54
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
54
0
Війна спричинила зміни на ринку комерційної нерухомості: багато бізнесів перевели співробітників на віддалену роботу, а деякі компанії переїхали з гарячих точок у більш безпечні регіони та були вимушені шукати приміщення в нових містах. Як змінилися запити упродовж останніх двох місяців і де зараз найвигідніше орендувати комерційну нерухомість — в аналітиці OLX Нерухомість. Для якого бізнесу […]
Як і в довоєнний період, електроніка та одяг залишаються найбільш затребуваними товарами серед українців. Тим не менше, запити змінилися відповідно до нової реальності: зріс попит на павербанки, а замість диванів почали шукати товари першої необхідності. Більше про купівельні вподобання українців в період війни — у аналітиці OLX. Пошукові запити українців від початку вторгнення Наразі платформа […]
Від початку війни з росією у категорії “OLX Нерухомість” було деактивовано 7% оголошень з порушеннями від загальної кількості нормального контенту. З них 654 оголошення з підозрою у шахрайстві. Загальна динаміка порушень, яку бачить компанія в розділі “Нерухомість”, не стала значно більшою – наразі випадки шахрайства складають близько 1% від усіх оголошень. Які зараз основні схеми […]
Український ринок праці помітно відреагував на війну, яка триває вже більше місяця. Чимало українців тимчасово або зовсім залишились без роботи. Змінилась і географія пошуку працівників. Серед спеціалістів теж відбулись помітні зміни — кількість вакансій продавців знизилась на -40%. OLX Робота дослідила, як змінилася ситуація на ринку вакансій “блакитних комірців” впродовж війни. Кого шукають роботодавці? У […]
За майже місяць військової агресії росії проти України кількість вимушених біженців за кордон сягнула більш як трьох мільйонів людей. Більшість з них шукає захисту в сусідніх країнах. Внутрішніх переселенців вдвічі більше — 6,5 млн людей. Для підтримки українців, які були вимушені покинути свої домівки, бізнеси створюють нові інструменти. На прикладі OLX розповідаємо як і де […]
Поки українські збройні сили та добровольці захищають нашу державу на військовому фронті, тил має забезпечувати економічну стабільність. В умовах війни це не просто. Тому OLX запровадив інструменти на своєму рівні, які допоможуть бізнесу функціонувати у воєнний час та підтримувати економічну безпеку країни. Як повідомити клієнтам, що бізнес працює? За даними березневого дослідження Advanter Group, здійснили […]
Війна відбувається не лише на фізичному фронті, а й у інформаційному полі. OLX зібрали п’ять схем та варіанти протидії, які стануть у нагоді українцям Фейки Щохвилини українці оновлюють стрічку новин, щоб дізнатися про ситуацію на фронті та в дипломатичному полі. Тим часом ворог масово розповсюджує фейки про начебто захоплення міст, капітуляцію України, евакуацію місцевих або […]
У 2021 році українці активно взялися за облаштування своїх домівок, адже кількість запитів на товари для дому перевищила пошуки в усіх інших категоріях. Найчастіше шукали дивани та велосипеди, а найбільше покупок робили наприкінці року. Більше про купівельні вподобання — у річній аналітиці OLX. У 2021 році найпопулярнішим товаром на платформі вкотре став диван. Його шукали […]
Українців в онлайні ошукують багатьма методами: пенсіонерів, наприклад, утричі частіше за інших — через SMS про виграш у лотерею. А кожного четвертого підлітка — після відкриття шкідливого посилання. Мешканці сіл частіше натрапляють на продаж неіснуючого товару по передоплаті, а кияни — на фішингові атаки. Стать, до речі, практично не впливає на вірогідність зустріти шахрая в […]
Бренд OREO оголосив про співпрацю з MONATIK в рамках музичної акції «Грай з OREO — запалюй з MONATIK». Для її переможців співак зіграє персональний студійний концерт. «Місія OREO — об’єднувати людей. У той же час, концерти улюблених виконавців дають особливе відчуття єдності. Та минулого року пандемія унеможливила проведення масових заходів і ціла низка концертів була […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email