Вам потрібно більше трафіку на сайт? Якщо ви працюєте в онлайн-бізнесі, у вас інтернет-магазин або новинний портал, то трафік — це джерело вашого життя, тому що він дозволяє бізнесу працювати. Тому потрібно використовувати максимально всі стратегії залучення нових відвідувачів і повернення старих на свій сайт.
Обов’язково дочитайте до кінця, можливо вам прийде ще якась ідея:)
Ось 102 канали та ідеї безкоштовного та платного залучення трафіку на онлайн-ресурс
Тож почнемо:
1. Створіть новий контент
Кращий спосіб збільшити трафік на веб-сайт з органічного трафіку — збільшити кількість сторінок інтернет-ресурсу, які можуть оцінюватися по вашим важливим ключовим словам. Це дасть ефект для просуваня сайту.
Подивіться, де ви можете додати нові сторінки категорій.
Створіть БЛОГ і публікуйте нові цікаві матеріали, пов’язані з вашою тематикою.
Наповнюючи свій інтернет-ресурс, не забувайте про те, що вміст має зацікавити відвідувачів, привернути їхню увагу, змусити затриматися на сторінці і дочитати її до кінця.
2. Семантика
Правильно складіть повний спектр ключових слів, кластерізуйте і впровадьте ключові слова на вашу сторінку, статтю або сайт, дивіться як тут.
Приділіть увагу складанню якісного семантичного ядра, оскільки від цього безпосередньо залежить успішне просування веб-сайту. Складіть список запитів, які повинні вивести користувача на ваші веб-сторінки.
3. Оптимізуйте старий контент
Відстежуючи ранжування ключових слів, (використовуючи різні сервіси аналізу контенту, такі як: semrush.com, serpstat.com, ahrefs.com) ви можете знайти ключові слова, які трохи не дотягують до першої сторінки або ТОП-1, і додати туди корисний контент , щоб допомогти їм підрости. Google любить оновлений і новий контент поверх старого застарілого матеріалу.
4. Ретельно вивчіть свою цільову аудиторію
Це надзвичайно важливо для SMM-просування, оскільки соціальні мережі надають безмежні можливості з таргетування і вивчення цільової аудиторії. Знання своєї аудиторії дасть розуміння де джерела вашого трафіку і як правильно з ними працювати.
5. Запустіть нові продукти
Відмінний спосіб залучити нових користувачів до вашої компанії або веб-сайту — це запустити продукти, що відповідають їхнім потребам. Це можуть бути суміжні допоміжні послуги. Велика частина полягає в тому, що ви часто можете стягувати плату за них, а також заробляти гроші, отримуючи нових користувачів в свою повну конверсійну воронку.
Сучасні люди дуже високо цінують свій час, тому, пропонуючи на своєму веб-ресурсі великий перелік товарів чи послуг, ви дозволяєте користувачеві заощадити хвилини і години на пошук необхідних речей. Таким чином, ви збільшите кількість своїх клієнтів, адже у вас вони зможуть придбати все, що потрібно.
6. Створіть онлайн-курси
Саме чудове в Інтернеті полягає в тому, що ви можете публікувати будь-який тип контенту, який ви хочете. Створюйте довші форми контенту, такі як курси, орієнтовані як на потреби користувачів, так і на певні ключові фрази.
Сьогодні навчання в глобальній мережі дуже затребуване, і її використовують багато користувачів. Чому б вам теж не долучитися до цієї модної ніші, яка принесе вам прибуток?
7. Напишіть гостьові статті
Знайдіть інтернет-джерела, пов’язані з вашими по тематиці. Якщо у них є ваша аудиторія, ви можете отримати контент на свій ресурс, який допоможе їм побудувати трафік і в той же час вам отримати доступ до своєї нової аудиторії. Це буде взаємовигідним співробітництвом з іншими веб-ресурсами.
8. Прийміть на свій сайт гостьові статті
Аналогічним чином, багато сайтів потребують посилання для SEO і доступу до ваших клієнтів. Якщо вони не прямі конкуренти, нехай вони публікують повідомлення на вашому сайті! Потім вони інвестуються в вашу компанію і просуватимуть контент, який вони підготували, що також дозволяє вам опинитися перед власною аудиторією. Подвійна перемога!
