Диджитал-маркетинг пропонує різні інструменти, аби шукати потенційних клієнтів та вибудовувати комунікацію з ними. Один з найефективніших — це аутріч-розсилка за допомогою емейлів. Це інструмент аутбаунд маркетингу, адже ми самі пишемо потенційним клієнтам або партнерам, а не залучаємо цікавим контентом як у випадку інбаунду. Яку саме послідовність кроків варто пройти, аби досягнути чудових результатів та розповісти цільовій […]
Work.ua поспілкувався з HR-спеціалістами 37 компаній та дізнався про їхні очікування від 2023 року. Пропонуємо ознайомитися з ключовими трендами ринку праці України наступного року, щоб у темряві невизначеності трішки підсвітити майбутнє. 1. Зростання зарплат Попри невідомість, більшість роботодавців планують перегляд зарплат. Зростання може скласти від 8% до 30% залежно від ситуації в країні та конкуренції […]
Про це йдеться в новому дослідженні, яке підготувала команда Polish-Ukrainian Startup Bridge у партнерстві з Варшавською фондовою біржею та Ukrainian Startup Fund. Майже всі респонденти відзначають однозначно негативний вплив війни в країні на можливість ведення бізнесу. Більшість лідерів стартапів оцінюють поточну ситуацію як погану. 12% опитаних компаній закрили свою діяльність після російського вторгнення. Причини закриття […]
Дані можна назвати нафтою 21-го століття, оскільки вони лежать в основі успіху компаній та цифрових можливостей для бізнесу. Правильно зібрані дані допомагають збільшувати прибуток, тому їх називають джерелом життєвої сили організації. Компанії можуть збирати власні або публічні дані для створення наборів даних, які можна використовувати як послугу або покупку. Як правило, у наборах всі елементи […]
Effie Awards — найпрестижніша нагорода у світі в галузі маркетингових комунікацій, яку отримують за головне досягнення у сфері — ефективність. Цього року журі очолювали Carmen Fernández de Alarcón, CEO в Havas Spain та Magda Kosińska, Marketing Director for Central and Eastern Europe в Philips Domestic Appliances — титани в галузі маркетингу та комунікацій. Вони відібрали найкращі роботи та […]
Соціальні мережі вже давно стали чудовим майданчиком для просування свого бренду чи монетизації бізнесу. Ще 10 років тому досвідчені маркетологи казали, що якщо вашого бізнесу немає в інтернеті, у вас немає бізнесу. Сьогодні ж, якщо компанія не може похвалитися яскравою сторінкою з тисячами передплатників і сотнями коментарів в одній із популярних соціальних мереж, складається враження, […]
10 місяців життя у стані війни серйозно вплинули на формування нових споживчих патернів серед українців. Дослідницька компанія Gradus Research дослідила, чи вони й надалі залишаються вірними улюбленим брендам, що для них зараз є ключовим фактором у виборі товарів, та чи планують вони свої покупки заздалегідь. Аналіз результатів дослідження дозволив виокремити декілька важливих трендів у зміні […]
Коли ми говоримо про диджитал-маркетинг, то обовʼязково акцентуємо увагу на сегментації цільової аудиторії за різними параметрами: вік, стать, геолокація, соціальний статус тощо. Але саме зараз ми з вами знаходимося в точці часу, коли всі ці параметри працюють не так, як ще років 5-7 тому. Чому? Тому що ми стоїмо на межі двох поколінь — міленіалів […]
Український бізнесмен, блогер та засновник освітньої онлайн-компанії з бізнесу Олександр Волошин поділився корисними порадами з Marketer.ua, як діяти підприємцям в умовах війни та блекауту. Які фактори впливають на розвиток бізнесу та як ними оперувати. Більше інформації у статті. Як війна вплинула на бізнес та сферу заробітку? Вплинула по-різному, в залежності від психологічної стійкості людини і […]
Цього року намберван бажання в усіх українців одне. Ну може два 🙂 А от #намберту є у COMFY — подарунки для близьких і рідних за привабливими знижками. Про це ритейлер разом з креативною агенцією Banda створив передноворічну рекламну кампанію. COMFY випустив два тематичних ролики, пропонуючи маленькі бажання загадувати о 22:22 або побачивши вію на щічці. […]
