Вау! Напередодні зимових свят Fedoriv Agency традиційно випустили ролик для сервісу вражень і подарунків bodo. Навряд чи хтось замовляє в Санти строкатий шалик й звичні смаколики. Дійсно бажаний подарунок — це новий незвичний досвід і яскраві емоції, якими хочеться поділитись з друзями. Саме про це розповідає нова креативна платформа бренду bodo — “незвичніше за незвичне”. Мексиканська вечеря у літаку з маріачі, а потім стрибок з цього літака й селфі у повітрі — оце так враження. Подивіться самі!
На відміну від попередніх святкових кампаній, нова креативна платформа розповідає про те, як круто відчуває себе власник сертифікату bodo, коли переживає незвичний експірієнс та ділиться ним з друзями. Головним каналом комунікації бренду традиційно став Youtube.
За останні три роки український сервіс подарунків пройшов тотальний апгрейд. У 2018 році Fedoriv Agency провели ребрендинг компанії, допомігши bodo заговорити мовою звичайних людей, які втомилися від банальних подарунків й хочуть насправді здивувати близьких. Команда агентства створила сучасний дизайн бренду, попрацювала над зовнішньою комунікацією, запустила серію рекламних роликів на Youtube. Завдяки цьому знання бренду зросло з 35% до 70% у містах, де представлений бренд. Брендовий трафік на сайт також значно зріс.
“Проєкт з bodo – один зі знакових для нашої команди: ми не тільки повністю змінили візуальний стиль і комунікацію бренду, а й разом з клієнтом багато працювали над удосконаленням клієнтського досвіду” — зазначає Валентин Панюта, бренд-лідер Fedoriv Agency.
Для створення нового ролику Fedoriv Agency використали нову ідею, але вже відомий глядачу та впізнаваний стиль:
“Будь-яка стилізація допомагає перевернути повсякденну ситуацію з ніг на голову. Ось людина їсть тако — ну що тут такого? А якщо ця людина одягнена в піжонський вельветовий костюм, а рот обрамляють не менш піжонські вуса? Зовсім інша справа!
Ще на початку ми обрали стилізацію під естетику Веса Андерсона, і ось вже який рік її дотримуємося, з усіма наслідками: квадратними метрами вельвету й велюру, типажами й кольоровою гамою…”, — Максим Назаров, артдиректор Fedoriv Agency.
Рекламна кампанія має збільшити кількість покупців подарунків bodo на новорічні свята, й надихнути ділитись незвичними враженнями з друзями. Наразі маркетингове агентство Fedoriv працює ще над кількома роликами, які побачать світ вже на початку 2021 року. Передноворічна кампанія стартувала попри ризик повторного локдауну:
“На початку року ми переконалися, що навіть якщо є локдаун люди все одно дарують подарунки близьким та друзям. А що може бути кращим подарунком — ніж ВАУ враження після закінчення карантину”, — Віталій Дрозд, засновник та директор bodo.
Сервіс подарунків bodo співпрацює з Fedoriv Agency протягом 3 років, а спільні сезонні кампанії стали вже святковою традицією.
Послідовна робота над брендом bodo, його візуальним виглядом та комунікацією позначилась на щорічному зростанні продажів компанії.
Клієнт — bodo
- Віталій Дрозд — директор
- Анастасія Антонова — PR-директорка
- Ксенія Гришкова — продакт-директорка
Агенція — Fedoriv Agency
- Валентин Панюта — бренд-лідер
- Анна Кащеєва — копірайтерка
- Максим Назаров, Альона Здорова— артдиректори
- Аліна Божнюк — проєктна менеджерка
- Євген Гавриличенко, Анастасія Стратович — стратеги
Продакшн — LIMELITE
- Роман Жирних — режисер
- Євген Губренко — оператор
- Влад Болэлов — виконавчий продюсер
- Настя Іващук — продюсер
- Олександра Кувшинова — асистент продюсера
- Дар я Уперенко — асистент продюсера
- Віолетта Філенко — бідінг продюсер
- Саша Кришталь — рісерчер
- Антон Черніков — продакшн менеджер
- Рома Завертаний — кастинг
- Лена Нгуєн — кастинг асистент
- Олексій Величко — художник постановник
- Влад Тімчеко — асистент художника постановника
- Євген Малік — гаффер
- Ілля Вартиванов — фокус пуллер
- Олексій Дейнега — плейбек
- Ася Сутягіна — стиль
- Наталя Есмурзеева — Мейк ап
- Propeller Studios — звук
- CoffeePost — пост-продакшн