9. Створіть інфографіку
Якщо у вас є дизайнер в компанії або ви можете знайти його в інтернеті, створіть корисну графіку, яка допоможе людям побачити інформацію по-новому. Людина мислить картинками. Не кожному користувачеві хочеться читати довгі тексти, вишукуючи потрібну інформацію. Полегшите людям процес ознайомлення з вашою пропозицією, візуалізувавши його.
10. Аутсорсинг посилань
Проводьте аутсорсинг для посилань, найміть фахівця, який зможе активно розміщувати посилання на сторінки вашого сайту в коментарях інших веб-сайтів. Важливо! Посилання повинні бути корисними і давати живий цільовий трафік.
11. Просувайтеся на Pinterest
Pinterest.com має хорошу вагу для ранжування сайту. Отримайте якомога більше посилань на ваші картинки з цього домену. Pinterest — це дуже сильний домен, і ваші Pinterest-дошки можуть бути дуже хорошими. Досліджуйте ключові слова для свого веб-сайту, потім візьміть деякі з цих ключових слів і налаштуйте в націленнях картинок на Pinterest.
12. Скористайтеся ТікТок
ТікТок — відео соціальна мережа, що швидко набирає популярності. Якщо ваша аудиторія до 30 років, то вам пряма туди дорога. Причому аудиторія з кожним роком дорослішає і стає все більш платоспроможною. Крім того, ця соцмережа має багато інструментів для реклами і просування.
13. Світові лідери Фейсбук і Інстаграм
Інстаграм (instagram.com) наблизився до позначки в 700 млн користувачів. І, завдяки Фейсбуку (fb.com), має багато рекламних можливостей. Статистика Фейсбуку — 1,5 мільярда користувачів. Рекламний аккаунт один на двох.
14. Твіттер
Мережа мікротвітів twitter.com. Гугл високо цінує посилання з даної мережі. Дуже зручно якщо треба швидко поділитися новиною. Згадуйте в твітах експертів за допомогою знака @.
15. Лінкедін
linkedin.com дуже сильно набирає обертів останнім часом. Соціальна мережа для ділових контактів дозволяє створити обліковий запис компанії, має новинну стрічку. Можна отримати багато посилань і трафіку, пов’язуючи компанію з акаунтами працівників і опубліковуя тематичний матеріал. Тут ви зможете успішно просувати свій продукт, а також заводити корисні знайомства з потенційними компаньйонами або співробітниками.
16. Google+
Найзагадковіша соцмережа, особливо для нашого регіону. Немає способів платно просунутися, а тільки незручні розшарювання по незрозумілим групам. Але дрібні поповзнення в пожвавленні її є. Деякі пости можуть потрапити в результати пошукової видачі. Крім того, допомагає налаштувати гарну пошукову видачу по брендовим запитам. Обов’язково використовуйте цю соцмережу.
17. Телеграм месенджер
Новий тренд — створіть канал в телеграм (telegram.org). Наберіть передплатників. Дуже зручно робити публікації. Керівництво для авторів каналів на телеграм.
18. Мобільна адаптація
Пам’ятайте, що для отримання якісного трафіку дуже важлива мобільна верстка сайту, яка дозволить веб-ресурсу швидко відкриватися, зручно їм користуватися і приховає все зайве в меню. Нічого зайвого, тільки читання і потрібна перелінковка. Наявність великої кількості гаджетів у сучасних користувачів зобов’язує бізнесменів підлаштовуватися під такі нововведення, приділяючи особливу увагу адаптації свого веб-ресурсу під різні пристосування.
19. Подкасти
Подкастинг — аудіомаркетінг, один з кращих способів розвинути аудиторію подкастів — запросити впливових людей на ваш подкаст. Візьміть один або два подкасти під облік (або запустіть свій власний), а потім приступайте до таргетингу на виробників подкастів, щоб потрапити на їх шоу.
20. Таргетована реклама в соц мережах
Реклама в Соціальних мережах відносно дешева в порівнянні з Adwords. Багато з мереж також дозволяють вам сегментувати за демографічними показниками або таргетингу за ключовими словами, щоб ви потрапили в свою ідеальну аудиторію.
21. Контекстна реклама
РРС, як правило, найкраще використовувати для орієнтованих на конверсію ключових слів, що є великою перевагою, оскільки воно дає вам нову аудиторію, яка також готова конвертувати.
