За даними Української Асоціації малого та середнього бізнесу, до початку повномасштабної війни малий бізнес в Україні складав близько 95% всіх зареєстрованих підприємств та створював понад 50% робочих місць. Не треба обовʼязково бути експертом, щоб зрозуміти, наскільки він важливий для розвитку економіки держави. Особливо зараз, коли надходження до бюджету істотно скоротилися. Але в цієї медалі є […]
Всеукраїнська рекламна коаліція дослідила поточний стан рекламного медіа ринку України та публікує результати опитування рекламних медіа агенцій-членів Коаліції. В опитуванні взяли участь 29 компаній. Щорічно ВРК проводить різноманітні дослідження стану рекламного ринку України, серед яких є і різні рейтинги основних гравців цього ринку — комунікаційних та медіа агентств. Мета рейтингування — збільшення прозорості на ринку, […]
Історія розвитку способів керування охоплює часи від давніх-давен до наших днів. Управління різноманітне і всюди супроводжує людину. Але воно завжди має ґрунтуватися на принципах чесності, відкритості та взаємоповаги — це база. Відповідальність супроводжує кожне управлінське рішення незалежно від обсягу проєкту. Але величиною проєкту додаються чинники, які треба враховувати, а саме: більша кількість учасників команди, масштабніші […]
Наразі багато українських компаній розглядають можливість розширення своєї географії за рахунок експансії на європейські ринки. А це завжди означає знайомство із новою аудиторією. Але чи відкриті європейські споживачі до іноземних брендів? Щоб перевірити це, дослідницька компанія Gradus Research провела дослідження споживацьких настроїв в Україні та ще 6 країнах Європи (Польща, Німеччина, Великобританія, Італія, Франція, Нідерланди). […]
Rakuten Viber, найпопулярніший месенджер в Україні, ділиться даними про топ брендів та моделей смартфонів, якими користуються українці. Розподіл за мобільними платформами Більшість українців традиційно надає перевагу смартфонам на базі Android, проте число користувачів iOS зростає. У лютому 2023 року користувачів iOS вже 19%, тоді як у лютому 2022 їх було 17%, а за даними попереднього […]
Як ми разом з топовим українським англомовним медіа WithUkraine розставляли крапки над «і» та підсвітили помилки провідних світових ЗМІ. Пам’ятаєте часи, коли ми читали про війни у світі та не звертали уваги на деталі: то «конфлікт» чи «вторгнення», то «повстанці» чи «терористи». Прочитали коротеньку нотатку в якомусь дивному медіа, як результат: сформулювали власну думку про […]
Створення цікавого та змістовного контенту в соцмережах, який приверне увагу клієнтів, — важлива задача для бізнесу. Проте її вирішення забирає багато сил та часу. Для полегшення цього процесу існують допоміжні інструменти. Пропоную розглянути ТОП-5 сервісів на основі штучного інтелекту для створення ідеального контенту в соцмережах. А наприкінці статті дам ще додатковий перелік нейромереж, які теж […]
Креативна індустрія постійно розвивається та змінюється, паралельно з’являються новітні технології, що позитивно впливають на процеси в команді, звісно, якщо штучний інтелект не забирає чиєсь робоче місце. Але, на щастя, поки таке рідко трапляється. Словом, кількість можливостей для креативників зростає, однак, постають і нові виклики. Інноваційні технології, такі як штучний інтелект (AI), віртуальна та доповнена реальність […]
З жовтня 22-го в Україні розпочалися масовані ракетні обстріли енергетики та відключення світла. Команда LOOQME вирішила дослідити, якою була медіаактивність найбільших українських e-commerce гравців, зважаючи на ці умови. Для порівняння взяли найбільш відвідувані інтернет-магазини техніки та електроніки згідно з рейтингом Retailers.ua: Rozetka, ALLO, Comfy, MOYO, Foxtrot, Citrus, Stylus, Eldorado, Elmir, Jabko. Аналітика охоплює період з […]