Кажуть, що блекаут змінив правила гри для бізнесу, але то не зовсім так. Бо ми всі зі сталі самі знаєте якого виробництва. Ми вміємо адаптуватись швидко, видаємо круті ідеї та дійсно робимо все, щоб допомогти людям і своїй державі. У відповідь на блекаут українська CRM-система KeyCRM запровадила велике оновлення інтерфейсу з можливістю перейти на темну тему. […]
В епоху зеттабайтів обробка та зберігання потоку даних, а також зростаючий попит на енергію створюють великі виклики для компаній — як з технологічної, так і з екологічної точки зору. Western Digital представила п’ять технологічних трендів, на які компаніям варто звернути увагу у 2023. Сталий розвиток як рушійна сила для інновацій Кількість даних і використання сучасних технологій, […]
Листопад-грудень — активний період сезонних покупок і підготовки до Нового року. Однак цьогоріч настрої серед покупців дещо відрізняються, а найчастіше цікавляться товарами для створення домашнього затишку та комфорту. Більше про купівельні вподобання українців наприкінці 2022 року — в аналітиці OLX. Наприкінці року українці найбільше цікавляться товарами в категоріях “Дім і сад” та “Мода і стиль”. […]
23 листопада в Україні блекаут. 24 листопада зривається онлайн-лекція з радником Посольства України в Польщі. До цього івенту ми готувалися понад два місяці. Специфіка UA business Global в організації онлайн-зустрічей — в місяць проводили 10+ івентів у прямому ефірі. Також консультуємо онлайн підприємців зі всієї України. Та й вся команда звикла працювати у віртуальному офісі. Тож […]
Міжнародна контент-платформа Depositphotos випустила свій щорічний прогноз “Креативні тренди 2023: Готові до втечі?”. Команда проєкту разом з міжнародними експертами дослідила стилі, теми та ідеї, які впливатимуть на креативну комунікацію, а також поділилася інсайтами щодо того, як бренди й автори контенту можуть ефективно залучати свої авдиторії наступного року. Сьогодні авдиторія прагне нових вражень. Вона хоче взаємодіяти […]
Для багатьох українців фінансові складності стали нормою, особливо з урахуванням нестабільного економічного положення під час воєнного стану. Оплата рахунків, щоденні витрати, переїзди — усі ці речі щомісяця підривають бюджет. Тяжке фінансове становище тягне за собою низку проблем: ви пропустили деякі платежі за позиками у банку; ви витрачаєте 40% чи більше свого доходу погашення боргів або […]
2023 рік ми зустрічаємо із вдячністю та вірою у краще. Ми не знаємо напевно, чи буде це свято у рідній оселі чи у тимчасовій, чи буде у цей момент працювати електропостачання, чи ні. Втім, завдяки подіям 2022-го, ми точно знаємо, що навіть коли вимикається світло, наших тепла та турботи вистачить, щоб освітити темряву та зігріти […]
Україна так і увесь світ щороку стикаються з різними викликами: криза, пандемія, локдауни, а зараз війна та постійні блекаути. Однак український IT-сектор міцно стоїть на своїх ногах і працює 24/7 аби внести свою частку в перемогу України та її розвиток. Немало зусиль докладає і «Європейська асоціація програмної інженерії» EASE, яка розпочала свій шлях лише два роки […]
Контраст — це очевидна протилежність одного об’єкта іншому. У цій статті розглядається когнітивне спотворення сприйняття на тлі контрасту і те, як його використовують у маркетингу. Інші значення даного терміну, який також вживається у фотографії, літературі, медицині та інших галузях, тут не згадуються. Ефектом контрасту називається перебільшення чи применшення властивості об’єкта на тлі контрасту. Наприклад, спінінг Shimano […]
СЕО Катерина Осадчук та команда Indigo Tech Recruiters провели третій щорічний огляд заробітних плат для C-level в IT. Ділимося результатами та дякуємо Fint8 в особі Антона Шулик та Андрія Тертишника за допомогу в обробці даних. Мало хто з керівників у світі проходив через досвід, який зараз мають топ менеджери України. Коли треба рятувати і бізнес, і […]
