54
0
Ми шукаємо найбільш ефективні комунікаційні рішення для наших клієнтів в приватному і державному секторі. В команду нашого агентства входить більше 40 експертів в області інтегрованого маркетингу, корпоративних, продуктових, цифрових, внутрішніх і державних комунікацій, які представляють інтереси 56 міжнародних і українських клієнтів. Агентство є партнером таких брендів, як Avon, Coca-Cola, EVA, Glovo, Hasbro, HMD / Nokia, Mastercard, McDonald’s, Mondelez, OLX, P & G, Pandora, Philips, Sony, Tous.
54
0
Українська комунікаційна агенція Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy та Міністерство розвитку громад та територій України (Мінвідновлення) за підтримки проєкту USAID «Трансформація комунікацій» створили кампанію «Нарешті їдемо спокійно!», щоб розповісти про головні переваги реформи міжнародних автобусних перевезень: зручність, прогнозованість, комфорт та безпеку. Початок повномасштабного вторгнення, закриття авіапростору та обмеженість залізничного транспорту стрімко збільшили попит українців […]
Під час PROI Global Summit 2024 команда Be—it Agency була визнана Агенцією року у регіоні EMEA (Європа, Близький Схід та Африка) найбільшим глобальним консорціумом агенцій, що працюють у сфері бізнес-комунікацій. Також відеоролик агенції став кращим у глобальній конкурсній програмі PROI Film Festival. Нагорода PROI Agency of the Year щорічно присуджується одній агенції в кожному регіоні […]
Українська комунікаційна агенція Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy та міжнародна корпорація FMC показали, як працюють демінери та демінерки на українських полях, та поділились першими результатами кампанії «Культивуємо Свободу». В рамках кампанії корпорація FMC минулого року спрямувала понад 20 мільйонів гривень свого доходу від продажів в Україні на розширення операційної діяльності міжнародної гуманітарної організації The […]
Кампанія «Культивуємо Свободу», створена українською комунікаційною агенцією Be—it Agency консалтингової групи One Philosophy для міжнародної аграрної науково-виробничої корпорації FMC, стала переможцем конкурсу «Партнерство заради сталого розвитку-2023» від Глобального договору ООН в Україні у категорії «Економічний розвиток». Головна мета кампанії, за стратегію, візуальну айдентику та реалізацію якої відповідає Be—it Agency, — очистити українські поля від наслідків […]
З початку повномасштабної війни українці стикаються не тільки з військовою агресією ворога, а й з низкою викликів в інформаційному полі, економіці та шахрайством. Тому кожному українцю варто бути пильним та розуміти, як реагувати у таких ситуаціях. Міністерство цифрової трансформації та комунікаційна агенція Be—it Agency створили новий освітній серіал і детальні інструкції про те, як вберегтися від […]
Листопад-грудень — активний період сезонних покупок і підготовки до Нового року. Однак цьогоріч настрої серед покупців дещо відрізняються, а найчастіше цікавляться товарами для створення домашнього затишку та комфорту. Більше про купівельні вподобання українців наприкінці 2022 року — в аналітиці OLX. Наприкінці року українці найбільше цікавляться товарами в категоріях “Дім і сад” та “Мода і стиль”. […]
PROI Worldwide, провідний глобальний консорціум агентств у сфері комунікацій, обрав агенцію Be—it партнером в Україні. PROI Worldwide співпрацює з 85 компаніями в 60 країнах. “Окрім нових можливостей для бізнесу, які ми можемо розвивати з нашими новими партнерами в Україні та за її межами, членство PROI для нас — шанс обмінюватися знаннями та досвідом із живою, […]
З початком війни українці стали менше купувати в Інтернеті. Якщо в грудні 2021 року регулярні покупки онлайн робили 77% людей, то влітку 2022 вже тільки 54%. Водночас покупці стали ще частіше замовляти товари з мобільних телефонів (76% порівняно з 67% в кінці 2021) та втричі більше користуватися доставкою. Що купували та скільки витрачали українці в […]
Більшість українських підприємців (61%) попри війну, вимушену релокацію, складнощі з логістикою та зменшення обсягів продажів продовжують працювати, а 91% з тих, хто призупинив діяльність — готові відновитись у майбутньому. Такі результати дослідження Mastercard SME Index, у рамках якого вивчалися стан та ключові потреби малого та середнього бізнесу в Україні, а також перспективи повернення до показників […]
Перше півріччя у сфері працевлаштування було динамічним. Через війну змінився як список спеціалістів, яких найбільше потребують роботодавці, так і загалом кількість пропозицій на ринку. Це, в свою чергу, вплинуло на рівень зарплат “блакитних комірців” в Україні. OLX Робота дослідила, як змінилися пропозиції на ринку робітничих вакансій за 6 місяців 2022 року та порівняла показники до […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email