22. Медійна реклама
Реклама в партнерській мережі Google, рекламної мережі Bing, Begun тощо. Вартість кліка досить дешева, в порівнянні з пошукової рекламою. Ви можете платити за клік (СРС) або за 1000 показів (СРМ).
23. Тизерна реклама
Можна виділити окремим пунктом рекламу в тізерних мережах. Є багато пропозицій в інтернеті. За своєю суттю це та ж банерна, медійна реклама і таргетована в соцмережах.
24. Започаткуйте курси
Кращий спосіб показати свій досвід і змусити людей читати всі ваші матеріали. Якщо у вас є своє ремесло, створіть курс, а потім продавайте його на своїй інтернет-сторінці.
25. Партнерські відносини
Особливо в сфері B2B, партнерства можуть стати золотом для придбання клієнтів. Побудуйте реферальні програми з вашими додатковими компаніями і спробуйте направляти частину свого трафіку назад на сайт, використовуючи посилання на веб-сайти або навіть їх електронний маркетинг.
26. Придбання посилань
Це схоже на стару шкільну тактику, але все ж вона вірна. Чим більше посилань на ваш інтернет-сайт, тим краще він буде. Тому купуйте посилання на сайт з наповненням, з відповідних сторінок ресурсів на інших сайтах і зі сфери охоплення, яку ви робите. Як залучити природні посилання читайте тут.
27. Просувайте контент через Outbrain/Taboola
Використовуючи спеціальні платформи для просування контенту, ви зможете дуже швидко збільшити кількість відвідувачів свого веб-ресурсу, примножити обсяг посилань на веб-сайт, тобто, зробити все для успішної розкрутки свого бізнесу. Принцип дії цих інструментів полягає в залученні користувачів на ваш сайт за допомогою надання їм саме тієї інформації, яку вони шукають на просторах глобальної мережі. Відбувається чіткий аналіз і розподіл матеріалу за темами, що цікавлять користувачів.
28. Створення сайтів-супутників
Якщо ваш основний сайт знаходиться в одній ніші, але ви працюєте в багатьох нішах, ви можете створювати ресурси, спеціально призначені для цих інших ніш, і використовувати їх для пересилання трафіку на інші сайти. Вам потрібно розкрити, що ви є власником цих сайтів, але це відмінний спосіб поширення органічної досяжності.
29. Пришвидшіть свій сайт
Швидкий сайт не тільки краще конвертується, а й отримує більше органічного трафіку, тому що пошукові системи можуть швидше сканувати ваш сайт і знаходити більше контенту, а також користувач не покидає сайт в перші секунди відвідування. Почніть з перемикання хостів, а потім оптимізуйте свій код, переконавшись, що ви використовуєте агресивне кешування і мережу доставки контенту (CDN). Як це краще зробити читайте тут.
30. Розширте семантичне ядро
Якщо ви дійсно намагаєтеся збільшити трафік на свій сайт, зробіть нове дослідження ключових слів, щоб отримати нові ідеї контенту, а потім поверніться до пункту 1 вище і створіть новий контент!
31. Налаштуйте таргетинг на довгі ключові слова
Якщо у вас немає дуже сильного веб-сайту, ви можете націлитися на більш довгі ключові слова (<50 запитів в місяць), на які найчастіше простіше орієнтуватися. З цього ви можете почати створювати базу контенту, яку потім можна використовувати для отримання посилань і просування рейтингу на більш конкурентоспроможних умовах.
32. Лід-магніт
Один з кращих способів отримати список контактів для розсилок електронною поштою, і, отже, нової аудиторії — це роздача призів або цінної цікавої інформації, в замін на потрібні дії користувачів на сайті. Зазвичай це відбувається за допомогою інформування користувача PopUp вікнами. Тут головне не відлякати трафік 🙂
33. Виступіть на конференції
Якщо вам подобається говорити, конференції можуть стати відмінним способом побачитись з цільовою аудиторією. Організуйте семінари, які привернуть до вашого веб-ресурсу нових поціновувачів. Так, ви зможете розповідати про свій продукт потенційним клієнтам.
