Завдання піару для благодійних і соціальних проєктів – не тільки розповісти про них, але й сприяти діалогу в суспільстві, активізувати громадськість для впровадження змін. Ефективність таких комунікацій варто відслідковувати і аналізувати. Як привернути увагу до України через пісню The Beatles, для чого благодійним проєктам медіамоніторинг та на які метрики потрібно звертати увагу перш за все, […]
Людина вклала гроші у стартап. На отримання доходу впливає багато чинників, як зовнішніх, так і внутрішніх. Інвестор може впливати не на все. Він не здатний запобігти банкрутству або змінити біржові курси цінних паперів. Але коли він ухвалював рішення про купівлю акцій, йому здавалося, що ризики прораховані і «все під контролем». Ілюзія контролю (ІК) — це […]
Повномасштабна війна в Україні певною мірою підштовхнула багато українських підприємців до думок про експансію на іноземні ринки: хтось слідував за своїм споживачем, хтось побачив вікно можливостей і вирішив ним скористатись, а для когось це стало умовою виживання. Одні розширили свій експорт, інші вперше відкрили для себе закордонний ринок. Так чи інакше, присутність українських компаній за […]
Одне з найбільших мерчандайзингових агентств України автоматизувало процес перевірки викладки товарів на полицях магазинів за допомогою штучного інтелекту. Час аудиту торгової точки скоротився на 50%. Це дасть змогу ключовим клієнтам агентства, серед яких найбільші виробники fmcg-товарів і міжнародні корпорації, вже цього року почати аналізувати ситуацію на полицях українських магазинів у режимі реального часу. Lex Marketing […]
В даний час оплата рекламних кабінетів за допомогою віртуальних карт популярніша за використання пластикових карт. Швидке оформлення та можливість випустити багато карток тут і зараз. Картки для оплати — це розхідники, а вони мають бути якісними та доступними. Багато в чому успішність рекламної компанії досягається правильним вибором якісного сервісу. Кращі віртуальні карти для арбітражу трафіку […]
ТМ “На здоров’я” випустила три нові йогурти — “Болгарія”, “Греція” і “Туреччина”. Один з них, “Болгарія”, є унікальним продуктом, адже такого раніше не було на українському ринку. Бренд зробив креативну кампанію, щоб залучити якомога більше українців до культури споживання йогуртів. Для цього виробник обрав сучасні інструменти — вплив на широкий загал через соцмережі. Завдяки співпраці […]
Вітаю! На звʼязку — Ерік Клюєв, Head of SEO в компанії Elit-Web. І сьогодні я хочу поговорити з вами про Google Analytics 4. Розглянемо переваги та особливості оновленої аналітичної системи від Google, спробуємо зрозуміти, у чому вона дійсно краща за Universal Analytics, а також як можна відносно швидко та без зайвих клопотів перейти на Google […]
Стартап — це компанія або організація, що заснована з метою швидкого розвитку та впровадження нових інноваційних ідей, продуктів або послуг на ринку. Відмінні риси стартапу включають високу ризикованість, пошук новаторських рішень, невизначеність та залучення фінансування. Стартапи відрізняються від традиційних бізнесів своєю постійною потребою в інвестиціях, акцентом на швидкий розвиток та експериментах з бізнес-моделями. Отже, фаундери в […]
Запитання “Що брендам можна комунікувати, а про що краще помовчати?” залишається гострим, адже під час війни контекст дуже швидко змінюється: щось відбувається, і те, що вчора сприймалося аудиторією позитивно, може різко перетворитись на травматичне. За майже півтора роки повномасштабної війни чимало брендів в Україні зазнали репутаційних ризиків і опинилися всередині скандалів через невдале використання контексту […]
Для українського KFC липень розпочався виходом нової комунікаційної кампанії, що розповідає про те, як KFC з 2012 року з американця поступово перетворювався на українця. Так би мовити, лагідна українізація почалася раніше за мейнстрім). Що за кампанія? Певно, всі знають, що таке франшиза та як вона працює. В більшості випадків бізнес переймає всі ключові підходи, слогани, […]
Інтернет трансформується, перетворюючись на тривимірний. Його ще називають web3 чи метавсесвітом. Двері у web3 Для бізнесу настає нова ера уявлення своїх продуктів та взаємодії з покупцем. Розуміючи це, багато світових брендів відкрили свої представництва у віртуальному світі: Ford, Hugo Boss, Versace, Adidas, Louis Vuitton… Таких компаній уже десятки тисяч! Впевнено можна сказати, що українським компаніям не […]