Зараз, коли вся Україна бореться за незалежність та свободу, бійці ЗСУ — це титани, завдяки, яким ми можемо прокидатись, працювати та підтримувати з тилу. Серед працівників Binariks ми маємо героїв, що захищають нашу незалежність. Сьогодні хочемо познайомити вас зі Станіславом — React Engineer, що вже понад рік є військовослужбовцем ЗСУ. Це вже наше друге інтерв’ю […]
Розвиток сервісних IT-компаній не можливий без налаштованого процесу продажів, та вміння знаходити і ефективно комунікувати з релевантними лідами, тобто тими, хто є потенційними клієнтами для бізнесу. Варто враховувати, що у даному випадку мова йде про B2B, і цю особливість варто враховувати для того, щоб робота була успішною. Процес лідогенерації є однією з ключових складових, які […]
Дуже боляче, коли йдуть віддані співробітники, на яких тримався бізнес. До того ж, їх заміна обходиться компанії дуже дорого. Тому у багатьох власників і керівників тільки думка про те, що ключовий співробітник піде, викликає жах і замішання. А для невеликих компаній це зовсім критично: у них одна людина закриває відразу безліч функцій, звільнення може зруйнувати […]
Ринок праці продовжує бити рекорди: кількість вакансій збільшується, зарплата потроху зростає, конкуренція знижується, центр і південь України відновлюються. Але є нюанс — роботодавці побоюються кадрового голоду. У лютому вакансій було більше, ніж снігу Після січневого рекорду, коли на ринку праці було зафіксовано найбільшу кількість вакансій з моменту повномасштабного вторгнення рф, тренд люто зростає. У лютому, за […]
Позиціонування є маркетинговою стратегією, за допомогою якої бренд виділяється серед інших марок, стає привабливим і незабутнім. За словами Ф. Котлера, це процес впливу на спосіб думок покупця. Це заходи, спрямовані на те, щоб споживач лояльно сприймав компанію, щоб при згадці про неї в його мозку виникали певні думки та асоціативні образи. Щоб він довіряв їй […]
Кілька десятків років тому процес працевлаштування був простішим. Претендент розмовляв із керівником, який за підсумками розмови одразу вирішував, прийняти людину на роботу чи відмовити. Але з того часу ситуація змінилася. Сьогодні на кожну вакансію є багато претендентів. Якщо начальник або HR менеджер зустрічатиметься з кожним із них, то на решту роботи у нього не залишиться […]
«Ти повинен завжди закінчувати те, що почав, інакше нічого не досягнеш у житті», казали нам батьки і мали рацію. Але на початку ХХ століття Б. В. Зейгарнік (1900–1988) довела, що залишити якусь роботу недоробленою — це не завжди погано. Зрозуміло, не йдеться про те, що треба бути розхлябаним і безвідповідальним. Тоді що ж мається на […]
Все тече, все змінюється. І лише бажання людини постійно бути в курсі останніх подій залишається постійним. Але образ пенсіонера, який сидів на лавці, в окулярах і з газетою в руках давно пішов у минуле. Де ж сьогодні українці читають новини? У січні 2023 року співробітники Gradus Research провели дослідження з метою з’ясувати, яким засобам масової інформації віддають […]
З погляду маркетингу, суспільство поділяється на тих, хто продає, і тих, хто купує. Перші задля досягнення успіху повинні працювати професійно. Тому що, якщо що-небудь не сподобається, потенційний клієнт відразу йде в магазин «через дорогу». Однією з найважливіших складових ефективної реалізації товару є «правильне» спілкування менеджера з покупцем. З його допомогою можна спочатку переконати людину купити […]
Привіт! Мене звати Софія Синюта і я працюю ІТ-рекрутеркою в компанії Binariks. Повномасштабна війна спричинила одну із найбільших криз на ринку праці в Україні. Попри те, що вакансій стало в декілька разів менше, ринок поступово оговтується та з кожним днем з’являється все більше нових пропозицій для спеціалістів. Специфіка моєї роботи стосується найму нетехнічних працівників до […]