34. Створіть контент для Slideshare
slideshare.net — сервіс для презентацій від розробників Лінкедін. Дозволяє викладати презентації і поширювати їх, отримуючи лайки і трафік. Створений контент для Slideshare можна впровадити на сайт. Тут вам знову допоможе принцип візуалізації, який легше сприймати. Не забувайте, що в презентації повинно бути мінімум тексту і максимум графічної інформації.
35. Створіть відео для YouTube
Якщо ви можете створювати відео з мінімальними витратами, YouTube — відмінна платформа для поширення. Створити і розкрутити канал досить затратно по часу, але це дасть величезну аудиторію, якщо все зробите добре.
36. Запустіть рекламу на YouTube
Неможливо створити відео, але є відео на YouTube, яке переглядає ваша цільова аудиторія? Ви можете запускати відео-рекламу на YouTube.
37. Запуск вебінарів
Вебінари можуть залучити нову аудиторію для вас, коли ви запрошуєте гостей, у яких є своя аудиторія, за допомогою якої вони просунуть ваш веб-семінар. Спробуйте залучити гостей, у яких вже є велика аудиторія.
38. Навчіть людей
Навчіть людей, як робити те, що ви робите, помістіть свій досвід в слайд-шоу і розповсюдьте. Попит на такий вид навчання зростає з кожним днем.
39. Дайджести і бюлетені
Деякі компанії публікують щоденні, щотижневі або щомісячні інформаційні бюлетені, присвячені контенту з усією їхньою галузі, і багато хто з них мають багато передплатників. Якщо у вас є контент, який відповідає їх аудиторії, зверніться до них і подивіться, чи будуть вони включати вашу статтю в наступне видання.
40. Утримайте користувачів
Коли ви залучаєте клієнтів на свій сайт, деякі покинуть ваш сайт, але деякі повернуться і кілька разів, перш ніж вони дійсно конвертуються. Іноді вони займаються дослідженнями, іноді їх відволікають інші сайти, а іноді вони просто не готові купувати або давати вам ту інформацію, яку ви так сильно хочете отримати від них, щоб вести свій бізнес.
Далі йдуть 8 способів як повернути людей на ваш сайт:
41. Збір адрес електронної пошти і відправка узгоджених листів
Одна з найпростіших речей зробити те, що більшість людей насправді не робить, це налагодити постійний e-mail маркетинг своїм клієнтам, які вказали свою адресу електронної пошти. Незалежно від того, чи є це щотижневим інформаційним бюлетенем або щоденним контентом для навчання і продажів, це кращий спосіб підтримувати інтерес до вас користувачів.
42. Гостьовий запис на схожих веб-сайтах
Подібно придбанню нових користувачів, розміщення гостьових повідомлень на схожих сайтах, які, ймовірно, мають вашу аудиторію і читають ваш сайт, є відмінним способом нагадати їм про свій сайт/продукт.
43. Ремаркетинг/ретаргетинг
Якщо ви не робите повторний показ реклами і працюєте в онлайн-бізнесі, ви буквально кидаєте гроші на вітер. З усіма доступними мережами, не кажучи вже про Facebook, ви можете легко орієнтувати людей, які прийшли на ваш сайт, але нічого не придбали, повернутися і завершити їх конверсію.
44. Реклама на схожих інтернет-ресурсах
Знову використовуючи SimilarWeb або SEMrush, знайдіть сайти, схожі на ваші, які не є конкурентами, і подивіться, чи можете ви там рекламуватися. Тепер їхня аудиторія ваша.
45. Ставка на ключові слова конкурента
Цей показник дещо нижчий за етичної шкалою, ніж багато інших, але Adwords дозволяє вам брати участь в торгах на багатьох конкуруючих фірмових умовах. Якщо вони шукають вашого конкурента, вони також повинні знати про вас.
46. Просувайте контент в соціальних мережах
Можливо, ви не знаєте цього, але ваші передплатники в соціальних мережах (особливо Facebook) не бачать весь контент, який ви публікуєте. Якщо ви бачите, що частина контенту успішно працює і отримує хороше освітлення, зробіть акцент і просуньте його в свою призначену для користувача аудиторію, яку ви зібрали.
47. Дозвольте користувачам підписку на коментарі
Деякі CMS, такі як WordPress, дозволяють користувачам підписуватися на відповіді на свої коментарі, які вони залишають на вашому контенті. Ви також можете використовувати величезну кількість інструментів (таких як SumoMe) для захоплення адрес електронної пошти, на які ви можете відправляти контент при публікації.
