Twitter (від англ. to tweet – «чірікать, щебетати, балакати») – це соціальний сайт, заснований в 2007 році, в США (штаб-квартира в Сан-Франциско). Сайт призначений для того, щоб люди могли ділитися короткими повідомленнями або «оновленнями» з іншими людьми через sms. Компанія, що його створила, займалася іншими речами – сервісом для публікації і прослуховування подкастів. Цей ресурс був створений випадково, як паралельний проект.
Сьогодні майже всі відомі особистості та публічні люди мають свій аккаунт в Twitter. Звідси ви можете стежити за останніми новинами в світі, від політики і шоу-бізнесу до розваг і новин в області спорту. Всі останні новини зі всіма живими коментарями.
Показником популярності мікроблога Twitter є кількість послідовників – «фоловерів», які підписуються на стрічку новин. Найбільшу популярність Twitter завоював в США. Свого часу виборча компанія Дональда Трампа проводилася саме в цій мережі. За час своєї передвиборної компанії він привернув 10 мільйонів нових користувачів у Twitter. Шанувальники політика могли відслідковувати всі палаючі новини і спостерігати за його діяльністю.
Трохи статистики Twitter
Згідно з даними Statcounter.com в Україні Твіттер стоїть на 4-му місці – 7,87% користувачів. У світі на 3-му місці – 7,27%.
Чіатйте: Як змінилася статистика соціальних мереж в Україні до 2018?
Згідно з даними Similar Web, Twitter щомісяця відвідують – 3, 62 млрд. людей. (https://www.similarweb.com/website/twitter.com). У світовому рейтингу по відвідуванню він стоїть на 2-му місці, після Facebook – 19 млрд.
Найбільший трафік йде з США – 21,80%, друге і третє місце в рейтингу – Японія і Великобританія.
Варто зазначити, що за період своєї діяльності компанія не була прибутковою, про це говорять звіти компанії за останні роки.
Багато експертів вважають, що складна фінансова ситуація відображає слабку стратегію просування Twitter. На думку експертів, у компанії немає чіткого плану. Не всі нововведення «прижилися у користувачів», серед них, наприклад, завантаження довгих відео роликів. Зараз користувачів, як виявилося, цікавлять тільки твіти, вибирають його за міні блоги.
По всій видимості всі нововведення впроваджуються в хаотичному порядку, не зовсім зрозумілі збудовані пріоритети. Наприклад, всі ми знаємо, що максимальна кількість символів, яке користувачі можуть розмістити в твіттері -140 символів. Twitter вирішив розширити ліміт символів до 280 знаків, але до сих пір не дозволив редагувати записи та інше.
Але все ж, інвестори продовжують вірити в світле майбутнє цієї платформи, незважаючи на те, що акції Twitter впали на 0,48% до $ 34,66 на торгах в середу 10 квітня 2019 р. (За останніми даними https://finance.yahoo.com/quote/TWTR?p=TWTR).
Аналітик Гуггенхайма підвищив свою цільову ціну в Twitter до 41 долара з 33 доларів. Більш високий рейтинг Морріса відображає краще залучення користувачів на тлі того, що він бачить в позитивних змінах, які менеджмент вносить в платформу, спрямовану на поліпшення взаємодії з користувачем. Крім того, він вважає, що цикл президентських виборів може стати серйозним попутним фактором як для залучення користувачів, так і для реклами.
Плюси у використанні мережі:
- Простота у використанні: ви можете легко створити пост для ваших передплатників. Це не займе багато зусиль, щоб прийти до окремого повідомлення для публікації. Створення твітів займає кілька хвилин.
- Аналітика Твіттера: Твіттер дозволяє вашим передплатникам лайкати і ділитися своїми твітами. Це може бути використано для аналізу вашого впливу на цільову аудиторію і підвищення вашого бренду.
- Діліться ідеями і доступом до новин: 44% людей завжди звертаються до Twitter за останніми новинами, ніж в будь-якій інше соціальне середовище. Вони також можуть використовувати Twitter, щоб ділитися ідеями з іншими.
- Сила #hashtag: Twitter дозволяє вам використовувати хештеги, щоб залучити більше аудиторії за цільовою темою і відстежити кількість отриманих ретвітів.
