В часи, коли Україна бореться за свою незалежність та самобутність, зберігати та розвивати національні традиції особливо важливо. І український бізнес відіграє значну роль у підтримці культурної спадщини, адже бренди зазвичай мають велику аудиторію, на яку можуть впливати. Популяризуючи автентичність, традиції, свята, компанії не лише роблять свій внесок у збереження національної ідентичності, але й отримують лояльність наявних та потенційних клієнтів.
Тематичні акції, декор в офісі та флешмоби
Компанії можуть популяризувати національні традиції через запуск активностей, наприклад, до державних свят. І формати можуть бути будь-які — декорувати офіси чи торгові точки у жовто-блакитних кольорах, випускати тематичну продукцію та проводити акції, організовувати для співробітників заходи до свят.
Наприклад, цьогоріч ми в BTU влаштували флешмоб до Дня Вишиванки, який припав на 16 травня. Це свято символізує національну ідентичність, незламність духу та об’єднує українців по всьому світу. Тож і ми флешмобом “Що для тебе означає вишиванка?” об’єднали співробітників компанії в Україні та за її межами.
Важливо запускати проєкти з простими умовами, щоб більше людей захотіло підтримати ініціативу та долучитись. Наприклад для участі в нашому флешмобі потрібно було зробити у соцмережах допис з фото у вишиванці та написати декілька слів про те, що означає цей день, відмітити компанію та додати декілька хештегів. Загалом співробітники компанії в Україні та закордоном опублікували 45 дописів на підтримку флешмобу, ці пости отримали майже 4000 вподобайок у Facebook та Instagram.
“Вишиванка — це не просто одяг. Це традиції, історія та духовність! Це символ нескореної та вільної нації! Символ єдності нашого народу! Ношу вишиванку сьогодні та в будь-який інший день! Вірю в глибокий сенс та магічну силу кожного хрестика. І де б я не був, зі мною завжди вишиванка та прапор — у закордонних відрядженнях з командою гордо демонструємо нашу українську ідентичність. Залюбки підтримав цей чудовий флешмоб та дякую всім працівникам компанії, що долучились. Слава Україні!”, — Владислав Болоховський, генеральний директор компанії BTU.
Традиції як маркетинговий актив
Підтримка національних традицій — це не просто патріотичний жест. Це інвестиція в розвиток компанії. Такі активності допомагають досягти низки цілей.
Зміцнити зв’язок з аудиторією
Використовуючи тему традицій у маркетингових кампаніях, бізнес підкреслює свою соціальну відповідальність, демонструє єднання з українським народом та його цінностями. Це робить бренд ближчим та зрозумілішим аудиторії та допомагає формувати стійкий емоційний зв’язок з клієнтами.
Посилити лояльність до компанії
Коли бізнес позитивно ставиться до національних традицій, підтримує їх та популяризує, клієнти сприймають це як вираження поваги до української культури та історії. За даними Gradus Research, 62% споживачів звертають особливу увагу на бренд під час здійснення покупок. Тому активна патріотична позиція може стати значною перевагою компанії.
Підвищити впізнаваність бренду
Часто до національних свят влаштовують фестивалі, концерти, ярмарки, які збирають велику кількість людей. Участь у таких заходах дає можливість бренду охопити широку аудиторію, представити себе потенційним клієнтам, підсилити впізнаваність та запам’ятатися. Навіть простий флешмоб команди в соцмережах може підвищити популярність компанії. Адже тематичні публікації працівників бачить їхня аудиторія і таким чином дізнається про бренд.
____
Коли компанія активно підтримує та сприяє розвитку українських традицій, це покращує її імідж та репутацію. Що своєю чергою позитивно впливатиме на продажі та прибуток. Але важливо, щоб такі ініціативи були щирими. Використовуючи патріотичну тематику лише для комерційної вигоди, можна отримати хвилю хейта та втратити довіру аудиторії, повернути яку буде дуже непросто. Етично та чесно підтримуйте, популяризуйте, зберігайте все українське. Та відкрито комунікуйте про участь у тематичних проєктах чи запуск своїх ініціатив. І тоді це допоможе збільшувати коло прихильників — справжніх амбасадорів бренду.