113
3
Інтернет-маркетолог, Керівник інтернет-агенції UAWEB
+202
На проекті з 4 липня 2016
Інтернет-агенція UAWEB заснована в 2012 році і за найкоротший час зуміло завоювати ринок інтернет-послуг. Почавши працювати як невелика компанія по просуванню сайтів, UAWEB поступово розширювала асортиментний портфель і до 2013 року стала агентством інтернет-реклами повного циклу, здатним запропонувати комплексне рішення для бізнесу в мережі. На сьогоднішній день наша компанія утвердилася на ринку інтернет-реклами і завоювала визнання багатьох солідних клієнтів. Сьогодні число співробітників компанії постійно зростає: як постійних штатних співробітників, так і виконавців робіт за договором підряду. За короткий час існування ми встигли надати послуги близько 200 компаніям з різних напрямків бізнесу.
113
3
Під вказаним терміном Customer Development (скорочено — custdev, або «кастдев») — розуміють методику розробки продуктів чи навіть бізнесів шляхом перевірки гіпотези або прототипу стосовно їх затребуваності за допомогою представників цільової аудиторії (ЦА). Кастдев зазвичай проводять перед створенням нового товару чи апгрейду вже існуючого, щоб вирішити, чи є сенс вкладати гроші у перспективну ідею. Звідки взявся термін […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
Анекдот про сезонний попит: Під час соціологічного опитування хронічному ледарю задають питання: — Скажіть, будь ласка, Ви маєте постійну роботу? — Так, звичайно! — А ким Ви працюєте? — Я продаю димчасті скельця, щоб дивитися на Сонце під час затемнення. Що таке сезонність попиту (СП), довго пояснювати не треба. Це поняття, яке не розповсюджується хіба що тільки на хліб, […]
Моделі комерційних відносин зашифровані в абревіатурах типу «Х2Х», де замість «Х» стоїть буква латинського алфавіту: “B” — business, “C” — consumer та “G” — government, а саме бізнес, тобто приватне підприємство (юридична особа), споживач як окремо взята людина (фізична особа) та уряд у вигляді державної установи. «2» замінює “to”, що значить «для». Підставляючи, можна швидко […]
Ринкова економіка передбачає жорстку конкуренцію. Як наслідок утворилась ситуація, за якої не покупець шукає товар, як раніше, а компанія за допомогою реклами має розповсюджувати інформацію про свій продукт, бо інакше вона не зможе його продати. Причини переходу реклами в інтернет-простір До недавнього часу, десь приблизно два-три десятки років тому, коли мова йшла про рекламу, то […]
Цільовою аудиторією (ЦА) називається група людей, у яких подібні інтереси й потреби. Їх може зацікавити певний продукт і вони мають можливість при бажанні його придбати. Тобто, це — потенційні покупці якогось товару чи послуги і всі кроки маркетологів відносно просування цього продукту повинні бути спрямовані саме на ЦА. Такий підхід значно підвищує ефективність реклами, бо […]
Невеличке село десь понад Дніпром. Тиха зоряна ніч. Вулицею, взявшись за руки, йдуть парубок та дівчина. Миколо, ти мене кохаєш? Так, Ганнусю. А чому сватів не шлеш? Батько не дозволяє. У сучасному маркетингу батько Миколи називається ОПР — особа, що приймає рішення. Якщо в справу про одруження сина втручається ще й мати, до думки якої […]
Уявіть собі, що в школі є два вчителя історії. Обидва чудово знають матеріал. Але один під час уроку просто викладає те, що вимагають за навчальною програмою. А другий крім того добавляє у розповідь цікаві маловідомі факти, перевіряє домашні завдання у тестовій формі, проводить тематичні вікторини, організовує рольові міні-вистави, коригує роботу за результатами опитування і т. […]
Як ви думаєте, що важче продати: весільне плаття чи весільну подорож на Канари, седан КІА чи його ремонт, готовий чоловічий костюм чи його пошиття? У кожній парі перше продати легше, ніж друге, бо це товар, а то — послуга. Щоб зрозуміти, як це так виходить, треба розібратися, в чому схожість між товаром та послугою, а […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email