48. Повідомляйте користувачам про акції, знижки, заходи
Якщо у вас вже є база, відправте їм по електронній пошті, коли щось відбувається (продукт йде в запас або з’являється в наявності, змінюється метрика тощо), шоб повернути їх назад до ваших продуктів/сайту.
49. Відправляйте повідомлення користувачам, які відмовилися від свого кошика покупок
Якщо ви запустили онлайн-сайт електронної торгівлі, відправляйте повідомлення по електронній пошті, тим, хто не завершив покупку. Може, ви настигнете якраз вчасно, коли покупець дозрів для придбання товару. Навіщо втрачати прибуток?
50. Використовуйте класифайди
Каталоги компаній, як не крути, а трафік вони дають. Вибирайте каталоги, які добре індексуються пошуковими системами.
51. Використовуйте прайс-агрегатори
Якщо у вас інтернет-магазин, додайте ваші товари в прайс-агрегатори. Такі як Hotline, Price.ua тошо. Ваші товари зможуть потрапити в порівняння товарів. Або ви можете запустити рекламу всередині цих прайс-агрегаторів.
52. Вірусна реклама
Вірусна реклама — це одночасно і безкоштовний і дуже дорогий вид реклами. Все залежить від того, чи вдасться вам отримати вірусний ефект. Читайте про неї тут.
53. Управління репутацією
Робота над поліпшенням позитивності бренду, робота з негативом. Чим менше негативних відгуків про вашу компанію бачить користувач, тим вище ваш рейтинг в очах клієнтів.
54. Веб-Аналітика
Аналізуйте поведінку користувачів в веб-аналітиці. Встановіть на сайт Google-Аналітікс, серч-консоль і вебместер Bing. Чек-лист з налаштування веб-аналітики на сайті.
55. Внутрішня оптимізація
Оптимізуючи і покращуючи сайт, ви покращуєте такі якості сайту як видимість, поведінкові фактори, а значить і зростання трафіку. Проведіть аудит сайту.
56. Активно спілкуйтеся зі своєю аудиторією
Ініціюйте діалоги, задавайте питання, провокуйте дискусії, допомагайте і пропонуйте їм контент. Це один з кроків до успішного брендингу. Не залишайте питання користувачів без уваги, інакше можна істотно знизити інтерес до свого інтернет-сайту.
57. А/Б тестування сайту
Суть такого тестування полягає в тому, що один контрольний показник порівнюється з декількома зміненими показниками сайту. Головне завдання такого тестування — збільшити який-небудь поведінковий показник, або збільшити конверсії.
58. Нові сервіси на сайті
Використовуйте і створюйте різні сервіси на сайті для зручності користувачів. Наприклад, калькулятор.
59. Вікіпедія
wikipedia.org — це багатомовний проект зі створення відкритої енциклопедії. Будь-який користувач може створювати і редагувати контент. Звичайно ж, пройшовши ряд модерації.
60. Інтерв’ю
Це бесіда інтерв’юера з респондентом, побудована на питаннях і відповідях. Чим популярніший респондент, тим більше трафік. Контент може бути, як аудіо, відео, текстовий або в прямому ефірі.
61. Сторітелінг
Відносно новий інструмент в маркетингу. Це метод впливу на аудиторію шляхом розповідання історій з реальним або вигаданим персонажем.
62. Встановіть віджети соцмереж
Віджети соцмереж на сайті спрощують процедуру поширення контенту в соцмережах.
63. Інструкція
Щоб людям було простіше використовувати ваш ресурс, складіть для них короткий путівник, вкажіть, яким чином виконати ту чи іншу дію. Сучасні користувачі не готові витрачати багато часу на веб-сайти, використання яких викликає труднощі, тому ваше завдання полягає в максимальному полегшенні життя користувача.
64. Кейси
Наповніть свій веб-ресурс різноманітним професійним досвідом, який мав місце в житті та роботі. Так, людям буде цікавіше знайомитися з вашим сайтом. А якщо ви поставили перед собою мету навчити аудиторію, то реальні історії допоможуть краще зрозуміти новий матеріал.
