Кожен український бізнес сьогодні працює на перемогу України: від підтримки економіки країни завдяки звичайній роботі підприємців і до запуску волонтерських чи благодійних ініціатив та проєктів. Благодійність стала важливою складовою публічного іміджу бренду. Дослідження споживацької поведінки показують: споживачі хочуть підтримувати ті компанії, які реально роблять свій внесок у підтримку та захист України, реально допомагають. А отже […]
Нестача фінансів — основна проблема розвитку бізнесу в Україні. Особливо зараз — в умовах воєнного стану. Підтримкою для стартапу чи розвитку вже існуючої компанії може стати грант чи інвестиція у бізнес. В рамках проєкту UA business Global зібрали інформацію, як і де можна залучити кошти у бізнес. Розкажемо, як отримати фінансову допомогу в різних країнах зараз. […]
Все, що ви повинні знати про посадові інструкції, — в одній статті. Ділюсь простими правилами, які допоможуть використовувати цей інструмент ефективно, отримувати максимум результату від ваших співробітників та від праці, яку ви вклали у написання інструкцій. Правило №1 Напишіть, яку проблему вирішує інструкція Люди ніколи не дотримуватимуться інструкції, якщо не розуміють, навіщо вона потрібна. Починайте […]
Вибухове зростання Telegram, охоплення якого нещодавно досягло 700 млн осіб, формує сегмент нових медіа в рамках глобальної трансформації інтернету від WEB 2.0 до WEB 3.0. Нагадаємо, автор концепції «Web 2.0» Тім О’Райлі запропонував визначати Web 3.0 як «взаємодію інтернету з фізичним світом». Ядро аудиторії Telegram сьогодні якраз і склали представники індустрії Web 3.0, такі як […]
Якісна та результативна реклама потрібна кожному бізнесу. Тому компанії наймають маркетологів та інших спеціалістів з лідогенерації, щоб ті конвертували витрачені кошти у прибуток. Професійні маркетологи знають, що кожен покупець проходить стандартну воронку продажів, яка просто упаковується під різний “соус”. І основна задача — це контролювати конверсії по воронці. Цифри, таблиці, аналітика — найкращі друзі кожного […]
CRM-система — це серце сучасного бізнесу. З її допомогою компанія може автоматизувати процес продажів, сформувати клієнтську базу та побудувати правильну комунікацію. Але розглянемо більш життєвий сценарій на прикладі малого або середнього бізнесу. Наприклад, ви є власником школи іноземних мов. Ви використовуєте новаторські підходи у навчанні, орендуєте open-space офіс в центрі Києві (або вважаєте офлайн заняття […]
Команда LOOQME регулярно проводить дослідження ринків: українських і закордонних. Ми вже проаналізували медіаполе українських та міжнародних благодійних організацій, українських супермаркетів, аптек, АЗС, а також польських банків і FMCG в Румунії. На черзі — медіааналітика ринку нерухомості в Україні. Охоплення ринку У серпні 2022 року ринок нерухомості в Україні охопив більше ніж півтори тисячі публікацій та […]
Реклама, як відомо, двигун торгівлі. Усі її різновиди — оголошення, барвисті щити на стінах будинків, короткі сюжети «по телевізору», сувеніри, брендові стенди, дегустації продукції та багато іншого можна поділити на дві групи: ATL (над рисою — above the line). Сюди входить зовнішня реклама (плакати на багатоповерхівках, розташовані поза приміщеннями білборди, призматрони, медіафасади тощо). А також у […]
Ініціатива, розроблена спеціально для українських фінтехів, допоможе стартапам пришвидшити зростання та зробити внесок у відбудову економіки України. Компанія Mastercard розпочинає набір заявок на участь в ініціативі Start Path Ukraine, яка розроблена спеціально для українських фінтех-компаній і підприємців та покликана надати їм можливість зростати та сприяти відновленню економіки України. Ініціатива передбачає підтримку п’ятьох українських стартапів, які […]
Команда Viber разом із українською студією онлайн-освіти EdEra розробили безкоштовний курс для вчителів, аби допомогти їм організувати дистанційне викладання цього навчального року. За результатами опитування Rakuten Viber за участі понад 100 тисяч респондентів в Україні, 66% почали навчальний рік онлайн; ще 19% навчатимуться за змішаною формою, поєднуючи онлайн та офлайн; і лише 15% пішли у […]
