за товари та послуги всюди, де доступні безготівкові оплати. Що таке weld card? Weld card — це цифрова платіжна картка на базі Debit Mastercard®, яка прив’язана до криптовалютного гаманця на платформі Weld Money. […]
Агенція креативного маркетингу idealers розробила та запустила масштабну соціальну кампанію для KFC та фонду “Маша”. Ролики вже запустили на найбільшому рекламному екрані Європи і на телебаченні. А українці активно донатять, просто купуючи чікенбургери в KFC. Разом з фондом “Маша”, який займається підтримкою жінок та дітей, котрі постраждали від війни, KFC запустили спільний соціальний проєкт. З кожного […]
Для багатьох бізнесів із абсолютно різних ніш Instagram є основним способом digital-просування. Розібравшись, як правильно працювати з профілем у цій соцмережі, ви можете створити власну базу потенційних клієнтів і робити щоденні продажі практично на повному автоматі. Що таке активність у Instagram насправді Підписники в Instagram нічого не дають, якщо вони навіть не бачать ваших публікацій. […]
Слово «бренд» прийшло в англійську з норвезької мови, де воно означає «тавро». Одне зі значень даного терміна — “торговельна марка”, тобто знак виробника будь-якої продукції. В результаті еволюції виробничих процесів та міжнародної торгівлі марка почала розвиватися у щось більше. Це вже не просто лінійка виробів із якимись характеристиками. Після виходу на певний рівень якості та […]
Український застосунок для тренування мозку Impulse став №1 у світі за кількістю завантажень в App Store. З червня по серпень 2022 року застосунок завантажили понад 5 мільйонів користувачів з усього світу. Це вивело Impulse на перше місце серед усіх iOS-застосунків у категорії Health & Fitness. Impulse обігнав застосунок MyFitnessPal, який зайняв п’яту позицію у десятці […]
Український фонд NetSolid Investments проінвестував у студію Apme, ставши лід інвестором перспективного проєкту з розробки та маркетингу власних мобільних застосунків у сфері personal health. Компанія Apme заснована в 2021 р. На момент інвестування її перший застосунок Nutry був повноцінним продуктом з понад роком трекшену на цільовому ринку — у країнах Tier-1. Застосунок отримав 4,86 бала […]
Вочевидь гарні новини про хід контрнаступу ЗСУ мають позитивний вплив на міграційні настрої українців. Більше громадян прагнуть повернутися додому за першої можливості. Про це заявляють 62% опитаних, і це на 7 пунктів більше, ніж у попередній хвилі дослідження. А 17% тих, хто був змушений залишити свій дім через війну, вже повернулися додому. Про це говорять […]
Нещодавно YouTube залишив Роберт Кінкл — головний комерційний директор компанії, який перетворив її на рекламного гіганта та одне з ключових джерел прибутку Alphabet. Саме за його часів з’явилося поняття creator-економіки та став загальноприйнятим термін «youtuber». Протягом останніх 17 років компанія розвивалася стрімко, але дуже хаотично: її популярність зростала швидше, ніж здатність керувати процесами. Нижче — […]
Все, що ви робите в соцмережах, ви робите для своїх підписників, потенційних та поточних клієнтів. Ви взаємодієте з ними та впливаєте на їх вибір та бажання купити ваш товар, послугу, особистий бренд. Якщо ви розумієте цільову і даєте їй те, за чим вона до вас прийшла, то ви успішні в соцмережах. Щоб масштабувати свій успіх […]
Попри щоденні випробування війною, українські підприємці продовжують свою роботу й прагнуть швидкого відновлення: 61% підприємців не зупинили своєї діяльності, і 53% з них вірять у повне відновлення впродовж одного-трьох років[1]. На цьому шляху їм потрібна підтримка. Саме тому центри підтримки підприємців Дія.Бізнес, UKRSIBBANK BNP Paribas Group та Mastercard оголошують про старт тристороннього партнерства, яке відкриє […]
Вітаю всіх! Мене звуть Ліза, і я Head of Affiliates фонду NetSolid Investments. Останнім часом наша команда виросла як якісно, так і кількісно, і це попри економічні потрясіння в країні. У цій статті я хочу розповісти про сферу партнерського маркетингу, перспективи і про те, що таке професія афіліат-менеджера. Партнерський маркетинг — що це Партнерський маркетинг […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email