Або які тренди, інструменти, напрямки варто використовувати в інтернет-маркетингу, щоб ваш бренд був продаваним у 2023 році! 1. Відео На думку кількох дослідницьких агентств, у 2022 році при покупці нового продукту, 73% купівельної аудиторії вважають за краще дивитися ролики з потрібною для них інформацією, ніж просто читати тексти. Чи так воно насправді — 73%, або […]
В даний час бізнес-освіта є дуже затребуваним видом навчання. Пропонується багато спеціалізацій: міжнародний бізнес та державне управління, підприємництво та бухоблік, робота з персоналом, маркетинг та інші. На заняттях учні освоюють теорію фінансів, мікро- та макроекономіку, закони маркетингу, менеджмент та інші необхідні дисципліни. Після закінчення ВНЗ випускники здатні працювати не тільки у промисловості, сільському господарстві чи […]
Поки весь світ експериментує з ChatGPT, інвестори підраховують потенційні прибутки, а в Google переживають за майбутнє пошукової системи. Адже революційну технологію штучного інтелекту, за якою працює бот, вже підхопили десятки компаній, і наразі Кремнієва долина переживає черговий хайп. Але наскільки ChatGPT — комерційно успішна історія? Чому зараз він навряд чи складе конкуренцію Google? І скільки […]
Події річної давності шокували і сколихнули не лише Україну, але й увесь світ. Того ранку 24 лютого 2022 року більшість українців прокинулися не готовими ані морально, ані фізично до того, що країна-агресор піде у повномасштабний наступ. За цей рік українське суспільство змінилося докорінно, ще більше загартовуючись і об’єднуючись перед лицем ворога. Дослідницька компанія Gradus Research […]
“Вам терміново потрібен блог” — таке власники бізнесів чи маркетологи часто можуть почути від SEO-спеціаліста. Але часто після цього ствердження у власників сайтів з`являється ще більше запитань. Наприклад, а навіщо? Що ми від цього отримаємо? Чи як правильно вести цей блог, аби досягати поставлених цілей? Я — SEO-спеціалістка з понад 10-річним досвідом роботи в маркетингу. […]
За 2022 рік ми навчилися вкладати своє життя в одну валізку, ловити інтернет у самих неочікуваних місцях і бути готовими миттєво змінити свої плани на 180°. Але головне, ми не спинилися. Попри все, ринок онлайн-реклами, як і безліч інших галузей в Україні, продовжує працювати. Тому завдяки нашим захисникам сьогодні ми можемо опублікувати цю статтю і […]
2022 докорінно змінив те, у що українці вірять та цінують найбільше, де живуть та як витрачають гроші, як роблять вибір і підтримують один одного. Gradus Research активно досліджували ці зміни впродовж усього року, і описали їх у 8 ключових соціальних трендах, які будуть актуальними у 2023 році. 1. Війна в Україні спричинила серйозний міграційний зсув […]
Ефект аудиторії (ефект Зайонця, ефект соціальної фасилітації) — це психологічна особливість, виражена в тому, що присутність спостерігача впливає на поведінку людини. Говорячи по-простому, коли хтось щось робить і на нього при цьому дивляться інші, то він бентежиться і припускається помилок. Щоправда, результат може бути позитивним — особистість при свідках надихається і починає працювати краще. Ранні […]
Для розширення кола споживачів, а саме зацікавлення молоді таким продуктом, як кефір, бренд “Молокія” розробив креативний кейс. Він побудований на потребах й інтересах цієї аудиторії. Апелює до емоційної складової, прагнення ділитися своєю думкою й гумором у соцмережах та зручності споживання. Концепція відповідає цінностям молоді: швидко, зручно й прикольно. Прийшов до магазину, вибрав кефір відповідно до […]
Що відбувалося у галузі комерційної нерухомості і з якими результатами завершили минулий рік торговельний, офісний, готельний, складський сектори, що очікувати у 2023? Ця інформація у вигляді річних аналітичних оглядів буде зібрана у виданні «Гід по українському ринку нерухомості / Guide to Ukrainian Real Estate Market». Мета видання також — показати, як адаптувався та працює український […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email