Корисні поради від Центру стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при Міністерстві культури та інформації та Rakuten Viber. Через напруженість щодо безпеки спілкування під час війни Центр стратегічних комунікацій та інформаційної безпеки при МКІП в співпраці з командою Rakuten Viber склали список порад про те, як поводитись у групових чатах будинків. До розробки рекомендацій долучились медіаексперти — […]
У будівлі Варшавської фондової біржі 9 грудня відбувся Ukrainian Startups Demo Day. Під час події 14 українських стартапів презентували свої проєкти. Головну нагороду отримала команда Biolity Robotics. Захід організувала команда проєкту Polish-Ukrainian Startup Bridge (PUSB), який з 2018 року підтримує українські стартапи на шляху їхнього розвитку. Ukrainian Startup Demo Day — це альтернативна подія, яка […]
У цьому році Чорна П’ятниця припала на 25 листопада, але останні роки розпродаж менше сфокусований лише на п’ятниці — бренди продовжують період знижок, охоплюючи дні перед та після стандартного дня розпродажу. Більшість українських компаній у сфері електронної комерції влаштували акції з 21 до 28 листопада, надаючи можливість користувачам зробити усвідомлений вибір та встигнути придбати омріяні товари. […]
Google — технологічна компанія, що спеціалізується на продуктах та послугах, пов’язаних з інтернетом. Вона заробляє гроші кількома способами, включаючи рекламу, продаж програмного забезпечення та обладнання. Компанія Google була заснована в Менло-Парку, штат Каліфорнія, в 1998 Ларрі Пейджем і Сергієм Бріном. Google LLC належить материнській компанії Alphabet Inc. Акції розміщено на NASDAQ. Її IPO було проведено у […]
«— Звичайно, кожному зрозуміло — сказав він [Шерлок Холмс] з посмішкою, — що наш гість у свій час займався фізичною працею, що він нюхає тютюн, що він франкмасон, що він був у Китаї і що за останні місяці йому доводилося багато писати. — Як ви, містере Холмсе, могли ви про все це дізнатися? — Ваша […]
Ефектом первинності (першості, першого враження, знайомства) називають схильність людини вважати найправильнішою ту інформацію про іншу людину, явище або предмет, яка була отримана першою. Якщо з’являється інша інформація, що суперечить більш ранній, то вона сприймається з недовірою, вважається неправильною або просто відкидається. Цей ефект не є універсальним. Він спрацьовує далеко не у всіх випадках, хоча досить […]
Психологічний ефект доктора Фокса як тактика досягнення успіху полягає в наступному: якщо експресивний і харизматичний лектор виглядає солідно і впевнено, чудово володіє прийомами мовлення і підтверджує свої слова виразною жестикуляцією, він здатний повністю заволодіти увагою аудиторії. І тоді посередній матеріал або навіть відверту профанацію буде прийнято слухачами прихильно. Більше того, багато хто вважає, що лекція виявилася […]
Знайти роботу у сфері маркетингу сьогодні хочуть тисячі претендентів. Говорять про це тисячі резюме, опублікованих на популярних майданчиках як Work.ua чи LinkedIn. Потрапити у професію можуть кадри навіть із мінімальним досвідом роботи та невеликим портфоліо. Метою фахівців стає розвиток бізнесу, збільшення прибутку рахунок задоволення за потреб споживачів. Основна проблема при пошуку роботи в маркетингу — складність […]
Співавторами ролику стали діти співробітників мережі Фокстрот, які з великим ентузіазмом долучилися до підготовки відеолистівки. Реалізувала задум інхаус-команда маркетингу компанії. Діти залишаються дітьми навіть в умовах війни. Під час небезпеки вони спускаються в укриття — і продовжують там безтурботно сміятися й гратися в улюблені ігри. Коли дорослі невпевнені у завтрашньому дні, малеча сміливо мріє, бо […]
Попри блекаути, бізнес працює і надає робочі місця українцям. Найдинамічніше відновлюються прифронтові регіони, а звільнений Херсон зріс за кількістю вакансій майже втричі. У вакансіях роботодавці почали приваблювати шукачів генераторами й старлінком замість кави й печива. Турбота про безпеку і комфорт співробітників — тренд роботодавців З кожним місяцем ринок праці України стає міцнішим й швидше адаптується. […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email