Український бізнес отримав перший кросплатформовий додаток для телефонії, месенджерів, чатів та роботи з CRM. AI-платформа телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків Ringostat (входить до групи IT-компаній Netpeak Group) презентувала рішення, яке працює на iOS, Android, Windows та macOS. Застосунок дозволяє компаніям залишатися на зв’язку навіть під час відключень світла.

Ringostat випустив першу українську кросплатформову бізнес-телефонію
За задумом розробників, компанії отримають повноцінну бізнес-телефонію на різних пристроях — зокрема смартфонах. Рішення дозволить співробітникам працювати віддалено, легко перемикаючись між пристроями без втрати доступу до інформації про клієнтів.
Сучасний бізнес не повинен залежати від того, чи знаходиться співробітник в офісі. Тому ми спочатку розробили десктопну версію застосунку, а зараз вона доповнилася мобільною, що має такі ж можливості. Таким чином український бізнес отримав перший кросплатформовий додаток. Все це із дотриманням всіх стандартів безпеки та конфіденційності. Це дозволяє компаніям завжди залишатися на зв’язку та надавати якісний сервіс,
— зазначив Олександр Максименюк, CVO і засновник Ringostat (входить до Netpeak Group).
Як це працює?
- Об’єднує дзвінки та повідомлення з різних месенджерів та чатів на сайті, дозволяючи швидко телефонувати та приймати виклики, переадресовувати дзвінки на колег та зберігати контакти.
- Працює навіть під час відключень світла, економлячи заряд батареї та використовуючи мобільний інтернет.
- Інтеграція з CRM дозволяє бачити ім’я клієнта під час дзвінка, отримувати інформацію про покупця та переглядати деталі угод в CRM-системі.
- Підтримує роботу з будь-якого місця, об’єднуючи дзвінки офісних і віддалених працівників в єдину телефонну мережу.
- Статистика збирається про дзвінки та листування усіх менеджерів, що допомагає керівникам контролювати ефективність роботи команди.
Це рішення стане в пригоді для компаній у сферах логістики, нерухомості, страхування та інших галузях, де важливо підтримувати постійну комунікацію та навіть поза офісом залишатися на зв’язку.
Ringostat, що входить до Netpeak Group, є українською AI-платформою телефонії, колтрекінгу та аналітики дзвінків. У портфоліо клієнтів Ringostat понад 2000 компаній, серед яких OLX і ЛУН, інтернет-магазин Autodoc, курси GoIT, Peugeot і Mercedes.