Розміщення компанії в точках геологкацій важливий момент в маркетинг просуванні послуг і товарів. Відмітка компаній в google картах, геодовідниках, точках локації на Facebook, Instagram. Без геотегінгу або локаційного маркетингу в наші дні вже нікуди.
Геолокація в соц.мережах вже давно не новина. Будь-які нововведення маркетологи відразу беруть на озброєння і використовують їх в маркетингових цілях. З геолокації не без винятку.
Для чого використовують геотеги?
Користувачі соц.мереж використовують їх в різних цілях, наприклад:
- Якщо необхідно отримати інформацію про найближче розташування різних об’єктів.
- Цікавить місцезнаходження друзів, інших користувачів.
- Після відвідин, хочуть залишити відгук про заклад.
Навіщо компаніям геолокація, вигода?
Звичайно ж, завдяки геотегам компанії збільшують свою впізнаваність і залучають нових клієнтів. Клієнти залишають відгуки, відзначаючи відвідування різних місць. У відповідь вдячним клієнтам, ви можете робити репост його фото, дякувати за його довіру, дарувати приємні дрібниці. Робити все для створення довірчої і сприятливої атмосфери.
Компанії просувають свої товари і послуги, заходи або івенти, відзначаючи різні геолокації, щоб збільшити охоплення аудиторії і привернути клієнтів.
Компанії можуть самі шукати клієнтів завдяки хештегам і міткам.
Завдяки хештегу, зрозуміло, де саме ваш бренд або компанія згадується найчастіше в соц.мережі.
За хештегом можна шукати різні цікаві для вас групи. Вбиваючи в пошук, наприклад, слово блогер, вибираємо категорію на верхній панелі «мітки» і «місця». Можна визначити потрібних вам і звертатися до них за допомогою Direct Message, дізнатися чи зацікавлені вони працювати з вашим брендом. Навіть якщо у обраного вами аккаунта всього кілька тисяч передплатників, його слід вибрати тільки через геолокації, яка вас цікавить.
Власники бізнесу, маркетологи використовують різні варіації маркетингових ходів щоб ще більше збільшити приплив клієнтів. Салони, ресторани, магазини влаштовують акції з проханням «відзначити» відвідування їх закладів та отримати в подарунок якийсь бонус. Такі пропозиції часто зустрічаються на макетах або анонсах планованих заходів і поширюються при вході в заклад, на столах, біля каси та інше.
Потенційні клієнти, завдяки геотегам дізнаються не тільки, де знаходиться той чи інший об’єкт – салон краси, магазин, заправка або ресторан, але і отримують корисну інформацію про акції, що проходять, розіграші, бонусні програми, стежать за анонсами заходів. У Instagram хештеги і теги з місцем розташування часто використовують в розіграшах.
Тільки 5 відсотків постів з Instagram показують мітки розташування, але за статистикою, зображення з геомітками залучають на 78% відсотків більше активності у клієнтів!
Планування тегів за допомогою Sked Social
Раніше ми завжди вручну встановлювали теги розташування після планування контенту, але тепер ви можете планувати теги розташування прямо з Sked Social.
https://app.skedsocial.com/signup/step-1
Щоб позначити місце розташування в Instagram, увійдіть в Sked Social і натисніть «Налаштування білінгу / профілю» в бічному меню. Потім прокручуйте вниз, поки не знайдете розділ маркування місця розташування і включіть маркування. Потім, коли ви хочете додати тег місцеположення Instagram до мого повідомлення, почніть вводити його ім’я в поле «Місцезнаходження» під час створення повідомлення. Як тільки він з’явиться у вікні пошуку, натисніть на нього, щоб відзначити його в своєму повідомленні. Цей інструмент вам на допомогу.
Відмітки найпопулярніших місць в світі
Ось перелік місць, які були відзначені в додатках, як найбільш відвідувані у світі (інформація прес-служби «Інстаграм» за 2017р). Думаємо, навряд чи щось кардинально змінилося за попередній рік.
Топова 5-ка виглядає так:
- Disneyland, California, USA.
- Times Square, New York, USA.
- Central Park, New York, USA.
- Eiffel Tower, Paris, France.
- Disneyland, Tokyo, Japan.