За даними сайту з пошуку роботи Work.ua, у серпні ринок праці виріс на 20%. Вакансії стали якіснішими. Захід України майже оговтався після початку повномасштабної війни. Найбільший приріст вакансій — у категорії «Роздрібна торгівля». Конкуренція серед шукачів спадає. Зарплати стабільні. У серпні кількість актуальних вакансій зросла до 48 547 (+20% до липня). Разом із тим, у серпні […]
HoReCa — це послуги та продажі з використанням купленого на місці придбання. Термін складений із перших складів популярних закладів даної категорії: HOtel + REStaurant + CAfé (або CAtering, кому як більше подобається). Що це означає, якщо пояснити простими словами? Наприклад, у готелі постоялець платить за номер (тобто купує право тимчасового користування) і заселяється. Все в […]
Серед українців, які через війну були змушені виїхати за кордон, спостерігається позитивний тренд — частка тих, хто має роботу і працює, збільшилася на 11% за другу половину серпня і наразі складає 43%. Ще 16% мають роботу, але не виконують робочих завдань. Про це свідчать результати восьмої хвилі дослідження соціально-політичних та міграційних настроїв українців під час […]
Завдяки зниженню вартості літій-іонних акумуляторів продажі електромобілів за останнє десятиліття значно зросли. За оцінками, у 2021 році світовий продаж електромобілів зріс трохи менше ніж до семи мільйонів одиниць. Азіатсько-Тихоокеанський регіон був провідним ринком акумуляторних електромобілів, чому сприяв китайський ринок автомобілів на нових джерелах енергії. В той час, як Tesla в даний час є провідним виробником […]
Робота з персоналом — справа не з легких. А якщо вам потрібно забезпечити не тільки працездатність магазину, але й хороший рівень обслуговування та вкластися в бюджет, то це суперзавдання. Щоб розібратися, як оптимізувати адаптацію та навчання працівників, давайте розглянемо кейс від Інтертоп. Як зрозуміли, що є проблема? Інтертоп — №1 омніканальний fashion-ритейлер в Україні. Компанія […]
Незважаючи на те, що аналітика Google Analytics 4 побачила світ ще в 2020 році, вона поки не знайшла широкого поширення серед маркетологів і аналітиків. На це була низка своїх причин, таких як структурні та візуальні відмінності, упущення з боку розробників тощо. Оскільки структура та логіка збору даних у GA4 та Universal Analytics значно відрізняються, об’єднати […]
Ми щодня дякуємо нашим ЗСУ за можливість продовжувати життя, бачитися з рідними та просто прокидатися вранці. Українці стали практично супергероями: ми можемо за тиждень зібрати на Байрактар, виграти Євробачення під час війни та заново відбудувати ціле місто. Але важливо не забувати і про справжніх супергероїв, які щодня важко працюють та рятують життя: про працівників швидких […]
Для преміальних лінійок зняли маніфест усіх, для кого тварини стали причиною та дозволом бути щасливим під час війни: Club4Paws Selection — саббренд українського бренду Club4Paws, що його виробляє львівська компанія Кормотех. Розробка преміальних лінійок тривала два роки, готуватися до запуску почали ще у грудні минулого року, щоб влітку вийти на український та європейські ринки. Тоді […]
Під час війни питання економії стоїть для бізнесу особливо гостро. І витрати на рекламу у цьому плані не виняток. На щастя, є способи, які дають змогу успішно залучати лідів, не нарощуючи бюджет. Єлизавета Омельченко, маркетолог Ringostat, ділиться лайфхаками, як оптимізувати кампанії та витрати на просування. Як правило, коли компанія хоче залучити більше клієнтів, вона збільшує […]
Спойлер — серед них лише у 3% позитивна динаміка. Але добре, що більшість компаній не лишили своїх працівників у біді та надали їм офіційні робочі місця (71%), довгі відпустки (61%) та оплачені лікарняні (51%). Work.ua презентує перше в Україні масштабне дослідження зарплат у воєнний період залежно від посади, рівня професіоналізму, статі та знання англійської мови. […]