- Off-Tweet-Up: ця функція дозволяє вам обмінюватися інформацією з людьми в певній географічній області. Ви можете легко планувати віртуальні зустрічі в будь-якому місці або навіть домовитися про зустріч зі своїми передплатниками в певній галузі.
- Передбачити майбутнє. Існує тверде переконання, що ви можете передбачити майбутні результати, ґрунтуючись на тому, що люди публікують, як вони себе почувають і як поводяться.
Недавні нововведення в світі Твіттера
На початку квітня Твіттер анонсував нову функцію, яка дозволить користувачам звертатися безпосередньо в Twitter додаток твіт, який порушує правила Twitter. Коли користувачі публікують контент з порушенням правил Твіттера, цей твіт можна встановити або повідомити, що призведе до припинення або блокування облікового запису. Раніше користувачам доводилося відвідувати онлайн-форму, щоб оскаржити рішення Twitter.
Облікові записи можуть бути припинені за ряд дій, включаючи спам, фальшивий обліковий запис, загрози безпеки (наприклад, зламані облікові записи) і образливі твіти або поведінку, наприклад, відправка загроз або видача себе за інші облікові записи.
Твіттер стверджує, що в результаті тепер він може спілкуватися з людьми на 60 відсотків швидше.
Новий процес включає в себе відображення в Твіттері порушення з зазначенням причини, по якій він виявив порушення правил, а також опис відповідного правила і посилання на політику. На наступному екрані користувачі можуть або видалити твіт, що порушує правила Twitter, або оскаржити це порушення.
Прагнучи краще пояснити свої рішення, компанія нещодавно заявила, що розробить нові способи маркування твітів, які порушують умови зловживання, тому ті, хто стикається з ними, краще розуміють контекст, коли ці твіти не зняті. Наприклад, твіти, що публікуються громадськими діячами, які не є прямими насильницькими погрозами, але відповідають суспільним інтересам, можуть залишитися, але будуть позначені.
Twitter також змінив спосіб відображення повідомлень у Твіттері, щоб люди могли зрозуміти, чому були зроблені примусові дії. І він працює над більш істотними змінами в своєму додатку – наприклад, надаючи користувачам можливість приховувати відповіді, які їм не подобаються.
Крім цього, 9 квітня 2019 року, згідно інформації The Independent (https://www.independent.co.uk/) Твіттер обмежив кількість облікових записів, за якими люди можуть стежити за один раз, так як намагається зупинити швидке поширення спаму і спамерських пошукових роботів.
Тепер людям буде заборонено стежити за більш ніж 400 обліковими записами в спробі зробити розмови на платформі більш «здоровими».
Цей крок є частиною широкої спроби поліпшити платформу, яку неодноразово звинувачували в заохоченні розбіжностей, а також зловмисних і фальшивих акаунтів.
Пояснюючи цей крок, глава служби захисту Twitter Йоель Рот сказав:
400 були обрані в якості «розумної межі», яка, на думку компанії, робить спам-аккаунти менш ефективними, повільними і більш дорогими для зловмисників.
Твіттер виявив, що майже половина всіх облікових записів, які підписувалися більше 400 разів в день, займалися так званої «підпискою на передплатників», процесом повторного проходження і скасування підписки на один і той же обліковий запис в спробі збільшити число передплатників, що суперечить правилам Твіттера.
Експерти компанії відстежили, що високий рівень щоденних підписок сприяв відтоку абонентів, і, як наслідок, Твіттер зменшує обмеження щоденної підписки з 1000 до 400.
Перевірені ж облікові записи Twitter можуть підписатися максимум на 1000 облікових записів в день.
І це далеко не всі нововведення за квітень місяць 2019 року. За цей місяць, крім нових функцій Твіттер також почав тестування нової програми для створення прототипів twttr, яке воно створило для тестування і отримання відгуків. Оновлення включають в себе: вступ жесту змахування, зокрема, в розмовах, подібних Tweet; нові ярлики в темах, які вказують, хто є оригінальним постером і за ким ви стежите, і покращено видимість в темному режимі.
Ми будемо і далі відстежувати новини компанії Twitter і її нововведення, які будуть радувати і збільшувати її фоловерів. Ми пам’ятаємо, що Твіттер подарував нам багато унікальних речей, наприклад, хештеги. Багато соц мереж використовують цей інструмент тепер, завдяки Twitter. Ресурс має великий потенціал. Хочеться вірити в Twitter і його світле майбутнє.