Для житлового комплексу інтернет-сайт є основним інструментом лідогенераціі. Також він виконує ще дві важливі функції: позиціонування житлового комплексу та інформування. Інтернет-сайт є офіційним джерелом інформації житлового комплексу.
Часто при створенні сайту житлового комплексу у замовника виникає питання: який сайт робити, landing page або повноцінний багатосторінковий сайт?
Ми рекомендуємо створювати повноцінний сайт з трьох причин:
- Житловий комплекс, це складний продукт, що складається з багатьох елементів: архітектурне рішення, квартирографія, будівельні матеріали, місця загального користування, прибудинкова територія, інфраструктура комплексу, місце розташування, обслуговуюча компанія, інформація про забудовника, дозвільна документація, паркінг, система безпеки, комплектація квартир , інженерні мережі та багато іншого. Крім того, об’єкт будується, відповідно необхідно відображати хід будівництва, акції, новини. Всю цю інформацію розмістити на одному lending просто неможливо.
- Будівельний цикл, від котловану до завершення продажів триває не менше 3-х років, а часто і більше, якщо будується кілька будинків або секцій. І є доцільність в SEO-просуванні сайту, щоб вже через 6-8 місяців отримувати більше трафіку з органічного пошуку.
- Третій важливий аспект, це настройка і ведення контекстної реклами в Google Аds. Безліч різноманітних посадочних сторінок на сайті дозволяють налаштовувати більш ефективні рекламні кампанії. Так як є можливість для кожної групи ключових слів підібрати найбільш релевантну посадкову сторінку.
У даній статті ми хочемо звернути вашу увагу на ключові принципи, яких необхідно дотримуватися при розробці сайту для житлового комплексу.
WOW-дизайн сайту та позиціонування ЖК
Складно переоцінити перше враження про житловий комплекс, який найчастіше формується при відвідуванні саме сайту ЖК. Ми рекомендуємо більше вкладати в якісні рендери (візуалізації) ЖК, щоб WOW-ефект формувався саме як від житлового комплексу, а не дизайнерських ефектів.
Дизайн сайту житлового комплексу повинен відповідати або перевершувати клас ЖК. Тобто, якщо житловий комплекс бізнес-класу, то і сайт повинен відповідати вимогою і очікуванням бізнес аудиторії.
Дизайнерські ефекти і анімація, повинні акцентувати увагу користувачів на ключові переваги житлового комплексу.
Юзабіліті сайту
Для побудови зручної і інтуїтивно зрозумілої системи навігації по сайту рекомендуємо попередньо побудувати Customer Journey Map (карту подорожі споживача). Фактично, це візуалізація взаємодії споживача з вашим сайтом.
Це дозволить уникнути можливих помилок при розробці сайту.
Контент і інформаційне наповнення сайту
Контент сайту в змістовній частині повинен відповідати критеріям RDB (Resonance, Differentiation, Belief).
Резонанс (Resonance) – виражається в чіткому розумінні клієнтом пропонованого йому продукту, його властивостей і ціннісних характеристик. Резонанс дає відповідь на дуже важливе питання: «Що саме ми пропонуємо? Навіщо це потрібно? Як це допоможе клієнтові?»
Диференціація (Differentiation) – характеризується особливою торговою пропозицією, яка відображає відмінності від конкуруючих ЖК і відповідає на питання: «Чому клієнт повинен вибрати саме цей житловий комплекс?»
Віра (Belief) – полягає в підтвердженні фактів, що характеризують житловий комплекс. Відповідь на питання: «За рахунок чого?».
Рекомендую відходити від текстової подачі інформації до більш візуалізованих форматів: відео, фото, 3D візуалізації, інфографіка. Текстові блоки форматувати і структурувати таким чином, щоб максимально спростити сприйняття інформації.
Ефективність лідогенераціі сайту
На сьогоднішній день, сайт – основне джерело лідів житлового комплексу, а конверсія трафіку в ліди є одним з ключових показників ефективності рекламної кампанії. У процесі розробки, необхідно продумати тригери, розташування форм захоплення лідів, контактної інформації. Провести А/Б тестування, виявити і впровадити найбільш ефективні рішення.
У багатьох випадках lending більш ефективний інструмент лідогенераціі, ніж багатосторінковий сайт. Тому ми рекомендуємо створювати і промо-лендінги для конкретних рекламних кампаній або акцій.
Mobile First, Mobile Friendly
Відповідно до останнього звіту компанії Google, за тематикою нерухомість, в Києві 29% користувачів в 2018 році заходили на сайти з мобільних пристроїв. Відображення і робота сайту з мобільних пристроїв, швидкість завантаження стали не тільки важливими факторами ефективності сайту, але і факторами, що впливають на ранжування в органічній пошукової видачі Google і на ефективність рекламних кампаній Google ads.
SEO-оптимізація сайту
У процесі розробки, ще до індексації сайту пошуковими системами, необхідно провести внутрішню SEO-оптимізацію сайту.
Продумати структуру сайту і схему перелинковки, прописати Meta-теги, сформувати sitemap і налаштувати robots.txt, мікроформати або мікродані.
Система аналітики сайту
У більшості випадків для збору аналітичних даних необхідна інтеграція сайту з наступними сервісами і інструментами: Google Analytics, Google Search Console, Google Tag Manager, Facebook pixel, Call Tracking, CRM.
Розвиток і просування сайту
Сайт житлового комплексу повинен постійно оновлюватися і доповнюватися інформацією по ходу будівництва, акціями, івентами, новинами й інформаційними матеріалами. Тому, вибір системи управління контентом сайту (CMS) і грамотне її налаштування дозволяють спростити виконання цих завдань і знизити витрати, пов’язані з підтримкою та просуванням сайту.
Розробка якісного та ефективного сайту житлового комплексу складне завдання, що вимагає залучення фахівців з компетенціями в різних областях: маркетолога, дизайнера, програміста, верстальника, аналітика, проект-менеджера, контент-менеджера.
Тому рекомендую, перед розробкою сайту, замовникам спільно з фахівцями компанії розробника скласти детальне технічне завдання і розробити прототип сайту. Це дозволить уникнути помилок, які в майбутньому можуть негативно позначитися на ефективності рекламної кампанії.
Ось приклад розробки сайту для ЖК економ класу з бюджетом до 1000 доларів.
Сподіваємося наша стаття допоможе вам більш якісно виконати цю роботу.
Читайте також:
Створення сайту. Як зберегти нерви і гроші в майбутньому.
Топ-35 конструкторів сайтів. Огляд