Часто люди не хочуть купувати страховий поліс, тому що мають сумнів, що в разі чогось – їм хтось допоможе. В суспільстві вже давно побутує думка, що страхові компанії – це складна бюрократична система, яка не просто затягує процес допомоги, а й знаходить причини, щоб не платити компенсацію людині, яка застрахувала життя. Ми поспілкувались з естонсько- українською insurtech компанією Ensuria, які розповіли на власному прикладі, чому це не так і як зараз працюють страхові компанії.
“Ми любимо людей і робимо все, щоб їм було спокійно, безпечно, класно після спілкування із нами”
Одного разу молоде подружжя полетіло на Балі святкувати медовий місяць. За день до вильоту, вони відправились на загублений шаманський острів, дістатись до якого потрібно було на катері. Під час екскурсії, пара занурилась у воду, на глибині декількох метрів чоловік помітив черепаху великих розмірів, вирішив її погладити. На жаль, навіть найспокійніші тварини іноді не є такими безпечними, як здаються. Так і сталось.
Черепаха раптово провернулась, а рука чоловіка вскочила між панцирем і туловищем тварини. Звичайно, чоловік намагався швидко її витягнути і ледве зробив це, отримавши больовий шок і втративши свідомість. Люди, що перебували на катері, витягли його на човен, а дружина зателефонувала нам. Виявилось, що чоловік отримав вивих плечової кістки. Ми відразу почали вирішувати, як найшвидше надати допомогу.
Труднощі у перевезенні
Справа у тому, що чоловіка потрібно було транспортувати до Денпасару, столиці Балі. Це було можливо лише на гелікоптері, який не міг сісти на цей острів. Ми розділились на команди і почали шукати можливість. Хтось займався логістикою, хтось пошуком вертолітної компанії і шпиталем, де можна надати допомогу миттєво. Спільними зусиллями чоловіка доставили до клініки, там його прооперували і вже за декілька годин після відпустили в готель. Медовий місяць, звичайно, було зіпсовано. Щоб хоч трохи покращити емоції, які залишились після цієї ситуації, ми вирішили зробити подружжю подарунок. Домовились із готелем, в якому вони відпочивали і замовили романтичну церемонію на березі океану – звичайно, за наш рахунок. Бо кошти тут не важливі зовсім. Це більше історія про те, що ми любимо людей і робимо все, щоб їм було спокійно, безпечно і класно після спілкування з нами.
“Крута робота – коли ти можеш рятувати життя і покращувати здоров’я людини”
Це сталось у Словаччині, в дуже віддаленому регіоні. Там взагалі складно знайти медичний заклад, який буде працювати з іноземцями. Так історично сталось, що первинна консультація лікаря дуже дешева. Місцеві лікарі надають допомогу або безкоштовно, або дешево. Не хочуть збільшувати витрати, які є невиправданими. Якщо йде мова про нагальну допомогу – тут, звичайно, без варіантів. Вам нададуть необхідний сервіс. Але якщо говоримо про консультацію чи огляд – то справа, звичайно, інша.
З лікарями домовитись було майже нереально
Студентка, яка придбала у нас страховий поліс, отримала травму, схожу на перелом. Вона зв’язалась з нами з проханням організувати допомогу у тамтешньому містечку. З лікарями домовитись було майже нереально. Ми почули багато відмовок. Але для нас немає нічого неможливого, коли мова йде про допомогу. Якщо не можна піти одним шляхом – ми підемо іншим. Нам вдалось домовитись із словацькими колегами-страхівниками, щоб дівчинку оглянули у місцевій лікарні і допомогли їй туди дістатись. В результаті було проведено якісний огляд і надано необхідну допомогу.
“Якщо, здається, що немає рішення, треба шукати інший спосіб”
Це був складний випадок – і з медичного боку, і з організаційного. Але ми впорались. У жінки середнього віку стався інсульт. Вона перебувала з рідними в Грузії, в гірському регіоні. Щойно її близькі повідомили про це, ми миттєво почали шукати, як організувати допомогу. Жінку відправили у місцевий шпиталь, а після того, як її стан став стабільний – разом із рідними почали обговорювати можливості транспортування в рідну країну.
Проблема в тому, що була лише одна компанія, яка могла би доставити її прямим рейсом.
Шлях з пересадками ми відразу не розглядали, тому що з таким діагнозом в жодному разі не можна летіти довго. Наземне транспортування – теж відпало. Адже дорога додому могла зайняти до трьох діб, що теж дуже небезпечно.
Отримали відмову
Ми миттєво вийшли на представників авіакомпанії і отримали відмову, мовляв “перевозити лежачу людину – складно, і вони не будуть цим займатись”. Ми пробували знову, врешті отримали якісь додаткові умови, які нереально було виконати. Вирішувати треба було швидко, тому “якщо, здається, що немає рішення, треба шукати інший спосіб”. Так і зробили – зв’язались з директором цієї авіакомпанії в Грузії, який, власне, і став нашим “рятівником”. Забронювали квитки для хворої і бригади лікарів, які мали її супроводжувати, і наче були спокійні, що все вдалось. Але варто завжди тримати руку на пульсі, тому що ніколи не знаєш… Один із лікарів приїхав до аеропорту занадто пізно, чим дещо ускладнив процес транспортування жінки. Довелось знову просити директора авіакомпанії, щоб особисто провів лікаря за 5 хвилин до вильоту.
Кейсів, насправді, буває дуже багато. Часом буває, що людина звертається з проблемою, а випадок – не страховий. Але ми не кажемо “до побачення”, ми шукаємо можливості, як допомогти. Це як суперсила – робиш неможливе, щоб усі були задоволені. Ми любимо свою роботу, бо тут можемо рятувати життя і покращувати здоров’я людей. Хіба щось може бути краще?
Ensuria із new black
Загалом ми відходимо від типовості традиційних страхових і застосовуємо інноваційні методи, які дозволяють спростити життя клієнтів.
У нас є і мобільний додаток для страхування: пара кліків і потрібний поліс вже в телефоні.
Основний фокус тримається на трьох продуктах: riders (страхування для тих, хто пересувається на мікромобільному транспорті: велосипед, моноколесо, самокат тощо), туристичне страхування (страхування життя та здоров’я за кордоном) і медичне страхування (наразі доступне лише для корпоративних клієнтів).