Стартапами називають комерційні проєкти, що засновані на оригінальних ідеях чи нових технологіях та потребують фінансування. Гроші вони отримують від венчурних фондів. Останні, до речі, добряче ризикують. За даними Бюро статистики праці США, до кожного з них щорічно звертаються понад 1000 фаундерів, але з тих, кому допомогли, близько 30% — невдахи. Якщо ж рахувати по всім […]
Попри складну економічну та безпекову ситуацію, спричинену російською агресією, український бізнес демонструє витривалість та будує плани на майбутнє в Україні. Дослідницька компанія Gradus Research провела наприкінці травня 2023 опитування серед представників малого, середнього та великого бізнесу в Україні, аби дізнатись, як себе почувають компанії, яким чином виживають в умовах війни, що триває вже 16-й місяць, […]
Смартфон — досить тендітна річ, яка потребує захисту. Саме для цього є чохли: вони здатні вберегти апарат від бруду, подряпин, потертостей, ударів та інших негативних впливів. Крім того, такий аксесуар може виділити вас із натовпу або навіть доповнити смартфон різними корисними функціями. Якщо ви роздумуєте про покупку чохла для iPhone 14 Pro Max, придивіться до цих […]
90,3% українців впродовж року донатили на потреби ЗСУ. Але за підсумками дослідження у травні, за рік сума інвестицій на перемогу зменшилась більш ніж удвічі — звіт. Чому так відбулося, відповіла військова психологиня Олена Гашинська: “Раніше на порядку денному була тільки війна, то зараз змінився інформаційний контекст. І через це фокус людини вже розмивається. Зараз люди […]
На початку травня агенція комунікацій «ВАРТО» стала першою українською агенцією, запрошеною виступити на щорічній конференції асоціації незалежних агенцій AMIN в Європі та на власному досвіді побачила: європейці з захопленням відкривають Україну як державу, а українців — як націю, як професіоналів. Команда «ВАРТО» поспілкувалася з партнерами з 12 європейських агенцій про війну в Україні, її вплив […]
Brain Tank презентував на міжнародній арені фільм, який розкриває історію боротьби зі смертельними вірусами. Головною метафорою став образ вишуканої й дуже небезпечної медузи. Ідея полягає в тому, щоб показати глядачам, як з’являються віруси, досягають критичного масштабу — пандемій, у той час, як вчені нескінченно ведуть свою боротьбу з ними, щоб знайти порятунок для всього людства. […]
От здавалось би, з’їли ви йогурт, а далі що? Відповідь на це питання знайшли бікерстаффери, і зняли рекламу для Карпатського йогурту «Галичина» на його ж власну баночку, зробивши з неї камеру-обскуру. Для тих, хто не в темі, камера-обскура — це прототип першого у світі фотоапарату. Античні хіпстери використовували її для спостереження і створення реалістичних малюнків, […]
Ця стаття могла б називатися “тонкощі маркетингу”, але ми не взмозі так її охарактеризувати. Бо тут буде лише “м’ясо”, сухі факти, буде описано те, що працює та ні. До такої статті точно не підійде слово “тонкощі”. Ви отримаєте інформацію про найкращі канали для просування бізнесу, ми розглянемо в деяких конкретні цифри та наші результати. Ця […]
«Китайський ієрогліф, що означає «криза», складається з двох знаків: «небезпека» та «можливість», Роберт Маккі. Власник бізнесу завжди здійснює вибір. Сьогоднішні реалії вимагають приймати рішення вдвічі більше і набагато швидше. Якщо стояти довго на місці, це може вартувати комерційного успіху. Під поштовхом вперед мається на увазі вихід на міжнародні ринки, а стояння на місці не розширюватиме […]
Сьогодні для представників українського бізнесу вихід на європейський ринок є особливо важливим пріоритетом. Причини очевидні: широкі можливості для розвитку, велика й платоспроможна аудиторія, більш стабільна економічна ситуація, ніж наразі в Україні. 24 лютого 2022 року ми в Elit-Web втратили понад 70% проєктів, котрі на той момент просували. Так, багато з них із часом повернулися, але […]
33% українських компаній просуваються в інтернеті без стратегії та майже 40% власників роблять це самостійно. Підприємці України недовикористовують потенціал інтернет-маркетингу — про це свідчать результати анонімного опитування бізнес-аудиторії Prometheus. Зростання digital-просування VS застарілі методи управління Об’єми digital-просування в Україні збільшуються — про це говорить зростання «податку на Google». «За ІV квартал 2022 року задекларовано майже […]