…Якщо раніше, щоб випити каву в ліжку, треба було встати, одягтися, піти на кухню, змолоти каву, поставити турку на плиту і стояти поруч, стежити, щоб кава не втекла, а потім повернутися до спальні, роздягнутися, лягти і випити, то зараз за наявності розумної кавомашини, вранці, вас розбудить звук її таймера та аромат свіжо приготованої кави! Все […]
Музичні вподобання українців змінюються, а разом із ними збільшується запит на українську та західну музику. Для всіх, хто прагне поповнити свій плейлист новими треками, OLX спільно з українськими блогерами підготували підбірки на різний смак та під будь-який настрій. Інфлуенсери Нікіта Добринін, Дмитро Корнелюк, Ігор Коваль і Тетяна Стороженко створили свої плейлисти з улюбленою музикою на […]
Бренд Lego, який називають Apple в світі іграшок, відмічає 90-річчя. За цей період компанія, яка стартувала під час Великої депресії з продажу дерев’яних качок, перетворилася у найбільшого та найприбутковішого виробника іграшок в світі. Про революцію в світі конструкторів, інновації, які врятували компанію від банкрутства, та дорослих фанів Lego розповімо в статті. Початок бізнесу: від меблів до іграшок […]
AcademyOcean, український SaaS ( програмне забезпечення як послуга) стартап, який розробив розумну LMS (Learning Management System) для навчання працівників, клієнтів і партнерів, сьогодні оголосив, що отримає фінансування від Google for Startups Ukraine Support Fund, а також візьме участь у програмі менторської підтримки від Google і матиме продуктову підтримку та кредити в Google Cloud. Платформа AcademyOcean […]
Глобальне переосмислення айдентики відбулося вперше за останні 12 років. Над оновленням дизайну працювали спільно з Bulanov Buro. Агенція комунікацій «ВАРТО» працює на українському ринку маркетингу та піару з 2005 року. За ці 17 років в історії агенції відбулося багато подій: зміни в команді, переїзди в різні офіси, запуск нових послуг та продуктів для брендів. Разом […]
Проєкт «Потяг до перемоги» — це 7 вагонів, розписаних українськими митцями. Кожен вагон присвячений окремій тимчасово окупованій території України та подвигам людей, які чинять опір російським військам. Історії про це можна прочитати на сайті проєкту, відсканувавши QR-код на вагоні. «Потяг до перемоги» вирушив у перший рейс 23 серпня з Києва і прибуде до Ужгорода на […]
Напередодні святкування 30-річчя незалежності України у серпні 2021 року дослідницька компанія Gradus Research проводила опитування громадян стосовно того, якою вони бачать Україну майбутнього. Минув рік, півроку триває повномасштабна війна росії проти України, і ми знову запитали людей, якою їм уявляється їхня країна в майбутньому. Результати опитування демонструють незламну віру українців та велику любов до своєї […]
Ще рік назад таке можна було почути від одиниць, тоді як зараз майже половина українських споживачів (44%) обирають бренди відносно їх позицій щодо підтримки армії, політичної позиції, мови спілкування чи співпраці з країною-агресором. І війна в Україні серйозно вплинула на цю нову “вимогливість” людей. Спеціально для події “Маркетинг під сиренами. Стратегії воєнного часу” під егідою […]
З початком війни українці стали менше купувати в Інтернеті. Якщо в грудні 2021 року регулярні покупки онлайн робили 77% людей, то влітку 2022 вже тільки 54%. Водночас покупці стали ще частіше замовляти товари з мобільних телефонів (76% порівняно з 67% в кінці 2021) та втричі більше користуватися доставкою. Що купували та скільки витрачали українці в […]
Малому та середньому бізнесу в Україні зараз не просто. У когось розбомбили склад товарів, комусь потрібно швидко відкривати нове направлення, щоб протриматися на плаву, хтось вимушено переїхав. Не секрет, що багато українських підприємств до війни автоматизували свої бізнес-процеси за допомогою російського IT. Зараз більшість відмовилися від цих сервісів, тому що не хочуть підтримувати бізнес країни-агресора. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email