109
3
Інтернет-маркетолог, Керівник інтернет-агенції UAWEB
+199
На проекті з 4 липня 2016
Інтернет-агенція UAWEB заснована в 2012 році і за найкоротший час зуміло завоювати ринок інтернет-послуг. Почавши працювати як невелика компанія по просуванню сайтів, UAWEB поступово розширювала асортиментний портфель і до 2013 року стала агентством інтернет-реклами повного циклу, здатним запропонувати комплексне рішення для бізнесу в мережі. На сьогоднішній день наша компанія утвердилася на ринку інтернет-реклами і завоювала визнання багатьох солідних клієнтів. Сьогодні число співробітників компанії постійно зростає: як постійних штатних співробітників, так і виконавців робіт за договором підряду. За короткий час існування ми встигли надати послуги близько 200 компаніям з різних напрямків бізнесу.
109
3
Моделі комерційних відносин зашифровані в абревіатурах типу «Х2Х», де замість «Х» стоїть буква латинського алфавіту: “B” — business, “C” — consumer та “G” — government, а саме бізнес, тобто приватне підприємство (юридична особа), споживач як окремо взята людина (фізична особа) та уряд у вигляді державної установи. «2» замінює “to”, що значить «для». Підставляючи, можна швидко […]
Ринкова економіка передбачає жорстку конкуренцію. Як наслідок утворилась ситуація, за якої не покупець шукає товар, як раніше, а компанія за допомогою реклами має розповсюджувати інформацію про свій продукт, бо інакше вона не зможе його продати. Причини переходу реклами в інтернет-простір До недавнього часу, десь приблизно два-три десятки років тому, коли мова йшла про рекламу, то […]
Цільовою аудиторією (ЦА) називається група людей, у яких подібні інтереси й потреби. Їх може зацікавити певний продукт і вони мають можливість при бажанні його придбати. Тобто, це — потенційні покупці якогось товару чи послуги і всі кроки маркетологів відносно просування цього продукту повинні бути спрямовані саме на ЦА. Такий підхід значно підвищує ефективність реклами, бо […]
Світ взагалі неідеальний, а бізнес і поготів! Тож немає нічого дивного, що певний відсоток клієнтів постійно «зникає з обрію», тобто просто йде собі, та й годі. То, може, не варто й турбуватися? Ну, піде там один-другий з кожної сотні, це ж не смертельно! У тому й річ, що насправді ця цифра набагато більша. Гуру маркетингу […]
Продавати можна по-різному. Один каже щось на кшталт: «Купіть у мене, тут найкраще!» А інший зробить так, щоб відвідувач подумав: «О, це ж саме те, що мені потрібно!» Сценка в магазині У магазині побутової техніки відвідувач зупиняється біля вітрини з пилосмоками. До нього підходить продавець: «Ви щось шукаєте?» «Та ось, дивлюся …». Продавець: «Оцей порохотяг […]
Невеличке село десь понад Дніпром. Тиха зоряна ніч. Вулицею, взявшись за руки, йдуть парубок та дівчина. Миколо, ти мене кохаєш? Так, Ганнусю. А чому сватів не шлеш? Батько не дозволяє. У сучасному маркетингу батько Миколи називається ОПР — особа, що приймає рішення. Якщо в справу про одруження сина втручається ще й мати, до думки якої […]
Уявіть собі, що в школі є два вчителя історії. Обидва чудово знають матеріал. Але один під час уроку просто викладає те, що вимагають за навчальною програмою. А другий крім того добавляє у розповідь цікаві маловідомі факти, перевіряє домашні завдання у тестовій формі, проводить тематичні вікторини, організовує рольові міні-вистави, коригує роботу за результатами опитування і т. […]
Як ви думаєте, що важче продати: весільне плаття чи весільну подорож на Канари, седан КІА чи його ремонт, готовий чоловічий костюм чи його пошиття? У кожній парі перше продати легше, ніж друге, бо це товар, а то — послуга. Щоб зрозуміти, як це так виходить, треба розібратися, в чому схожість між товаром та послугою, а […]
У продажах завершення угоди — це один із найскладніших етапів процесу. Чому? Адже все вже зроблено: покупця привітали, виявили його потреби, презентували товар, відпрацювали заперечення… Час витягати з кишені гаманець. Але клієнт не робить цей останній крок. З огляду на його психологію все зрозуміло. Віддавати гроші справа сама по собі неприємна, плюс завжди існує вірогідність […]
У торгівлі, на жаль, звична схема «Прийшов — побачив — купив» давно не діє. Справа не лише в конкуренції та наявності по кожному товару численних пропозицій. Впливає ще й психологічний фактор. Сплатити за щось — справа не хитра. Але, якщо казати загалом, то віддавати гроші людина не любить принципово (варіант із шопінгом не розглядаємо, це […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email