Для підтримки компаній і розробників, які вирішують проблеми, що виникають у споживачів та бізнесу, в найближчі тижні компанія Google вирішила поділитися своїми кращими практиками по додаванню нових функцій в ваші програми та веб-сайти.
Один з найпоширеніших питань, яким задаються роздрібні продавці, – як вони можуть швидко додати можливості «купити онлайн, забрати в магазині» на свої веб-сайти. Платформа Google Maps пропонує безліч способів, за допомогою яких компанії можуть підтримувати тих клієнтів, які хочуть здійснювати покупки в Інтернеті, і забирати їх в найближчому від будинку місці. Нижче наведено огляд API, який може допомогти зробити пересування вашого клієнта максимально простим і безпечним.
Спростити оформлення замовлення
У компанії Google згодні з тим, що швидке і безпроблемне оформлення замовлення є головним пріоритетом для e-commerce. Підключення API-інтерфейсу Places Autocomplete в Вашу касу забезпечує більш швидке і точне введення адреси розташування дому клієнта. Наявність точної адреси – це важливий перший крок до пошуку користувача і його максимально ефективної маршрутизації до найближчого магазину. Ось кілька порад щодо підвищення точності ваших пропозицій автозаповнення:
- При використанні бібліотеки Javascript або веб-служби задайте географічні кордони для надання переваги пропозиціям в приблизній області або місцезнаходженні (locationRestriction для iOS і Android);
- Встановіть типи автозаповнення, щоб обмежити результати тільки адресами;
- Використовуйте componentRestrictions, щоб обмежити результати тільки конкретними країнами.
Визначте найкраще місце отримання
У зв’язку з ситуацією в світі і карантином, багато людей залишаються близько до будинку, купуючи товари першої необхідності. У поєднанні з API геокодування, Distance Matrix API, API Карт для JavaScript і Android, Ви можете визначити найближче місце видачі замовлення для клієнтів і показувати їм його на карті.
Після отримання домашньої адреси користувача за допомогою автозаповнення ви можете викликати API геокодування, а щоб визначити широту / довготу домашньої адреси клієнта (використовуючи Place_ID з автозаповнення). Ви можете використовувати цю широту / довготу для пошуку в інвентарі і в базі даних магазину, щоб знайти найближчий пункт отримання. Однак результати, які повертаються з баз даних, як правило, «по прямій лінії» не відображають фактичного часу ходьби або їзди. Компанія Google рекомендує використовувати API Матриці відстаней, щоб впорядкувати результати за фактичної дистанції ходьби або водіння, використовуючи інформацію про трафік в реальному часі і історію. Щоб ознайомитися з керівництвом по використанню API матриці відстаней, ознайомтеся з детальною інформацією в їх блозі.
Визначивши найближчий пункт видачі, відобразіть мапу із зазначенням місця розташування магазину, в якому можна забрати товар, щоб ваш користувач точно знав, куди йому треба йти.
Щоб переконатися, що клієнти не забули, в якій магазин піти, включіть статичну карту в електронну квитанцію, щоб нагадати користувачеві про місце отримання.
Дайте вказівки для бездоганного пошуку кінцевої локації
Тепер, коли Ваш клієнт знає, де він забере покупку, ви можете допомогти йому дістатися, вказавши напрямок. Direction API надаватиме покрокові інструкції з інформацією про трафік в режимі реального часу для ваших клієнтів. Це не складно в сучасному світі, де люди можуть відправлятися в нові або незнайомі місця орієнтуючись на гаджети, вбудовуйте зображення Street View, щоб покупцеві було легше знайти магазин.
Використовуйте трафік в реальному часі, щоб оцінити час прибуття клієнта і підготуватися
Для замовлень з мобільного додатка може бути корисно вибрати певний пункт клієнта в режимі реального часу, щоб ви могли підготувати товар до передачі клієнту відразу після його прибуття. Часто опитуйте пристрій на предмет розташування користувача і викликайте Distance Matrix API щоб отримати оновлений час прибуття з урахуванням поточних умов руху.
Захист конфіденційності клієнтів
Якщо ви використовуєте розташування вашого клієнта в режимі реального часу, обов’язково перевірте і дотримуйтесь умови конфіденційності розташування кінцевого користувача, викладених в Умовах використання платформи Google Maps.
Поєднуйте кращі функції і відкривайте неймовірні можливості для бізнесу разом з Google Maps Platform, а Cloudfresh Team by Techsvit охоче Вам в цьому допоможе. Ми підберемо найкраще рішення з урахуванням всіх особливостей Вашої діяльності, щоб підвищити рівень клієнтського сервісу і зробити Ваш бізнес більш ефективним.