65. Опитування
Щоб підвищити відвідуваність сайту, зрозуміти потреби людей, розмістіть на своєму інтернет-ресурсі актуальні опитувальники. Так, ви привернете користувачів на свій майданчик.
66. Сенсація
Як змусити людину відвідати ваш веб-сайт? Залучіть його увагу яскравою фразою, інтригуючим малюнком. Викличте первинний інтерес, який змусить користувача перейти за посиланням на вашу сторінку.
67. Платформа Disqus
Централізована платформа для коментарів. На відміну від інших більш зручна, так як:
- поширена;
- має функції соціальної мережі;
- дасть додаткову перелінковку вашим статтям.
68. Соціальна акція
Влаштуйте соціальну акцію: пофарбуйте лавочки, допоможіть дітям, прокладіть дорогу тощо. Це стане інформаційним приводом для створення контенту про вас.
69. Будьте доброзичливі
Просіть, обмінюйтеся, допомагайте. Не замикайтеся в своїй шкаралупі, а навпаки, активно співпрацюйте з партнерами і навіть конкурентами. Таким чином, ви заробите репутацію відкритої людини, у якої немає таємниць і будь-яких прихованих намірів.
70. Перекладіть
Зробіть переклад корисного зарубіжного матеріалу.
Створіть кілька мовних версій свого веб-ресурсу, щоб користувачі з різних куточків планети могли з ним ознайомитися.
71. Посилання в акаунтах
Обов’язково ставте посилання в акаунтах всіх сервісів, якими користуєтеся: скайп, Твіттер тощо.
72. Форуми
Спілкування в форумах на тематичних майданчиках може дати постійний додатковий трафік. Давайте відповіді з посиланнями на статті вашого блогу.
73. Створіть рейтинг конкурентів у своїй ніші
Вам необхідно знати, до чого прагнути. Якщо у вашій галузі є більш успішні компанії, досягайте їх рівня. А якщо конкуренти, що знаходяться на нижчому щаблі, що називається «дихають вам в спину», зробіть все можливе, щоб максимально від них відірватися.
74. Qr-Код
Розміщуйте qr-код в друкованих виданнях та поліграфії. Смартфони домінують.
75. Напишіть книгу
Якщо ви гуру в своєму ремеслі, і вже не одноразово писали статті, а може бути виступали на семінарах — напишіть книгу, зібравши всі свої знання. Книгу легко поширювати. На допомогу такі інструменти, як “Гугл Книга“.
76. Станьте новинним партнером
Пошукові системи пропонують не тільки послуги пошуку, на сьогодні до таких послуг відноситься і можливість стати новинним партнером, наприклад GoogleNews, Ukr.net.
77. Мапи
Якщо ви маєте відкритий офіс — вкажіть його як фізичну адресу веб-сайту на всіляких електронних мапах.
- maps.google.com
- wikimapia.org
- maps.visicom.ua
78. Офлайн реклама в друкованих виданнях
Незважаючи на те, що все більше людей вважають за краще шукати інформацію в інтернеті, деякі громадяни періодично переглядають друковані видання. Не упускайте шанс зробити їх своїми клієнтами, розміщуючи рекламу в паперових газетах і журналах.
79. Реклама на ТБ і радіо
Не варто недооцінювати значення телебачення і радіомовлення в житті людей. Постійно повторюється реклама вашого продукту допоможе просунути бізнес.
80. Спам, дорвеї, клоакінг
Використовуючи такі методи просування сайту, ви зможете у відносно короткий термін вивести свій ресурс в лідери. Але застосування таких технік навряд чи можна назвати легітимним.
81. Виробіть свій стиль (смислова унікальність)
Зробіть свою інтернет-сторінку несхожою на інші, підкресліть свою індивідуальність, створивши неповторний стиль.
82. Сильний контент
Краще робити менше контенту, але якісніше. Зробіть супер контент, супер привабливий заголовок, відмінно-структурований текст.
83. Розширте тематику блогу або новин
Запросіть в свою команду постійних авторів, які будуть регулярно поповнювати ваш веб-ресурс цікавими статтями.
84. Використовуйте Google Alerts
Підпишіться на потрібні вам запити у вашій тематиці, і вам будуть приходити нові статті та відповідно ідеї.
