Соціальні мережі та інтернет нерозривно пов’язані один з одним. Тут зареєстрований практично кожен. Причому дані ресурси зуміли підкорити користувачів будь-якого віку, від малого до великого. Різноманітних соцмереж стає все більше. Серед них є фаворити.
Статистика соціальних мереж світу
На поточний момент найбільше користувачів налічується в Facebook. Хоча мережа трохи здала позиції в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року. Мережу заснував Марк Цукерберг. З моменту появи вона користується підвищеним попитом, тривалий час утримується на першій позиції в рейтингу (62,18%). Pinterst займає друге місце (16,12%) і активно почав набирати популярність, в першу чергу, завдяки своїй новій можливості пошуку оп картинкам. Третій рядок YouTube (8.71%) за останній рік випередив Twitter який тепер на 4-му місці (8,17%). Вибирають його за міні-блоги. Тут є акаунти у багатьох відомих людей.
Світова статистика у % відношенні на липень 2018 за gs.statcounter.com:
Лідери серед соціальних мереж по країнах світу такі:
Згідно зі статистикою сайту dreamgrow.com, який ранжує соц мережі за кількістю активних щомісячних користувачів, список кращих соціальних мереж виглядає наступним чином:
Соціальні мережі | Кількість активних користувачів на місяць |
2,200,000,000 | |
YouTube | 1,900,000,000 |
800,000,000 | |
Qzone | 563,000,000 |
376,000,000 | |
336,000,000 | |
330,000,000 | |
200,000,000 | |
Ask.fm | 160,000,000 |
Tumblr | 115,000,000 |
Flickr | 112,000,000 |
Google+ | 111,000,000 |
106,000,000 | |
VK | 97,000,000 |
Odnoklassniki | 71,000,000 |
Meetup | 35,300,000 |
Розглянемо ТОР-20 найбільш популярних соціальних мереж:
- Sina Weibo. Тут проводять своє дозвілля жителі Піднебесної. Соцмережа працює з 2009 року.
- Lenkedln. Аудиторія налічує 106 млн. Користувачів. Сюди входять в основному представники бізнес-структур. Тут підшукують нову роботу, укладають угоди, діляться новинами, інформацією.
- Badoo. Це своєрідне місце для знайомства. У ньому 230 млн. користувачів. Портал має аналогічний функціонал, що і в соціальних мережах.
- Tumblr. Улюблене місце блогерів. Вони ведуть свої блоги, коментують і читають чужі. Ресурс був створений в 2007 році, налічує 115 млн. користувачів.
- Однокласники або по-іншому ОК. Проект вже давно числиться одним з лідерів російського інтернету. На сьогоднішній день зареєстровано 210 млн. акаунтів. Статистика соціальних мереж Росії сильно не змінюється.
- Instagram. З’явився в 2010р. Досить швидко зайняв лідируючі позиції. Користувачам сподобалася можливість ділитися відео, фотознімками.
- Pinterest. Тут можна обмінюватися ідеями на різні теми, рецептами, проектами.
- Flikr. Аудиторія включає 112 млн. користувачів. На даному проекті виходить пересилати велику кількість фотографій.
- MySpace. Була утворена в 2003 році, включає 50 млн. акаунтів. Використовується для: обміну фото, відео, повідомленнями. Тут знайомляться, ведуть блоги.
- Scribd. Вважається текстовою копією youtube. Використовується для обміну книгами.
- MeetUp. На даному порталі об’єднуються в групи з метою спілкуватися в живу. Більше 40-ка млн. Учасників знайшли тут друзів, стали проводити разом час без віртуальної павутини.
- Tagged. Використовується для спілкування, знайомства.
- Askfm. Тут легко отримати на поставлені запитання відповіді. Зареєстровано 38 млн. акаунтів. Хто-небудь з них точно підкаже правильне рішення.
- MeetMe. Соцмережу створили для любителів гаджетів. До неї увійшло вже 16 млн. користувачів.
- ClassMates. Аналог російських ОК. З’явився проект в 1995 році, але не зумів стати таким же популярним. Аудиторія налічує всього 15 млн. користувачів.
- ВКонтакте. Її створили в Росії ще в 2006 році. З того моменту портал не втратив своєї популярності. Число акаунтів близько 300 млн., правда не всі акаунти активні. Відомо, що в ВК зареєстровані багато українців, які не мають вільного доступу до цієї соцмережі.
- Orkut. Розробка Google, полюбилася мешканцям Індії, Латинської Америки. Сьогодні ресурс закритий, його перебазують на платформу соціальної мережі Hello.
- Snapchat. Тут можна не боятися бути таким, як є. Тут не передбачені коменти і лайки, тому немає тиску. Все справжнє, не накручене.
- Yik Yak. На даному порталі також немає друзів, передплатників, лайків. Цим він привабливий для американських підлітків.
- Medium. Реєструються початківці блогери. У них є можливість залишати коментарі біля частин тексту, а не в самому кінці.
Так виглядає статистика по Світу, але у кожної з країн знайдуться свої фаворити.
Які соцмережі популярні в США
Велика частина з перерахованих вище соціальних мереж користується попитом в США. Це не дивно, адже саме в цій країні вони були створені. У десятку лідерів увійшли:
- Twitter. Його назву можна перекласти як базікати або чірікать. Відмінність полягає в обмеженні повідомлень за кількістю символів. Їх має бути не більше 160.
- Facebook. Налічується 471 млн. американців. Більшість з них використовує портал для ведення бізнесу, просування товарів.
- MySpace. Спочатку ресурс призначався для музикантів, але з часом наповнився звичайними людьми.
- Tagged. Користується попитом у молоді. Працює тільки в США, за зовнішнім виглядом нагадує командну гру. Користувачі повинні намагатися набрати, якомога більше очок. Головний елемент, який прагне отримати команда – тег.
- Instagram. Відмінна риса – можливість миттєвої публікації фото, відеоматеріалів, створених на телефоні.
Також свої будь-які ресурси є в Китаї
Що користується попитом в Піднебесній.
У Китаї багато з перерахованих проектів просто-напросто блоковані, тому деякі жителі користуються виключно власними сайтами. Найбільш затребуваними вважаються:
- Qzone. Аудиторія налічує 625 млн. юзерів. Розробила портал компанія Tencent. Тут можна вести блоги, щоденники в онлайн-режимі, переглядати ролики, поширювати фото. Фірми використовують ресурс для просування своєї продукції, послуг.
- QQ. Це своєрідний сервіс обміну повідомленнями. Передбачено все для спілкування: відео, голосовий чат, обмін даними. Зареєстрованих осіб близько 300 млн.
- Pengyou. Портал для друзів. Мережа доповнена додатками, іграми.
- WeChat. Функціонал досить різноманітний. Можна обмінюватися інформацією, фото, відео контентом, обмінюватися контактами.
Це далеко не весь перелік китайських ресурсів. Інтернет Піднебесної так само, як і європейський неосяжний. Є ще: Weibo, Renren, Douban, і ін. Кожна з платформ по-своєму унікальна.
Читайте: Соц мережі 2020