Weblium — це український конструктор сайтів, який дозволяє створювати повноцінні сайти з нуля. Раніше на платформі можна було працювати лише з шаблонами та готовими блоками, але останні літні оновлення дозволили не тільки вийти за рамки шаблонів, а й створювати абсолютно нові та унікальні рішення. Що сталося В середині червня відбувся реліз нового функціоналу від Weblium […]
Коротко та зрозуміло про можливості публікацій на 4 міжнародні онлайн-платформи. Багато хто з українських компаній зауважує, що прагне завоювати нові закордонні ринки, а тому й шукають різні способи взаємодії з англомовними аудиторіями. Ми в linza agency не виняток. Сьогодні розкажемо про кілька платформ, для поширення своїх кейсів. У цій статті ви прочитаєте про функціонал та […]
Бренди солодощів та закусок Milka, Oreo, Cadbury, Tuc, Toblerone, Philadelphia добре знайомі споживачам у 160 країнах світу, в яких працює Mondelez. А от назва самої корпорації не була на слуху, доки їй не оголосили масштабний бойкот в скандинавських країнах через діяльність в росії. Між тим, якщо поцікавитися історією Mondelez, з’ясується, що розвиток бізнесу у росії […]
То ж… креативники, давайте розбиратись зі Штучним інтелектом, щоб він уже перестав вас лякати) Найпопулярніший страх, пов’язаний зі Штучним інтелектом — це заміна людини машиною та безробіття. На ваш страх аргументовано відповідає креативна директорка OMGagency Тоня Кузьміч. McKinsey Global Institute кажуть, що до 2030 року від 400 до 800 млн працівників в усьому світі можуть втратити […]
Оплата в валюті, вищі гонорари, перспективніші проєкти та назви відомих компаній в рядку досвід у резюме. Усе це може принести співпраця з іноземними клієнтами диджитал-спеціалістам — піарникам, копірайтерам, маркетологам, SMM-никам та іншим людям із креативного сектору. Але пошук клієнтів і на знайомому ринку не завжди приносить бажані результати, тому залучити міжнародних клієнтів може бути складніше. […]
Можна роками проявляти себе як ефективного та компетентного співробітника, працювати на благо компанії та приносити їй добрі результати. Але так і не перейти далі кар’єрними сходами. У цій статті розповідаю, чому так відбувається та як отримати підвищення, навіть якщо безпосередній керівник відмовляється підвищувати зарплатню. Потрібно зрозуміти таку річ: якщо у вас є ідея про те, […]
Спілкування в месенджерах уже давно не обмежується комунікацією лише між друзями та родиною. Сьогодні месенджери стають основним каналом комунікацій також і для бізнесів, які використовують їх для встановлення контакту із потенційними покупцями, обміну файлами та документами у процесі продажу та навіть укладання угод. Самі ж клієнти також позитивно ставляться до такої комунікації: 65% респондентів подобається, […]
Українська EdTech компанія Headway потрапила до переліку найкращих стартапів Європи та може досягти капіталізації в $1 млрд (стати «єдинорогом») у найближчі два роки. Відповідне дослідження ринку провела компанія GP Bullhound. Звіт Titans of Tech відображає стан європейської технологічної екосистеми. Упорядники проаналізували понад 100 європейських стартапів на предмет масштабованості та швидкості зростання, а також опитали 120 […]
Завдяки 2 млрд активних користувачів на місяць Instagram ефективно зміцнив свій статус основного місця для просування візуального контенту. Ви можете створювати яскраві та естетично привабливі фотографії, використовуючи різноманітні фільтри та інструменти редагування. Це дозволить вам стати своїм власним художником та розповісти свою історію візуально. Але інструментів, які є в інстаграмі, може бути недостатньо. Ймовірно, зараз ви вже […]
Розкрутка бренду з виходом у лідери світового ринку (або хоча б регіонального, теж непогано) потребує докладання величезної кількості сил та коштів упродовж тривалого часу. І після досягнення вершини, коли марка вже стала відомою і на неї рівняються інші, для підтримки реноме теж треба постійно докладати зусиль. Але це окупається у всіх відносинах, починаючи від морального […]
Work.ua та Education.ua провели опитування роботодавців і шукачів та проаналізували відповіді, які дозволяють зробити висновки щодо значення вищої освіти та навичок при працевлаштуванні тих, хто ще вчора отримав диплом. Пошук роботи після закінчення навчання — складне та важливе питання для випускників і не менш актуальне для тих, хто вступатиме цьогоріч. Адже існують можливості молодих фахівців […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email