Instagram дуже швидко пристосовується до мінливої реальності життя і пропонує нові функції, які націлені принести користь брендам, авторам і їх користувачам.
Влітку 2020 Instagram запустив кілька ключових оновлень, про які повинні знати всі компанії і маркетологи: розширене розгортання Instagram Reels, боротьба з акаунтами ботів, тестування історій, що відображаються на одній сторінці і інше.
Instagram Reels
Instagram Reels – це аналог або двійник TikTok, який дозволяє користувачам створювати короткі п’ятнадцятисекундні відеоролики з фоновою музикою. Instagram швидко збільшив масштаб нової функції, запустивши її в серпні 2020 року більш ніж в 50 країнах (включаючи США, Великобританію, Японію і Австралію), чекаючи великого попиту.
Запуск Reels відбувається на тлі потенційної заборони TikTok в США президентом Дональдом Трампом. Оскільки деякі користувачі починають побоюватися TikTok через потенційні проблем з безпекою, це стане дієвим способом для Instagram отримати нову аудиторію і користувачів.
Щоб створити контент Reels, просто перейдіть до своєї вбудованої в додаток камери Instagram (також відомої як «Історії»). Знайдіть пісню в базі даних, яку ви можете використовувати безкоштовно для свого контенту на платформі.
Потім додайте ефекти і фільтри AR, налаштуйте таймер і почніть записувати.
Боротьба з ботами
І Instagram, і Facebook якийсь час прагнули зменшити кількість фейковий акаунтів, а в ідеалі – закрити їх. Instagram зробив нові кроки для цього, запобігаючи подальшому створенню облікових записів ботів з абсолютно новим процесом перевірки та ідентифікації.
Що це означає? Якщо вони виявляють «підозрілі акаунти» або «зразки недостовірної поведінки», вони будуть просити людей підтвердити особистість свого облікового запису.
«Зразок потенційнї недостовірного поведінки» може включати в себе зауваження про те, що чиїсь передплатники на даний аккаунт майже повністю знаходяться в іншій країні, ознаки автоматизації або масове створення облікових записів. Також буде відзначено «скоординовану недостовірну поведінку», що останнім часом особливо часто зустрічається в політичному середовищі.
Якщо обліковий запис буде позначений, то Instagram попросить власника аккаунта підтвердити себе. Як тільки це буде зроблено, обліковий запис відновить роботу в звичайному режимі. Ідентифікаційні зображення видаляються через 30 днів після завершення перевірки і не будуть опубліковані в особистому профілі.
Якщо акаунти не стануть підтверджувати свою інформацію, такі акаунти можуть бути відключені.
У зв’язку з цим не рекомендується практика покупки фальшивих профілів з фейковими передплатниками. Коли ви купуєте передплатників, ви напевно отримуєте їх з акаунтів ботів. Зрештою, облікові записи ботів закриваються, тому ви витратите даремно свої гроші.
В стадії тестування: всі історії на одній сторінці в додатку
Історії стали масовим явищем в Instagram, і для деяких це основна мета програми. Більшість користувачів і брендів діляться великою кількістю контенту в Stories, ніж в своїй стрічці, що досить дивно, враховуючи, що контент Stories може зникнути через 24 години, якщо він не буде збережений як «виділений».
Ймовірно, через популярність цієї функції Instagram тестує новий формат. Він покаже всі доступні для перегляду історії в одному гігантському блоці.
TechCrunch підтвердив, що це тестування зараз проводиться тільки на невеликій кількості акаунтів, і що вони просто оцінюють реакцію користувачів.
Якщо цей формат «пройде» у тестованої аудиторії, він буде поширений серед усіх користувачів. Що зайвий раз підтверджує важливість створення історій для брендів серед їх аудиторії.
Магазин Instagram
Instagram Shop – це нова вкладка в мобільному додатку, яка вперше проходить публічне тестування. На даний момент тестування проходить тільки в США, але протягом декількох тижнів воно буде розширено по всьому світу.
На цій сторінці користувачі побачать персональні рекомендації від брендів, за якими вони в даний час стежать щоб робити покупки.
Буде цікаво подивитися, як саме ця функція буде монетизувати в майбутньому за допомогою спонсорованих кампаній.
У компаній є шанс бути представленими тут органічно, що слід враховувати всім брендам, які продають продукти електронної комерції.
Instagram змінює правила участі в комерції
В липні місяці Instagram оголосив про майбутні зміни у вимогах до участі в торгівлі, які нададуть доступ до Instagram Shopping більшій кількості видів бізнесу.
Ці вимоги покликані підвищити прозорість. Компанії можуть відзначати продукти в Instagram тільки з одного веб-сайту, на якому вони продають і яким володіють, що не дозволяє користувачам продавати продукти, якими вони фактично не володіють або до яких вони не мають доступу.
Всі існуючі торговельні компанії отримають повідомлення в додатку протягом наступних кількох тижнів.
Ці нововведення чудова новина для малого бізнесу, що займається продажами в електронній комерції. Навіть малі компанії, які починають свій бізнес, тепер можуть скористатися перевагами зростаючих функцій електронної комерції на платформі. У поєднанні з сильним органічним охопленням Instagram і високими показниками залучення це дійсно виграшна комбінація для них.
Доступні нові варіанти збору коштів
Тепер користувачі можуть збирати кошти і для особистих цілей. Якщо ви хочете зібрати гроші, щоб допомогти другу, чий будинок згорів, або якщо хтось захворів, ви можете це зробити.
Instagram також згадав, що користувачі намагаються самостійно збирати гроші, щоб робити пожертвування безпосередньо підприємствам і суспільним групам, які постраждали від COVID, вчителям з недостатнім фінансуванням, хворим та інше. Це дуже гарне соціальне нововведення від Instagram.
Нова реклама IGTV для монетизації
Реклама тепер приходить на IGTV. Короткі відео об’яви будуть з’являтися, коли користувачі натискають, щоб подивитися чиїсь відео IGTV з попереднього перегляду відео у своїй стрічці Instagram.
Ці оголошення будуть адаптовані для мобільних пристроїв з використанням вертикального формату і максимальною тривалістю п’ятнадцять секунд.
Оскільки реклама IGTV є абсолютно новою (і пропонує монетизацію для Instagram на додаток для її творців), вони будуть тестувати різні рекламні «враження» протягом року, щоб побачити, що працює краще за все.
Буде можливість пропустити рекламу через певну кількість секунд.
Тестування месенджера в Instagram
З кінця 2019 року Facebook має великі плани по інтеграції Messenger, прямого обміну повідомленнями в Instagram і WhatsApp для створення єдиного зручного і оптимізованого комунікаційного інструменту, до якого можна буде отримати доступ з усіх трьох додатків.
Зараз вони роблять нові кроки. А саме, проводиться тестування, яке пропонує обраним користувачам можливість «отримати Messenger в Instagram».
Instagram підтвердив, що ці тести проводяться, але також підкреслив, що вони знаходяться на дуже ранній стадії процесу тестування.
Висновки:
Instagram як і раніше залишається привабливою і потенційно високопродажною платформою. Незважаючи на те, що популярність TikTok зростає, Instagram повинен бути основною частиною вашої маркетингової стратегії в соціальних мережах.
Він пропонує більш часте охоплення більш ширшої аудиторії, а також можливість ділитися додатковою інформацією та одночасно продавати товари.