Якість контенту в App Store вважається вищою, чим в Google Play і публіка з Айфонами легше купує підписки та різні платні додатки. Багато програмістів мріють про публікацію та просування продуктів саме для iOS. Розглянемо, як додати застосунок в app store, щоб його не видалили та на що звернути увагу.
Реєстрація профілю
Додавати свої застосунки можуть тільки зареєстровані користувачі. Для цього знадобиться Apple ID, гроші та терпіння. Якщо ви маєте справу з App Store перший раз, краще скористатися готовими інструкціями по реєстрації профілю та зекономити час.
Для фізичної особи процес реєстрації триває декілька днів, юридичні особи можуть чекати декілька тижнів. Вартість профілю Apple Developer від 99$ на рік. Будьте уважні та перевіряйте дані, які вносите.
Детальні маркетингові матеріали
Магазин App Store має чіткі правила, які змінює рідко. З ними можна ознайомитись на офіційному сайті та врахувати їх при публікації контенту. Додатково треба продумати маркетингові матеріали для цільової аудиторії. До них включаються:
- Назва застосунку. Вона не перевищує 30 символів.
- Підзаголовок. Це не обов’язкова вимога до розробників, але при публікації він буде плюсом. Як підзаголовок використовується короткий опис застосунку.
- Опис. Включає можливості та функції продукту. Тут магазин має правила, яких треба дотримуватися. Об’єм тексту до 4000 знаків.
- Іконка. Вона ідентифікує застосунок та буде використана у разі фічерінгу (розміщення мобільного додатку в декількох добірках магазину).
- Детальні скріншоти. Спочатку треба визначитися з рекламною компанією. Тут є дві стратегії дій: рекламна (яскраві кольори, дизайнерський макет) або сувора (функціональність застосунку, скріншоти основних екранів, які демонструють переваги застосунку). Головна ціль скриншотів – показати, про що мобільний додаток, та як його використовувати. Додатковий секрет – підпис фото, воно збільшує кількість установок.
- Передогляд. З допомогою QuickTime знімається відео, яке демонструє застосунок з вигідної сторони.
- Підбір ключових слів. Вони допоможуть просувати застосунок всередині магазину та в пошукових системах.
- Сертифікат цифрового підпису. Він необхідний для того щоб система могла ідентифікувати програміста. Надалі він зможе удосконалювати застосунок, міняти опис тощо. Якщо цього підпису не буде застосунок можуть не опублікувати або ви не зможете внести зміни після розміщення продукту.
- Платні функції. Якщо у вас платний застосунок або він має платні послуги, необхідно правильно виставити IAP. Внутрішні покупки можуть бути декількох видів і це треба враховувати при публікації застосунку.
В яких ситуаціях можуть відхилити розміщення мобільного додатку?
Система App Store може відхилити розміщення продуктів з таких причин:
- застосунок порушує правила компанії Apple;
- немає детальної інформації про мобільний додаток;
- не пояснюється, для чого треба надавати додатку доступ до камери чи інших функцій телефону;
- застосунок не пройшов тестування і його визнали недосконалим.
Якщо ви стикнулися з ситуацією, коли розміщення застосунку відхилено, перевірте інформацію, виправте помилки та знов відправте додаток на розміщення.