Українська CRM-система NetHunt повідомила про інтеграцію одразу з двома популярними сервісами: мессенджером Telegram та платформою колтрекінгу Ringostat.
За словами CEO компанії Андрія Петрика, обидві інтеграції були дуже очікуваними як для компанії, так і для всього українського ринку CRM в цілому. Адже через засилля на вітчизняному ринку протягом довгого часу російських CRM-систем, у багатьох українських CRM компаній просто не було можливості запропонувати бізнесу альтернативний продукт.
“Впровадження цього функціоналу дозволяє нам із впевненістю та — якщо бути вже зовсім відвертими — гордістю сказати, що ми закриваємо основні запити від сервісних бізнесів. Нові інтеграції здатні запропонувати бізнесам бути ближчими до клієнтів, закрити ряд важливих питань у комунікації з потенційними клієнтами та налагодити роботу всередині компанії”, – зауважив Андрій Петрик.
За словами фахівців NetHunt дані інтеграції дадуть змогу збільшити рівень клієнтського сервісу в компаніях, визначити вузькі місця та підкоригувати стратегію продажу завдяки аналізу дзвінків і зручному способу зворотнього зв’язку. Також це допоможе українському бізнесу з вищою ефективністю залучати лідів та підвищувати контроль співробітників.
На сьогодні CRM-систему NetHunt вже використовують ряд вітчизняних компаній, серед яких iPlan, Хаскі, Epom, Brain Tank та інші.
Читайте: Українські продукти замість російських CRM та інших платформ для бізнесу – альтернативи є.