Привернення уваги та трафіку від вашої цільової аудиторії у соціальних мережах стає все більш складним завданням для бізнесу. Щороку конкуренція лише зростає і доводиться вигадувати новий підхід до просування.
Для багатьох Pinterest — просто джерело натхнення. Далеко не всі знають, що ця платформа може допомогти вам у вирішенні бізнес-завдань.
Фактично Pinterest приваблює більше трафіку на торгові сайти, ніж Facebook. Понад 83% щотижневих користувачів (піннерів) купували у брендів, які вони бачили на платформі. А 72% пінерів кажуть, що використання Pinterest надихає їх на покупку, навіть якщо вони цього не планували.
Як працює Pinterest
Піни — повідомлення із зображеннями, які включають заголовок, опис та посилання на веб-сайт. Кожен пін зберігається на дошці Pinterest. Дошки — це колекції пов’язаних пінів, які ви курируєте у своєму профілі і на які можуть підписатися інші користувачі. Наприклад, дизайнер інтер’єру може створити дошку спеціально для домашнього декору, меблів, спалень.
Після того, як ви поділитися піном, він з’явиться не лише на вашій дошці. Він також буде відображатися у домашній стрічці ваших передплатників. Ґрунтуючись на описі вашого піна, він може навіть відображатися в стрічках новин пінерів, які виявили інтерес до аналогічного контенту, або в релевантних результатах пошуку Pinterest.
Як тільки користувач побачить вашу посаду, він зможе «репінувати» його. Піни також індексуються в Google, тому кожен новий пін — це величезна можливість розширити охоплення вашого бізнесу.
Уявіть сценарій:
Хтось прикріплює ваш останній пост у блозі до свого профілю Pinterest. Потім ще 10 людей ріпостять цей контент і ще 10 ріпостять той самий пост. Згодом ваш контент буде закріплений та переглянутий сотнями чи тисячами людей.
Коли ви публікуєте пости в Pinterest, зазвичай ви продовжуєте залучатися до цього піну протягом декількох місяців або навіть року. Немає іншого каналу у соціальних мережах, який пропонує такий самий тип взаємодії!
Ось чому бізнесу так важливо бути присутнім і проявляти активність на цій платформі.
Переваги соціальної мережі
- Дозволяє знайти нові ідеї та натхнення. Це візуальна пошукова система, де зосереджена зацікавлена аудиторія.
- Розумна стрічка запам’ятовує ваші уподобання та показує релевантні результати.
- Функція Pinterest Lens допоможе знайти потрібний предмет із завантаженої вами фотографії.
- Можна прив’язати сайт та використовувати в бізнес-цілях.
- У цій соцмережі не має значення дата публікації, вона не впливає на ранжування та популярність. Будь-які піни показуватимуться у пошуковій видачі нарівні з новими.
Як створити бізнес-акаунт
- Заходимо на Pinterest.com/business/create та тиснемо кнопку реєстрації.
- Прокручуємо до кнопки «Створити бізнес-акаунт».
- Заповнюємо назву компанії, ім’я, сайт, країну проживання та ставимо лого.
- Виберіть вашу сферу діяльності та її опис. Якщо такої немає у списку, можна вибрати «інше».
- Вибираєте з чого хотіли б почати. Можете спробувати створити перший пін з описом вашого продукту.
Як збільшити трафік за допомогою Pinterest
Світ Pinterest обертається довкола високоякісних зображень, але створення графіки — це лише частина рівняння. Для всіх власників бізнесу ключові слова та релевантність контенту є справжнім секретом цієї платформи. Пам’ятайте наступні рекомендації, щоб відточити свою стратегію.
#Хештеги
Цільові хештеги на пінах можуть допомогти вам отримати більше переглядів. Ви можете включити до 20 хештегів на пін, але 3-5 цільових хештегів можуть бути більш ефективними. Хештег на кшталт #уменевсесупер не буде добре працювати на Pinterest, але такий хештег, як #здоровехарчування, може ідеально підійти для релевантного піна.