85. Створіть форум на своєму сайті
Живе спілкування завжди привертає на сайт відвідувачів. Можливість висловити свою думку або прочитати точку зору інших людей підвищить ваш трафік.
86. Станьте автором статей на найвідоміших ресурсах вашої тематики
Співпрацюйте з іншими веб-сайтами, розміщуючи на них актуальний контент, що стосується вашого напряму діяльності.
87. Створіть портфоліо
Залучаючи клієнтів, не забудьте продемонструвати їм вже виконану роботу. Наочні матеріали говорять про вас краще будь-яких слів.
88. Створіть відгуки
Створіть розділ “Відгуки про нас” на сайті. Крім додаткового органічного трафіку, це дасть можливість всім відвідувачам дізнатися більше про ваш продукт, прочитати коментарі людей, які вже встигли скористатися товаром або послугами. Крім того, ви зможете періодично «чистити» відгуки, залишаючи найбільш сприятливі для вас. Ні для кого не секрет, що сучасні люди, обмежені у вільному часу, довіряють відгуками, розміщеним в мережі. Не пропустіть свій шанс скористатися такою перевагою, щоб максимально просунути свій продукт.
89. Використовуйте заклики до дії
Якщо ви створюєте повідомлення, пост або оголошення, обов’язково використовуйте заклик до дії. Наприклад, “Підпишіться на нас у Facebook!”, “Залиште заявку на сайті, і ми надішлемо вам безкоштовний прорахунок!” тощо. Це збільшить трафік.
90. Робіть пости і твіти красивіше
Попрацюйте добре над складанням поста. У деяких соц. мережах для цього потрібно закачати фото. Напишіть супровідний привабливий текст. Відзначте гео. Нехай публікація буде ширше, яскравіше, привабливіше.
91. Роздавайте знижки за лайки
Придумайте заохочення за лайк і репост публікації. Це буде хорошим мотиватором і збільшить залученість.
92. Згадуйте і цитуйте лідерів думок і експертів у вашій області
Згадуючи експертів, ви можете отримати трафік від їх цільової аудиторії передплатників
93. Використовуйте мікророзмітку сайту
Мікророзмітка дозволить зробити більш помітною ваше посилання (сниппет) в пошуковій видачі.
94. Репости в активні групи
Найміть людину, яка буде вести ваші сторінки в соціальних мережах, відстежувати активність.
95. Активно коментуйте всі ваші пости і твіти
Не залишайте без уваги коментарі користувачів, залишені під вашим контентом.
96. Viber
Останнім часом Вайбер став дуже популярним серед користувачів. Ця програма встановлюється на смартфони і ПК. Розсилайте свої пропозиції за допомогою цього додатка.
97. SMS
Складно уявити сучасну людину без мобільного телефону. Не упускайте можливості повідомити про себе, застосовуючи смс розсилку.
98. Дизайн веб-ресурсу
Дасть трафік якщо буде неординарний. Привертає увагу відвідувачів особливим дизайном сторінок, відмовтеся від використання шаблонних рішень.
99. 404 сторінка
Будьте нестандартними і зробіть класну 404 сторінку. Наприклад, uaweb.ua/404. Користувачі неодмінно оцінять ваші старання.
100. Сарафанне радіо
Найякісніший трафік. Його можна заробити копіткою працею і якісною роботою 🙂
101. Любіть свій сайт
Вкладайте в його розкрутку час і гроші, і тоді він принесе вам дохід.
102. Зробіть сайт клондайком корисностей!
Дуже важливо наповнювати свій веб-ресурс цікавими, чіпляючими статтями, сервісами, нестандартними розробками, які будуть привертати увагу, змушувати відвідувачів затриматися на вашій веб-сторінці. Таким чином, ви істотно розширите коло своїх поціновувачів, а значить, збільшите відвідуваність сайту. Наявність корисних порад по темі вашого інтернет-ресурсу теж сприятливо вплине на трафік.
Це зрозуміло, що не всі з перерахованих вище способів працюватимуть на кожному інтернет-сайті, але багато з них будуть працювати. Зрештою, маркетинг — це не тактика, яку ви використовуєте, а тактика, яка просуває вашу стратегію вперед.
Залиште свої коментарі про те, як ви залучаєте трафік на свій сайт в 2017 році!
Читайте також: 125 способів як збільшити відвідуванність сайту