14
0
Ефективні рекламні рішення, ґрунтовані на експертизі в digital, медіа-інноваціях, влучних стратегіях, сміливості в креативі, автентичності в дизайні.
14
0
Напередодні Різдва комунікаційна агенція Postmen запустили в мережу нову дитячу колядку, щоби зібрати мільйон на дрони для 68 окремої єгерської бригади. Команда обʼєднала для запису дітей із проєкту Postmen Kids, автора пісні «Пес Патрон» Івана Марунича й співака, а нині військовослужбовця ЗСУ, Олександра Положинського. Старт збору для 68 ОЄБр відбувся напередодні Різдва, 22 грудня. І […]
На 40-й день після раптової смерті Ярослава Ведмедя, в Українському Домі відбувся вечір пам’яті. На заході зібралися близькі, друзі та партнери Ярослава, щоб згадати його та поділитися спогадами. Ярослав мав широкий світогляд і бачив далеко за межі звичного. Щоб гості могли поглянути на світ очима Ярослава, команда Postmen організувала виставку, яка відображала ключові аспекти його […]
Містами України активно відкриваються та працюють Центри вакцинації. Аби привернути до них увагу українців, закликати їх вакцинуватися та зробити досвід взаємодії з центрами приємним, Дитячий фонд ООН (ЮНІСЕФ) разом з Міністерством охорони здоров’я України та комунікаційною агенцією Postmen — запустили кампанію «Час вакцинуватися». Вона набула своєї реалізації не лише поза межами центрів, а і в […]
26–28 травня відбулася церемонія нагородження Ukrainian Creative Awards — куди входять головні рекламні фестивалі країни: Ukrainian Design The Very Best Of, ADC*UA, і Київського Міжнародного Фестивалю Реклами. Агенція Postmen отримала 38 нагород, посівши 1 місце у Національному рейтингу креативності. Коментуючи отримання Postmen статусу найкреативнішої агенції України, керівник та засновник Postmen Ярослав Ведмідь зазначив: «Для нас […]
Всього надруковано 150 поштових марок з унікальним дизайном. Міністерство культури та інформаційної політики разом з Укрпоштою запустили лімітований тираж марок з нагоди 150 років від Дня народження Лесі Українки. Для дизайну марок використали розроблену агенцією Postmen ювілейну айдентику. На марках Лариса Косач-Квітка постає в різних образах, що завдяки кольоровим рішенням підкреслює концептуальне бачення проєкту та […]
МКІП розпочинає анонсування заходів з нагоди ювілейного року видатної поетеси і драматургині. 25 лютого виповнюється 150 років від Дня народження Лесі Українки. Ювілейний 2021 рік — це нагода говорити про її імена, твори та життя в численних подіях, що відбуватимуться протягом року. Дослідження свідчать, що у 84% українців Леся Українка асоціюється із «письменницею, яка боролася […]
Рекламна агенція Postmen співпрацювали з регіональними бюро ООН Жінки та ООН у Європі та Центральній Азії з метою розробки регіональної кампанії проти гендерних стереотипів щодо розподілу домашніх обов’язків та догляду за дітьми під назвою “Look Beyond”. Кампанія була розроблена в рамках програми «ЄС 4 –– Гендерна рівність: Разом проти гендерних стереотипів та гендерного насильства», що […]
Фонд Музею Голодомору та агенція Postmen створили концепцію краудфандингової платформи «Зерна правди», яка має на меті згадати і відродити пам’ять про кожного загиблого під час Голодомору-геноциду 1932-1933 років. Проєкт ставить за мету зібрати кошти на будівництво ІІ черги Національного музею Голодомору-геноциду, об’єднавши зусилля держави, великих донорів, середнього бізнесу та індивідуальних благодійників в Україні та за […]
Цей сайт використовує cookie. Щоб закрити це повідомлення і підтвердити згоду на використання cookie на цьому сайті, натисніть кнопку "Ок".
Ім'я (обов'язково)
E-Mail (обязательно)
Тема
Повідомлення
Ваше имя
Ваш email
У Вас вже є аккаунт?
Ваш пароль
Ваш email