75
0
Засновниця та СЕО агенції комунікацій «ВАРТО»
+15
На проекті з 23 червня 2021
«ВАРТО» — українська агенція маркетингових комунікацій, яка надає послуги у сфері PR, маркетингу, реклами, розробки SMM-стратегій, організації промо та PR-акцій з 2005 року. Флагманський продукт агентства – розробка комплексної комунікаційної стратегії для брендів та її впровадження.
Основна мета команди «ВАРТО» — посилити компанії та розкрити їхній потенціал за допомогою інструментів маркетингу та PR, допомагати будувати репутацію, яка дає підтримку мільйонам та допомагає розвиватися. За 16 років діяльності агентство реалізувало понад 1300 проєктів, отримало золото та срібло EFFIE AWARDS 2019, стало фіналістом SABRE Awards 2020.
Проєкти, якими пишається команда агентства: комплексне PR-просування 7 напрямків для медичної мережі «Добробут», серед яких проєкт для Центру онкології, який отримав золоту нагороду EFFIE AWARDS 2019; комунікаційне партнерство з USAID та Маріупольською міською радою в рамках проєкту «Стратегія розвитку Маріуполь 2030»; прес-офіс для компанії Nemiroff та багато інших. Серед клієнтів агентства компанії лідери різних сфер та регіонів: Watsons Україна, Carlsberg Ukraine, Inkerman, ТМ “На здоров’я”, ТМ “Селянське”, ТМ “Ідеаль Немолоко”, INTECH, медична мережа “ВЕСЕЛКА” (Львів), мережа супермаркетів “Обжора” (Одеса), страхова компанія “Альфа Страхування”, банки Індустріалбанк, АльянсБанк, Експрес-банк, Банк “Південний”, компанія Amadeus, фармацевтична компанія Гленмарк, Samsung Україна.
75
0
Українська агенція комунікацій «ВАРТО» понад 16 років працює у напрямках PR, маркетингу та комунікацій з українськими та іноземними компаніями. Початок війни не тільки не зупинив роботу команди агенції, а й стимулював активізувати свою діяльність на інформаційному фронті — для підтримки та об’єднання українського бізнесу. Тож з початком війни агенція розробила і запровадила програму корпоративної соціальної […]
Дискусії щодо того, що важливіше (корисніше, потрібніше) бренду — маркетинг чи PR — активно ведуться у фахових спільнотах кожного разу, коли з’являються нові кейси по роботі тих чи інших інструментів. Питань насправді багато: що краще продає, що потрібніше на старті нового бізнесу, що ефективніше, що краще сприймається аудиторією. Хтось вважає, що маркетинг і піар — […]
Брифінг, пресконференція, презентація, екскурсія подією — це регулярні складові майже кожного заходу. Відкриття виставок, прем’єри кінофільмів, ділові форуми, політичні саміти завжди починаються або закінчуються подібними подіями, які стають додатковими інформаційними приводами та інструментами просування. Насправді ж, PR-заходами можуть бути події будь-якого формату, ключове — це ціль, яку виконує така подія. Згадаємо, наприклад, компанію Apple, яка […]
Комунікаційники добре знають: для успішної інформаційної кампанії не буває хорошого чи поганого медіа — бувають релевантні та нерелевантні, що визначається насамперед цілями кожної конкретної кампанії та точним розумінням цільової аудиторії кожного окремого ЗМІ. Формуючи медіастратегію, фахівці «ВАРТО» уважно досліджують уподобання цільової аудиторії кампанії й обирають медіа, які точно потрапляють у її фокус уваги. Детальніше про […]
Агенція «ВАРТО» вже два роки плідно працює у комунікаціях мережі супермаркетів «Обжора». Саме стратеги «ВАРТО» ще у 2019 році створили нове позиціювання та айдентику, за якими сьогодні кожен у південному регіоні країни впізнає супермаркети «Обжора». Яскравий логотип, мінімалістичні лінії, авторські патерни — візуальний стиль мережі повністю відповідає його позиціонуванню — супермаркети по-одеськи. Вони яскраві, колоритні, […]
Основна мета кожної медіа-кампанії – досягти запланованих показників в ЗМІ, перевиконати їх і істотно вплинути на продажі бренду. Як це зробити, поділилися аналітики “ВАРТО” на прикладі свого кейса. Яке завдання стояло перед агентством. Компанія Samsung Ukraine оголошує WOW Тижні знижок на популярну техніку. Завдання для агентства – надати бренду інформаційну підтримку, отримати резонанс в ЗМІ, досягти […]
Про проєкт: У березні 2021 компанія «Люстдорф» вивела на ринок інноваційний продукт, аналогів якому немає на українському ринку. Це нова, сучасна ПИТНА каша.Чому питна? Продукти, що вживаються в питному вигляді, засвоюються організмом людини значно легше. Кашу не потрібно готувати – можна відразу пити. Це повноцінна їжа, а не просто напій. В її складі тільки два […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email