Креативний концепт присвячений рекордно акційним пропозиціям у мережі «Сільпо» впродовж 29 лютого. У роликах, які вже називають у мережі віральним, знявся стендап-комік Василь Байдак і переселенець-винахідник Аркадій Фішман. Загалом рекламна кампанія «Зайвий день у Сільпо» — це три іміджеві ролики, діджитал-креативи, джингл та інші брендові активації.
Із нагоди високосного року мережа супермаркетів «Сільпо» анонсувала знижки від 50% на обрані товари та знижки 29% — на обрані категорії товарів. Прокомунікувати одноденну акцію допомогла креативна агенція Patsany.
В основі креативної ідеї — обігрування 29 лютого як унікального дня в календарі, що буває раз на 4 роки, коли узвичаєні речі знаходять нові виміри та смисли. На думку креаторів, у цей день наче відбувається «зсув Всесвіту», а повсякденність наповнюється непередбачуваними подіями, аномальними вигодами та чудернацькою атмосферою. В рідкісний «зайвий день» відвідувачі мережі супермаркетів отримують безпрецедентні половинчасті знижки та розуміють одне одного буквально з півслова.
Обличчям кампанії став стендап-комік Василь Байдак, який довгий час працював у жанрі абсурдного гумору. В роликах знявся також переселенець Аркадій Фішман, який здобув популярність завдяки власноруч змайстрованому дивану на колесах. Герої роликів підсвічують незвичайні та ексцентричні конотації акційного дня. Вірусний трек, який хочеться слухати по колу, створив музикант Сура Томасян.
Крім роликів, агенція також розробила діджитал-креативи та брендовані друковані матеріали. Візуальний стиль рекламної кампанії сповнений аномальними сітками, дивними дісторшинами та шлейфами. Айдентика підкреслює, що у «зайвий» день можливі будь-які пригоди та дивацтва.