За даними Influencer Marketing Hub у 2024 році близько 84,8 % маркетологів вважають інфлюенс-маркетинг дієвим методом просування в соціальних медіа. 60 % компаній збільшують свої бюджети на інфлюенс-просування, попри те, що в цілому від 20 до 40 % витрат на маркетинг уже йде на рекламу в блогерів. Український ринок не є виключенням: у кожній другій рекламній кампанії так чи інакше задіяні промо в лідерів думок. Осередком кампаній залишаються Інстаграм і Тікток.
Завдяки такому підходу можна отримати живу авдиторію на свої онлайн-ресурси та прорекламувати товар за допомогою креативних колаборацій, значно підвищити актив та отримати нових клієнтів.
5 фішок інфлюенс-маркетингу, які точно припадуть до серденька підписникам
ФІШКА 1: Міксуй знижки
Персональні знижки від блогера та будь-яка лояльність від бренду. В останній колабі з інфлюенсерми, крамниця стокового одягу OBNOVA надали підписникам можливість оформити покупку із використанням блогерського промокоду ― 10 % а також запропонували власну знижку ― 20 %. Таким чином у вказаний період можна було придбати товари зі знижкою ― 30 %.
ФІШКА 2: Використовуй гумор та давай блогерам простір для креативу
Висміяти стереотипи, посміятися над «жизою», наробити ситуативних мемів, пранканути над покупцями чи співробітниками — усе це давно заслужило особливу любов українців.
Легкість подачі не знижує важливості меседжу, а навпаки сприяє кращому залученню.
А під час співпраці з блогером, важливе не тільки точне та узгоджене ТЗ, а й можливість невеликих (а може й занадто сміливих) експериментів та креативу. Громадська спілка «Твій сімейний лікар» просуває нову свідому культуру турботи про здоров’я за допомогою людяної, прогресивної та ефективної первинної медичної допомоги (ПМД).… звучить як щось на «скучному». Проте компанія створює контент та соціальну рекламу, що не просто точно запам’ятається, а й донесе основний меседж: медичні послуги це не страшно. Залучення інфлюенсерів створює додаткову довіру:
@markizyao30
У здоровому суспільстві немає місця стигматизації туберкульозу. Місце стигматизації у 16 сторіччі. Слідкуйте за своїм здоров’ям, у мене просто не вистачить часу переживати за кожним із вас!
♬ оригінальний звук – Марк Куцевалов
ФІШКА 3: Знай ЦА як себе, та пропонуй те, що їй близьке
Це твердження ― база, й оминути його неможливо. Запорукою ефективної інфлюенс-кампанії в першу чергу є вдало підібрані блогери, ЦА яких співпадає із ЦА бренду. Звісно, можна й експериментувати: залучати зовсім нові сегменти ЦА блогера, у надії, що їх зацікавить щось зовсім новеньке та нетипове. Проте, спочатку все ж варто акцентувати увагу на тих юзерах, які зрозуміють та полюблять бренд із першого погляду.
Döner Маркет та інфлюенс-кампанія із креативним меседжем «Відвертий донер» базувалася на контенті, зрозумілому всім… як і сам відвертий і зрозумілий донер. Це жизові історії, що траплялися не тільки з блогером, а і з кожним із вас.
ФІШКА 4: Креатив + корисні інсайти = любов клієнтів
А що, як поєднати в одній кампанії все найкраще: улюблених блогерів, корисну й цікаву інформацію та, звісно, креатив? Вийде влучна, трендова реклама, що добре запамʼятовується та задоволені клієнти! У минулорічній кампанії на День Незалежності улюблений бренд сухариків Flint створили лендинг-мапу України із цікавими фактами про міста. Окрім цього, кожен користувач міг залишити привітання або побажання регіону. До активації долучились також і блогери: вони створювали ролики, у яких проводили опитування серед мешканців щодо знань про своє місто: за правильну відповідь учасники отримували від інфлюенсерів лімітовані пачки сухариків та святковий настрій, і головне — дізнавались нове про рідне місто!
У розробці контент-концепції з інфілюенсером важливо ставити за мету не тільки продаж продукту / послуги, а й дати юзерам щось більше: знання, хороший настрій або унікальний досвід. Після такого вони точно захочуть стати твоїми постійними клієнтами!
@biletska.viktoria А ви знали яка кількість населення Львова? Не забудь привітати своє місто, посилання на сайт зможеш знайти в описі @Snack House також бери участь у розіграші Flint-боксів #flintкривайукраїну #flint #flintкриття ♬ оригінальний звук – Вікторія Білецька
ФІШКА 5: Реклама із соціально значущою складовою ― тренд, який ще довго буде на часі
Сформувати філософію та детальну концепцію можна в рекламі будь-якого продукту чи послуги. Яскравий приклад ― бренд найсмачнішої української комбучі Spraga. Інфлюенсери показували напій, перераховували його переваги й характеристики, розпаковували «бокс натхнення» і закликали до участі в розіграші 10 таких боксів, куштували напій і ділилися враженнями, який смак найбільше до вподоби. Але головне — в основу комунікації закладався меседж, що навіть зараз за складних умов ми можемо віднайти щось, що дає змогу відчувати себе живим. У своїх відео блогери приймали челендж та розповідали про ситуації, хобі чи заняття, що їх надихає, і разом із цим інтегрували в історії улюблений смак комбучі. Так створювалися різні сценарії, об’єднані одним меседжем — «це те, що допомагає мені відновлювати сили та надихатись на життя». А коли філософія блогера повністю збігається з поглядами бренду ― це величезний шанс знайти клієнтів-однодумців.
Інфлюенс-маркетинг ― одна із найефективніших форм реклами в соцмедіа, ігнорувати яку зараз дорівнює позбавитись купи потенційних клієнтів.
Топових вам колаборацій і впізнаваності;)