Термін «маркетинг» нерідко спрощують до поняття звичайного продажу товарів чи послуг. Але в дійсності до нього належить все, що стосується реалізації — від виникнення задуму та планування до просування продукції, зв’язків з контрагентами, генерації нових ідей тощо. В основу маркетингу покладено певні базові визначення, правила та процеси. Через це в початківців інколи з’являється переконання, що […]
У березні 2023 року Державна служба статистики України опублікувала інформацію, подану компаніями за 2022 рік. Користуючись цими даними, команда сектору «IT&Telecom» BRDO підготувала огляд ситуації на українському ІТ-ринку. Яким став перший рік повномасштабного вторгнення для найбільших гравців українського ІТ? 20% ІТ-експорту України забезпечують 5 компаній У десятці найбільших ІТ-компаній домінують сервісні компанії. Чистий дохід п’яти найбільших: […]
Таргетована реклама — це форма реклами, в якій рекламні повідомлення спеціально націлені на конкретну аудиторію залежно від її демографічних характеристик, інтересів, поведінки або інших релевантних критеріїв. Вона використовується з метою ефективного досягнення цільової аудиторії, збільшення конверсії та поліпшення результатів рекламної кампанії. Таргетована реклама використовує різні методи інформаційної збірності та аналізу, такі як географічне місцезнаходження, демографічні […]
Відповідно до ескімоської культури та способу життя, сніг є частиною їхнього повсякденного середовища. Тому, щоб продати сніг ескімосу, ми повинні розуміти його контекст та значення для них. Оскільки як ескімоси, так і люди в інших регіонах зазвичай мають доступ до снігу, ідея продажу снігу ескімосу може бути важко обґрунтувати. Однак, якщо ми маємо на увазі […]
Один із суттєвих мінусів ринкової економіки полягає в бажанні будь-що продати товар. Виробник для підвищення реалізації збільшує кількість та покращує якість продукції. Це добре. А ритейлери користуються засобами, що засновані на особливостях психології покупців. Це теж непогано, хоча … залежить, з якого боку подивитися. Нижче перелічені ТОП-10 популярних маркетингових ефектів 1. Ефект соціальної доказової сили […]
Кількість задач зростає, а часу не стає більше? Мало проходити тренінги та читати спеціалізовані книги. Треба впроваджувати отримані поради в життя. Обговоримо практичну сторону тайм-менеджменту та де знайти 25-ту годину в день. Заведіть менеджер паролів Маркетолог в інтернеті працює з великою кількістю унікальних даних і сервісів. Все запам’ятати неможливо, а на відновлення доступу до ресурсу […]
Вихід компаній з ринку PФ — це потужний ціннісний тригер для бізнесу та суспільства, який на сьогодні неможливо ігнорувати. Його вплив має значення на подальший розвиток бренду та його привабливість для споживачів й інвесторів. Команда LOOQME дослідила комунікації 9 міжнародних компаній: Coca-cola, Megogo, McDonald’s, Netflix, Kernel, Credit Аgricole, Henkel, Bosch, Luxsoft за період з 24.02.2022 […]
За останні кілька років застосунок Signal перетворився з нішевого інструменту для фанатів цифрової безпеки на популярний сервіс для обміну повідомленнями. Його рекомендує Wall Street Journal, він з’являється у серіалі «Картковий будиночок», використовується членами Сенату США та Єврокомісії. В Україні в перший місяць повномасштабного російського вторгнення кількість користувачів Signal виросла більше ніж у 10 разів. Від […]
Уявіть ситуацію: ви наймаєте талановиту та досвідчену людину, яка точно принесе компанії користь. Проходить час, і специфіка посади змінюється: з’являються нові методи, потрібно використовувати інші програми для роботи тощо. А співробітник звик працювати за вже знайомим патерном і неохоче переналаштовується на інший лад. Залишається два варіанти: звільнення або навчання. Про те, чи можна уникнути звільнення […]
Термін “коворкінг” застосовується у двох сенсах. Загалом, це організація роботи людей, зайнятих інтелектуальною діяльністю в різних напрямках в одному більш-менш великому приміщенні, обладнаному всім необхідним. Якщо ж говорити конкретніше, це офіс для колективної чи індивідуальної роботи, зазвичай з комп’ютером. Причин появи коворкингових центрів було кілька. З одного боку, у суспільстві зростає кількість творчої інтелігенції, підвищується […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email