Якщо вам потрібно більше ідей про те, що в тренді на Pinterest, обов’язково ознайомтеся з Pinterest 100, щоб отримати список найпопулярніших пошукових запитів року.
Детальні піни
Детальні піни необхідні оптимізації продажів. Вони поділяються на чотири типи: товар, додаток, стаття, рецепт.
- Пін “товар” вміщує інформацію про ціну, наявність товару, його опис, посилання на сайт.
- Пін “додаток” дозволяє користувачам одним натисканням перейти до установки. Такий пін повинен розповідати про всі можливості додатку, чудово для цього підходить інфографіка.
- Медіа також можуть просувати свої статті за допомогою пінів. Повинні бути вказані заголовок, автор та короткий опис тексту.
- Піни з рецептами багато хто собі зберігає для кулінарного натхнення та пошуку нових ідей. Ви можете створити подібний пін, щоб додати посилання на інгредієнти, які продаєте.
Аналітика
Щомісяця переглядайте аналітику Pinterest. Подивіться, які піни працюють найкраще — використовуйте їх як натхнення для майбутнього контенту та порівняйте їх із пінами, що надходять з вашого веб-сайту. Навіть поверхневий аналіз може принести вам нові ідеї, а це дорого коштує.
Рекламні піни
Рекламні оголошення тут виглядають як звичайні піни, різниця про те в тім, що їх побачить більше людей.
У вас буде хороша конверсія на покупку і велике охоплення за низьку вартість, тому що аудиторія лояльна. Вона приходить на майданчик за натхненням, і якщо ви відповідаєте їхнім потребам, з вашими пінами взаємодіятимуть.
Наприклад, дівчина шукає нові туфлі, а ваша компанія продає такі. Оголошення з’явиться у пошуку як додаток.
Також ви можете використовувати географічне націлення, щоб залучити аудиторію з певної області. Загвоздка тільки в тому, що не всім країнам така функція доступна. Запустити рекламу можна з VPN, але потрібно мати карту однієї із країн списку.
Зв’язок із аудиторією
Для початку поставте собі за мету пінити 5-10 разів на день. Ваші перші 5 пінів дня мають бути орієнтовані на бренд. В ідеалі деякі (якщо не більшість) з цих пінів спрямовують трафік на сторінку продукту.
Оскільки для вашого Pinterest потрібно більше повідомлень, ніж для інших ваших облікових записів у соціальних мережах, присвячуйте щонайменше 2 години на тиждень плануванню своїх пінів. Можна заощадити час, запланувавши піни через панель інструментів.
Також не забувайте приділяти увагу вашій аудиторії за допомогою зворотного зв’язку. Коли хтось коментує, підписується чи репінить ваші публікації, то відповідайте їм навзаєм.
Кнопка Pin It
Кнопка Pin It дозволить користувачам прикріплювати собі на дошки ваші товари прямо з сайту. Для цього потрібно лише помістити однойменний плагін на сайт.
Завдяки цьому кнопка спливатиме при натисканні на картинку, що сприятиме поширенню пінів серед передплатників.
І найголовніше — якісний контент
Зображення та відео повинні викликати захоплення, адже це обитель візуалів. Використовувати краще вертикальний формат 700х1200 пікселів, це найвдаліші пропорції, оскільки більше 80% перегортають Pinterest з телефону. Важливою частиною є і заголовок, що чіпляє, адже саме він може привести вам нових клієнтів.
З першого дня ви можете заповнити свою сторінку по максимуму. Не бійтеся, що це відштовхне користувачів або вони втомляться від вас, адже тут працює інший механізм — пошук за запитом.
Навігація по світу Pinterest стане більш захоплюючою, коли ви почнете бачити результати своєї важкої роботи та самовідданості. Робіть це крок за кроком та насолоджуйтесь творчим процесом, який із цим пов’язаний. Пам’ятайте, що ваш обліковий запис Pinterest Business повинен бути зосереджений на цінності, яку ваші продукти або послуги приносять вашій цільовій аудиторії, тоді результат не забариться.
Підписуйтесь на Marketer у Pinterest та Telegram: тільки найцікавіше!